Én most éppen Zelda: Majora's Mask-ozok (tuti game)
Ja és aki olyan játékot akar ami garantáltan odabsz és nem lehet letenni az töltsön le egy N64 emulátort és a Zelda: Ocarine of Time-ot. Konzol topicban van link emuhoz meg gammához is.
Már ne is haragudj ,de szerintem egy játékot mindíg úgy kell fogadni ,hogy úgy egész ahogy azt kitalálták. A Kotorban férfit irányítok mert mégiscsak az lennék:D De a BGE-ben én már el se tudnék képzelni fickó karaktert és annyira megszerettem a fõszereplõt ,hogy szinte rosszul érzem magam egy-két szomorú jelenetnél. És ha ez megvan én akkor mondom azt ,hogy tökéletes a játék.
Egyetértek, megunhatatlan, de ez köszönhetõ annak is, hogy már a megjelenés napján mellékeltek szerkesztõt hozzá, egy teljes cdnyi "forrassal", igy aztan ez a nepszeruseg nem csak a teljesen szabad es nyitott jatekmenetnek koszonheto, hanem annak is hogy egyre s masra jonnek a jobbnal jobb modok es pluginok. Nem beszelve a 2 kiegeszitorol, melybol a bloodmoon jopar forumon az ev kiegeszito lemeze lett. Es akkor a teljes total converziokrol, amelyek lassan elkeszulnek meg szot sem ejtettunk - szinten garantalt jopar jatekora. Nwn is azert nepszeru mai napig is servereken, mert mindig van hozza egy uj pw, egy uj modul amely a jatek motorjan nem, de az jatek elmenyen nagyot tud dobni. Csakhat nem minden ceg engedheti azt meg maganak, hogy szinte teljesen "onallo eletre" keltse a kiadott jatekat.
Éljenek a jólinformált emberek:D A Blizzard North egy gramm CGI-t nem csinált. A Blizz North a Dio1-2-t csinálta. Blizz animokat egy külsös cég készíti.
ja csak nem mindenkinek van ideje egesz nap jatszani.. napi fel-egy oras jatekkal mondjuk heti 3-4x eltart egy darabig egy jatek. es addig jo esellyel jon megfelelo utanpotlas. nekem jobban bejon a valtozatossag mint honapokig ugyanazt jatszani, annyit nem tud nyujtani semmi.. tomor legyen es utos.
én is unom õket mutkó má a vice cityt vettem elõ, mer enm volt kedvem semmihez mostanába semmit nem jáccom/tvzek szal csak net :D
Nah. Mivel én nekem az utóbbi idõben csak pozitívumok jöttek ezért nem tudom igazán átérezni az itt jelenlévõk hatalmas pesszimizmusát. Persze énis játszottam nagyon jó játékokkal.(Monkey sorozat, BROKEN SWORD 1-2, Elite, Pirates stb.)Ezek tényleg nagyon jó játékok voltak és a mai napig megállják a helyüket. Ezzel szemben most a következõket vittem végig. (Broken Sword 3,Kotor,XIII,Beyond Good@Evil) És a Kotor kivételével mindenek 10-15órás játékideje volt. DE megvagyok elégedve velük. Annyira ötletes és érdekes játékkal mint a BGE még sose találkoztam ,pedig én aztán mindent végigviszek. Ha valakinek elment a kedve a játékoktól vigye végig és merüljön el benne mert ez az a játék amiben érdemes. És ez bizony tud adni 50+óra fölött is ha az embert megfogja a világ.Sok szemét jön ki. Ez tény. Ezen nem lehet változtatni. Ellenben azon lehet ,hogyha megnéz valaki egy játékot ne 10perc után ítéljen(Kivéve ha a mai tendencia szerint ennyi idõ alatt már végig is vitte) hanem próbáljon eljutni egy olyan pontig ahol biztosan megmondhatja ,hogy szerinte ez szar. Manapság a gamék erre mennek rá ,ahogy dikki is mondta. Valami új ,de röviden tálalva nehogy olyan nyujtott legyen mint a rétestészta. Én azt mondom így ,hogy mindenki rohan elegendõ a 10órás játékidõ ,ha abban minden bennevan. Egy Kotornál kellett az 50óra ,de ha a Pop-ot tovább húzzák ,hány ember fikázná. Szóval a játékokkal gond van!! És ezt csak az elõvigyázatos válogatással lehet kompenzálni. Ui:Ha bárki az álltalam fölsorolt játékok közül végigvisz egyet és ordenáré módon nem tetszik neki vendégem egy sörre.
A WC3 is ízlések és pofonok. Ha nem leloptad netrõl, hanem megvetted, és játszogatod bneten, nagyon is jo.
Azért egy picit a játékok is hibásak. Régen egy Elite vagy egy Sierra/Lucasarts kaland akkor is egy hétig lekötött, ha mást nem is csináltál mellette. Ma egy Max Payne 2-õt egy délután alatt végig lehet vinni, de egy Freelancer sem tart tovább 1-2 napnál. Ha kicsit kalandozgatsz a fõstory után, akkor max. 3 nap. Nem érdekük a gyártóknak az idõtálló, sokáig élvezhetõ játékok kiadása. Inkább valami szép, csícsás konzol-remake-et adnak ki, amit aztán végignyomsz/megunsz két nap alatt és már veheted is az újabbat.
megmondom a frankót!RARE. most kezdtem a banjo tooie-vel játszani,ennek aztán van hangulata! nagyok király!!! pedig sokan a dedós játékok közé sorolják.összes RARE játék jó,persze platform kategóriában.
hát anyira nem grancia, nézd csak meg wc3at... :PPP
Azért ma is van 1-2 jó cég... Pl. véleményem szerint a Blizzard név garancia. Starcraft Warcraft1-2-3 dio1-2 azért lássuk be, régen is istenek voltak, és most is. Szal nem annyira kétségbeejtõ a helyzet azért... Mondjuk azt tudom, hogy tegnap 3 gamet töltöttem le, amiböl 3 nem tetszik :\
Errõl beszéltem lentebb. Pl. konkrétan emlékszem a legelsõ RTS-ek által nyújtott élményre(Dune,WC) egy jópárat végignyomtam, majd egy idõ után "besokkoltam" és rengeteg nagy névvel nem is játszottam(C&C Generals), annak ellenére, hogy technikailag és grafikailag 100-szor jobbak készültek/készülnek azóta is. A kulcsszó egyértelmûen az újdonság varázsa, ami egy idõ után elmúlik és nem arról van szó, hogy a régi játékok jobbak voltak.Rakjunk csak valaki olyan fiatal elé, aki még nem játszott szg-es játékkal mondjuk egy Doom-ot és egy mai középkategóriásnak számító gagyi FPS-t.Egyértelmû,hogy pár perc próba után a másodikra fog szavazni.
Hát én is ezt mondtam lényegében. Túl sok mindent láttunk, és csak az eredeti ötletek jönnek be ma már. A másik, hogy felnõttünk :(
Igen, csak akkori nagy jatekot keszito nepek (system3, ssi, microprose, stb) mara vagy megszunt, vagy szethullott, vagy atalakult, de nagyon keves az ami fennmaradt. SSI anno egy az egyben megalapozta a crpgt a krynn sorozat es tarsaival, akar akarta, akar nem. A microprose es sid jatekainak klonjaival vagy folytatasaival meg maig jaccik a nep.
De az az igazsag, hogy olvasva Shep kommentjeben a "tul sok mindent lattunk" reszt, most jottem ra hogy telleg, lehet nem a gyartokban a hiba, hanem bennem... Illetve nem tipikus "hiba" ez, de a fancsali kepekert amiket vagok egy-egy uj game lattan, nem feltetlenul csak a fejleszto a ludas.
Én akkor egy szót sem szólók, én majdnem mindenevõ vagyok, ha valami tetszik az álatálban megvan és végig is viszem, egy baj van csak, hogy túl sok minden tetszik és most is itt áll vagy 10 játék amit még nem vittem végig, mert hát ugye nem lehet éjjel nappal játszani, dógozni is kell.
Amúgy lehet, hogy nem a játékok lettek sokkal unalmasabbak, hanem mi, játékosok öregedtünk egy cseppet... Emléxem anno a Curse Of The Azure Bonds (és a többi SSI rpg, ha ezek a nevek mondanak valakinek valamit) hetekre lekötöttek C64-en, de úgy, hogy suli után csak ezzel nyomultam és nem érdekelt semmi más. Akkor még volt úgy, hogy játék közben vettem észre, hogy "mallik a pitty", vagyis pitymallik. :) Ma már ilyen nincs... Pedig nagyon sok jó játék jön ki manapság, de nincs idõ mindet végignyúzni... Ha ma is 16-17 éves lennék, biztos nem így lenne. Legutóbbi olyan játékok, amik több mint 42 percre lekötöttek: Morrowind, Final Fantasy X, WWE Smackdown HCTP, Gran Turismo 3... + ilyesmik... (99%-ban PS2 - über alles!) Bár vagy 4-5 napja semmivel sem játszottam...
Ja a kollega ól beszél, nem mindíg azok között a játékok között kell keresgélni melyeket hülyére rekléámoznak, mert sokszor a kisnevû játékok között jobbak vannak, mint a ...
Nem feltétlenûl a játékok váltak unalmassá, a 80as évek végétõl a 90-es évek közepig letetették a mai játékok alapjait kaland, RPG, FPS, stb., és akkoriban mindez az újszerûség erejével hatott és azért tett mindegyik olyan nagy benyomást ránk, hogy még ma is felidézzük hogy milyen jó is volt a DOOM a Day of the Tentacle /pár hónapja nyomtam végig újból/stb., holott ha megnézzük pl a DOOM mai szemmel nézve elég gyermeteg a wolf3d rõl nem is beszélve, és ha jobban megnézzük sokkal unalmasabb is volt mint a mai FPS-ek töbsége, mert mi volt mentél lõttél kapcsoltál és ennyi, a pályák nem nagyon hasonlítottak semmihez, ma meg azért a játékok többsége valós helyeken játszódik, olyan mintha tényleg egy vársoban lennél vagy egy házban vagy akárhol, a fegyverek is élethûbbek van tárazás meg miegymás. Szóval összegezve, nem biztos, hogy a játékok unalmasak, hanem mi láttunk már túl sok mindent és mindíg egyre többet akarunk, /ez az emberi telhetetlenség/ és ezért érezzük, azt hogy ez a játék nincs olyan jó mint a régiek, pedig van legalább ugyanolyan vagy még jobb is csak mivel láttunk vmi hasonlót nem értékeljük hogy milyen jó is az amivel éppen játszunk. Ugyanez van a filmekkel is azokra is azt mondjuk hogy mind egy kaptafára megy, de hát azért mert már nem igazán lehet újat kitalálni, jó példa erre a sokak álltal istenített Gyûrûk ura, ami már egy majd fél évszázaddal ezeleõtt megírt trilógiából készült, és azóta sokak szerint nem igazán sikerült senkinek ettõl jobbat írnia /persze ízlések és pofonok, szerintem pl van jobb/, az meg egy másik dolog, hogy a film meg közel nincs olyan jó mint a könyv. Szóval aki úgy érzi, hogy a mai játékok unalmasak az akkor szedje elõ a régi nagy neveket és játszon azokkal, mert egy a lényeg, hogy amíg játszol addig jól szórakozol és a mindennapi gondokról eltereli a figyelmed, és ugyanez vonatkozik a filmekre is, amíg azt az 1.5-2 órát egy kicsit is élvezed, szórakoztatónak találod amíg a filmet nézed, még ha az nem is olyan mint a régi nagy filmek, addíg semmi gond nincs, ha viszont már ezeket nem élvezed akkor bizony más szórakozás után kell nézned.
Ja és azért kezdtem el ezt a hozzászólást írni, mert azt akartam kihozni belõle, hogy a Planetside-hoz hasonló játékélményem még soha nem volt. Ha lenne egy év az életemben, amíg nem kell semmit tanulnom, dolgoznom, akkor éjjel-nappal Planetside-oznék. Fantasztikus.
Hát igen. Én már két éve úgy vagyok, ahogy a topicindító, meg Kandurex érez. Csak olyannal vagyok képes játszani, ami újat mutat. Ezért kattantam rá a közelmúlt Ubisoft játékaira. De a Robin Hood Defender of the Crown, akármennyire is barom játék, szintén lekötött vagy 5 órára egyhuzamban :) Persze aztán azt sem indítottam el többször. De a Beyond G&E-t, a XIII-at, PoP:SoT -t végig fogom vinni. 2003-ban összesen két játékot vittem végig (Enter the Matrix, Call of Duty) most meg egy héten belül 3-at :) Szóval lehet egy játék akármennyire is kis név, noname vállalkozás, ha van benne vmi új, akkor le tud kötni. Ballerburg. Játszott vele vki? :) Kurva jó volt.
Az MMORPG-k lehetnek a megoldás. De azok meg rohadt drágák egyelõre. Legalábbis a magyar pénztárcákhoz.
Egyébként a tendencia is más. Régen egy HL, vagy egy bármilyen RTS volt 40-80 óra játékidõ.
Vegyük az Ubisoftos játékokat, mert tényleg állati amit november-december közepén letettek az asztalra.
Olyan franchise-okat, ötleteket, színhelyeket vonultatnak fel, amely egyedi, vagy régi. Teljesen eredeti játékok, mint a Beyond Good@Evil. Olyan ötletek, mint a XIII. Olyan régi játékok, mint a Prince of Persia következõ része.
És nem 40-80 órát, hanem 10-12 órát adnak nekünk, de akkor az ötletekkel teli, fantáziadús, újat mutató játékok. Efelé halad a világ, a DOOM^3 is lesz max. 15 óra, de akkor adott valamit.
A túl gyorsan kiadott, félkész játékok listájáról nem maradhat le a Temple of Elmental Evil sem. Amíg nem jött ki a hivatalos patch gyakorlatilag játszhatatlan volt.
Ja, és a legszomorúbb. Sokan mondták, és igazuk van: a konkurrencia miatt nincs idõ finomra polírozni a játékokat.
Ez igaz, és ez a legnagyobb baj. Olyan játékokat basznak el a kiadók miatt, mint az Enter the Matrix, Deus Ex 2. 50%-osan adják ki õket, mert határidõ van. Vagy Street Legal.
És ehhez hozzájön az, ami miatt én mindig káromkodok egy sort: a hiperigénytelen, évrõl-évre nulla újítást felvonultató, kaptafa EA játékok meg a legsikeresebb játékok mindenhol.
Egy FIFA200x, NBA, NHL, Madden, F1 meg minden; kb. annyi az éves fejlesztésük, hogy egy programozócsapat leül és megduplázza a játékigényt; a másik csinál egy új intrót; a harmadik meg kicsit átszabja a grafikát, és frissíti a játékosok adatait.
És mégis ezek a játékok a legsikeresebbek, mert a sok faszláma megveszi õket. Meg a Battlefield nyócadik kiegészítõje, a 9. Need for Speed, a hatodik mohaa...
...szerencsére az Ubisoft mostanában nagyon belenyúlt a jóba, és tényleg csak mesteri munkákat ad ki a kezei közül.
Én nem törlök semmit. Ha másra nem is, dc-ben megosztani jó lesz, hely meg van bõven. Inkább jól meggondolom, hogy mit is töltök le. Ha a képekbõl/nforce-os kommentekbõl látszik, hogy gagyi az egész, akkor nem is terhelem vele a sávszélességet.
Én régen gyáriban vettem meg a BG-t és az icewind dale-t és a mai napig nem sajnálom a rá kiadott pénzt. Mert azok a játékok hónapokig elszórakoztattak. Ma már nem adnak ki ilyeneket ...
Rövidségre csak annyit, hogy család és munka mellett bizony nem olyan rövid egy játék sem, persze ha a kezdési napot és a befejezési napot nézem, és nem a tényleges játékórát. Csak kell találni egyet, ami leköt, tetszik, és esetleg ha másnap is leülsz elé, akkor is tetszeni fog - és nem a vodka hatása volt az elõzõ nap...
Egyébként télleg igyvan, ellustultunk, ami nem tetszik töröljük 10 perc alatt, mert ott a sorban a következõ 20 game, van választék. Régebben ennyi volt egész évre...
Node sebaj, túléli ezt is valahogy a világ...
HL2 elvileg 40-45 óra játékidõs lesz. De ha másban a képünkbe hazudtak, lehet ebben is, szal lehet 5 óra lesz :)
Persze, kitûnik. Csak letöltöd fizetõs ftp-rõl, amint kijön, aztán ha nem tetszik már törlöd is le. Lehet, hogy ha játszanál még vele pár órát már megtetszene, vagy akármi. Erre a legjobb példa én vagyok, legtöbb játékra annyi idõt sem szánok, hogy az Optionsben beállítsam a controlst. Ha nem tetszik 3 perc alatt meg, akkor del.
Viszont épp ezért nem zavar, hogy nem veszek meg egy játékot, mert nem is játszom velük. Azért amivel játszik az ember meg kéne venni. Ez meg a másik, hogy akik a warezon nõnek fel, még hülyének nézik aki megvesz egy játékot. És ez a szomorú.
Pont ezt akartam írni én is. Rohadtul rövidek. A Half Life 2, Doom3 meg a többi is ilyen lesz, mert olyan addiktívek, hogy nem hagyod abba míg végig nem tolod(tehát kb 1 hétvége, max 1 hét)
Azért egy-két jó játék ma is kitûnik a tömegbõl: pl. Morrowind, KOTOR vagy agyzsibbasztónak az NFSU. De általánosságban sajnos igazad van ... :(
De a gáz nemcsak bennünk van, hanem a mostani játékokban is. Nagyrészük egyszerû, mint a raklap, semmi ötlet nincs bennük és pofátlanul rövidek. EZEKRE sajnálnám a pénzt kiadni.
Felgyorsult ez az egész. Régen haverral másoltattam 800 ft/db áron egy játékot, ha olvastam a PC-Xben, hogy megjekent, és jó. Ma meg megjelenés elõtt X nappal feltûnik egy játék az nforce-on, fél óra múlva már tölti mindenki a broadband netjével.
Régen elvoltunk a havi 1-2 játékkal, mert ha esetleg szar is volt a játék, kiadtuk rá a pénzt, játszottunk. Most már nem becsüli meg senki a játékot, mert ingyen van.
Elkényelmesedtünk, elnagyképûsödtünk...
szerintem pár hét alatt meglehet unni egy játékot. legalábbis én néha meg tudom öket unni. csak olyan MMORPG-k vannak amik fizetösek? nincsenek ingyenesek?
C64 fiatalkora óta játszok, de ez 5-6 éve engem is elért. Akkor befejeztem a játékokat. Kb. 3 éve a videojátékok hoztak vissza, de akkora lángal, hogy még ma is ugyanúgy ég (pécével már nem játszom). (Ja, és filmeket sem nézek.)
Na, ahogy így elnézem, azért szép számmal fel tudunk sorolni olyan játékokat is, amik tetszenek. Lehet egyszerûen csak az a baj, hogy olyan sokat kapunk, és olyan változatos az ízlésünk, hogy nincs kivel megosztani az élményeket? Mert régen ügye kijött egy játék rávetettük magunkat és azt csócsáltuk 10-en egy gép elõtt. Tudjuk, közösségi élet. Ma meg megveszed a játékot, mindenki lefikázza, de neked tetszik és kész.
nekem is nagyon kevés játék tetszik(nyár óta Vice city,COD amivel sokat játszottam)
vki vmi jókis FPS gamet nem tud?
Az utóbbi években engem is nagyon kevés játék köt le. És tök mind1, hogy konzolon vagy PC-n (értelmetlen vita beszûkült embereknek!), egyikre sincs olyan, ami tényleg igazán odaszegezne a képernyõ elé, mint régen. Utoljára ilyen a GTA Vice City volt PC-n, azt nagyon sokat toltam, meg hébe hóba Dark Age of Camelot-oztam. PS2-õn meg a Kingdom Hearts és az NBA street Vol. 2. volt ilyen, aztán ezzel ki is fújt az igazán jó játékok listája az elmúlt évben mindkét platformon. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy rendeteg jó játék jelenik meg, amit ki se próbálok, mert egyszerûen nem érdekel, pedig tudom, hogy nagyon jók (BGaE, KOTOR, stb.) A jövõ azért bíztató: elsõsorban a World of Warcraft miatt, ha az be fog jönni, akkor egy évre meg lesz oldva, hogy mivel játszak. De a Doom3 is nagyon érdekel. PS2-re a Star Craft - Ghost (egyáltalán jön ez PS2-re?), meg a Kingdom Hearts 2, ami érdekel ha még idén megjelenik. Ja meg nemrég rendeltem egy Primal-t, az ugyan nem mostani játék, de nagyon sokat várok tõle...
Na kb. ennyi. Engem szvsz azért kötnek le egyre kevésbé a játékok, mert öregszem, nem pedig azért, mert olyan szarok lennének. :) Voltaképpen csak az MMO RPG-k, amik hosszútávon is élvezetesek maradnak számomra, minden más rövid idõn belül megy a levesbe. :)
Ez ellen egy megoldás van. Ha untatnak a játékok, akkor ne játsz.
Olvass, menj el kocsmázni, kirándulni, bulizni, ne pedig a gép elõtt akarj ülni, hogy játszál vmivel. Sokkal jobb dolgok is vannak az életben, mint a játék.
És hidd el, egy idõ után, már nem is fog hiányozni az, hogy játsz. Játszol heti 4-5 órát, annyi bõven elég.
Ehhez még pár szó: Csak gondoljátok végig miért emlékezetesebb a Doom, a Quake, a Lemmings, A Warcraft, a C&C, az Incubation stb. annak ellenére, hogy ezeknél már sokkal jobb játékok léteznek manapság az adott stíluson belül is.
Igen, csak az a baj, hogy mostanában kevesen csinálnak jó játékot. Itt mindig a patch-eket kell, hogy említsem. Mert persze egy szar játékot sok embernek van kedve megpróbálni felülmúlni. De régebben, amikor egy játékhoz kiadtak egy javítást, akkor legyintettem egyet és azt mondtam, hogy kész, ezek lejáratták magukat a szememben. Most meg teljesen mindennapos dolog (tisztelet a kivételnek). Egyre jobban szaporodik az igénytelenség (lásd növekvõ gépigények).
Szerintem meg arról van szó, hogy egy gamernek már nem lehet évek múlva újat mutatni.Új játékstílust senki sem fog kitalálni, maximum az eddigieket finomítani extra fícsöröket hozzáadni stb.De a lényeg mindig ugyanaz marad.Ezen sem egy konzol sem egy pc nem fog változtatni.
Ezzel nem értek egyet.Elég egyoldalúan írod a véleményedet.Leírod, hogy kevés az autós és sok az FPS játék.Mibõl gondolod, hogy a topiknyitónak is ezért nem jön be a pc?Ha valaki kezdi unni a játékokat, nem hiszem, hogy a konzolos játékok meg varázsütésre rabul ejtik. (a "mi értelme van egy fps-nek?" meg elég lol kérdés, fõleg annak tudatában, hogy ezt bármelyik játékra kivetíthetnénk)
Nem tudom, emgem már eddig is idegesítettek, de ettõl még vígan játszom, na persze nem velük. De nem csak belõlük áll a világ. Egyébként nekem is van egy haverom, akinek szintén csak a Frozen Throne van fenn a gépén. Összesen két játék van meg neki eredetiben, mind a kettõt lerippelte Nero image drive-ba, az eredeti lemez vissza a dobozba, fel a polc egy kiemelt pontjára nehogy megsérüljön, vagy ilyesmi. Tippeld meg mi a másik, anyit segítek, hogy még csak a 10.000-es kérdésnél járunk. Egyébként minden tiszteletem az övé, mert azt nyomja éjjel-nappal, de legalább tartalmasan szórakozik, mert azzal játszik, amivel szeret. Én, ha unatkozom, benyomom az 1nsane-t, most már 4. éve, és lenyomok rajta egy kört. Jöhet nekem NFS: Underground, Colin McRae, F1 meg akármi, nem tud újat mutatni, nem veszem meg.
A korral jár. 6-7 évvel ezelõtt nem hittem volna, hogy valamikor majd nem fognak érdekelni a játékok. Mostanában 1 játék van a gépemen : Warcraft 3-Frozen Throne. De már csak a tájak és a zene miatt nyomom, amúgy meghagyom a hülye kölköknek az egyéb élvezeteket. Ne csodálkozz, elõbb-utóbb ki lehet nõni ebbõl a pc-game világból. Egy idõ után a kis pöcsök is idegesítenek majd a neten és már szerverre sem lépsz majd fel, mert hosszú lesz a lista amin azok szerepelnek,akiknek gurigáznál a fejével,ha életben eléd kerülnének. Aztán végûl marad a single, majd az se!
Azért a mostanság kijövõ progiknál ez mintha kezdene javulni.PL.:BG&E,XIII,PoP Sands of Time .... Ezekbe szép (egyedi)a grafika de azért a játékélmény sem gyenge.Nekem a PoP nagyon bejött(és asszem mégegyszer végigtolom)mert régen imádtam a platform progikat de viszont kellett a jó graf is (ha már egyszer kidobáltam pár százezret gépre).Az eddigi progik tényleg vagy nagyon szépek és ostobák(vagy kezelhetetlenek) voltak, vagy qrva csúnyák,de tavaly ez(szvsz) elkezdett változni.Tetszik a stilusok összeolvadása is , mert másképp nemigen lehetne újdobnságot hozni a gamákba. Én szerintem nem vélnak unalmassá a mai gyönyörû játékok .. egyébként a topikokat olvasgatva azt látom,hogy nagyon sok olyan negatív arc irogat akinek semmi nem jó, agyonkritizál mindent. Ha egy gama szép mint állat és játékélménybe is jó akkor túl színes/csicsás , meg túl nagy a gépigénye! Ha viszont nincsenek 1 progiba szép effektek akkor meg "jó-jó de mé ilyen sivár a graf". Ezek szerintem kiégett arcok és nekik unalmassá is vált minden. Persze a mai - meg a majd +jelenõ - progik nagyrésze szart sem ér de vannak gyöngyszemek és ahogy nézem egyre több.
Én nem unom a játékokat. Sõt! Mostanában az Anarchy Online-al játszom. Na jó ez egy online játék, ami ugye megunhatatlan, dehát épp ez a jó. A NFS Underground az amivel még eljátszogatok, de most is olyan hibába ütköztem, ami elvehi a kedven a gametõl (Elkezdi betölteni a pályát aztán meg kilép)
Olvasgattam vissza is egy kicsit, és ehhez a grafikai témához csak annyi, hogy manapság tényleg a grafikára mennnek, nem a játékélményre. Nézz csak meg egy régi klasszikust, meg egy új "össszedobott sz*rt". Én például iszonyatosan csalódtam az unreal tournament 2003-ban. Egy ideig jó meg minden, aztán két nap után ráunsz. Míg az 1. rész olyan jó lett hogy még most is szívesen játszok vele. Remélem a 2004 jobb lesz.
Luc besson simán elkurvult az 5. elem óta. Mióta producerként mûködik közre, csak silány produkciókat köszönhetünk neki. Lásd: Taxi2, 3 A szállító Wasabi
Ezek mind mind silány filmek. A taxi 1 még kivételt képez, de az is csak egy picivel van a mérce felett...
OFF Kár, de ez is egy stílus, "ízlések pofonok ugyebár..." Azért luc besson féle francia vonulat filmjeibõl biztos láttál pár darabot, és nem hiszem hogy a rossz filmek közé sorolnád õket.
Cat féle cikk két ponton bukik meg. Ha nem pénzbevetél és a darab szám alapján nézné az ember a filmgyártást europa kontra holywood kapcsán. Mert lehet hogy egy-egy francia vagy lengyel film annyit sem hoz összesen a konyhára mint egy-egy amcsi film fõszereplõjének 1 heti! fizetése. Viszont ha leülsz, és egy picit olyan történetre vágysz, ami talán veled is megtörténhet, nem robban fel a fél világ, nem lõnek le minden harmadik statisztát a filmben, akkor az europai (és keleti) filmipar is lehet nyerõ. Keleten egy-egy JackieChan film a mai napig nagyobb nézettséget produkál mint bármelyik holywoodi szuperprodukcio, igaz ez a népességgel is összefüggésben van keményen. (az összebevétel ezzel ellentétben elenyészõ százaléka a holywoodinak, ezérti s pakolt össze JC anno es indult el amcsiba). Egyszóval az kétségtelen, hogy az amerikaik jól csinálják és ha csinálnak egy filmet, azt úgy megcsinálják, hogy kifelé a moziból még mindig az égnek áll a hajunk a hang és vizuális hatásoktól. Ezzel kevés europai gyártó tudja felvenni a versenyt. Így õk a történetre, és a hétköznapi emberre fektetik a hangsúlyt, amit ha megnézel, lehet hogy nem áll égnek a hajad, de széles mosollyal vonulsz ki a terembõl és az az érzésed, hogy ez veled is megtörténhetet volna.
Ez az én szubjektiv véleményem, nem akarok senkit sem meggyõzni, mert mindenki saját maga tudja mi a jó neki. Természetesen mindkét oldalon vannak kivételek - van jópár számomra nagyon tetszetõs amcsi szuperprodukcó, és bûnrossz europai film (igaz ezek legtöbbször elkövették azt a hibát hogy felvették a holywoodi stílust - amihez õk nem értenek, csak az ameriakaik ez kétségtelen)