meg tudja nekem valaki mondani, hogy a játékban látszik-e a karakterünk lába ha lefele nézünk? :)
Indulj neki a nagyvilágnak, a játék szerverkeresõjével találsz szervereket. (Wild Bunch I. és II. preferált, ott nem lóg ki egy kezdõ sem, 50 fõs szerverek)
ma este nem játszanánk egyet ? mert megvan a játék már vagy 3 hónapja de nem nagyon foglalkoztam vele, azt se tudom hol kezdjem el :D
Red Orchestra 50%-kal olcsóbban: 4,99 Euro vagyis 1400.-Ft Vásárlás itt: Steam
Miben jobb, miben más a Red Orchestra 2 mint a CoD Black Ops?
John Gibson - Tripwire kiadó elnöke
Eladási adatok:
Nyilvánvalóan e téren a CODBO nyer hisz a RO2 nem kerül kiadásra konzolos verzióban. PC-s verziók eladása tekintetében meglehetõsen nagy harc lesz, de nagyjából hasonló eladási adatokat érhetünk el. Fõleg ha azt nézzük, hogy az a a hír járja. a CODBO bevételeinek csak 4%-át adja a PC-s verzió.
Bemutató, áttekintés:
Itt nagyok jók az esélyeink. Ha megnézzük a „metacritic”-értékeléseket , akkor azt láthatjuk, hogy az RO eredeti kiadása és a CODBP pc-s kiadása majdnem ugyanolyan tetszési index-szel bír. (81 vs 83%) Ha azt nézzük, hogy az RO2 jobb lesz mint a RO – legalábbis mi ezen dolgozunk – mi legyõzhetjük õket e tekintetben.
Mennyi ideig játszik egy átlagos játékos a játákkal?
Úgy hívják szaknyelven: hosszú távú felhasználói megelégedettség. Tisztában vagyunk vele, hogy ezt roppant nehéz mérni, de ha megnézzük a Tripwire és a Activision üzleti filozófiáját, miképp bánik a vásárlóival akkor érthetõ, hogy mire is gondolok. Az Activision filozófiája: kiadni a játékot és aztán gyerünk tovább a következõ játékkiadásra koncentrálva, a vevõk meg csak addig érdekes a míg megveszi a játékot. A Tripwire filozófiája: adjunk minél nagyobb értéket a játékosnak a pénzéért, és adjunk ehhez többletértéket olyan plusz értékekkel mint pl. szabad szerkeszthetõsége a játéknak (pályák, jámûvek, fegyverek) és néhány eseti pluszt is tudunk biztosítani. Igaz ez eddig csak a Killing Floor játéknál volt. (karakter csomag) Mi folyamatosan ott vagyunk a játékaink mögött és hosszú távban gondolkodunk és ez mondjuk ne mondható el az Activision-ról és a CoD szériáról.
Bõvíthetõség, hozzáadott plusz:
Mi egyértelmûen többet adunk mint a CODBO: Az SDK mod (pályaszerkesztõ) még a játék kiadása elõtt kiadásra kerül sõt igazából már a mod-csapatoknál van már. Folymatos kapcsolat és párbeszéd van a kiadó és a modder-csapatok között és együtt jóval nagyobb sikerre számíthatunk. Rising Storm mód (Csendes-óceán hadszíntér) Vietnam I. világháborús mód.
Ezeket a módokat a Steam-en keresztül mindenki letöltheti és játszhat rajta, ebben egyértelmûen többet adunk mint a CODBO. Rising Storm mód Vietnam mód
Funkcionalítás:
Ez is mét egy olan terület melyben egyértelmûen jobb a mi játékink mint a CODBO. Gondolok itt pl. Dedikált szerverek, Web-alapú szerver-adminisztráció, 64-játékos szerverekre hivatalos támogatás (support) A fejlesztõk csak és kizárólag a PC-s verzióra koncentrálnak mivel nekünk nincs konzolos kiadásunk. Ezeka legfontosabb különbségek az RO2 és a CODBO között. Az biztos, hogy az RO2 más játék lesz mint az elsõ rész, úgy tervezzük, hogy több helyen tesszük hozzáférhetõvé tenni a játékot és emellett hûek vagyunk ahhoz a stílushoz amit az eredeti RO képvisel. 15 évvel ezelõtt mi egy új, kicsi cég voltunk, nem volt pénzünk és gyakorlatilag minimális támogatásunk volt (munkatársak, fejlesztõk, reklám, stb...) Most sokkal több tapasztalatunk van és jóval több erõforrásunk mint akárcsak az RO elsõ kiadása idején volt. Darth Vader-t idézve: "when we last met I was but the learner, now I am the master." :) „Amikor legutoljára találkoztunk akkor még én voltam a tanonc, most már én vagyok a mester.” :)
Hi! Van egy problémám. A mai naptól kezdve nem tudok egy szerverre sem csatlakozni. Mindig megáll a Connecting (F10 Cancels) résznél. Eddig hibátlanul mûködött. Nem tudjátok mi okozhatja ezt? Routert használok. Egyszerûen nem értem, hogy ami eddig mûködött, most miért nem jó? Elõre is köszi!
Köszi
Letölteni innen tudod. De szerintem ha elmész egy tecsóba, osanba 576-ba olcsóbban veszed meg. asszem én anno 1500 vagy 2000 Ftért vettem.
Sziasztok! Segítsetek nekem, szeretném a játékot kipróbálni az egyik munkatársam említette, Légyszi küldjetek linket, vagy valamilyen tájékoztatót, hogyan lehet letölteni és elkezdeni. Köszi
Üdv! Most kaptam a PC Guruhoz a játékot, nagyon jóféle. :D Annyi kérésem lenne, hogy dvd borítót tudna valaki belinkelni? Szeretném rendes dvd tokba tárolni... Elõre is thx!
Én már lasan 1 éve tolom, és 14 archivementem van unlockolva (steames pontok) élvezem a játékot, és most jöttem rá, hogy lehet váltani ap löveékröl he re.. XD eddig elkreülte a figyelmem
meg tudná valaki mondani nekem hogy honnan tudom le tölteni a Red orchresta játékot?
elõre is köszi :)
A HoS fórumba írtam, de ide is bemásolom elvégre a játék folytatásáról van szó.
Nézegettem a hivatalos fórum kommentjeit, egy fórumozó összefoglalta, hogy milyen újdonságok jelennek meg a játékban. Ez hivatalosan nincs megerõsítve.
1, Szerver dönti el "random"-szerûen, hogy ki melyik oldalra kerül, német lesz vagy szövetséges.
2, A menet gyõztesei döntik el, hogy hol akarnak támadni vagy védekezni. (Itt nem volt világos nekem, hogy a következõ pályáról van-e szó vagy az aktuális jétékmenetrõl.) "Winner of said battle decides where to attack or defend"
+ egy másik értelmezés szerint lesz egy un. cserélõs-opció is, vagyis az adott pályán a komplett csapatok cserélnek helyet a csata után. Aki eddig védõ volt most támadó lesz.
3, A csapatnak meglévõ erõforrásai adják az úgynevezett "Csata erõt" (Combat power)
4, Úgy is lehet nyerni, hogy egyszerûen kimeríted, felõrlöd az ellen erõforrásait (Combat Power)
5, A támadó félnek mindig nagyobb erõforrás (combat power) vesztessége lesz/van mint a védekezõ csapatnak, így lesz optimalizálva a játék.
6. 10 terület = 10 pálya
7. Minél kevesebb halállal bír az egyik oldal annál nagyobb lesz a megmaradó Combat power-e.
8. A mesterlövész tudja majd állítani a puskáját ahogy a valós életben is lehetett.(a fegyverhez tartozó tárcsán)
9. Ahogy várható volt, kampány módban csak az egymás melletti területeket lehet sorban egymás után elfoglalni, nem lesz mód Fallschirmjager (ejtõernyõs) foglalásra, vagyis ugrásra repülõrõl.
Végül egy kép, a videó szerint így fog kinézni egy csatatérkép:
igy lehetett. en rendszeresen ezen a 2 szerveren jatszom, es soha nem fordult elo olyasmi hogy azert bannoltak volna mert halomra lottem volna akar az embereket/admint.
wild bunchon abszolút nem szokás az ilyen, ha tippelnem kéne: automatikus ban-t kaptál mert sok csapattársat lõttel le, megesik az ilyesmi amint indul a következõ pálya, csatlakozhatsz újra
Tehát nem valami szabálytalanság hanem a puszta sikeresség is kizáró ok? Bezzeg múltkor egy mesterlövészes szerveren egy ipse vagy 10X leszedett annak nem járt ban :(
A Wild Bunch szerveren voltam az elõbb,Zoo parkos pálya volt,félautomata karabéllyal meglepõen sikeres voltam.Vagy 30 oroszt leszedtem (kb. 5-6X ugyanazokat a figurákat) elég messzirõl de õk nem találtak el.Aztán egyszer csak bannoltak a következõ üzenettel:An admin on this server has banned you for the remainder of the current game.Semmi csalást nem követtem el pedig,mi ez az üzenet?
Azt hittem idén ez lesz a fa alatt... :( Nagyon jónak ígérkezik, ezzel elleszek megint pár évig...
100% lemodellezés (belsõ, külsõ), minden látszik a tankon belül ami a valóságban (a kezeid ahogy a karokat mozgatod,stb) pozícióváltások teljesen animálva vannak FPS nézetbõl, látod az AI - vagy rendes player - társakat a tankban, ha lõsz akkor láthatod ahogy betölti egy AI a lõszert a csõbe, stb, stb. azt ígérik hogy a teljes tankvezérlés mozzanatát látni fogjuk (töltés, stb).
2 tank lesz alapból a játékban (T34/76 és egy Panzer IV), azt mondják hogy nekik most a minõség és nem a mennyiség számított. azt mondták nagyon sokat dolgoztak és szépen kidolgozták ezt, stb... 4 új jármûvet ígérnek amelyek a játék megjelenése után fog INGYEN jönni (2 katona szállítójármû, 2 új tank).
hoppá! ha nem akarsz idiótákkal egy tankban furikázni, lezárhatod a tankodat és akkor kapsz AI társakat magad mellé (nem számítanak rendes játékosnak, lényegében csak a tankodban léteznek és mozognak).
a kitüntetések bugosak, ne nagyon törõdj velük szerintem, nem érdemes fárasztani magad, játszál aztán vagy megadja vagy nem :D persze jó lenne ha mûködnének normálisan, adna egy kis pluszt a játékhoz, de inkább dolgozzanak a HoS-on, ami elvileg 2010 negyedik félév (ha jól emlékszem)
Willenbrock: nincsen ilyen statisztika ami a te teljesítményedet összegzi, néhány server-nek van sajátja, ennyi
Hi! Egy kérdésem lenne, elég régen tolom az RO-t de az Achievementek nem akarnak gyûlni. Például már rég lelõttem legalább 200, ha nem több embert Sniper-el, de baszik beadni az még az 50 kill-es Achievementet se. Mitõl lehet ez? Nem egy nagy probléma megvagyok nélküle, de azért idegesítõ. Általában a Wild Bunch-on játszok, hivatalson Mapokon. Másik: a Heroes of Stalingrad mikorra várható szerintetek? Köszi!
Van valamilyen statisztikás oldal ahol meg lehet nézni a ststot?
az alap ro tankolás az nagyon messze van a valóságtól :)
a képen neked kb szembe van a párduc, AP-vel nehéz eset, többiknek meg lehet pont 1 és 11 órára állt és ezért voltak esélytelenek van ilyen néha :)
Értem én, de ha egyszerre többen, több szögbõl bombázzuk, csak el kéne pusztulnia. Ráadásul ha nem csak az orrára célzok, hanem a lánctalpra, nem igaz, hogy onnan is lepattan. Hülyeség szerintem, a valóságban nem nagyon lehetett ez. HE-ve mondjuk nem próbáltam.
ezért nem szeretem a vanila ro tankozást befordítom szögbe a harckocsit és lepattan az összes lövedék, de a leg nonszenszebb mégis az, hogy HE(=high explosive), magyarul repeszromboló lövedékkel kilõheted a tankokat is, igaz, hogy sokkal több találat kell, de egy sem pattan le
amúgy HE = High Explosive = repeszromboló
tudtommal a rally point (gyülekezõhely) csak megjelenik a csapattársaid térképén
De a HE lövedék az nem pont a gyalogság ellen van? (H=human) Lehet, hogy én tévedek.. A másik amit máig nem tudok (szánom-bánom), hogy a Squad Leader vagyok és kijelõlök egy rally pontot, akkor voltaképpen ezzel mi történik a játékon belül?
hát T34es AP lövedékével szembõl nem igazán lehet kiszedni a párducot, HE-vel igen, de az teljesen ép párduc esetén kb 6-8 találat de HE-vel minden helyzetbõl minden tankot ki lehet szedni, csak sokáig tart
be kell allni 1/11h kornyekere, es akkor jo eselyel lepattan. kiveve ha kis szar tankal vagy a masik meg valami brutallal.
Hogy a fenébe van ez,hogy a tankról lepattan a lövedék, mi a taktikája? A csávó tegnap kiállt középre és senki se tudta kiszedni, pedig én lõttem szembõl,a többiek meg két oldalról.Közben jött még több német tank balról a bokorból, azokat meg 1-2 lövéssel kiszedtük.
Köszi hírt, jó volt látni. Megjelenésrõl én nem találtam semmi konkrétumot, csak ezt a Wiki-s oldalt.
Publisher of the title, the 1C Company, have indicated the release date will be around Q4 2010
Már voltam azon tényleg jó,most a Fifty Piece Clan 50pc. c. szerveren voltam eléggé tele volt.Jó pályák vannak rajta pl:Zsitomir 1941,Odessza,Basovka 1941 stb.Sajnos többször lõnek ki mint én õket,fõleg a kézigránátokat szoktam beszívni-tojásgránátokat nagyon szórják.