A HoS fórumba írtam, de ide is bemásolom elvégre a játék folytatásáról van szó.
Nézegettem a hivatalos fórum kommentjeit, egy fórumozó összefoglalta, hogy milyen újdonságok jelennek meg a játékban.
Ez hivatalosan nincs megerõsítve.
1,
Szerver dönti el "random"-szerûen, hogy ki melyik oldalra kerül, német lesz vagy szövetséges.
2,
A menet gyõztesei döntik el, hogy hol akarnak támadni vagy védekezni.
(Itt nem volt világos nekem, hogy a következõ pályáról van-e szó vagy az aktuális jétékmenetrõl.)
"Winner of said battle decides where to attack or defend"
+
egy másik értelmezés szerint lesz egy un. cserélõs-opció is, vagyis az adott pályán a komplett csapatok cserélnek helyet a csata után.
Aki eddig védõ volt most támadó lesz.
3,
A csapatnak meglévõ erõforrásai adják az úgynevezett "Csata erõt" (Combat power)
4,
Úgy is lehet nyerni, hogy egyszerûen kimeríted, felõrlöd az ellen erõforrásait (Combat Power)
5,
A támadó félnek mindig nagyobb erõforrás (combat power) vesztessége lesz/van mint a védekezõ csapatnak, így lesz optimalizálva a játék.
6.
10 terület = 10 pálya
7.
Minél kevesebb halállal bír az egyik oldal annál nagyobb lesz a megmaradó Combat power-e.
8.
A mesterlövész tudja majd állítani a puskáját ahogy a valós életben is lehetett.(a fegyverhez tartozó tárcsán)
9.
Ahogy várható volt, kampány módban csak az egymás melletti területeket lehet sorban egymás után elfoglalni, nem lesz mód Fallschirmjager (ejtõernyõs) foglalásra, vagyis ugrásra repülõrõl.
Végül egy kép, a videó szerint így fog kinézni egy csatatérkép: