Jó a régi. Amúgy is,új játékokkal mindig sok "új" játékos játszik.
Még én sem untam meg, a CoD-ot keddrõl szerdára untam meg, az RO-nál nincs (még) ilyen érzetem. Bár bizonyos pályákat szívbõl utálok (Leningrad, brrrrrrr...) de egy kis gyilkolászás még mindig jöhet. Ha a DH jobban optimalizált lenne akkor átnyergelnék de így csak néha teszem tiszteletem Normandiában.
Hogyan lehet a felbontast 1024*768-rol nagyobbra tenni?Mert nekem mikor ott kivalasztom a felbontast 1024-nel tovabb nincs:SPedig a gep birna hiszen Full erogepem van.
lehet hogy pont azt a felbontást nem támogatja RO, vagy nem emlékszem de nincs olyan rész settingsben hogy 4:3ról szélesvászonra állítás, lehet csak a 4:3as képarányú felbontást listázza ki ha nem lenne ilyen akkor próbáld meg a ..\Steam\steamapps\common\red orchestra\System könyvtárban a RedOrchestra.ini-t módosítani az alábbiak szerint hátha megoldja:
"The Darkest Hour Team is proud to announce the release of the new version of Darkest Hour to Steam!
New Items
* Added a "Simple HUD Colours" checkbox to the game's HUD settings, which sets the team colours back to Red/Blue for colourblind players (and people who really hate green/gold) * C96 M712 Mauser * Fixed Red and Orange Smoke Grenades for use in marking locations and rally points, can be carried simultaneously with other grenades. Only one rally point can be active at a time however and the last grenade thrown/binoculars marked will take precedence. * Added Mantling. * New tank - M36 Jackson "Slugger" * New tank - Panzer III Ausf. N
New Maps
* Dog Green (A condensed re-release of the old Beta map) * Freynaux and La Mormenil * Hurtgenwald (Back by popular demand) * La Chappelle * La Monderie * Noville
New Features
* Improved track damage model o Hit areas are now better defined. o Frontal and aft shots now have a possibility to take out tracks. * Additional component damage: o Locational hits to the turret can disable traverse, or affect gun elevation. o Locational hits to the turret can cook off shells in turret ready racks. o Locational hits to driver's area can damage control or "disable" tank. * Improved crew damage model o Crewmen can now take fire damage (hot, hot!) o Hull gunners can now be struck by penetrating shots (damage to drivers and commanders added previously) * Added rider positions to the following tanks: o Sherman M4A1 75mm o Sherman M4A1 76mm o Sherman Firefly o Panzer III series o Panzer IV series * New ammunition icon art for Allied tanks
The entirety of the change list can be viewed on the forums here and here!
We are very pleased with this release and we hope that you will be too! We are indebted to the effort of our testing team and the continuous support of the community as a whole. We can not thank you enough!
See you on the battlefield!"
Nem tudom a kódom aktiválni mert ez a rohadt steam szerver egyszerûen nem érhetõ el.Amúgy van netkapcsolatom úgyhogy biztos a szerverrel van valami gond.Gyakran elõfordul ez? Jó hogy kiadja az ember a pénzt a játékra aztán nem tud vele akkor játszani mikor akar. Nem szeretem ezt a lóf*** steam-es megoldást pont emiatt.
nálad van a gond, nem volt az elmúlt hetekben semmilyen leállás. nézd meg hogy tûzfaladon v routereden átjut-e, support.steampowered.com oldalon találhatsz segítséget a beállításhoz
Most már jó,kb fél órával késõbb sikerült. Jó játék ez,csak lehetnének nagyobb területû pályák.Kampány nincs benne,olyan hogy idõbeli sorrendben adná be a hadjáratokat?Csak gyakorlás és multiplayer lehetõségeket láttam.Az AI viszont elég bután viselkedik,volt hogy az ajtó szélénél álltam de nem jönnek oda,szépen céltáblát álltak az ellenfelek.(vagy lehet hogy csak azért mert gyakorló pálya volt?)
botokkal csak annyit érdemes foglalkozni hogy megnézd a pályákat, egyébként teljesen életszerûtlen, kár ellenük gyakorolni. irány a netes serverekre :)
rendesebben kidolgozott kampány majd a jövõre megjelenõ RO: heroes of stalingrad-ban lesz, amiben akár a németekkel is lehet majd lenni, kevés ilyen single player játék volt eddig.
Na ezt se gondoltam volna, hogy valaki az RO pályák méretére panaszkodik. Tedd fel akkor a Darkest hour mod-ot,kb. 10 perc amíg a tankkal elevickélsz a frontvonalig.
Kösz,ez a Sztalingrádos nagyon jól néz ki.Az alapjátékban is lehet németekkel lenni a gyakorlópályákon.Kár hogy idõrendi sorrendben nincsenek hadjáratok,majd a kiegészítõben lesz akkor.Netes szerverekhez hogy lehet csatlakozni a játékkal?
Kipróbáltam az online harcot,nagyon jó-az ismétlõkarabéllyal voltam a legsikeresebb,a többi eszközzel nem ment még valami jól.Harckocsival hamarabb eltalálnak mint én õket.Jó hangulatú korhû játék ez,de egy szerveren mikor közelkerültem a ruszkikhoz nem tudtuk egymást kinyírni,csak forgolódás volt-pedig szerintem volt még lõszerem.
Igen, nagyon jó kis játék. Az utolsó mondatod nem értem... Egyébként tedd fel a Darkest Hour módot, nagyon jó kis pályák vannak benne, jól kiegészítik a RO kelet-európai frontcsatáit.
Nagyon közel volt kb. 3 ruszki hozzám de nem lõttek le.Egy másik németet is csak kerülgettek az is õket,néha haladni sem tudtak egymástól-furán nézett ki.Végül én lõttem le a hátáról a ruszkikat.Ezt nem értettem mi lehetett-miért nem tudták egymást kinyírni.
Igen, igaza van bakvarnyunak, azok botok voltak. Némely szerveren beüzemelik õket, hogy meglegyen a létszám, de ezek ellen játszani hülyeség. Menj olyan szerverre ahol hús-vér játékosok vannak, pl. Wild Bunch 1. és 2. szervere ilyen.
Aha akkor azért volt.Általában "élõ" ellenfelek ellen játszottam egyébként.Egyik pályán-talán az Odessza mapon egy toronyba mentem fel és az ablakból távcsövessel sorra terítettem le a szovjeteket.Kb 5-öt-izgi volt.
Már voltam azon tényleg jó,most a Fifty Piece Clan 50pc. c. szerveren voltam eléggé tele volt.Jó pályák vannak rajta pl:Zsitomir 1941,Odessza,Basovka 1941 stb.Sajnos többször lõnek ki mint én õket,fõleg a kézigránátokat szoktam beszívni-tojásgránátokat nagyon szórják.
Hogy a fenébe van ez,hogy a tankról lepattan a lövedék, mi a taktikája? A csávó tegnap kiállt középre és senki se tudta kiszedni, pedig én lõttem szembõl,a többiek meg két oldalról.Közben jött még több német tank balról a bokorból, azokat meg 1-2 lövéssel kiszedtük.
be kell allni 1/11h kornyekere, es akkor jo eselyel lepattan. kiveve ha kis szar tankal vagy a masik meg valami brutallal.
hát T34es AP lövedékével szembõl nem igazán lehet kiszedni a párducot, HE-vel igen, de az teljesen ép párduc esetén kb 6-8 találat de HE-vel minden helyzetbõl minden tankot ki lehet szedni, csak sokáig tart
De a HE lövedék az nem pont a gyalogság ellen van? (H=human) Lehet, hogy én tévedek.. A másik amit máig nem tudok (szánom-bánom), hogy a Squad Leader vagyok és kijelõlök egy rally pontot, akkor voltaképpen ezzel mi történik a játékon belül?
ezért nem szeretem a vanila ro tankozást befordítom szögbe a harckocsit és lepattan az összes lövedék, de a leg nonszenszebb mégis az, hogy HE(=high explosive), magyarul repeszromboló lövedékkel kilõheted a tankokat is, igaz, hogy sokkal több találat kell, de egy sem pattan le
amúgy HE = High Explosive = repeszromboló
tudtommal a rally point (gyülekezõhely) csak megjelenik a csapattársaid térképén
Értem én, de ha egyszerre többen, több szögbõl bombázzuk, csak el kéne pusztulnia. Ráadásul ha nem csak az orrára célzok, hanem a lánctalpra, nem igaz, hogy onnan is lepattan. Hülyeség szerintem, a valóságban nem nagyon lehetett ez. HE-ve mondjuk nem próbáltam.
Van valamilyen statisztikás oldal ahol meg lehet nézni a ststot?
Hi! Egy kérdésem lenne, elég régen tolom az RO-t de az Achievementek nem akarnak gyûlni. Például már rég lelõttem legalább 200, ha nem több embert Sniper-el, de baszik beadni az még az 50 kill-es Achievementet se. Mitõl lehet ez? Nem egy nagy probléma megvagyok nélküle, de azért idegesítõ. Általában a Wild Bunch-on játszok, hivatalson Mapokon. Másik: a Heroes of Stalingrad mikorra várható szerintetek? Köszi!
a kitüntetések bugosak, ne nagyon törõdj velük szerintem, nem érdemes fárasztani magad, játszál aztán vagy megadja vagy nem :D persze jó lenne ha mûködnének normálisan, adna egy kis pluszt a játékhoz, de inkább dolgozzanak a HoS-on, ami elvileg 2010 negyedik félév (ha jól emlékszem)
Willenbrock: nincsen ilyen statisztika ami a te teljesítményedet összegzi, néhány server-nek van sajátja, ennyi
Én továbbra is sajnálom , hogy egyjátékos kampányra pazarolják az idõt, meg nehogy ezzel a multit elhanyagolják.
100% lemodellezés (belsõ, külsõ), minden látszik a tankon belül ami a valóságban (a kezeid ahogy a karokat mozgatod,stb) pozícióváltások teljesen animálva vannak FPS nézetbõl, látod az AI - vagy rendes player - társakat a tankban, ha lõsz akkor láthatod ahogy betölti egy AI a lõszert a csõbe, stb, stb. azt ígérik hogy a teljes tankvezérlés mozzanatát látni fogjuk (töltés, stb).
2 tank lesz alapból a játékban (T34/76 és egy Panzer IV), azt mondják hogy nekik most a minõség és nem a mennyiség számított. azt mondták nagyon sokat dolgoztak és szépen kidolgozták ezt, stb... 4 új jármûvet ígérnek amelyek a játék megjelenése után fog INGYEN jönni (2 katona szállítójármû, 2 új tank).
hoppá! ha nem akarsz idiótákkal egy tankban furikázni, lezárhatod a tankodat és akkor kapsz AI társakat magad mellé (nem számítanak rendes játékosnak, lényegében csak a tankodban léteznek és mozognak).
Azt hittem idén ez lesz a fa alatt... :( Nagyon jónak ígérkezik, ezzel elleszek megint pár évig...
A Wild Bunch szerveren voltam az elõbb,Zoo parkos pálya volt,félautomata karabéllyal meglepõen sikeres voltam.Vagy 30 oroszt leszedtem (kb. 5-6X ugyanazokat a figurákat) elég messzirõl de õk nem találtak el.Aztán egyszer csak bannoltak a következõ üzenettel:An admin on this server has banned you for the remainder of the current game.Semmi csalást nem követtem el pedig,mi ez az üzenet?
impotens admin, életkora nem haladja meg a 14-et és õ akar a király lenni a szerveren :)
Tehát nem valami szabálytalanság hanem a puszta sikeresség is kizáró ok? Bezzeg múltkor egy mesterlövészes szerveren egy ipse vagy 10X leszedett annak nem járt ban :(
wild bunchon abszolút nem szokás az ilyen, ha tippelnem kéne: automatikus ban-t kaptál mert sok csapattársat lõttel le, megesik az ilyesmi amint indul a következõ pálya, csatlakozhatsz újra
igy lehetett. en rendszeresen ezen a 2 szerveren jatszom, es soha nem fordult elo olyasmi hogy azert bannoltak volna mert halomra lottem volna akar az embereket/admint.
A HoS fórumba írtam, de ide is bemásolom elvégre a játék folytatásáról van szó.
Nézegettem a hivatalos fórum kommentjeit, egy fórumozó összefoglalta, hogy milyen újdonságok jelennek meg a játékban. Ez hivatalosan nincs megerõsítve.
1, Szerver dönti el "random"-szerûen, hogy ki melyik oldalra kerül, német lesz vagy szövetséges.
2, A menet gyõztesei döntik el, hogy hol akarnak támadni vagy védekezni. (Itt nem volt világos nekem, hogy a következõ pályáról van-e szó vagy az aktuális jétékmenetrõl.) "Winner of said battle decides where to attack or defend"
+ egy másik értelmezés szerint lesz egy un. cserélõs-opció is, vagyis az adott pályán a komplett csapatok cserélnek helyet a csata után. Aki eddig védõ volt most támadó lesz.
3, A csapatnak meglévõ erõforrásai adják az úgynevezett "Csata erõt" (Combat power)
4, Úgy is lehet nyerni, hogy egyszerûen kimeríted, felõrlöd az ellen erõforrásait (Combat Power)
5, A támadó félnek mindig nagyobb erõforrás (combat power) vesztessége lesz/van mint a védekezõ csapatnak, így lesz optimalizálva a játék.
6. 10 terület = 10 pálya
7. Minél kevesebb halállal bír az egyik oldal annál nagyobb lesz a megmaradó Combat power-e.
8. A mesterlövész tudja majd állítani a puskáját ahogy a valós életben is lehetett.(a fegyverhez tartozó tárcsán)
9. Ahogy várható volt, kampány módban csak az egymás melletti területeket lehet sorban egymás után elfoglalni, nem lesz mód Fallschirmjager (ejtõernyõs) foglalásra, vagyis ugrásra repülõrõl.
Végül egy kép, a videó szerint így fog kinézni egy csatatérkép:
Én már lasan 1 éve tolom, és 14 archivementem van unlockolva (steames pontok) élvezem a játékot, és most jöttem rá, hogy lehet váltani ap löveékröl he re.. XD eddig elkreülte a figyelmem