Sziasztok! Szeptemberben elrajtol a Virtual SimRacing szervezésében egy DTM 2013-as bajnokság a Raceroom nevű programmal! Ez egy 8 fordulós bajnokság lesz ami két hetente kerül megrendezésre és minden fordulóban két futamot fogunk rendezni. A játék DTM csomagja tartalmazza az összes autót és helyszínt. Ezt lehet steam-en illetve a raceroom hivatalos oldalán is beszerezni. Ára kb 16 euró, ami olyan 4800 ft körül van. A bajnokság maga ingyenes és a különböző partnereink segítségével év végé nyeremények lesznek,valamint mi is adunk oklevelet,érmet,kupát a legjobbaknak.
Sziasztok.Ma szedtem le a DTM race driver 2 -t és sajnos nem indul légyszi segítsetek.Köszi mindenki
Az ETCC 1.15 verziójában ha a TV Cockpit kameraállással nyomulok akkor hogyan lehet kirakni a tükröt a kép tetejére? Illetve hogyan lehetne állítani a szöget hogy ne olyan magasról lássam a pályát??
nfo szerint :
ÛÛÛ þ WE DO NOT RECOMMEND TO HAVE IDE CDROM/DVDROM DEVICES PLUGGED IN þ ÛÛÛ ÛÛÛ þ SAME IDE CONTROLLER CHANNEL LIKE YOUR PRIMARY WINDOWS HDD IS! þ ÛÛÛ
Hali! A DTM Race Driver-t leszedtem! nem megy! Kéri a cd kulcsot v. mi a f**:) és nekem nincs olyan! itt is ki kell huzni a CD ket?? csak az a megoldás van ?? KÖssz:)
Különben Bittorent kellett volna, de az nehézkesebb, mint a http-s letöltés.
Bocsi, hsw megindult, csak szólnom kellet!
Persze, hogy most sehonnan nem tudom letölteni a SCC-t a hsw halott és a készítõi oldalról sem tudom. Ha-ha-ha :(
Szoftverfejlesztõ-informatikus vagyok, ezért járatos vagyok. :))) De: én maximum az autófestésekkel szoktam babrálni, ha idõm engedi. A patch ETCC-hez (damage és ami a kipufogó lángnyelveit szimulálja, nem tudom a nevét most) jó, fel lehet tenni. Fizika: a mostani ETCC-ben (Evolution, gondolom azt szedted le és nem az 1.15-öst) szinte élvezet vezetni a kocsikat, nem kell babrálni semmit. Ha mégsem menne, azért vannak a segítségek, hogy bekapcsold egy részüket és azzal frankón menni fog. Ha mindenáron ezt akarod, akkor két út áll elõtted: 1. Az autó .hdv és engine.ini fájljait kell módosítani, ahol a menettulajdonságok és a motorteljesítmény van szabályozva. 2. A terrain.ini-t kell módosítani, ahol a tapadási értékek vannak lefektetve.
De arra is felhívpm a figyelmedet, hogy ezek csalásnak minõsülnek, tehát a neten nem igazán versenyzhetnél így. Nézz el a honlapunkra, ott megtudhatsz sokmindent.
Ha már így igénybe vettem a türelmed, akkor még kérdezek, ha már sok(k), akkor lõj le nyugodtan! Találtam mindenféle patch-et(damage) is azok közül van értelmes? Láttam ott editorokat, ahokkal csak festés lehet matatni, vagy fizikába is be lehet nyúlni? Ilyesmiben járatos vagy?
Hát valóban elég sok van, nem is tudja számon tartani már az ember õket. Az ETCC-n és a DTM-en kívül jó és igényes még a Prototype-C mod és a most megjelent SCC mod.
Megnéztem a hsw-t ott rengeteg mod van, mit érdemes leszedni? Nem is tudok köztük szinte eligazodni!?!
Köszönöm a tippet mindkettõtöknek, már meg is van a F1C 99-02. Az ETCC is megvan elvileg letöltve. Most megkeresem a DTM-et. Egy kérdés még, telepítésnél van valami horror vagy csak simán lehet telepíteni mindkét kiegészítést?
Lehet ezt a játékot még kapni, letölteni vagy bármi más módon hozzájutni? Nagyon kiváncsi lennék rá és olvastam ETCC kiegészítésrõl is, ami elvileg meg is van csak a F1C hiányzik. Illetve a DTM kiegészítést honnan lehet letölteni?
Köszi a segítséget!
Levee
Na ezt majd én is kipróbálom ma. :)
van, de kövér, mert versenyen mentem. és én már setupoltam rá :)
Default setup alatt azt is értem ,hogy hozzá nem nyultam semmihez 65 liter benya soft gumik,igazábol teljesen mind1 mert saját setuppal minimum 3 mp-t lehet még rajta hozni hanem többet.
Nos igen, a quick car setup nem sokat ér önmagában, mert ha állítgatsz ott, akkor a program magától állítja be a neki tetszõ értékeket olyan dolgokra, mint stabilizátor rúd, szárnyállás, stb. Nagyon fontos a gimunyomás, sõt van úgy, hogy aszimetrikus beállítást kell alkalmazni, A1 Ringhez szintén. Egy ideig furának tûnik pepecselnia setupolással, de ha belejön az ember, már rutinból igazít az értékeken. :))
Ez nagyon jo lesz:) . Magny Cours egyik kedvenc palyam. :) Nagyon sokat szamithat a setup, mert eskuszom pl. A1-Ring-en demo szinten nyomom :), de 1:40-nel jobb idot nem mentem. En csak a quick car setup-al szoktam szorakozni, de ezek szerint iszonyat sokat szamit...
Megnéztem, délután küldök setupokjat a következõ pályákhoz:
Adelaide 2001: olyan 1:34-35 körüli idõt lehet vele menni Adelaide 2002: 1:26.424 Monza 2002: 1:58.354 Imola: 1:57.140 Silverstone: 1:54-55 Magny Cours: nem is írom le, katasztrofális. :))) A1 Ring: 1:36-37 Na egyelõre ennyi lesz.
Nem is olyan regen beruhaztam egy MOMO-ra. Szerintem is mindenkeppen van jelentosege az adott setupra nezve a kormanybeallitasnak....en majdnem minden palyan mashogy hangolom a kormanyt is. Privibe elkuldom az email cimem. Koszi!
Jöhetsz oda is, ha akarsz, ott sokkal többet vagyok, mint itt. :)) Az a törzshelyem.
Más: inkább mégis emailben küldök setupokat azokhoz a pályákhoz (Evolúció), amikhez eddig készítettem. Egyébként ez érdekes dolog, mert bár sokan tagadják, szerintem van jelentõsége a kormánybeállításnak abban, hogy tudod-e használéni az adott setupot, vagy átalakításra szorul. Én b-type-ét még mindig átalakítottam, õ meg sokszor nem is tudta használni az én Trans Am setupjaimat.
Prohardvert 1ebkent rendszeressen olvasom, mert a legjobb hardware portal szerintem magyar nyelven, de a forumot azt hiszem nem figyeltem eddig...bar talan ott is regelve vagyok, mert sok fele megtettem regen, hogy nehogy lenyuljak a nickem a joakarok :).
Ááááá...inkább nem. Vagy mégis: Bödön Ödön volt az ihletése az Alex Demko-nak, de ezzel a névvel csak a a Nascar Rank-on szerepelek. :)))) 2001-ben regisztráltam a prohardveren supermanként és az maradt meg a fõ nickemnek. :))
Hát ez elég gázos. Volt egy jó oldal, de megszûnt. Most mindenki úgy szerez setupokat, ahogy tud. csináltam egy Trans Am oldalt, majd felteszek oda néhány setupot. De ezek nagyrészt Audihoz készültek.
A Honda az 1ik legmeglepobb szamomra is, mert en egy normalis idot nem tudtam vele menni soha, de ezek szerint hamar meguntam. :). Tudtok mondani 1 helyet, ahonnan jo setupokat lehet leszedni? Tesztelek, tesztelek, de valahogy ritkan kapom el es ezert jo lenne elore jol beallitott ertekeket is kiprobalni, mert talan tanulnek a beallitasokbol, ugyanis technikai analfabeta vagyok ...majdnem. :)
Itt régen Panther néven regeltem, ezt már nem változtattam meg. Én vagyok Superman. :))) De nézz el a prohardver fórumára is, ott vagyunk. :) Jó kis fórum.
mentünk Daytonában az Evo. elõtt, és a 6 sebes Alfáknak volt leosztva minden. 2 ms-el volt gyorsabb körönként! ez végsebben kb. 287-88-at jelentett...az Audik kört kaptak(!) a kis Honda meg ezen a gyors teszten meglepett, mert nem pörögte ki magát max.-ra, tehát lehet hogy jobb setuppal többet ment volna, narancsban volt még 276-ban, csak nem tudta kifutni....
Az elso 3-ra ezt is tippeltem volna kb, de a tobbi mar keveredes nekem...marmint a sorrend. :) Mindenestre most kivancsiva tettel es en is le fogom merni holnap :).
:) nekem is. új setup, meg minden..lemértem az autókat Daytona-ban, hát volt meglepetés: -Bmw:280 km/h -Volvo:277 km/h -Audi(4wd):277 km/h -Honda:276 km/h -6 sebességes Alfa:273 km/h -Audi(fwd):273 km/h -Skoda:273 km/h -Seat Sport:273 km/h -Seat bármi :273 km/h -5 sebességes Alfa-k(Scuderia,Clever) : 262 km/h (!!!!!!!!!!) azonos végsebnél a köridõ adta meg a sorrendet. a 6sebes Alfa megtévesztõ, mert szinte 273-al jött ki az ovalból, csak meg lett fogva a végsebessége.
Abszolut egyetertek..., annyit meg hozza tennek, hogy a BMW-vel nyomtam sokaig, de annyiszor dobtam el az autot a hatso kerek meghajtas miatt, hogy bucsut intettem neki. Az Evo meg nekem is teljessen fura meg, pedig eltoltottem vele mar par orat...szinte teljessen uj jatek...kis tulzassal persze :).
jó az Alfa. még az Evo.-t nekünk is tesztelni kell, eddig az Alfa-nak gyorsan elkopott a gumija, ezért fel lehetett érni, mégha el is húztak vmiért. az Audi-val nagyon jól lehet rajtolni, és keményen lehet támadni vele a kanyarokat. a Bmw sok tekintetben full, mert a féktávon leginkább terhelt elsõkereket nem pusztítja még jobban a kigyorsításnál...a Bmw-re mindig figyelni kell. eddig ez volt, de az Evo.-val sok minden változott.
Ez is igaz...egesz mas az ember vs. ember kuzdelem, mint off-ban cpu-val gurigazni :). Ennek ellenere vannak olyan palyak, amiket szerintem mar tul regota hajtok a kulonbozo jatekokban es mar tele vagyok rosszul berogzodott dolgokkal es eppen ezert ezen nehany palyan keptelen vagyok jo idoket futni es ezeket utalom is tobbnyire :).
Vegul is okos es jo ez igy, de pont ez jutott eszembe nekem is nehany palyaval kapcsolatban, hogy: ezt a sz@rt hogy sikerult kivalasztani? :). Nyilvan mindenkinek mas tipusu palya fekszik jobban...en mondjuk a technikas, lassu palyakat kedvelem, jo rovid valtoval es pontos ivekkel. Egyebkent te milyen neven futsz a bajnoksagban, mert mint "Panther" nem lattam senkit? Ja es elneztem...nem is 8-an vagytok, hanem 12-en...az se rossz.
Elõször mentünk szinte mindegyik pályán. Vagy teszteltünk, vagy versenyeztünk, de kipróbáltuk õket. Aztán elkészítettünk egy elõzetes listát és a tagság rámondta az áment. na most nincs oilyan pálya, ami mindenkinek tetszene, feküdne, tehát olyan alapon nem lehetett, hogy majd mindenki tetszését elnyeri az összes pálya. Engem is kiráz a hideg néhány pályától, de elfogadom. :)))
Azert gratulalok meg1szer a bajnoksaghoz, csak beindult...8ember raadasul pont idealis szerintem. Mindig szoktam figyelni az Magyar ETCC oldalt! :) Egyebkent mi alapjan dontotettek arrol, hogy melyik palyak legyenek a bajnoksagban?
Igen, ez kétségtelen. valamelyik pályán lassultam, de a legtöbben, a fejlesztett egyensúlynak köszönhetõen gyorsult a kocsi és a köridõk, van ahol nem is kevéssel.
Kiprobalztam es nekem is tetszik az evo. A setupok egyertelmuen "bosegesebbek", ugyhogy tenyleg ujra kell gondolni mindent. A1-Ringen nyomultam es a visszafordito utani kanyart most mindig elsokaltam a regi setupjaimmal. Azonkivul mintha kicsit baratsagosabb lenne az FF-is, de ezt lehet, hogy mar csak bekepzelem. :) Mindenesetre hatarozottan jobb lett.
egyébként a legfontosabb változások sztem setup-ban, a min. és max. értékek megváltozása, ezért a régi setupok szinte használhatatlanok. pl. a Sping rate az eddigi 60-190-röl most 60-260. a merevítést az Evo.-ban 310-ig(!) lehet növelni, míg eddig asszem 110 volt a max. hátul. viszont a be, és kirugózási értékek maximuma csökkent, pl. a lassú kirugózás max. értéke eddig 7000 volt, most az Evo.-ban 3900. tehát új setup kell.
más: és újra van PH.!! :))
nekem az update-tel volt egy kis gondom, elindult, de nem volt egyszerû, és egyszer kilépett asztalra :( ezért pont most rakom rendbe...full uninstall, install, és Evo. full megy fel az Evo. update helyett.
Mar szepen letoltottem, de sajnos csak este tudom kiprobalni /work/...eleven kesesben vagyok azzal, hogy csak ma szereztem arrol tudomast, hogy megjelent, de ha en nem irom ki,akkor mar senki? :). Orulok, hogy 1altalan meg vannak akik nyomjak itt is...en minden nap tolom 1-2 orat es mar erezni akarom az ujiutasokat...estig halasztom sajnos.
van még setupom arra az autóra...majd megnézem, hátha a hot-rod volt volt a fejlõdési irány :DD akkoriban pumpáltam bele Monza-ba 1000kört, úgyhogy az elég kimunkált setup. :)
De most alighanem ez az Audi erõsebb, mint a Hot Road volt annak idején. :))) Vagy ha nem erõsebb, jobban kiegyensúlyozott, minden téren. Elég csak az idõket megnézni. :)))
:))...fúú amikor ezeket véstem még nem tudtam hogy csíter kocsival megyek...hogy örültem a 1min59-nek...és mekkora pofáraesés volt. az Evo.pecs tényleg jó...kicsit buheráltak a setup beálloknál is...újra kell gondolni pár dolgot, a legszembetünõbb pl. a fék :D
Eleg jo lett, nekem tetszik:) Latszik, hogy probaltak az engine-hez merten a GTR fele kozeledni, ami sikerult is. A pilota mozgas is teljesen jo lett, mar csak a GTR-es valtosipolas kellene, azzal a kamu ugralo, felporgeses efektekkel:)
A forma1-en felbuzdulva: 1min59.7...és van benne vezetõi hiba.
nah, megvan...1perc 59ms 963...hát éppenhogy, de csunyán elfékeztem magam a parabolicába menet, az utolsó szekción buktam 3tizedet az óra szerint.
azzal az audival(összkerék,6seb.),nem alap az autófestés, az nem gáz? milyenek látszódik a sárkányom online összjövetelen, alap audinak, vagy látjátok a nem alap fényezést is?
Holnap lesz, valszeg megint délelõtt, vagy kora délután a tesztelés. Monza, Brno, meg néhány pálya még esélyes lehet.
Eddig senki sem tudott 2 perc alá menni. Te most milyen kocsival is vagy?
Én váltok BMW-rõl Audira. Annyi ideje megyek már BMW-vel, hogy hozzá kell szoknom és a setupokat is beállítanom.
Monza(2002):2min 1 tized :( de van benne még sok mivel a 2perc3tizedes idõhöz képest az elsõ szekción kapok kb. 6 tizedet, és arról szól a köröm hogy azt dolgozom le. nem mentem most csak kb.10 kört, de ha összejön a full kör akor meglépem az '59-et, mennyi nálatok az köridõ?
nyomtam Monzán 2.00.3 eh, 2perc3tized, ez a 2002-es pálya, mert olvastam ph-n, hogy nem 1értelmû.
Itt a pala mögött...gondolom most képben vagy :) van itt egy bányató, mögötte meg jó kis buckás, törmelékes terep, ott funoltam. mi lesz a hétvégén? melyik pálya?
az a baj az A1 ringgel sztem, hogy az elsõ, és utolsó kanyarjában vagy fél ms-t lehet nyerni, vagy bukni, attól függõen mikor rántod rá az autót a korlát mellé, ezért van ekkora szórás a best és a stabil idõm közt.
nah, itt volák...ma inkább motoroztam, csak hazahúzott a gyomrom :D csak az A1 ringen mentem :(, ott tegnap törtem át a '38-at, kiakartam próbálni más pályát, de 1×üen nem volt értelme tovább lépni, amikor 1-1 nagyobb változtatás után másodpercel voltam gyorsabb...tehát nincs meg az elképzelés a fejemben, hogy hol mi müködik,..használtam volna a telemetriát,..ha lehetne használni, de ebben a formában nekem nem jó. az öszkerekes audival '42-röl indultam tegnap reggel, tehát az alapoktól, mert azt az alap setuppal meg lehet futni. most a '37.6 a best, kb.'39.2 a stabil.