Azért arra kíváncsi leszek, hogy mit fog tartalmazni. Talán gyorsabbak lesznek a BMW-k? mert ugye egy tesztelésen Alex Zanardi 2 perc körüli idõt ment BMW-vel, azt pedig, ha megfeszül valaki, sem lehet elérni a játékban. Persze Alfaval igen. Ráférne a BMW-re egy kis frissítés. :)))
Es hogy ne legyen annyira OFF:)
"RaceSim Revolution: The rumour has already spread and we would like to confirm now that there is another update for the ETCC 2003 Mod in the pipeline, it will be called "ETCC 2003 Mod - Evolution", to make waiting for WGTS a little easier. We won't announce a release date now. The update is in advanced beta testing stage, but we will take our time to make sure everything will be perfect on release date. This won't be just another update, it will actually take the ETCC 2003 Mod to another level with a wide range of new features "under the hood". The complete feature list and release date will be announced soon."
Kulonbozo "autotipusok" tesztelesere, osszehasonlitasara, erdekessegnek erdemes kiprobalni a netKar-t, ha kimaradt volna eddig;))
Nagyon jol be vannak allitva az autok, le vannak korlatozva az eredetivel megegyezoen a setup lehetosegek stb., erdemes oket vegig tesztelni a leggyengebtol, a legegyszerubbtol a legkomolyabb versenygepig, hogy milyen kulonbsegek is vannak egy autonal menetteljesitmenyben, tapadasban stb.
Eloszor az "utcai" autokak - Mini, Ferrari Modena - aztan sport kocsikat - Ferrari GTO, MG ZS, Toyota Supra - aztan johet a F3000-es :-) Erdemes ugyanazon a palyan mindegyikkel 10-20 kort menni, ahol lehet allitgatni, kielvezni, erezni:) Folyamatosan, egymasutan tesztelve oket 1-2 orat, szerintem elmeny pl. egy GTO, utana mondjuk egy Supra, es vegul egy F3000-es. Nagyon jo fizikailag erezheto kulonbsegek a gyorsulasban, vegsebessgben, es ami fontosabb a tapadasok, uttartas, kanyarvetel stb.
Ez egy kicsit OFF-nak tunhet, de ha jol lattam ide szimulatorosok jarnak, es azoknak szerintem kotelezo csinalni egy ilyen tesztet, mert nagy elmeny:)) Persze hatrany lehet egyeseknek, hogy mivel ez inkabb szimulator - erosen kulonbozik az F1C modoktol a benne levo fizikanak, es beallitasoknak koszonhetoen -, nincsnek segitsegek, csak kormannyal megy, csak belsonezetben, es csak olyan dolgokat lehet "kapcsolgatni" az autoknal, amit eredetileg is (autonkent valtozoan: reflektor, ABS, turbonyomas, TC stb).
Majd írjál idõket. Menj gyorsabb pályákon is: Silverstone és Monza például.
jah, a pénzt feladtam még hétfõn, a levél amit Kimika emlitett az utalás igazoló másolat volt(beszkenneltem-mélbe csatoltam).
thx. összkerekes, 6seb.-es audival megyek majd, most setupolhatok ujra :D sokkal keményebben lehet hajtani, ami versenynél jól jöhet. most már jó idõket megyek vele-kicsit még tolja az elejét, de ezt holnap megoldom. idõmérõn esélyem sincs, 120%-as ai 1'36.4-et megy az A1 ringen pl.-de versenyen ott vagyok. jut eszembe kiszedhetnéd a fórumból(tied) a beáll.-t amit felmásoltam, rá jöttem hogy oriási hülyeség volt. kb. ennyi ma estére.... :))
Csak azokat mondom, amiket ismerek: ITC 96: ez jó, csak volt néhány probléma. Ha elindítottad, akkor az ETCC-ben és ebben is kézzel kell beállítani az Ai sofõrök számát, különben az összes pilóta benne lesz (értsd: az ETCC-bõl és az ITC-bõl). Ígértek patchet, azóta sincs.
JGTC500: szerintem gagyi, legalábbis az elsõ verziója. Azóta jött ki jobb, de nem néztem meg.
Mosler Challenge: szépnek tûnik, de nem próbáltam.
Ferrari mod: szerintem übergagyi. Végigpróbáltam a nézeteket, de például tetõnézetbõl nem látszik a kocsi, pontosabban átlátszik. TC-t használok csak már régót. Kimegyek csak TC-vel Silverstoneban, prögök-forgok az elsõ kanyarban. nem hiszem, hogy ilyen nehéz lenne vezetni. A mod ennyi volt.
sztem igen, na milyen volt a ferrari mod? és amugy is akartam kérdezni ezeket: -fia gt 2002:x spec. -itc 1996 -jgtc gt 500 -mosler challange ezek 100%, és számomra érdekesek, van infód?
Köszi a linket. Hét végén ráérsz tesztelni?
bökj rá a 'go'-ra ha nem adja kapásból a délelõtti Trans-Am ismétléseket.
Igen, a visszapillantóval. :) Cak azt hiszem, hogy online kevéssé használható. Problémák vannak vele, legalábbis, a DTM-el problémák voltak. Érdemes utánaolvasni a Drivingitalia fórumában.
nah, most mentem pár kört...és én hülye(nem szivessen mondom) felraktam végre azt a nascar szerû motorháztetõ nézetet az órákkal...és nagyon jó. múltkor már az alapoknál elcsesztem, mert 1×üen nem irtam felül azokat a könytárakat amit mondot, láttam hogy csinált még1 program files könyvtárat, de sz@rtam rá..pedig csak át kellett volna másolni. ehh mind1, mostmár van. sok jó dolog van azon az adón pl.: pick up versenyek ausztráliából, de azon néztem a superbike futamot is ismétlésben, mert az euro-nak nem fér bele leadni.
Nem tudom, te hol veszed ezt a tv-t nekem sajnos nincs ilyen adás. Maximum az Eurosporton szoktam nézelõdni. Megjelent egyébként a Ferrari F360 mod, kíváncsi leszek milyen lett. Bár nem hiszem, hogy sokat fogok vele menni. :)
most is megy a Motors tv-n, leadják az egész tavalyit.
nézted a Long Beach-i elsõ versenyt(Trans-Am)? oriási volt ahogy a Mustangos B.Said jött elõre..
hát ez elég vicces volt, 8. lettem, de az ai ugy használja a pálya sóderágyon való levágását, hogy röhögnöm kellett pl.: bmw(!)-vel kisodródik, és külsõ íven, a sóderágyban, sebességvesztés nélkül, végig a kanyaríven tartja a tempót mögöttem. ezt prószálnám én... :DD
jó, akkor megyek 1 versenyt 120%-os ai-val ott kiderül..
Kétezik. Két szempont van: 1. meg kell szokni a vezetését a kocsinak és setup kell rá. 2, Kicsit furán mér az óra néhány pályán sokak szerint. Az egyik az A1 Ring, ahol az utolsó szakszon, anélkül, hogy hibát csinálnál, akár 5mp-t is el lehet veszteni.
öö..ilyen létezik?: átváltottam audira, és sokkal gyorsabb vagyok, érzem, gyorsabban kanyarodok, keményebben lehet kanyarba tenni, minden szemponból az az érzésem, hogy jó, és az idõ pocsék. pl.: A1 ring 'Jochen Rindt' kanyarra felvezetõ domb, ami után jön a dobós jobb, majd a tõbe fordulós célrafordító.. szal még a domb elõtt van 1 fehér vonal, azt 1'17-el léptem át, és jó volt minden idõ:1'40.4min az alfával '18-al lépem meg akkor lesz a vége 1'39 vagy kisebb...nem értem. abba is hagytam mert berágtam. alfával a legjobb 1'38.1 de ez necces, 1általán nem stabil.
Az ftp már jó. Mantorp a TOCA Race Driverbõl lett konvertálva. Oran azért nehéz, mert nem látod be a kanyarokat. Síkság, a legtöbbször még a rázókövek is hiányoznak. Egyetlen lehetõség a begyakorlásra, ha hagyod, hogy az AI közvetlenül elõtted menjen.
A Nascar racingben és modjaiban azt bírom, hogy van ideális ív segítség, amit persze ki lehet kapcsolni, de a pályát betanulni nagyon jó.
oran park...nem gyenge eresztés, az elsõ pár kört 'god' modban kellett volna nyomnom, törtem-röpültem. de nagyon jó-az a híd, meg a tudj' isten féktávok.. mantorp park ismerõs volt a toca race driverbõl.
ment még 1 priv.
kipróbáltam az ftp-t. felhasználói nevet és jelszót kér. Az a bizonyos jelszó nem megfelelõ úgy tûnik.
most épp proszálom megszerezni a NR2003-at :) nem tom nekem nem jönnek a pályák get...nah erre most pont jön :D. ja, képben vagyok, olvastam a PH-t, meg itt is a topicokat, most megyek osz feladom a szerver pénzt.. egyébként van 1 ftp-s cimem....bármire., tárhely no problem, ha kell, privbe mehet a cim.
Sajnos nem fekszik nekem a mantorpi pálya, mindössze 1:21.8xx-at értel el, holott valahol 1:20.xx körül van a rekord.
Nem baj, legközelebb. De azért nézd meg a pályákat, nem rosszak. :)
nem jó nekem Panther, nagyon sajnálom. minden vasárnap 12-kb.17-ig anyámékhoz megyek, összeül a család. sry
Holnap 1 órakor kezdünk. A pályák a hsw-rõl tölthetõk le. használj letöltésmanagert (Flashget), mert jelszavas és A Flashget automatikusan betölti a jelszót. A link jó.
jah, megnéztem, és segített.. a rugózáson kellett javítanom, meg visszább vettem a terpesztést. de még van mit javulni, most mentem 1'38.4-et, erre nem diszkvalifikáltak mert a 13. körömet is elkezdtem. a gépem bizonyos tekintetben szélsõséges, ahol meg nem ott men nem harmonikus a megvalósitás, szal dolgozom még a setupon, a tieddel is mentem term. de igazad van a stilusról, nekem nagyon megváltoztak a féktávjaim tõle, ugyhogy visszatértem az eredetihez csak figyelembe véve a tiedet módosítottam. mégegyszer kösz. fejlemények? vannak?
Megérkezett már? :)
ok. thx. nézem
Várj: a hét végi még nem elõverseny lesz, csak egy edzés, mivel még nincs meg a szerver teljesen. Valszeg holnap tartjuk. Konkrét idõpontot, majd írok. Küldtem setupot.
tom olvastam hogy bevagytok halva tõle :), majd ki is akarom próbálni, de még ezt sem léptem meg ugy ahogy megérdemli, van valami konkrét a hétvégi elõversenyrõl? jah, és ha küldesz setupot az alfához az full jól jönne ,mivel keményen el vagyok veszve a kerékösszetartásnál, a mélnek jó ami a logó infóban van. még1× thx
A szerevren egyébként terveztünk egy DTM bajnokságot is, de ezt szerintem a TPTCC fényében nem fogjuk megtartani. Ez utóbbi ugyanis sokkal jobb. Mindenkinek a ligában javasolni fogom egy ilyen irányú bajnokság bevezetését. Persze ez még a jövõ zenéje. Elõször az ETCC induljon be. :)
Egészen pontosan 1:37.7xx volt az az idõ. Az Alfa nem kimondottan az A1 Ring autója. Inkább a BMW.
Egyébként nem biztos, hogy az atomstabil setup a legjobb. Dom Duhantõl örököltem egy setupot, de én nem tudtam vele menni, ezért át kellett alakítanom. Most viszont már jó. Küldhetek egy Autodeltához való setupot, de akkor add meg a mailedet. :)
háát..leesik az ég, már a 4. setupot proszálom az A1 ringre de nem futok 1.39 alatt, nem tom hogy a rákba mentél '37-et, de nyüstölöm ezerrel. már olyan stabil a sárkány mint...nagyon, segitségek minden off-on, de meg se moccan az alfám zúzós féktávon, és szépen fordul-ezzel nincs gond. nem tolja az elejét gyors kanyaroknál sem-ugy általában jól megy, de az idõ csak '39 meg '40-közöttiek.
Ma nem hiszem, ma bajnoki futam van:)
Lehet jelszavazni. A halozati resze a legjobb az autosok kozott. A leggyorsabb (kabelen 11 ember, szerveren 42) es szerintem a legkultraltabb, legkezelhetobb stb.
A gamepad joyaba eppen olyan erovisszacsatolas es rezges van, mint a repuloszimulatorokhoz hasznalatos joystickokba, persze kozel sem annyira erezheto a dolog, de azert erezni.
különben is...autó szimulátorokról van szó nem ? :))...egyértelmû, hogy a legjobb eszköz egy FFB-s kormány+pedál összeállítás...nyílván egy analóg joystick-al jobban lehet irányítani mint bill. -el, de feeling-et tekintve mindegy, igazából egy kormány jöhet csak szóba :))
Az ugy szornyu szerintem, marmint egy karral nyomni az iranyt es a gaz+feket is...nembeszelve arrol, hogy mmennyi idot veszithetsz azzal, hogy nem tudod kulon kezelni as feket es a gazt. Az en gampad-dem egyebkent FFB-s, de erdekes modon ETCC-ben nem rezeg es nem adja az FFB-t, mig F1-ben es DTM-ben igen...pedig jo lenne erezni ETCC-ben is az FFB jotekony hatasait.
Azert vannak kulonbsegek, csak beallitasoktol fugg:) Ha normalis szimulatorral megy az ember, segitsegek nelkul, akkor egy jo FFB-s kormanyt nehez "megverni" joy-jal:) egyszeruen nem lehet erezni a kanyart, nem lehet normalisan kezelni a pedalokat, kormany FFB-nelkul meg semmit nem erezni a felfuggesztesbol, hogy mit is fog, meg mit is csinal eppen az auto (ha mar latja az ember hogy mitortenik, az mar altalaban keso:D ).
Én is részt veszek a bajnokságban, és köszöntök minden érdeklõdõt!
Igen ez igaz, de en arra gondolok, hogy egy pedallal nyomhatom felig a gazt, vagy feket es ez a kanyarodasnal oriasi dolog, mig egy bill., vagy joystick eseten a legjobb amit tehetsz, hogy nyomkodassal probalod adagolni a dolgokat...ezert kell a TC es ha faradt vagy meg az ABS is. :)
Igaz, a pedálok sokat nyomnak a latbamn, különösen, ha külön logikai tengelyen van a gáz és a fék, tehát gázadás közben is tudsz fékezni és fordítíva. De: bizonyos pályákon - kanyargós, nehezen belátható, szûk utcai pályákon - a joynak legalább annyi az elõnye a kormánnyal szemben, mint a kormánynak vele szemben más pályákon.
Na ennyi elég lesz mára. :) Szóval nem egyértelmû a dolog. De az idõk egymás közelében vannak nagyon. Egy jó joyyal viszont sokkal jobban lehet menni, mint billentyûvel.
Nem indulok a Nascarba...sose kedveltem igazan, bar kiprobaltam es nagyon komolyan van megcsinalva. Egyebkent egy joystick se dob sokat a dolgon a kormanyhoz kepest, mert az igazi elonye a kormanynak nem is maga a kormany, hanem a pedalok szerintem. De keseritsetek el, ha nincs igazam ! :)
Te nem indulsz a Nascar bajnokságban? csak azért kérdezem, mert ott is kormány nélkül mész? Mert billentyûzettel elég nehéz. Joystickkal persze más lenne a dolog...
Viszont keményen lehet rontani is. Nekem az kifejezetten tetszik, hogy széles. Jerezben mentünk, az meg olyan szûk, hogy elég egy kis hiba, aztán annyi.
A brnoi pályával a pixelesség a gond. nem kellett volna még kiadni, de a Simchallengesek is szorgalmazták, aztán valaki nagy hamarjában megcsinálta, az eredmény meg ez.
Igen, TC-t hasznalunk...mast nem, de ezt muszaly, mert mi kormany nelkul nem tudjuk finoman adagolni a gazt. Okes, majd irok idoket...estenkent szoktunk jatszani es mindig masik palyan, szoval majd mindig irok uj palyaidoket. Es hogy tetszik-e?...persze, hibatlan a MOD, nekem a tavalyi Modena360MOD volt ami szinten ennyire visszaadta a szimulacio elmenyet. A GT2002MOD is tetszett tavaly, de csak annyira, mint iden a DTM... ami ugyan jo, de ETCC jobb :) .
jah..leszavaztam, brno nem rosz csak nem sok viszonyitási pont van, viszont iszonyu széles..sztem elég megbocsátó pálya, és rengeteg rajta az iv amin gyors lehetsz.
Most Brno van terítéken, azt gyakoroltuk, meg mindenki, amit akart.
Kiírtam egy szavazást a honlapra, hogy melyik két pálya szolgáljon a két elõverseny helyszínéül, szóval lehet szavazni.
Írhatnál még idõket, hogy hol mentél és hogy mennyire tetszik a cucc. Segítségeket használsz? TC-t? Bár elsõkerék és összkerékmeghajtású autóhoz nem kell. Attól függ, mivel mész.
Ja, tényleg elnéztük. Én néztem el szerintem, mert akkor éppen Spa-nyolországban (!!) :)) mentünk. Annak az eredménye valóban 1:55. Én egyszer mentem Belgiumban, Spaban, akkor 2:36.722 volt az idõm, de nem BMW-vel.
Korabban beszelgetunk az idokrol, es most visszanezve Imola es A1Ring stimmel is, de a Spa egy kicsit eros lesz...te 1:55.xx-et irtal, amire en 1:59.xx et irtam, de en mar nem tudom melyik palyaval keverhettem /majd vegignezem az idoket/, de az en legjobb SPA idomet 2:37.xx ala nem tudom szoritani alapbeallitasokkal...szoval ezt szerintem elneztuk.
na pont most raktam össze v.mi gexcube 9600 xt extreme. soha nem hallott, mistr@l által forg. termék :) mentségemre szolgáljon hogy sehol máshol nem találtam 9600-ást. lehánytam róla az eredeti ventit, ráraktam a zalman szettet, ventivel, közbe még kikaptam az alaplapot, raktam rá 1 nagyobb chipbordát, most hasítás van. cimbivel a donningtoni pályát gyakoroljuk. majd mindjárt nézem min mentek és megsasolom..
Milyen kártyát sikerült venned?
de, tudok, vettem kártyát...még rápakolom a zalman bordát(vettem hozzá ventit :) ), és ok.