Az nagyon nem jó. Milyen motorral és mennyire súlyos?
ehh.. elmentem motorozni, és kissé összetörtem magam.. nem t'om, lehet hogy megyek..thx
Én még a 43.xx drtivert használom, mivel a többivel vacakul megy. Eltûnõ textúrák, grafikai hibák, stb.
Azért tûntem el egyébként, mert Windows reinstall volt. Holnap lesz edzés megint gyere.
Zért ez hihetetlen, a játék csak 1.65 procfeszen hajlandó stabilan futni...minden másnak elég volt az 1.6...kb. 5×raktam ujra a játékot, töredezetségmentesítettem(leg. ennyi elönye volt) ,nem gondoltam volna..graf. zavarokkal lépett ki, de hát mivel ennyi volt az általam kitapasztalt alapfesz. azóta csak melegedéssel lépet ki játék, mivel 1 prociventi. van az egész gépben(táp nem számítva). fax..ezen elment a jó setupom is,..me persze letöröltem.
Panther, milyen drivert használsz a 4.2-esedhez? én a 44.03-ast, és v.mi nem stimmel a gémmel.
valamiért szorakozik a mod...kilép. újraraktam, és továbra is, annyi volt a változás, hogy felraktam 1 max biaggi pons-os hondás carsettet, meghalt a kör felénél, ujraraktam és most kilépeget, nincs ötleted?
Jut eszembe ki rakta fel az M4Drivingra a Zengõ Zoltános ETCC 2003 Standalone Adrenaline Racing Team Addon-t?
Ááá semmit, hamarabb írtam, mint gondolkodtam :) Már leesett, hogy ebböl a pénzbõl lesz a szerver. A lagra egyébként. Brno pályáján már 1× át is sétáltam..
ETCC 2004-es szezonhoz megjelent egy "patch", ket palyaval: Brno, Valencia: ETCC 2004 track patch
Így van. Mire gondolsz pontosan, mit kellene rendezni?
nem lenne rossz rendezni még az utalások elött, gondolom minden versenyzõnek fizetnie kell, ugye?
Az én gépem sem rossz, nem is az volt a gond,hanem a chello: P4 3.06Ghz 512MB Rambus Ram, GF4 Ti 4200.
nekem van 1 csomo :), tegnap is azért léptem mert az jött le-sokan vagyunk, és igy vagy senki sem szorakozik, vagy csak annyian amennyit elbír a hálotok, tegnap nekem is volt ingadozás, -nekem kábel van, 1 giga ddrmemo, 3.2-re húzott barton, 128mb 4200 abit.
Persze jó lenne a hét végén egy verseny, a gond csak az, hogy nektek nincs idõtök, ahogyan wildrain mondta tegnap. Ha 8 ember jön és jönnének még többen is, egyik chello kapcsolat sem bírja el. Sem az enyém, sem wildé.
Ráadásul tegnap este produkálta mélypontját a chello, 114kbps-es kapcsolódási sebességgel. :(
Meglátjuk milyen lesz a hét végére.
persze ilyenkor egyedül vagy a pályán...meg esetleg 1 figyelõ.
ezt kösz, persze megyek, és most akkor replay-os sorrend lesz, vagy megmérkõzünk...1ébbként akartam javasolni 1 superpole szerü idõmérõt, mondjuk felvezetõ-gyors kör-gyors kör-levezetõ felállásban.
Téged is belevettelek a dologba. Mármint a bajnokságba. Ott szerepel a neved. :) Akkor meg is kérdezem: jössz?
Egyébként a topik a prohardveren már a második, mert újat kellett nyitni. Sajnos a site motorja kábé 2000-ig bírja lassulás nélkül.
tegnap el olvasgattam a ph-s topicotokat, nem gyenge hsz. számát tekintve :), mind1 ha ugy alakul(kevesen lesztek) szólj, én nyomom azért :)
Sajna azért, mert 8 embert, amint ez látható volt, nem bír el a chello. Ezután csak közös edzéseket szervezünk, azt is csak bontásban, amíg nem lesz szerverünk, ami most már hetek kérdése. Talán 2 hét.
hali, hát ez elég kaotikus volt, 1szer mikor visszakaptam a képet pont valaki elött pörögtem, sorry.
Kanyargós a pálya, az asszimetriával nincs baj,,csak nem tudom, ide mennyire jönne be. Írjál majd idõket.
elkezdtem szorakozni a diff. beállokkal, a powerslide-t felvittem 20%-ig, és jó csak ujra kell egyensulyozni a kocsit, vedd hozzá hogy idõmérõhöz állítottam(guminyomás), a nagy hátsó szárnnyal próbáltam elérni,hogy az elsõ balosban fullgázzal bírjak menni. ...holnap még megpróbálom az asszimetrikus beállokat. thx a véleményt.
Milyen autóhoz van ez? Audi? A slow bump jó, mert fordulékony lesz a kocsi tõle. A spring rate 70, ami pzha rúgózást biztosíthat, még a guminyomás is stimmel, bár szerintem nem árhat egy 190 fölötti, vagy egyenesen 200. Wing: elöl 1, az oké, de hátul 4 kissé soknak tûnik. Elég 3, vagy 2. Anti roll (stabilizátor rúd): hát ezt ki kell tapasztalni, nem tudom az Audi hogyan viselkedik. Hátul ne legyen túl alacsony az érték, mert hajlamos lehet befordulni a kocsi ha túl közel mész a rázókõhöz. Persze ez igaz akkor is, ha az elsõ érték túl kicsi. Steering lock(kormányzár), ahogy jólesik. Végül is csak arra szolgál, hogy mennyire tudod kitekerni a kormányt.
Megnézem. :) Én küldenék neked, de csak BMW-hez van.:)
basszus..felborultam a célrafordítóban... :) csak néztem.
Panther, leírtam a setupomat a http://www.gerisoft.hu/phetcc/forum.php?forum=1&page=1&msg=3 ..ide, megnéznéd van-e benne irdatlan hülyeség?
Csak gyakorolni kell a dolgot. Szerintem ide nem érdems instabil setupot csinálni, mert megbosszulja magát. Elég nehéz pálya.
váá, 1'49 és elég stabilan. elõzõ kör 1'50, van 3 kanyar ami elég retek: a 'dugóhúzó' itt a bemenetel, és persze a két szük a végén ahol nem mind1 hol fordulok rá.
audinál kötöttem ki, most jó féktávon, de még instabil ezekben az elkönnyülõs kanyarokban, majd még holnap de. még állítgatom.
Nem. Két elõverseny lesz. Az alatt bármivel indulhatsz. Utána nem lehet variálni. :)
Télleg Panther, holnapig el kell döntenem milyen autóval megyek ugye, ha jól olvastam, utána már nem lehet variálni..
A tagság döntötte el, hogy milyen pályák legyenek. Ez nem a hivataéos pályákat tartalmazó bajnokság. Már ezerszer mondtam, hogy ha nem tetszik, akkor nem kell jönni, úgyis csak holnapig lehet.
Ha vetted volna a fáradtságot, akkor megtehetted volna a javaslataidat, de nem vettem észre, hogy aktív lettél volna-e téren.
2003-as hivatalos palyak: BARCELONA MAGNY-COURS PERGUSA BRNO DONINGTON PARK SPA-FRANCORCHAMPS ANDERSTORP OSCHERSLEBEN ESTORIL MONZA
meglestem palyalistat bajnoksagba, hat eleg fura, mit ne mondjak. Ilyen oval palyak minek? miertnem inkabb sved palyak vannak meg? pl mantorp, kinnekule, knutstorp....es meg sorolhatnam
tyûzannya, hát bmw-t még nem vezetek..ez 1 rettenet.
totalcar után bömös..
na megint mentem ez is '51 :) nem t'om valamit még lõnöm kell, mert az a1-eshez képest full rövidre vettem a váltót, raktam a hátsó szárnyra, engedtem a gumikból, meg merevítettem, igy egész jól kézbentartható, de '51 és ezt ráadásul csak idõmérõre 6kör üzanyaggal..
Skoda és Seat elég lassú. Az Alfának hihetetlenül nehéz az eleje. Csak komótosan lehet vele irányt változtatni, mert megpördül. A BMW-vel hihetetlenül jól lehet irányba állni, persze feltéve ha van kipörgésgátlód, különben...:)))
Háát most itt tartok: ha ezt megcsinálom, mert már megcsináltam..akor a játékom behal, amikor belépek a pályára nem látok autót csak a háttérképet, inditok-asztal. letörlök minden kyalamyt a játékból és újra berakom mert annyit buheráltam hogy már fel sem kinálja mint pályát. Volvo a súlyaeloszt. miatt mindenképpen ki akartam próbálni, meg tetszik a hangja, bömössel még nem mentem, de az alfa nagyot billen féktávon kifelé. többi? skoda ,seat, milyenek a tapasztalatok?
Nem azt a fájlt kell átírni. Leírom. Megnyitni: ETC03SeasonData/Circuits/Kyalami. Itt keresd a Kyalami.scn fájlt. Látod ezt:
nyehh..semminem változott.., min1 ezen nem fogok õszülni..inkább az '51 idõmet kellene faragnom, nem t'om hogy mehettem '48-at nálatok, mondjuk most már kikapcsoltam majdnem mindent asszem blokgátló van még low-on, most épp a volvot nyúzom.
szia, asszem én átírom az a Vview.scn ami az ETC03seasonData\vehicles-ben van, már nagyon megszoktam hogy mindent látok, csak alacsonyan :), csinálok 1 bizt.másolatot, azt megnézem..
Én nem raktam fel, de elolvastam az utasítást. Az .scn kiterjesztésû fájlokat nem kell szerkeszteni, csak abban az esetben, ha úgy akarod a tükröt látni, hogy nem látsz az autóból semmit, tehát az elejét sem. Itt vannak az ominózus sorok:
"A little tip !! if you want a mirror view without parts of the car open the scn file from each track folder. Search for a line like this:
A lényeg ez: "from each track folder" Tehát minden pályára külön meg kell csinálni. Ha mondjuk Ausztráliában akarsz ilyet, akkor kikeresed a Circuit mappát és az ausztrál résznél megnyitoid az .scn fáéjlt. És persze átírod, ahogyan az utasításban van. ha Hockenheimben szeretnéd ezt, akkor ott is, stb.
Sziasztok. Megtenné valaki, hogy leírja mi kell ehhez a játékhoz? Alapjáték, peccsek, stb. Elõre is köszi
Ne-ne mond, hogy 92-t :((
hi Panther, ha itt leszel légyszi segíts már ki: -felnyomtam amit mondtál--ok müxik -megnyitom az .scn--ok. De vazz, melyiket szerkesszem meg 92 db .scn van, mindet??! vagy csak a Vview.scn-eket?--abból is van három.
"A little tip !! if you want a mirror view without parts of the car open the scn file from each track folder. Search for a line like this:"bla-bla thx.
ezen az utvonalon találom:M4Driving Files » F1 Challenge 99-02 » Add-On Mod » ETCC Mod van itt pár dolog...
Mondom, nézd meg ezt a visszapillantó modot. Akkor láthatod az autó motorházát és persze lesz visszapillantód. Majd holnap belinkelek egy képet.
tök sz@r, hogy nem kezeli a gém a win. gombot, igy mindig ki kell lépnem ha kérdezni akarok..
thx, megpróba, off-ba '51 az eddigi best, viszont '53 esõben.le kell futnom 1-2 versenyt is hogy lássam 1általán mi van..az edzésen a chat gombot sem találtam...+semmit sem :)
Lökhárítóról? Akkor nem látsz semmit a kocsiból. Nem lenne hobb, ha a kocsitetõ nézetet használnád? Akkor látod teljesen az autó elejét. Az M4Driving download szekciójában nézz körül, van visszapillantó mod az ETCC-hez. Olyan lesz tõle, mint a NAscar Thunder. :)
:), mentem egy '48-as idõt csak nem t'om tartani, meg én lökhátítóról vezetek, és igy nem adja be a tükröt, tök szívás volt hátranézni..azt falnak menni:).
Igen. Én voltam Superman. :)
A setupoláshoz: szerezz setupot és próbáld alakítani a vezetési stílusod szerint. Például egy A1 Ring setup jó lehet ide is. De hát te tudod ezt. :)
ok, te ott voltál??
A verseny idõpontját majd meghirdetjük szinten a lapon, az edzés vasárnap 5 órakor lesz.
Na, most értem haza, go..
Még annyi, hogy próbáld ki az összkerék meghajtású Audit is. Nagyon jó tud lenni.
Ez igaz. Tapasztald ki, hogyan viselkedik az autó. Utána már lehet akár egy kész setupot is a vezetési stíluspodhoz alakítani.
Hondát ne vá lassz. Messze a leglassabb autó. A legjobb autók: 6 sebességes Alfa és az 5 sebességes BMW. De elõtte a launcherbõl, amivel betöltöd az ETCC-t, aktiváld az összes kocsit, hogy tudj mibõl választani. :) Alfa: elsõkerék meghajtású, ide még TC sem kell, BMW hátsókerék meghgajtású, ajánlott a TC, mert ha kidobja a seggét a kanyarban, nem fogod meg.
- Gyakorolj. Addig nem erdemes hozzanyulni a setuphoz - foleg a felfuggeszteshez - amig nem mentel legalabb 15-20 kort tesztnek az eredeti setuppal. - Ne az elso helyezes legyen az elsodleges cel, hanem a jo verseny. - Gondolom, a "beloves" poen volt?!