(PC Games) Megnyugodhatunk, mert elég laza gépigénye lesz a PC-re felturbózott Jade Empirenek. 8 GB szabad hely mellett csak 1.8 GHz processzor, 512 MB RAM és egy GeForce 3 vagy Radeon 8500 osztályú videokártya szükségeltetik.
info: Hardwired
No ha ilyen VGA-kal megy akkor ezsem a graffal fog hodítani.
Barny, 16:56 - PC XBOX - Játék: RPG - ADATLAP - (hozzászólás?)
A Bioware honlapjának tanulsága szerint PC-re is portolni fogja a távol-keleti mitológiából táplálkozó RPG-t a kanadai fejlesztõcég. A bõ egy éve debütáló játék kap egy kis ráncfelvarrást, mely új effekteket, ellenségeket és küzdõstílusokat tartalmaz. Megjelenésrõl egyelõre nincs szó
maer nem tudom,de most nezetem a gamestar oldalan ezt irtak: A. Muzyka - aki elõször azt mondta, hogy még semmi sincs bejelentve, majd miután rájött, hogy elszólta magát, arra javította, hogy semmi sem biztos. Õõõõ, szóval szerintem lesz Jade Empire PC-re :) Yippííí :D A hivatalos bejelentés, vagy cáfolat megérkeztéig csekkoljátok a konzolos játék oldalát
(HW Insider) Nem sok kétség fért hozzá, hogy az idei év egyik talán legjobb RPGjét hozza nekünk a Bioware rendkivûl tehetséges csapata. Az Április 14-én megjelenõ XBOX exkluzív játékról megérkeztek az elsõ hivatalos reviewk és ha maradéktalanúl hinni lehet ezeknek az értékeléseknek akkor a legjobb (XBOXos) RPGvel lesz dolgunk. Az IGN asztronómikus 9.9 mig hivatalos Xbox Magazin 9.4el értékelte ezt a várva-várt játékot
info:Hardwired
Még van egy trailer is fennt.
Ez jól hangzik nem lehet akkor gyenge. Adják ki box-ra és máris dolgozzanak a pc-sen.
Jade Empire ARANY!!
Birdy, 14:44 - XBOX - Játék: RPG
(Shacknews) Örömmel jelenthetem, hogy az idei év általam egyik legjobban várt játéka, a Jade Empire elkészült és hamarosan, egész pontosan április 12-én meg is jelenik Xboxra! A Bioware most elõször jelentkezik egy teljes egészében házon belül összekalapált frencsájzzal, meglátjuk milyen sikerrel.
info: Hardwired
Új movie a hardwireden.
Box-ra lesz 2 is legalábbis tervbe van!!!!!
2005 nyarán vagy õszén jön a pc-és verzió!
Jade Empire: gyöngyszemek
Sogun, 21:40 - Játék: RPG
(Gamer's Hell) Négy elbûvölõ Jade Empire kép érkezett a Bioware kovácsmûhelyébõl. Jövõ tavasszal jelenik meg a játék Xbox platformra a Microsoft Game Studios gondozásában. A Sanqualis interjúból kiderül, hogy Dr. Raymond A. Muzyka, társelnök elkottyintotta a mágikus szavakat: "PC verzió lehetséges."
(BluesNews) Az londoni EGN-en is büszkén mutogatta az Xboxra készülõ Jade Empire-t a Bioware képviseletében Ray Muzyka. A Sangualis.com le is támadta kérdéseivel a játékkal kapcsolatban és többek közt egy elég fontos dologra is rákérdeztek, miszerint lesz-é PC verzió. Ray azt nyilatkozta, hogy foglalkoznak a kérdéssel, valószínûleg az Xbox verzió után érkezik, de hivatalosan még nem mondhat semmit. Ez talán az elsõ pozitív jel a PC verzióról.
info:Hardwired
JADE EMPIRE - Teaházi leszámolás!
Birdy, 14:34 - Játék: Akció-RPG
(Gamespot) Két újabb Bioware JADE EMPIRE bemutatófilmet szerzett a Gamespot, amelyek ismét csodálatosan kidolgozott helyszínekkel és elképesztõen látványos effektekkel bombázzák a gyanútlan nézõt. Különösen a teaházi leszámolás ultralátványos, az effektekkel fûszerezett élethalálharc közben a környezett tárgyai széttörnek és a játékosunk még a törött széklábakat is használhatja fegyverként!
info: Hardwired
Jade Empire képek
Birdy, 12:51 - Játék: RPG
(IGN) A Bioware körül mostanában nagyon zajlanak az események, de már régen hallhattunk a sajnálatos módon jövõre halasztott Jade Empire-rõl. A keleti témájú RPG szerény személyem által a legjobban várt Xboxos játék, úgyhogy külön örömömre szolgál prezentálni ez a néhány új képet az IGN-rõl, amelyeken néhány új ellenfelet és varázslatot láthatunk (thx Freak):
Ki fogják adni pc- re , Biztos! A pc sek átharapnák a bioware torkát ha nem.. és az átirat gyorsan elkészül, de 2005 azért nem lesz rossz: Kotor2, San andreas csak ugy az ismertek közül, Sok sikert a felylesztéshez!
Ui.: Szerintem nagyon jó hogy csak egy embert kell vinnünk, valahogy én a kotorban meg pl a commandosban is mindíg csak 1 embert használtam..
(TeamXBOX) Barny feltankolta magát nyuszis kakaóval, nem lehet leállítani: A TeamXBox képviselõi remek érzékkel tapintottak rá a tényre, hogy már jó ideje nem hallottunk a BioWare új sikervárományos RPG-jérõl, a Jade Empire-rõl. Ezt pótolván egy nagyobb lélegzetvételû interjút készítettek Dr. Ray Muzyka-val (CEO): Játékmenetét tekintve miben más a Jade Empire, mint az elõzõ BioWare játékok? Talán a legfontosabb újítás a real-time harc, melyet úgy terveztünk, hogy beleélhesse magát a játékos egy harcmûvész szerepébe. Természetesen lehetõség lesz a harc megállítására, hogy utasításokat adjunk ki. A hangulat növelése érdekében több, mint 30 harci stílust digitalizáltunk be, motion-capture rendszerrel. Ez tartalmazza a pusztakezes harcot, különbözõ fegyverek használatát, mágia alkalmazását, stb.
Mit tudsz elmondani a játékrendszerrõl? A karaktered fõ tulajdonságai a Test, Elme és Lélek. A Test a hp-t növeli, az Elme a harci képességeidre van hatással (illetve az idõt lehet vele lelassítani), míg a Lélek a Chi pontok mennyiségére van befolyással. A Chi pontok segítségével varázsolhatsz, gyógyíthatod magad, Chi-ütéseket vihetsz be, illetve formálhatod a harci stílusodat.
Miért döntöttetek úgy, hogy a party-alapú RPG helyett egy fõszereplõ lesz a játékban? Egy Jade Empire-szerû gyors akció RPG-ben nagyon fontos az egyszemélyes játék. Harcmûvészként rengeteg taktikai lépést kell alkalmaznod, kombókat kell összeállítanod. A harc sebességét lehet befolyásolni az alkalmazott mozdulatokkal, harci stílusokkal.
Mekkora a játék világa, illetve a végigjátszáshoz mennyi idõ szükséges? A Jade Empire megközelítõleg 30-40 órányi játékélményt garantál, emellett számos lehetõséget nyújt a játék újbóli végigjátszására. Választhatsz, jó, illetve rossz karakterként játszol-e, ezeken belül ugyancsak rengeteg elágazás lesz, alküldetésekkel, illetve véletlenszerûen elérhetõ speciális helyekkel.
Miért helyeztétek a játékot az õsi Kína világába? Amikor ezt a játékot terveztük, mindenképpen egy harcmûvész RPG-t szerettünk volna készíteni. Ezért kézenfekvõ választás volt az õsi Kína világa.
Tervezitek a Jade Empire (esetleges) folytatását? Nagyon élveztük a játék fejlesztését, tehát van némi alapja a jövendõ Jade Empire játékoknak. Ellenben ez egy olyan döntés, amit majd késõbb hozunk meg.
Egy kis offtopic kérdés... Az MMORPG-k nagyon népszerûek mostanában, tervezitek az MMORPG bizniszbe való beszállást? Sok alkalmazottunk MMOG fan, így ez egy olyan terület, ahol rendelkezünk ismeretekkel. Pillanatnyilag egy MMOG játékunk sem áll fejlesztés alatt, de ez egy olyan lépés, amit mindenképpen megfontolunk a jövõben.
Mi a helyzet az átvezetõ animokkal? FMV-t használtok, vagy in-game animációkat, vagy mindkettõt? A BioWare játékok mindig is a történetmesélésrõl szóltak, és különbözõ eszközöket használunk ehhez. A legtöbb átvezetõ animációk in-game animok, de FMV-t használunk ott, ahol nem lenne megoldható az animáció az elõbbi módon.
A Jade Empire világa egy misztikus hely, amelynek az õsi Kína ad helyet. Milyen kutatási munkákat végeztetek a világgal kapcsolatban? Hónapokon keresztül kutattunk a világgal kapcsolatban, melynek során számos novellát, könyvet olvastunk el, illetve harcmûvész filmeket néztünk meg.
A Jade Empire fejlesztése pillanatnyilag melyik fázisában tart, és mikor lesz kész? Pillanatnyilag teljes produkciós fázisban vagyunk, vagyis a design elemek már teljesen készen vannak, pillanatnyilag a kontentet gyártjuk (grafikai elemeket, hangokat, zenéket). A rilíz tervezett dátuma 2005 Q1.
info: Hardwired
Csak tegyék! Amilyen jók ezek a képek meg videók , olyan játék lesz ebbõl hogy hûha. Kotor motort fog használni , vagy melyiket..?
az biztos. de mostanában nagyon melózhatnak, mert semmi hír!
most van egy 3 oldalas Bemutató a Gamer magazinban a játékról....
BioWare és Microsoft - második felvonás Hírek2004-04-20 22:12
A Homelanfed.com munkatársai megkeresték a BioWare dolgozóit, hogy mit szólnak a napokban felröppent hírekhez. A válasz: "A BioWare legújabb készülõ játéka, az Xbox-os Jade Empire a cég saját terméke, mely év vége fel jelenik meg. A kiadást a Microsoft vállalta magára. A Microsoft egy megbízható partner, így a BioWare élvezi a kitûnõ kapcsoaltot." Ez egy tipikus olyan válasz, mely valójában nem is válasz a kérdésre. A BioWare-nél nem tagadták egyik megjelent hírt sem, így még most sem lehet tudni, hogy mi igaz a feltételezgetésekbõl.
Hm, most hogy így mondod.. idáig az izmokat nem figyeltem :)
hát, olyan szinten szimmetrikus azért, hogy a mellizmainak illik egyformának lennie, úgy kb. méret szerint.. és igen, tudom, van mikor eltér, látni a strandon, de általában véve szimmetria jellemzõ az emberi testre
nem lesz szerencsém a progihoz, az tuti, csak benéztem a topicba, mint Bioware fun