köszi ! azért nem egyértelmû mert ha összeadom a bonuszokat amiket összevásároltam plusz a fejlesztések amiket szintetlépve kaptam, sokkal több kéne legyen mint ami a karaktar lapon van.
Bocs a láma kérdésért de a technikákat hogyan kell használni? Nem a stílusokat hanem amit pl mosolygó hegytõl vettem. Még az elején vagyok csak és ezt nem értem mire jók.
Nem tudnátok megmondani,hogy mit állíthattam el mert mikor kezdtem a játékot akkor tudtam hátrafelé és oldalirányban ugrani(pontosabban kitérni)de most már ez nem megy valamiért hanem csakis elõrefelé csinálja ezt a mozdulatot. Jah és szuper a game
Az, hogy a döntéseknek megfelelõen csont különbözõ végjátékok kerekedjenek ki, megoldható ugyan, de baromi sok munkával és hibalehetõséggel járna. Két út kínálkozik a megvalósításra: hagyományos scriptrendszer vagy AI mindenhol, külön a világnak is. Elõbbi esetében ahogy megyünk elõre az idõben, exponenciálisan nõ a kibontható szálak száma, ami egy rettenetesen bonyolult és szétágazó scriptfát eredményezne, vélhetõen rengeteg ellentmondással és hibával. :) Utóbbi a gyakorlatban nemigen létezik, persze voltak már rá próbálkozások, mint pl. mérsékelt formában a Gothic 3 világa, aki ismeri, tudja, milyen súlyos problémákat vetett fel az a megvalósítás. Szóval ez van. :(
és ezt hol vetted észre az atw-n? vagy a g.station onlinon?
Megoldva!Behatolásészlelõ kikapcsolva így letöltötte(persze vírussal együtt).Szivem szerint visszaküldeném a vírust ahonnan sms regisztrációval letöltöttem.Felhívtam e-mailbe a figyelmüket,hogy javítsák de semmi. Simán megérdemelnék!!
Mindanyiótoknak igaza van... s elsõ végigjátszásra nagyon hangulatos kis gém.
De akkor is: egy több mint 6 Gigát elfoglaló adathordozó proginak illet volna kétféleképpen megírni a történetet, annak függvényében meg fõleg, hogy nincs benne szabadságérzet. Úgy fõleg! Ha megtudták csinálni az agyonnyomott szövegeket, akkor ez is ment vón nekiek, h LEGALÁBB kétféleképpen vigyük. Mert ugye: akkor mi értelme van, h gonoszt játszunk? Az égvilágon semmi! Kár volt beletenni így. Épp hogy csak a mellékküldetésekre hat a gonoszságunk. (pl. 3 ember kibékítése a Rakparton) Vagy legalább a karaktereknél kiválasztották vón, h melyikük hová tart, milyen életstilúst kedvel leginkább (értsd gonosz és jó felé nyítása)
Nem tudom sehonnan letölteni a 35-ös rar file-t mert mindig vírus hibát kapok és megszakítja a letöltést.Ötlet erre?
"Csak azért mert jó lett a karakter miért változzon meg az ellenfelek célja?"
Éppenhogy mivel egy lett a céljuk, mûködhetnének együtt :)
"Ebben a játékban nincs variálási lehetõség. Min változtatnál?"
Kevesebb szöveg, valós fizika és ne a levegõbe menjek a díszlet szélén, tudjak átugrani 10cm-nél magasabb akadályokat is, jobban változtatható nézet, fps nézet, több TP stb...
"Hülye lesz helyet biztosítani maga mellett és osztozni a hatalamoban egy olyan személlyel, akinek megvan a potenciális ereje az elpusztításához."
Miért, Li is kitanította a fõhöst...és ezzel bár hatalomra került, ez lett a veszte is.
"Gyakorlatilag az egész sztorit át kéne írni a karakterábrázolásokkal és megtudható történelmi infókkal egyetemben ahhoz, hogy teljesülhessen Prnce23 vágya"
Nem arról volt szó hogy teljesüljön a vágya vagy ne, hanem hogy ne legyen lekiabálva mert egy kis változatosságot szeretne. :)
De ez a sztori nem errõl szól. Márpedig mint minden CRPG-ben, itt is egy elõre megírt sztorit játszol végig, ráadásul a példaként felhozott Gothic-al ellentétben, itt mindig ugyanaz lesz a kezdõ karaktered. Mindenben ugyanaz (háttér, neveltetés, iskolázottság, tudás, ismertség, stb), legfeljebb minimális tulajdonságbeli változásokkal és küllemmel, de ennyi. Nincs variálás, mert ez egy ilyen világ.
Az igaz, hogy vannak CRPG-k amikben lehet a fõvonal után is mászkálgatni és cselekedni, de ténylegesen nyitott CRPG, ami mindenben reagál a játékos döntéseire, olyan nincsen. Mindegyikben van egy cél, még a Gothic vagy az Elder Scrolls sorozat esetében is. Az út ahogy eljutsz a teljesítésig tartalmaz lehetõségeket, de alapvetõen korlátozott számút és zárt az egész metódus. Megtörténik aminek meg kell történnie és nem a játékoshoz igazodik folyamatosan a játék.
Amit Prince23 írt, hogy a karakter jelleméhez kapcsolódóan változzon a játék az nem kivitelezhetõ elõre megírt sztori esetén. Egyetlen sztori esetén semmiképpen sem. Folyamatosan a döntések során változik az alapvetõen totálisan semleges karakter, a játék viszont emiatt nem íródik át. Szép lenne, de ugyanakkor elég nagy értelmetlenség is. Csak azért mert jó lett a karakter miért változzon meg az ellenfelek célja? Ha rosszalkodóvá avanzsál a játékos által irányított manus, attól miért kéne az ellenfeleknek megváltozniuk?
Ha egyszer kötött a sztori akkor kötött és el kell fogadni olyannak amilyen. Ebben a játékban nincs variálási lehetõség. Min változtatnál? Van egy megalomán, hataloméhes zseni, aki kidolgozta a tervét miként állítsa félre ellenlábasait, hogy halhatatlanná váljon és uralkodhasson. Az A terv befuccsolt (nem jött össze a dolog elsõre), így életbe lépteti a B tervet (tudunk várni, meg aztán a mázli ide sodort elénk egy tudatlan hülyegyereket, nosza legyen az agymosott szolgálónk akit manipulálunk kedvünkre). Ezek lennénk mi. Számára lényegtelen, hogy melyik úton járunk, a lényeg hogy a "kondícionálás" miatt azt tesszük amit õ akar. Számára a karakter csak egy eszköz a felemelkedéshez. Hülye lesz helyet biztosítani maga mellett és osztozni a hatalamoban egy olyan személlyel, akinek megvan a potenciális ereje az elpusztításához. Láthattunk már pédlát sokféle történetben arra, hogy ez mihez is vezethet. :-)
Gyakorlatilag az egész sztorit át kéne írni a karakterábrázolásokkal és megtudható történelmi infókkal egyetemben ahhoz, hogy teljesülhessen Prnce23 vágya és változzon a világ a döntéseknek megfelelõen minden benne élõvel egyetemben. Vagy ugye több, elõre generált változatnak kéne lennie, de ez talán még roszabb is lenne a jelenleginél. Indulásnál választhatnál tenyeres, öklös vagy dönteni képtelen semleges delikvens között. 3 különbözõ történelmi variációt, netán fõszereplõi hozzáállást kéne így letárolni. Újrajátszás szempontjából természetesen elsõrangú megoldás, de nagyon rég volt már, hogy bármely játékfejlesztõ brigád a zseton helyett erre helyezte volna a hangsúlyt.
Ez majdnem így is van. Valóban sok múlik a karakteren, de leginkább csak annyi a szerepe, hogy kiiktassa a gonosz géniuszt, akinek mintegy mellesleg az egész Birodalom köszönheti hogy nem pusztult ki...
A játékoson befolyásolhatja ki legyen az uralkodó. Lehet együtt uralkodni a Császár lányával (ha elég jóban vagyunk vele), uralkodhat csak õ is. Akár a karakter szóba sem kerül az uralkodás szempontjából, mert ez is megeshet.
Lehet a karakter maga a császár, hozhat békességet ezáltal a területekre (bár elapadnak a források, amik életben tartották a birodalom megannyi szárazságtól súlytott területét és így elapad sok helyütt majd a víz, szóval a kisemberek erre rábasznak de erõsen), de lehet totális zsarnok is, aki nem menti meg a nagy sárkányt, hanem ugyanúgy bitorolja erejét mint az elõzõ császár (mondjuk egy részrõl ez gonoszságnak tûnhet, bár kit érdekelnek a szellemek meg a nyugtalanságuk, ugyanakkor így tudták csak megmenteni a népet a nagy aszály idõszakában és ezért maradhatot fenn a birodalom, szóval egy kis rosszalkodással rengeteg alattvaló lett megmentve, az más kérdés hogy szinte isteni hatalomra lehet emellett szert tenni).
Elnézést, ha hülyeséget kérdezek, de honnan lehet magyarításhoz hozzá jutni ?
Bakker, letöröltem a Sav mentésemet, amivel végig vittem... így nem kezdhetek a küldetésekben e fokozattal.
Amúgy ezzel a Nyított vagy Zárt ököl szituban, na szal a rosszabbik felünket csak a mellélküldikbõl tudjuk kihozni. Nagyon nehéz így jáccani, nehezemre esik rossz válaszokat adni az emberkéknek...de ez van, tiszta szenvedés lesz az egész, h rosszt jácak. Majd harmadjára mikor viszem végig, akkor már szabad akarattal viszem:DD
A Gothicok és a BioWare játékok közötti különbséget leginkább talán úgy lehetne érzékeltetni, hogy míg a BioWare-es cuccokban általában fehér és fekete választási lehetõség van, addig a Gothicban világosszürke, szürke és sötétszürke. :) Az igazi élvezet az, amikor két jó (vagy két rossz, értem ezalatt, amikor olyan helyzetbe kerül az ember, hogy mindenképpen káros kimenetele lesz a dolognak) közül kell választani.
Nekiukrik mindenki, pedig amit mond, abban van logika. Hiszen ha valaki "gonosz" akkor simán lehet pl.: Li mester talpnyalója, ez esetben vele együtt uralkodik, és lehetnének további küldetések is.
Nem kell annyira földhözragadtnak lenni, röviden. Gothic2-ben pl más küldetések vannak annak függvényében hogy az ember zsivány, hõs lovag, vagy varázsló lesz... :) Megdolgoztak a fejlesztõk a pénzükért. Attól hogy ez a játék túlságosan is lineáris, lehetett volna kétféleképpen megírva, nem szakadtak volna bele a fejlesztõk. Mondom ezt annak ellenére hogy rohadtul nem fogom a zárt ököllel végigvinni :)
Nem értem miért hadakozol annyira amellett hogy a sztori zárt legyen, hiszen egy rpg elvileg a döntések játéka, cselekedeteinktõl függ a jövõ.
Mindegy, de azért jó lett volna, ha két sztori szálon futna a gamma. A lehetõségek meg vannak adva, tömkelegével agyon vannak nyomva karakterekkel.
Olvastam vhol, h rajtunk áll vagy bukik a Birodalom sorsa. Ez télleg így van?? Akár költõi kérdés is lehetne, de a Birodalomnak így is úgy is Selyemróka lenne az új, tisztességes uralkodója. Akár lehetnék én is a gonosz karakteremmel, nemde?! :DD Mind1
Hol kiabáltam én le? Amit mond azt igényelné, hogy a játék menet közben változtassa meg önmagát mindig annak függvényében, hogy éppen miként viselkedik a fõszereplõ, ugyanis kezdéskor a karakter "jelleme" fixen semleges. Ez így értelmetlen. ha egyszer a történet fix, a nagy része már megtörtént dolgokra alapoz, akkor mire fel legyen hirtelen pálfordulás a fõszereplõk jellemében? Meg aztán ha a nagy jóság mintapéldánya lenne Li maestró, akkor mégis ki követte el mindazon ronda dolgokat a múltban. Ki vezette nyomra a gyilkosokat, ki mozgatja a háttérbõl a szálakat? Rengeteg kérdést felvet a dolog. Ha lenne olyan kezdési lehetõség, hogy a karakter már kezdetekkor a zárt ököl irányzat elhivatott követõje, netán a nyitott tenyéré, akkor lenne értelme egy ilyen meglátásnak (noha az egy totálisan átírt sztorit igényelne, gyakorlatilag két játékot adva így egy áráért), de a játék ettõl még nem így mûködik. Meg az amúgy is 2 külön sztori lenne.
rotator: Itt is lehet valamelyest befolyásolni õket, noha nyílvánvalóan nem annyira mint a KotOR berkein belül, dehát végülis gyökeresen eltérõ hatalmú fõszereplõkrõl és eltérõ világokról beszélhetünk ebben az esetben. De inkább kinyírni lehet prímán a galeribõl a nem szimpi embereket, szellemeket, netán a jó öreg herceget... A történet végén mikor elmondja a játék kivel mi történik, azt bizony nagyban befolyásolja hogy a játékos kivel mennyit foglalkozott, kivel romantikázott, kit nyírt ki, kivel maradt semleges, kirõl és mit derített ki. Valamelyest idomulnak az életben maradók a karakter szemléletéhez is a játék végére, ha eleget foglalkozik velük az ember. Beleszólásunk ugyan nem lesz hogy miként fejlõdjenek, de ez talán nem is akkora probléma. Itt õk ténylegesen másodhegedûsök, a hangsúly a fõszereplõn van. Gyakorlatilag a teljes játék 2 résztõl eltekintve végigvihetõ úgy, hogy egy nem társakkal megy az ember a harcba, nincs mellette senki. Nem lesz számottevõen nehezebb, csak kissé kevésbé lesz érdekes.
Harmonic combo-nál bármelyik support/magic stílust lehet használni bármelyik martial stílussal? Tehát pl. Paralyzing Palm-o csak Leaping Tiger-rel lehet befejezni, vagy esetleg lehet használni mondjuk befejezésnek mondjuk Thousand Cuts-al?
Semelyik játék nem errõl szól. :) Miért változna meg a teljes sztori, ami a múltban kezdõdik csak azért, mert teszemazt a játékos jófiút vagy rosszfiút alakít? Ennek mi köze a történésekhez? Legfeljebb a kisebb mellékszálakra lehet kihatással, de a lényegre nem. Hülyén is venné ki magát szvsz egy ilyen szitu, ahol pusztán azért mert jó vagy, a többi fõszereplõ gonosz lesz vagy fordítva. Az két totálisan eltérõ történet lenne már.
A szerepek már le vannak osztva, egy kész szituba csöppen bele minden számítógépes játékba a játékos. Minimális mozgástérrel, fix történetszállal, fix szereplõkkel és célokkal, amit csak meghatározott módokon lehet megoldani.
Gondoltam a mérleg nyelve tipúsú játék... ha én rosszat játszok, akkor vki, aki eddig rossz volt... lehetne jó, ami persze a cselekedeteim határozná meg...
A sztori változatlan, de ezt már írtam. Ugyanazt játszod végig, ebbe az irányultságodnak nincs beleszólása. Legfeljebb azon változtathatsz, hogy elveszed a sárkány erejét vagy visszaadod neki.
Miért kéne másnak lennie a sztorinak csak attól, hogy te nem jófiút játszol azt nem értem? Ugyanazon szereplõkkel találkozol végig és ugyanaz lesz a céljuk is minden esetben. Egy történet van, nem kettõ.
Szóval ne reménykedj, felesleges és értelmetlen dolog.
Ha meg spoilerkedni akarsz, akkor használd a megfelelõ makrókat és ne csak kiírd, hogy spoiler jön. ;)
Hali! Nem tudja valaki,h. lesz-e internetes változata a Jade Empire-nik? Jó lenne.
Na sikerült vigig vinnem nekem is ezt a mestermût! Leírom végleges véleményemet. Figyelem: Spoilerezni is fogok.
Hát a sztori az nagyon ott van hangulatttal egyetemeben, a minijátékokat kihagyhatták vón, már ezt ezerszer említem, de nem baj. Az irányítás megfelelõ, csak néha a célpont elõtt sokat hadonászok, s ez az életembe meg pár chim-be került. Én mondjuk Li mestert nem tettem vóna gonosszá, majd végig tolom mégegyszer... én abban reménykedem, ha gonosz karakterrel viszem, akkor Li jó karaktert fog játszani. Nagyon remélem, h így lesz, és reménykedem:DD A zenék keleties, hangulatot fokozz a különbözõ hosszúra sikerült dialógusok. A grafika: nem egy durranás, de méltó 2007-ben. Nincs mit szégyeljenek rajta az alkotók. A játékmenet nálam nagyon hosszúra sikerült: 21 óra és 1 percre. A sztori során asszem több nagy pályát kapunk, amin ténykedünk, többek között: - Két Folyó - Tien rakpartja és környékei - Birodalmi Város - Palota - Alvlág Most hirtelen ennyi...
Iskolai osztályozásom a JE-ra nézve: Grafika: 4-es Hangok: 4/5-öd Hangulat: 5-ös Irányíthatóság: 4/5-öd.
Aki még nem próbálta ki, az sürgõsen tegye meg!
De. A sztori ugyanaz marad, legfeljebb az átélt élmények mások. Meg a végsõ videó témája más lesz (kétféle van és az egész csak egyetlen döntéstõl függ).
A befejezõ szövegelés anyaga meg csak attól függ, a csapatodból ki marad meg, kivel milyen kapcsoaltot építettél ki és milyen befejezést "választottál".
Figyuzzatok már: Ha én rossz katakter lennék, akkor is meg kén küzdjek Li mesterrel/császárral?? Remélem, h nem.
nem nagyon,dirt vagy hogy hivják annak a szökökutjait helyreálitod harcolsz egy kicsit...azt vissza mész a palotába azt li mester vár ,és harcolsz:D
Wazze, kinyírtam a Császárt, erre Li mester... a kis szemét. Azt hittem már vége van Most szellem vaok... amúgy még sok van a játékból, mi?
Ki kell menjél az Erõdjükbõl, de elõtte a belsõ teret ki kell takarítsd a "hemzsegõ emberkéktõl" ill. segédektõl. Ennyi az egész. Persze ha kijutottál az orgyilkosokkal is el kell bánj az Erõd külterületén. És elküldöd a parasztokat a pixába. És utána vissza mész a belsõtérhez és lám... Shin mester harca következik automatikusan.
Valaki tudna segíteni abban a feladatban mikor bent vagy az orgyilkosok relytekhelyén valami shin mestert kell megölnöm de nem tudom hogyan.Légyszi segítsen valaki
Én nem bántottam a nehézséget, tehát mester volt alapból.
Dehogynem lehet, csak helyezkedés kérdése az egész. Jópár power attack egyszerre úgyis többekre hat és szétszórja õket. Ha ezután gyorsan vált az ember a megfelelõ másik stílusra, elsüti a special vagy power attackot aztán vissza egy harcmûvészeti stílusra és ott is power attack, akkor hullik a nép nagyon gyorsan és a tömeg sem akadály semmiben. Ha meg túl sokan vannak, akkor idõnként 1-2 csapás végett be lehet kapcsolni a "lassítást".
Kétségtelen, hogy a nehezebb fokozatra állított harci szinteken sokkal jobban oda kell figyelni hogyan helyezkedik az ember és mire költi a pontjait, mert könnyû elhullani a rossz kombinációkkal.
Nem feltétele a Lótuszokhoz történõ bejutásnak az arénázás. Megcsinálhatod simán csak az inkvizítori felvételit és h az megvan akkor már simán bemehetsz az erõdbe.
Arról van szó mindössze, hogy kétféle felvételi lehetõséget építettek a játékba. Vagy hentesként kerülsz be (ehhez kell a Silver fokozatba bekerülnöd az arénában) vagy inkvizítor növendékként (ehhez a küldetést a leszállóhelyen kapod).
Akármelyik megvan, már mehetsz is Lótuszokat öldösni, nem kell megcsinálni a másikat.
Ha jól emlékszem õ Guild egyik embere az arénában, a Serpent egyik embere. Az elején még nem tudsz bemenni a szobájába, de ha elérsz egy adott pontra a harcokban majd megkeres és az ajtó is nyitva lesz.
Ez nem az egyik harcos az arénából? Ha igen, akkor az arénában, ahol a többi harcos.
No vki meg tudná mondani hol találom meg Szerencsés Cho-t? Már találkoztam vele valahol de nem ugrik be. Sajnos. És így nem tok menni az arénába párbajozni... meg elõfeltétele a Lotus Orgyilkosok belépéséhez... már bejutotam a Lotuszokhoz, csak Necropolison túlra kell, h menjek... de most épp at Iskolában vaok. Elgyepáltam a Gyászos csajt... belegondolok a kapitányt kellett vóna, de nem baj. Na szal Szerencsés Cho hol van? elõre thx
Nekem valamiért egybõl az egyik oszlopra rakta a játék a fókuszt, így egyértelmû volt, mit kell csinálni. Valóban szerény ellenfél volt, fõként méreteihez képest. :P
Egyszerû persze...utólag! Csodálkoztam is, hogy hogy a fenébe lehet az összes támadó stílusra immunis. Aztán, mikor tab-ot nyomogatva kijelölõdött az egyik oszlop, valami elkezdett derengeni...
Nem tudom emlékeztek e az Anyára a barlangban, de az sikerült volna jobbra is, nem volt méltõ ellenfél. (a sziklaoszlopokat kellett csak kirugdosni) de ha úgy vesszük legalább nem a szokásos mortalozás során pusztult el, hanem balesteben.
Én a kardal amit még a játék elején kaptam, jól tuttam midnenkit irtani... ha meg immunis volt... arra már nem emléxem:D
Ahol sok az ellenfél ott nem nagyon lehet mit csinálni, fókusszal ki lehet irtani egy részét, de ami marad, az kemény dió. Bal-jobb egérgombbal ugyan a gyengébb ellenfelek szétrepkednek, de hamar ott vannak megint és nem ám szemtõl szemben... :) Majd legközelebb ha elõveszem jobban odafigyelek majd, és kipróbálom ha lehet. Ami használható volt nehéz helyzetekben néha az az alvilágból egy szellem stílusa, ami támadása végülis léleklopás sebzéssel. A vaskéztõl sem estem hanyatt ahhoz képest milyen késõn jött, legbrutálisabb a fókusz+arenában a feladatosztótól balra levõ csaj kétkardosa, persze ezt csak akkor kapja meg az ember (a jobbikat) ha megmondja neki az ember hogy az ellenfelei meg akarják mérgezni.
Persze hogy használható és nagyon is hasznosa harmonic combo-k használata. Fõleg olyan helyeken, ahol sok az ellenfél és elég erõsek is (például a palota). Egy ütéses halál az neked csak jó.
Bizony. De csak akkor lehet felszedni, ha az ember nem megy ki azonnal a kis emberrabló palánta kinyírása után, hanem kiküldi valamelyik társát és marad fosztogatni. Akkor meg lehet szerezni az elsõ Viper technika tekercset.
Hát ott ahol a menü van. Kiválasztod a társak fülecskét és rákattintasz annak a képére akit magaddal szeretnél vinni. Ha van rá lehetõség azt is beállíthatod, hogy harcoljon vagy támogasson. A baltás részeges csak harcolni tud.
Hõsöket, h lehet kiválasztani... ezt az egyet nem tudom, már le szeretném cserélni az egyik hõsömet, a részeges baltást.
megoldottam a dialog file nem tetszett neki amit kicseréltem hat nekem nem jött be ez a játék nem jött be inkább akkor a splinetr cell avyg a vegasz, vagy a nwn2
Hol lehet megtalálni az elsõ vipera tekercset?
Nem ártana egy magyar FAQ ehhez a játétékhoz. Sztem kalsszis, megérdemelné!
emberek ! ilyenkor mi van? elinditom a jade empire launchot bejön az inditó kis ablakocska ahol lehet konfigurálni vagy playolni. Én kinfiguráltam elõször ment minden rendben, majd mikor play-oltam elkezdett tölteni de csak egy pár másodpercig, a kép el se ment semmi csak mintha az egér beszorult volna a monitor közepén egy láthatatlan semmibe. kis gondolkodás után kissebb kerepelés és továbbra is semmi. CTRL+ALT+DEL menüben a futó alkalmazások közt nem is volt benne. Hogy a fenébe inditsam el akkor?
Ilyen infót jó lenne valami weblapra kitenni, hogy tudja a nép. A gyakorlatban használható volt ez egyébként? Mint látod enélkül is végig lehet vinni.
Fejbõl meg nem mondom pontosan hol van (fõleg, hogy már a játék sincs fenn hónapok óta a gépemen), de ha jól emlékszem a mester házából ha kijössz, akkor több épületet is látsz magad körül. Namost elindulsz ezek felé, akkor lesznek amolyan veranda jellegû akármik (szép fa padló, felette tetõ, de az egész kinn van az épületeken kívül). Namost itt vannak ám tekercstartók. Az egyik ilyenben van a harmonic combo általános leírás. Vagy itt vagy pedig a kovácsnál lesz az ottani tekercstartóban. Bár lehet hogy a kovácsnál technka leírása lesz a tekercstartóban, ami több részbõl tevõdik össze, de a hiányzó részek is itt vannak a kezdõ helyszínen a szétszórt tekercstartókon kiállítva.
Nálam is kimaradt. De a harc annyira nem is hozott lázba, le is vettem egy idõ után student fokozatra, így legalább valós volt az npc-k álmélkodása, mennyire könnyedén aprítottam az ellent. :D
Én se láttam sehol ezt a harmónikus kombót, csak a stílusok egyedi leírásában megemlítve, így nem is használtam.
A Harmonic Combó pedig elég szájbarágósan le van írva mindjárt a tanodában. Összefoglalva, ez egy support/magic stílus és egy martial stílus kombinációja. Fegyveres stílussal nem megy.
Kiválasztasz egy support/magic style-t, elnyomsz egy area vagy special attack-ot (ez stílusonként változik). Ha jól csináltad, látni fogsz az áldozat lábánál egy gyorsan fogyatkozó zöld gyûrût. Amíg a zöld gyûrû megvan (mikor pirossá válik már felesleges próbálkozni), addig kell bevinned egy martial style power attack-ot a delikvensnek.
Egy harmonic combo csapás azonnal kinyírja az ellenfelet, ha az nem fõellenfél. Emellett valamelyik power up-ot is megkaphatod (azok a gömböcök amikbõl akad health, focus meg Chi is), bár akad kombináció ami csak egy látványos gyilkolást ad. Nem használható ugyanakkor olyan helyeken, ahol például nem lehet ölni. Így az arénában felesleges is ezzel szenvedni, nem fog mûködni.
Ugyanakkor figyelni kell arra is ki/mi ellen alkalmazol egy bizonyos stílust. Vannak lények amik immunisak a support stílusokra, vannak amik a mágikusakra, vannak amik mindkettõre vagy bizonyos konkrét stílusokra immunisak. Errõl szintén tekercsek olvasgatásával szerezhetõ információ. Értelemszerûen amire immunis a célpont, azzal felesleges kombózni, mert nem fog mûködni.
A harmonic combo létrehozása idõigényes is lehet, így kezdetben nyudotan lehet használni a focus móddal együtt, így elég idõ lesz a kivitlezésre. Könnyû ugyanis kifutni az idõbõl.
A leggyorsabb álítólag a Paralyzing Palm power attack + Leaping Tiger power attack kombináció. Ez alig 2-3 sec alatt létrehozható, de a lehosszabbnak a Dire Flame Area Attack + Thousand Cuts Power attack kombót tartják. Ez gyakorlatilag olyan idõigényes (közel 10 másodperc létrehozni ha elég gyakorlott az ember), hogy szükség lesz a fókusz módra a tisztességes befejezéshez. Az elõbbi stílus nem ad power up-ot, az utóbbi meg health power up-ot ad (a support/magic stílustól függ mit kap az ember).
Hátralévõ területek szempontjából már nem annyira sok, de lesz még jópár csata és párbeszéd, szóval idõben még eltart egy darabig. Meg ha csak most értél oda, akkor a fõvárosban is jó sok küldetés van még, szóval a fele kb még hátra van.
Már a birodalom fõvárosában vaok... Még mennyi van szerintetek a játékból?
Tessék, csak a te kedvedért:) Amúgy most fejeztem be én is a játékor pár órája, végig az open palm útját követve.
Nekem is tetszett szinte minden, bár martial artsot használva elég idegesítõ volt hogy alig éri el pl a szellemeket, ha pedig ugrottam, akkor az ellenfél másik oldalán is olyan távolra kerültem, hogy megintcsak nem tudtam megütni. A végsõ harc elég nagy csalódás volt számomra, megsem tudott ütni. A hangulatra, párbeszédekre (mennyiség és minõség szempontjából is) viszont nem lehet panasz, legalábbis nekem ennél jobb nem kell.
Most biztos jegelem egy ideig, aztán elképzelhetõ hogy elindulok a closed fist ösvényén.
én már végigtoltam a gamet, de nem jöttem rá hogy mi is az a harmónikus kombó. hogy kell csinálni?
Vége. :) Eszméletlen hangulatos játék volt. Kár, hogy vége lett. Most jön a Jade Mester fokozat. :)
Az aláírásodból most már a Jade Empire hiányzik:DD Ezt csak bóknak vedd, ne hogy félreértésként
Én továbbra is csak dícsérni tudom e gammát, hihetetlenül jóra sikeredett, kivétel a minijátékos rész, na sz nagyon nem ide illõ, komolytalanná teszi a gémet, ezért ajánlatos a sztorimódban kihagyását. Többet nyújtott hangulatilag mint a Stalker vagy a Gothic 3.
Hát az elsõ 3 chapterben pár karakter közel volt ahhoz, hogy szájrákot kapjon, de aztán valószínûleg ráuntak az írók is a terjengõsségre. :) A párbeszédeket ugyan végighallgattam, de a vége felé a tekercseket már éppen csak átfutottam. Mondjuk a Longest Journeyhez képest kifejezetten szûkszavú játék. :))