végre ma már én is játszhattam vele, nagyon nagyon bejön, multit még nem próbáltam. Direkt Sniper Elite fokozaton viszem, lenne egy kérdésem: azt, hogy hogyan fúj a szél meg lehet valahol nézni? Vagy az az a kis biszbasz a távcsõ felsõ részénél?
Nem tudom nekem is AMD van de még egyszer sem lépett ki
Nekem a játékból kilépked mindig és nem tudom,hogy miért?(A kék képernyõt elõtte berakja.) Athlon 64 3000+(s754)procim van,ASUS 6800GT,1 GB ram.Mi lehet a gond?A readme-be is ír valamit az AMD-rõl.De a FAR CRY-ból is meg a KING KONG demoból is kilépked.Az Athlon 64 miatt leht vagy a videókártya miatt lehet.
hát kérlek pedig a sniperkedés errõl szol..., ha nem ez a gmae lényege akkor nem tudom miér tnem nevezték el legalább rambo-nak vagy mittomén... :P a single eddig elég jól hozzá amit vártam tõle de a multit már nem merem kipróbálni emrt csak lelombozna :P
hát nem tom de szvsz ha elég sok +pont jár érte akkor oda KELL menned érte hogy emgszerezd mert különben nem leszel seholsem... :) ha emg nem az emg megint elég gáz :/ tulképp amit eddig itt hallotam róla az alapján asszem ki s eprobálom a multit mert nem sok teteje van :(
Nem azt várom el, hogy beágyazzák magukat, kell valami motiváció az elmozdulásra, de ne ilyen futkorászós kvéket megszégyenítõ lerohanásokkal, hanem valahogy el kellene érni, hogy settenkedve, itt ott kis idõre meglapulva kelljen játszani.
En eleg sokat jatszottam mostanaban multit ezzel a gamevel, es szvsz eleg jo. Szvsz te sem orulnel ha pl a varosi palyan mindenki beagyazna magat vemlyk hazteton v utcaban, es csak varakozna addig, amig letelik a jatekido. A masiktol meg nem varhatod el joggal, hogy kolbaszoljon, ha te sem tenned azt :)
Ha mar a valosagrol beszelsz, akkor gondolom tudod, hogy a sniperek altalaban nem snipereket lovoldoznek, de itt elvileg csak azok vannak :P
Pl egy nyilt terepen (repuloteres palya) sokkal durvabb a dolog.
Nem KELL felvenned a dogcedulat, csak + pont jar erte. Es nem cafoltam meg onmagam, mivel azt mondtam, hogy ez egy + dolog ami mozgasra kenyszerit. Egyebkent sem erdemes mindig raszaladni a dogcedulara, mert celkeresztbe kerulhet az ember, viszont a masok utan felszedett cedulak extra pontokkal halmoznak el minket.
Ha vki 'magat cafolja' az azt jelenti, hogy allit vmit (piros az alma), majd ugyanabban a mondtatkorben ugyanazt az allitast negalja (nem piros az alma), vagy mast allit (kek az alma) :))))
Biztos hülye kérdés,de hogy lehet használni a medkit-eket? Felszedtem egy párat,de nem nõ az életem.
A dögcédulás dolog sokkal jobb lenne egymagában (meg persze az alap iránytûs kijelzés). Meg persze az is alap lenne, hogy a dögcédulákat ne világító keresztek formájában kellene felszedni, hanem oda kellene menni a hullához és szépen letépni a nyakáról...mint a valóságban.
Így jelen esetben csak egy natúr 2.VH-s multi shut'em'up, nincs az a jó kis sniper feeling. Mindenki össze vissza kolbászol és két méteres távolságokból lövik egymást puskákkal.
Szvsz igy jo, hogy megmutatja, mert akkor mindenki beagyazna magat egy helyre, es kezdodne a hatalmas unalomjatek. Egyebkent meg + hozzajon, hogy ha lelotted az ellent fel kell vedd a dogcedulajat plusz pontokert, ez is kenyszerit a mozgasra. Azert egy multijatek hamar unalmassa valhat ha senkisem mozog.
"lalakov", jövök neked egy sörrel! Az általad leírt módszerrel átkonvertáltam a tartalék vinyó egyik partícióját, és már telepítem is a játékot! Ezer köszönet a tippért!
yoo a multi! nekem bejött csináltam Hun host-ot és páran jót nyomtuk Érdekes,h a külföldi hostok szinte mind dm tdm alig van
A hülye bedõlt a régi kõdobálós trükknek...
Jutalmul kap egy ilyet...
...a fejébe.
Végülis nem egy húdenagy lövés...
...de a célnak megfelel.
leölsz mindenkit Ldugod a hullákat telepíted a bombát a tartályhoz majd a panelhez L bújsz megjön a parancsnok leül elõveszi a kód könyvet leölöd könyv felvesz és tünsz
Aha, köszi a tippet. Idõközben elõhalásztam a másik vinyómat, azon az egyik partíciót megcsinálom az általad írt módszerrel NTFS-re, de elõtte azért biztos, ami biztos, amit csak lehet, lementek róla.
Ami a "mentsd el máshová" dolgot illeti, szívesen megtettem volna, de ez minden elõzmény nélkül történt, mint derült égbõl villámcsapás, úgy jött. Nem vírus volt (tudtommal), egyszerûen elszállt az egész FAT-tábla...
Nem kell leformáznod! Adat vesztés nélkül át lehet alakítani. "A konvertáláshoz kell a Start/Futtatás és: convert c: /fs:ntfs Ez a parancs átkonvertálja."
Azért van még mindig FAT32, mert a jómúltkor elszállt róla az összes adat. Gondolhatod, mennyire örültem neki. Viszont a FAT32-nek hála, vissza tudtuk hozni a 80 gigát az utolsó byte-ig. Hát ezért nem NTFS, mert a legtöbb data recovery progi, ami igazán hatásos, az DOS alatt fut, és azok nem "látják" az NTFS-t.
Nagy nehezen lerimánkodtam a netrõl a maradék pár .rar fájlt is, elkezdem tömöríteni, erre azt a hibaüzit kapom, hogy 4 gigánál nagoybb fájlt csak NTFS fájlrendszer képes kezelni.
Most mi a jó #>%=/+!%"!%"+%"!/%= csináljak???
Kipróbáltam a multit!Nem lesz a kedvencem!Elõször elkezdtem lopakodni,a direkt sniperjátéknak jelzett mapen!De mikor lopakodtam,állandóan leszedtek!Újra és újra próbáltam,újra és újra megöltek!Hogyan?Egy snipermapen gépfegyverrel!Ez total LOL!A végén elegem lett nekem is,és én is azzal mentem!Egy szó mint száz,a single lopakodó feeling sehol..Helyette egy 2.világháborús Quake lett belõle!Kellett volna egy olyan sniper játékmód multiban,hogy csak valamilyen sniperpuskát,3gránátot,és egy pisztolyt vihetünk!Még reménykedek,hátha készül egy ilyen mod hozzá...
143# Azt megnézném,hogy a 2. világhban a mesterlövészek futkároznak az utcán!Akkor már hogy volt olyan,hogy pl 1-1 német egy egész hadosztályt is letudott szedni egy romos épületbõl,toronyból,stb..?Arról nem is beszélve,hogy gépfegyverrel..
Na mindegy...marad a single..Az legalább igazi sniper..A legjobban az tetszik,ha kilövöm a jármûvek tankját,vagy épp egy baka gránátját! Az ám,amit még sehol se tudtál eddig!
Indításkor az alábbi hibával elszáll: Az eljárás belépési pontja (RestoreLastError) nem található a DLL-ben (kernel32.dll) Találkozott már ilyennel vki?
ott a pont, én csk a mozgást illetve mondtam :) amugy multit még nem probáltam majd meglesem valamikor énis :)
Az lenne a jobb ha csak azt jelezné ki, hogy merrõl jött a lövés, de azt ne mutassa meg, hogy miliméterre pontosan hol az ellenség, ha már a valóságnál tartunk.
Kipróbáltam és eddig nagyon tetszik. Mindig is imádtam sniperkedni, itt aztán kiélhetem magam. A multi kicsit felemás, szvsz el lett rontva azzal, hogy lelövés után megmutatja hol az ellenfél. Így mindenki állandóan mozgásban van, elveszik az a jó kis settenkedõs/várakozós sniper feeling.
Oh, igazán kösz, hogy emlékeztetsz rá, mit is érdemlek meg, és mit nem. Kis híján már azt hittem, saját magam döntöm el, mit s hogyan csinálok. De persze mindig akad valaki, aki úgy véli, az életem egy telefon, és bele kell szólni.
nekem nincs még meg a game, de gondolom csak a misszió végén lévõ kiértékelõszázalékot befolyásolja, pl. Splinter Cell 3ban is, ha sokáig tökölsz egy misszión elég alacsony lesz az alapszázalék (nekem a bankoson elõször 11% lett, aztán újrajátszottam és lett 89% ).
Bocs, hogy ilyennel kapcs. írok ,de tudna vki adni fél órára egy SMS warez/FTP pass-t? Priviben. Délután elkezdtem letölteni a játékot, de pár .rar még hiányzik. Torrentrõl nem jön le így szegmensként, DC-n sincs fent, csak ISO-ban. Nem fogok újra nekiállni letölteni, mikor vagy 85% lent van.
csa csak nekem gyult meg a bajom az iso-allomannyal? nem akarja mountolni, pedig kitomoritesnek nem irt hibat esetleg csak ntfs-en lehet jol csomizni?
Minimum System Requirements:
Windows 98/2000/ME/XP 1 GHz Pentium CPU or equivalent GeForce 2 32Mb 256 Mb RAM DirectX 8 compatible sound card 4 Gb free hard disk space DVD-ROM drive
Meggéri letölteni ? Szerennék valamivel játszani bf2 mellet megéri letölteni?
Sziasztok!
Örök kérdés. Geforce2 mx400 32mb-os grafkarival elindul?
nekem mozesapo segitett megfejteni: nagyon lassan görditsd lefelé, kb 10-15 mp-t is kell várni mire átállithatod a kurzorra, egyenként..kis türelemmel:)
Még ehhez annyit tennék hozzá (nem jutott minden az eszembe, meg késõ is volt mikor kipróbáltam), hogy ha az ellenfelet nem halálos lövés éri, akkor a földön fetrengve nyöszörög és mozog, plussz segítséget kér. :) Ilyenkor vagy kegyelemlövés, vagy otthagyás... kinek mi jön be jobban...
tetszik amit írnak róla!ma ki is próbálom!régóta várok egy ilyen típusú gámát! aztán a multi része is izgat csak toljátok biztos yoo!
Sniper Elite
Elõzmény:
A Rebellion csapata talán nem ismeretlen számotokra, mivel anno õk készítették el a sokak által oly hûen várt Alien vs. Predator játékot. És most a kiadó kérésére elkészítettek egy II. Világháborús programot. A kiadó annyit adott ukázba, hogy készítsenek egy II.VH-s programot, de a Rebellion szárnyai alatt felcseperedõ Sniper Elite nem a jó megszokott utat követte. A fejlesztõk is kitértek rá egy interjúban, hogy ugyan a kor már kissé lerágott csont PC-re, de újítással még kilehet hozni ezt azt, így esett a választás arra, hogy a játékban mi, egy mesterlövészt fogunk alakítani, ráadásul mindezt német oldalról.
Sztori:
A sztori 1945-ben kezdõdik, és a háború végsõ szakaszát eleveníti fel. Az oroszok már a rommá lõtt Berlinben harcolnak a németekkel, míg a mi feladatunk az lesz német katonaként, hogy az amerikaiaknak dolgozva kémként és mesterlövészként megszerezzünk titkos dokumentumokat, illetve likvidáljunk fontos célszemélyeket, aztán mindeközben maradjunk életben a háború nem túl kecsegtetõ körülményei között. Ellenfeleink németek (mondjuk ez érdekes, de erre kitérek még késõbb) és az orosz katonák lesznek, de persze jármûvekkel is fogunk találkozni a játékban. Szintén mindkét oldalról.
Irányítás:
A játék irányítása rémegyszerû, a megszokott W,A,S,D billentyûkkel kell a mozgásokat elvégezni, ehhez jön hozzá a háromfajta testhelyzet: álló, guggoló és fekvõ, plusz a külsõ nézet és az egérrel történõ koordináció. Az egér bal gombjával lehet lõni, jobbal pedig a mesterlövészpuskának a szálkeresztjét elõhozni, de a SPACE billentyû is jó erre. TAB-al lehet áttekinteni a térképet, amin a helyzetünk és irányunk (merre nézünk éppen) jól látható, és a küldetési pont helye is fel van tüntetve. Inventoryt az I betûvel hozhatjuk elõ, majd ezt a [? , :] gombokkal lehet görgetni, és amit használni szeretnék, azt az X-el kell aktiválni. (Egészségügyi csomag, kötszer, gránát, kõ stb…) Ha gyorsabban szeretnék haladni, akkor pedig csak az egér görgõjét kell állítani és így belõhetõ, hogy milyen sebességgel haladjunk. A gránátok, kövek eldobását az egér bal gombjának lenyomásával egyre messzebb pályára hajíthatjuk, majd a jobb gombbal el is dobhatjuk. (Késõbb lesznek robbanószerkezetek is.) A hullákat ki lehet fosztani lõszerért vagy fegyverért [g gomb] , a felvett fegyverek látszanak rajtunk, de arra is van mód, hogy a hullákat elcipeljük [e gomb] és más helyre vigyük, hogy az ellenfél ne vegye észre.
Kezelõfelület:
A képernyõ bal sarkában van egy kör alakú ikon, amiben az aktuális küldetési irány, egy kis nyíllal van jelezve. Van benne egy óra is, ami mutatja mennyi idõ telik el, és ami a legfontosabb, hogy amikor lõnek ránk, mutatja melyik irányból ért a találat minket, de itt található még egy ember ikon, ami alapból zöld, de a sérülésektõl elkezd piros színûre váltani, és minél több piros szín van a testen annál szorultabb helyzetben, leszünk. A sérülés nincs hatással a mozgásunkra, tehát ha már alig élünk, akkor is ugyanolyan sebességgel tudunk haladni. Ez egy kicsit árkádos, de a játékmenetet nem gátló tényezõ. Emellett a kör mellett van egy kis arc ikon és közvetlenül mellette egy szám százalékban. Ez mutatja, mennyire vagyunk tiszta célpontok. Minél magasabb ez az érték, annál jobban vagyunk védve a lövésektõl, így érdemes kihasználni a játékban található fedezékeket. Aztán természetesen az éppen kézben tartott fegyver és a lõszermennyiség is jelölve van.
Grafika és gépigény:
Legnagyobb meglepetésemre az ajánlott gépigény: 1.4 Ghz-es processzort és GeForce4 Ti videó kártyát jelöl meg. És jól olvassátok, ez nem a minimum, hanem az ajánlott! Ennek következményeként a játék futásával nem lesz és nem is volt probléma. A látvány pedig ehhez a játékhoz teljesen megfelel. A bejárható terület egészen nagy, és a romokban heverõ Berlin látványát jól visszatudja, adni a grafikus motor. Az effektek is jók lettek, gondolok itt a gránátrobbanásokra, jármûvek felrobbanására, esõre, és ami különösen szép volt az a ködös-párás részek. A modellek is részletesek, és a katonák mozgásával sincs különösebb probléma. Viszont parádés a távcsõvel, vagy a puskával történõ ráközelítés esetén alkalmazott motion blur effekt! És ebbe a kategóriába tartozik a füst is.
A játék és játékmenet, hangulat:
Az elsõ pályán vagyok még csak. A menüben elsõre kevésnek tartottam a kb. 9 egyjátékos pályát, de mivel az elsõ pályán is több részfeladat van, így nem lesz rövid a játék az már biztos. A nehézség állítható, de mindenképpen a Sniper Elite fokozatot ajánlom, mert így nem is túl nehéz, de nem is túl könnyû sem, kihívás és izgalom mindenképpen megvan, mégsem frusztráló.
A program elvileg szimulátor, gyakorlatilag azonban inkább fél szimulátor, mert vannak benne jelentõsen árkád részek is. Ugye amikor meglõnek, és ugyanúgy tudtok mozogni, pl. De maga a lövés sem annyira nehéz, pedig a program számol ballisztikát, nézi a kimerültségünket (sok futás után történõ lövés esetén) illetve a szélerõsséget is figyeli. Persze ezeket csak Sniper Elite fokozatban.
A játék lényege tulajdonképpen az, hogy hangtalanul lopakodjunk és fedezékrõl fedezékre haladva távcsõvel, az ellenfél pozícióját bemérve támadjunk biztos helyekrõl. Akár épületekbõl, vagy épület tetejérõl, vagy bárhonnan. Már az elsõ pálya szerkezete is elég nagy teret ad ennek. Alagutak, széles vagy hosszanti árkok és rengeteg tereptárgy ad lehetõséget erre. Amúgy a helyszín egyáltalán nem statikus, katonák járõrõznek, tankok ellenõrzik a sarkokat és haladnak tova, az egén repülõk suhannak el, miközben mindenfelé hallani a fegyverropogást és a légvédelmi ágyuk lövedékeinek nyoma is jól kivehetõ. Megesett az is, hogy egy repülõ egyszer csak lezuhant kb. 20 méterre tõlem egy ház túloldalán. Mit mondjak ez igazán hangulatos elem volt. De sok esetben, ahogy haladunk elõre a pályán tüzérségi tûz fogad minket és a becsapódás szép nagy kráter tátong majd, ahol el lehet bújni, pl.
A program legizgalmasabb része maga a lövés és az ezután kialakult helyzet. A mesterséges intelligencia (AI) kiválóra sikerült és ez nagyban megdobja a hangulatot! Az ellenfelek csapatban gondolkoznak, elbújnak, fedezéket váltanak és próbálnak tõrbe csalni, illetve védekezõ pozíciót felvenni és visszavonulni. Szerencsére a külsõ nézetnek hála, jól látható a mozgásuk még a fedezékek mögül is és bizony szükség is lesz rá, mert ha lõnek ránk, vagy gránátot dobnak akkor nagyon gyorsan letudunk, sérülni. Emellett pontosak is, és különbözõ fegyverekkel harcolnak, tehát ellenséges mesterlövész is feltûnik majd a színen! A jármûvek is nagyon veszélyesek, szerencsére egyetlen lövéssel lehet õket likvidálni, csak annyi a dolgunk, hogy a tank hátulján lévõ üzemanyagtartály záró kupakjára célozzunk, és már robban is az egész. Arra azonban vigyázni kell, hogy a robbanás hatótávján (20 M –de változtatható) kívül maradjunk, különben mi is meghalunk azonnal.
Az ellenséges katonák németek is lehetnek, és õk ugyanúgy leszednek minket, ami elsõre furcsa volt, de háború van és ez nyilván ezért került bele. Csak azt nem értem, hogy 5 méterrõl azért csak feltûnhetett volna az AI-nak, hogy én is német vagyok. A másik kissé érdekes megoldás, hogy nem lehet ugrani, bár ez nem hiányzik igazán, de amikor leesünk egy magasabb részrõl egy picikét alacsonyabbra, akkor azért nem ártana ott vissza is menni, de ezt nem lehet megtenni. Illetve ha nagyon magas helyen (épület szintjein, pl.) vagyunk, akkor, ha a szélére megyünk, hogy leugorjunk ezt, nem engedi a program és egy láthatatlan fal, megfog. Igazából ez a két dolog nem tetszett, de elfogadtam. A hangulat és a mesterséges intelligencia nagyon jó, a fél realisztikus játékmenet is jó, mert így legalább nem kapunk ideggörcsöt (bár ez még az elsõ pálya! ) a grafika is kellemesen szép, és a játékmenet is izgalmas. Az már csak külön bonusz, hogy küldetésenként értékeli a program a lövéseinket, sõt ha fejlövést okozunk, akkor egy lassított golyót követõ kameramódba vált a program, és egészen az áldozatig kísérhetjük az útját. Még annyit megemlítek, hogy ha meghalunk, akkor az ellenfelek nem mindig ugyanott lesznek és az sem biztos, hogy ugyanazt a manõvert hajtják végre. Pl. egy Tigris tank az egyik esetben megállt a saroknál, a másik esetben már továbbment és a következõ utcán dekkolt de csak pár másodpercig majd onnan indult el. De katonák esetében is van, hogy aki a halálunk (LOAD) elõtt még bent volt a teremben, az már utána nincs, vagy máshol helyezkedik el.
Összegzés:
Még csak az elsõ pálya, de számomra kellemes színfolt ez a játék az õszi szezonban. Persze valahol mindig dédelgetett álmom volt, hogy ilyen programot kiadjanak, most végre meg is valósult. Persze lehetne szebb, jobb, nagyobb kiadóval a háta mögött, de én úgy érzem ez, így ahogy van prezentálva: Nagyszerû!
Ahol az autók vannak (amit felrobantottál) találsz 1 csomó lõszeresládát. Na az 1ikbe van 1 rakás TNT :) Jótanács: Rohadt messze fuss el mielõtt szétlövöd a TNT-t, különben úgy jársz mint én elõször