Nem nyugtatsz meg, bár... mennyi idõs a motorod? Én nem most azonnal vennék - ha vannék, de mivel addigra valszeg kifut a Kawasaki ER-5 így sok hasonló méretû motor nem marad. csak a Suzuki és a Honda... Az ER-6 meg marhára nem jön be ezzel a cyberszöcske lámpáival, ami mostanában rohadt nagy divat, nem egészen világos, hogy miért is. A Yamaha nem tom, hogy mit is csinál ilyen kategóriába, ha csinál egyátalán vmit. Nah mind1.
A Suzuki GS500-at senkinek sem ajanlom, azok kozul akik esoben nem allnak le azonnal. Nekem ujabban allandoan leal egy vagy mindket henger ha egy kicsit vizes lesz...akarcsak ma is
Volna egy eladó 50-es Gilera Runner 2000-es évjáratú, törött (nem vészes) az ára 210.000 FT ha esetleg valakit érdekelne az szánjon rá egy privit! (Nem az enyém!!!!!!)
nem tudom:)Daelimhez van valami alkatrész katalógus?Azt tudom, hogy Hyohoz kimondottan olcsón lehet kapni mindent pl. a németországi lerakatból.Egyébként mi lenne az olcsóbb és jobb moci?
mé??? te vennél olyan gépet, amihez k***a drága minden 1es alkatrész, és nem is biztos, hogy megér annyit, amennyit kifizetsz érte??? ha van jobb olcsón akkor mé koreait???
(motoroztam, nem vettem észre, hogy villognak mögöttem, és mire a nyomomra bukkantak, én már otthon csücsültem. de nem tudtam, hogy engem keresnek, mert akkor biztos megállok..)
hát igen egy robogó csak nem bírja úgy mint egy cross. de ha terepes a robogó?
Ha erdõben mentek akkor oda elég egy öreg cross ami lehet szakadt is de azok bírják a kiképzést, és nem cseszõdnek szét. Papír sem fontos (bokorugrónak tökéletes)
akkor tropára zúza Mennyi ideig bírhatja ki egy robogó egy ösvényen
haverommal erdõben nyomtuk 1 darabig(én simoval, õ dioval), de nem nagyon tesz jót a gépeknek.. pedig van benne érzés, csak hát nem lehet minden héten új cuccokat venni a gépre, mert lezúztuk a terepen
Hát én még nem láttam ilyet, de biztos vannak ilyen állatok... :D
Én utálom a robogókat, egy Simsonost többre becsülök! Azzal már voltam erdôben, az ám a királyság!
Szokott valaki erdõben motorozni robogóval?
én most néztem egy német oldalon az árakat és valószínû hogy a kövi motorom onnan lesz mert vannank igen jó vételek. Olyan áron vannak hogy behozni + reg adóval együtt még mindíg megéri
Ha kell a cím szólj és priviben elmondom mi merre!
ilyet már én is láttam, de 250-est 125nek még nem hogy mennyire szívóznának nem tudom de kb annyira biztos mint nekem most én leszarom mászkálok vele itt a környéken egyébként én is azért tettem le az a1-et mert úgy gyorsabban hozzájuthatok a sima A-hoz
én most A1re teszem, de elb***tam, mert fél év múlva mehettem volna korlátozottra, s nekem is tervben van valami 125ös-250es körüli gép. csak nem tom, mennyire szívóznának a zsaruk, ha A1-es jogsival vezetnék 250est, ugyanis én úgy tanultam, a1-gyel max 125 ccm-es, 11kW-os mocit lehet vezetni. olyan van e, hogy 250es fut 125ös papírokkal(néhány 125ös is 50esként fut)?? -bár lehet, hogy hülyeség..
Nekem nincs A korlátozottam, sem A-m, csak A1-em (azzzal meg nem lehetne) nem tudom egyébként mi a lóerõhatár A korlátozottban úgyhogy passzolok. Ez 36lóerõs, 156kilós. Az A-t majd elkezdem valamikor mostanában, úgy is csak vezetni kell úgyhogy gyorsan fog menni.
Honda VT250 Xelvis Japán belpiaci modell 250ccm, V2-es elrendezésü, 4 vezérmûtengelyes 1995-ös évjáratú, és 2002-ben hozták be.
Elöszön 400 as motort akartam de azok már nem elérhetõk nekem így maradt a 250 és ezzel meg úgy voltam lehet nem olyan erõs mint egy soros négyes de nem is kell a halálba pörgetni, meg nem is fog annyit zabálni. Egy kis tuning még rámegy aztán akkor elég elfogadhatóan fog menni.
Ma vettük meg az 50cm3-tis robogót, Yamaha márka, Mors típus, elöl hátul dobfék, 1500km-t futott, 2 ütemû.
hat nekem egy 250es banditom van igaz az ujabb fajta (97es) nekem az elso motorom szal semmi kozom meg a motorozashoz mert kb 3 hete van meg es a kis utcakon kivul meg mashol nem mentem vele mert a jogsim meg keszuloben de sztem naon konnyen kezelheto moci , jol megy a blokkjahoz kepest és sztem jol is nez ki:) jameg a hangja is kira foleg ha van rajta egy jookis nyitott dob;)