Jó, de leges legelsõ motornak megfelelne nem? Arra jó lenne hogy 100-al elguruljak ide-oda. Eddig csak robogón ültem még, azt se sokat. Meg nem verném tönkre az elsõ nap, ha meg elromlik ott a garancia.
ezeket az egzotikus márkákat messzire el kell kerülni! vagy megveszed, szétszeded és összerakod újra normálisan...
Jó hát városba tökéletes, meg kisebb, esetleg picit nagyobb túrákra biztos jó, de akkor sem sportmotor. :) A marketing duma meg egy dolog. Én amit írtam, motortesztekbõl vettem, meg netes infókból, keewayes emberek írásaiból, motorosoktól.
Sikerünk titka elsõsorban a garantált minõség, a kellõ felkészültség és a megfelelõ árfekvés. Motorkerékpárjainknál már a tervezési idõszakban nagy gondot fordítunk a minõségre, az igényes munkára és ez a kivitelezésre még inkább jellemzõ, hiszen fontos számunkra az ügyfeleink elégedettsége. Míg a tervezõ asztalról a vásárlókig eljut a motor, több száz tesztnek kell megfelelnie, különbözõ vizsgálódásoknak vetjük alá, s addig tökéletesítjük, míg a minõség valóban garantálttá válik.
Sztem tök alaptalanul nem írnának ilyeneket.
Amúgy én is endurónak néztem elõször de a sportmotor szekcióban van. Meg mondom, 1-2szer akarok vele elmenni ide-oda, nem pedig világkörüli offroad versenyekre :)
Tetod, csak nehogy többet legyen majd szervízben, mint az utakon. Amit írtam a márkáról, az kb minden típusára igaz. Meg én inkább endurónak hívnám azt a 200GY-t. ;)
"és rájöttem, hogy eléggé szar a minõségük. Nem hiába kerül pont feleannyiba pl a 250-es chopperük, mint akármelyik Japán márkáé"
Na látod itt a lényeg, hogy fele annyiba kerül... és sztem elsõ tanuló motornak megfelelnek. Meg én nem choppert akjarok venni hanem egy sport-túramotort és a Keeway 200GY sztem elmenne.
Kínai. Hyosung a koreai, de az jobb is. Ez a Keeway elég trágya márka. Amikor én is motorvétel elõtt álltam, rátaláltam, és elõször nagyon megtetszett, fõleg az ára miatt. Aztán minél több infót kerestem, és találtam róla, annál inkább elment a kedvem tõle, és rájöttem, hogy eléggé szar a minõségük. Nem hiába kerül pont feleannyiba pl a 250-es chopperük, mint akármelyik Japán márkáé. Én használt japán moci mellett döntöttem inkább.
Hát eléggé megtetszett most hirtelen ez a Keeway 200GY. Elsõ motornak pont megfelelne ráadásul vadonatúj, garanciával. Már csak azt nem tudom hogy hol tudnám megvenni, mert szombathelyi vagyok és nem tudom hol van Keeway szaküzlet. Vki tudja esetleg?
Ha már új moci: a kiállításon láttam az URAL standját. Apám egybõl leragadt, neki még volt ilyenje...
Ha le van fojtva, és leszeded, biztos többet fog menni, bár annyira nem értek hozzájuk. Az áruk azétr ennyi, mert Koreából származnak, sztem nem égõ, ha új mocival szaladgálsz, bármilyen legyen is az.
Hm egész normálisnak tûnik, kösz a linket! Bár az ára elég gyanús... nem égõ egy ilyennel menni? :) Amúgy sajna csak 90 a végsebessége, ami nem túl nagy.
Tudom, hogy koreai, de kezdo motornak nem felelne meg valami ami meg garancialis is? keeway
De milyet vegyek? Az elõbb láttam egy jó állapotban lévõ Cagiva Elephantot de elvitték sajna mire felhívtam a csákót. 125-250 cc-s érdekelne, kb 250 ezer Ft-ig. A hírdetéseket amúgy nézegetem.
Sztem jól döntöttél. ;) De inkább költs rá kicsit jobban, minthogy vmi lehasznált tropamotort vegyél, és elmenjen a kedved az egésztõl. Attól ne félj, hogy eldobod a gépet, vagy ilyesmi, kezes gépek ezek, nem nehéz vezetni õket.
Na döntöttem... inkább elmegyek A korl. jogsira és veszek egy használt 125-250-es motort, minthogy azt a 100-as robogót 50-es papírokkal. Már csak azt nem tudom hogy milyen motort vegyek... nem akarok sok pénzt kiadni az elsõre.
trade: en osszesen 8 vagy 9 orat vezettema kulonbozetin, vizsgakkal egyutt.
bravehart: nagyon egyszeru a dolog. Megmondod a motorkereskedesben, hogy 23kw-osan kered a papirt :) 600-as banditbol is volt 23kw-os amugy. persze ez csak uj motornal mukodik, hasznaltnal le kell vizsgaztatnod, aztan jol letuntetni a fojtast :)
Még egy nagyobb robogón is gondolkodtam, egy Peugeot Speedfight2 WRC 206-on, ami nem 50 hanem 100 ccm-es már. Ha kiveszik belõle a fojtást akkor 120al megy kb.
Braveheart: Nekem egy 250-es Honda chopperem van. Ha minél olcsóbban akarsz kijönni, sztem a használt mocikat nézegesd, amik neked bejönnek. Pl olyan kisbanditból, amit vhol lejjebb linkeltem, van kínálat bõven, vagy hasonló mocikból, ezekkel is jókat lehet már motorozni. De így is jópárszázezret rá kell költeni. A nagyobb ccm-es mocikat is le lehet vizsgáztatni 25 kW-ra, pl fojtást kell belerakni, és úgy levizsgáztatni. Asszem láttam már így BMW f650gs-t is.
Elég hamar. Egy-két óra rutinpálya meg viszga, egy-két óra forgalom meg viszga. Tényleg meg lehet 2-3 hét alatt.
most lesz 3 eves az a korlatozottam. De akkor megis mennyi ido alatt lehet levizsgazni? Rutin+gyakorlat 2,3 het?
Ha jól tudom a GS500 az 33 kw-os. Hogy csináltad meg hogy 23 kw van a papírjain? Amúgy én is olyanon gondolkodtam egy ideig, csak sztem elsõ motornak nagy még.
trade: az csak akkor van ha mar van ket eves Akorl-od. En amugy meg ugy csinaltam. Ugy persze nem kellett PAV.
Bravehart: egy szora sem erdemes Suzuki GS500-al jarok, 45LE, bar a forgalmiban 23KW-van. Egyebkent sok tipusbon van ilyen 23kw-os, akarcsak az 50-es 125-osokbol. Persze nekem semmi szuksegem a kisebb paprokra, de nem fogok nekiallni felvizsgaztatni a valosaghoz.. amugy 1.2MFt-ba kerul, ami alig tobb mint a legtobb 250-es ara. De eleg hamar meg lehet unni, en mar meg is untam, de sajnos a V-Strom 1000-et el kellett adni, kellet a penz :(
Azt mondta az illettékes hogy csak a gyakorlati vizsgát kell letenni. A PAV-ot nem kérdeztem meg.
"csak a gyakorlati vizsgát kell letenni, nem kell újra járni a tanfolyamra"-tuti hogy csak rutin meg forgalmi vizsga van?Es PAV se kell?
Na utánajártam. Azt mondták hogy 21 évesen vagy 2 éves A korl.-al lehet elmenni A-ra, de akkor már csak a gyakorlati vizsgát kell letenni, nem kell újra járni a tanfolyamra. A korl-al max 25 kw teljesítményû motorral lehet menni, vagy pedig 0.16 kw/kg. Asszem akkor egy 50/100-as robogó helyett elmegyek A korl-ra és veszek vmi 25kw-s motort. Csak azt ne mtudom milyet érdemes. Túl sok pénzt nem akarok elb***ni rá, az elsõ motorom lenne.
Nincs már az a korlátozás hogy csak 21 évesen vagy 2 éves A korl.-al mehetek el teljes A-ra??? Akárhol olvastam mindenhol az ellenkezõjét láttam.
nekem az tetszik amikor a 15-16 éves kis pöcsök verik magukat a mopedkéjükre mondjuk a 2 millás gép lenne alattuk, akkor még érteném, de így ez elég szánalmas
Arra hogy uj szemuveget kellene mar csinaltatnom. Csak en meg meg huzni akarom ezzel.
mire gondolsz? nekem -3.0 driptrias a szemem es hetente kb-500-1000km-t motorozok..
de nem tul jo nem 100%os szemmel vezetni
akkor lehet menni korlatlanra csak legyen meg az alkalmassagi!!!
mar nincs pav, tljes A-t erdemes csinalni es ha akarsz vegyel kisebb motort. Amugy egy GS500 kivalo kezdo motor.. persze eleg hamar meg lehet unni 45LE-t...
Én is tavaly raktam le a korlátozottat, még van szûk két évem a korlátlanig, de sztem nem hülyeség. Most van egy 250-es mocim, ezzel is jól elvagyok. Motorozgatni, meg az autók között túlélni nagyon jól meg lehet már tanulni, és jobb is, ha nem vmi nagy ccm-es gépen kell az alapokat tanulni.
Hát elõször vmi olcsóbb motor érdekelne, amin tényleg ki lehet tapasztalni az egész motorozást, nem kényes. Olyanra gondolam amivel el lehet menni hosszabb távra is, nem kell feltétlenül hogy 200-at vigyen. Gondolom a túramotorok ilyenek. Még használt is szóba jöhet. De érdemes elmenni A korl. jogsira, ha 2 év múlva lerakhatnám a teljes A-t? Ne vegyek addig inkább vmi kisebb motort?
Vki eltudna mondani hogy mi folyik konkretan egy PAV vizsgalaton. Egy nagy gondom is van:szemuveges vagyok,erzem is hogy romlott a szemem csak meg nem nagyon akarok uj szemuveget csinaltatni.
Jah, 2 év után mehetsz korlátlanra. Milyen mocik tetszenek, sport, vagy túrásabb, esetleg chopper, vagy cross, enduro? Sztem a 200e kicsit kevés lesz, még ha 'csak' 250-est is veszel. Valami URL=http://www1.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?q1=&hirdeteskod=576839&submit=ugras&megjelenes=4&kategoria=motor&screenwidth=1152]ilyesmin biztos jól meg lehet tanulni motorozni.
Hali! Most nyáron fogom letenni az A korl. jogsit. Ezután ugye 2 évet kell várnom az A-ra? Milyen motort ajánlotok kezdésnek (max 250ccm)? Ne robogó legyen, és olyan 100-200 ezer Ft körülire gondoltam, nehogy tropára törjek egy csodajárgányt :)
Semmit. Nem lehet lebukni, csak régi jogsi kell hozzá. A bennfentesek megcsinálják 150 eFt-ért, és ha azt nézzük, hogy 100 körül mozog a jogsi legálisan akkor igazán megéri. 150-ért nyomnak egy pecsétet a jogsidba, meg beírnak a nyilvántartásba, és kész :)
Hát nem tudom! Én még nem vagyok eléggé otthon a témában, az tény, szóval ez egyértelmû, de szerintem ne egy 600-assal kezdj! Persze TE tudod, csak én nem ajánlom!
Meg ha gondolod, akkor vess egy pillantást erre a két motorra, hátha tetszik majd, mert pont most akar két haverom is megvállni a motorjától;
Az egyik egy Honda CR vázas 250ccm-es MZ, azt menézheted ITT, a másik egy Yamaha DT 125R, igaz, nem akarsz 125-össel kezdeni, abban is van valami, de azért nézz rá, mert szépen megvan csinálva. Azt megnézheted ITT.
Mindenki megnézheti, akit érdekel, szerintem nem bánja meg!
Csá! Én is szeretnék újra motorra váltani. Ha valaki tud olyat, hogy autócsere motorra, akkor szóljon légyszí. Cserealap: '92-es Opel Calibra. Ami engem érdekelne: sport-túra pl. SuzukiGSXF750(vagy 600), Honda VFR800(vagy 750), Kawasaki ZZR1100(vagy 600), Yamaha ThunderCat(YZF600) vagy ThunderAce(YZF1000). A lényeg, hogy min.600-as full idomos gép legyen. Köszi.
Látom nem sokakat érdekel a téma :( Na én maradok a Suzuki GSX 600 F-nél. Sportos, de nem egy vadállat, szal pont jó lehet kezdõknek :)
Én is most töröm a fejem motor vásárláson, jogsi letételén. Az aktívan motorozók véleménye érdekelne: milyen motorral kezdjek. (speed, vagy speedtura, nem zsír új) Motoros tapasztalatom nem sok van, Szimó, meg robogó, de nem akarok évet gyakorolni holmi 125-össel, amíg vehetek egy normális mocit. Én Suzuki GSX-R 600-ra, vagy Honda CBR 600-ra gondoltam. B-s jogsim 5 éve van, s azóta rengeteget mentem, ha ez számít valamit :) Elõre is köszi :)
A legolcsobb 600-as sportmotor kb 2,4 ami sport-tura az olyan 1.75
1-1,2 MFt-ert nem kapsz uj sportmotort. Egy GS500 is 1,25 egy GS500F ami sportosan nez ki, de a motorja nem az az 1,35
Közben kiderült hogy azok az olcsó motorok nem újak, de megnéztem õket, és nagyon meg vannak kímélve.
A-t 21 éves kortól lehet szerezni, ha nincs A1-ed vagy A korlátozottad. Ha van annak a megszerzése+2 év.
Még valami érdekelne: át lehet festetni a motorokat, ha nem tetszik a színük? (És ha igen, kb. mnnyiért?)
Na beszéltem a gyerekkel, azt mondta, hogy a moci jó állapotban van, 4 sebességes, rendszámtábla nem kell hozzá, és 150-ért tudja odaadni. Színe:piros-fehér-kék, azt nem tudta pontosan mikori mert nem volt a közelében a papírja. Eddig jól hangzik... Csak gondolom mindenki robogóval kezdte a motorozást, és meg egybõl a mélyvízbe pottyanok :) Sebaj, ugye elég 2-3 hét gyakorlás?
Én tudnél szerezni 80ért is vadiújat (ismerõs) De azt gondoltam egy használt 125cc-s Cagiva jobb mint egy új 50cc-s robogó.
Vagy pedig egy vadiúj robogót veszünk ugyanannyiért. Hát nemtom, a Cagiva jobban hangzik ;) persze van rajta 1-2 kisebb karcolás, talán egyszer felborult amikor lerakta, de amúgy nagyon jól néz ki.