és ezzel mi a gond? szerintem ha van elég pénze valakinek, akkor vegye meg, és kész. azonkívül mi az, hogy értelmetlenül? kap egy gyorsabb, és okosabb videózsugáz, ami szebb képet ad. ha ez neki megéri, akkor jó. te meg örüljékl neki, hogy veszi valaki a drágább kártyát, mert akkor fejlesztik.
Mr. Rob! Az ATi honlapján vagy 1-2 tech demo, ahol csináltak egy ügyes trükköt. Egyszerre látod (Függõlkegesen megosztott képernyõ) ugyanazt a képet DX9 és DX8 alatt. Egy kocsi forog körbe-körbe (mint az NFS-ben) a képernyõ egyik oldalán, csak DX 8-as effektek vannak, a másik oldalon DX9-es. Ha valami meggyõzõ, akkor ez az! Ajánlom figyelmedbe tehát ezt: http://www2.ati.com/misc/demos/ATI-9700-CarPaint-Demo-v1.1.exe
Itt találsz még 1-2 ilyet: http://www.ati.com/developer/demos/r9700.html http://www.ati.com/developer/demos/r9800.html
Bocs, hogy csak ATi-t hoztam fel, de szerintem az az autos magáért beszél!
A Max Payne 2 nem Dx9-es? Legalábbis mintha azt olvastam valahol, hogy nem Dx9 kártyán nincsenek bizonyos tükrözõdések.
max parmillio dolgot nem tudsz megcsinalni dx8-al amit 9-essel igen.
passz, azokat a képeket én is láttom és télleg viccesen hasonlítottak, mozgás közben látva viszont tátva maradna a szád...
Azokon az összehasonlító képeken csak kacagtam. érdekes módon én szinte semmit sem vettem észre a DX8.1, és a DX9 között. A víz, mintha egy picit másképpen fodrozódott volna, azt annyi. Személy szerint nem vagyok hasraesve a DX8.1 és a DX9 különbségeitõl, talán programozói felületen vannak fejlõdések, de látványba nem vettem észre. Akit tud mutatni fotókat, ahol látványosan látszik a különbség, az dobjon ide be egy linket!
Igazad van, nem vagyok programozó. De a HL2 bejelentése után volt egy szép táblázat, amiben benne volt, hogy mit fogsz / NEM fogsz látni DX6, DX7, DX8 kártyákon. Azért elég sok dolog csak DX9 alatt lesz. Másrészt a HDR fények/árnyékok vagy a Hardware Displacement Mapping olyan dolgok, amik sokat számítanak látvány szempontjából, és majd lesz sírása nagy azoknak, akik csak sebességre vesznek 3D kártyeszt :P
Téves következtetésemet a Stalker-rel kapcsolatban a konzolban és a logfile-ban látható betöltödõ extension-ok okozták. Minazon által egy egy éves Alpha programból leszûrni, hogy a végleges DX7, szerintem legalább akkora marhaság :)
bár ha tartja magát ahhoz amit elvileg a számozással bevezetett, hogy az elsõ számjegy a dx kompatibilitást jelöli, akkor 9900 nak kéne lennie :D bár ez már a 9100 esetében sem volt igaz
OFF
A Radeon kártyáknak ezután mi lesz a neve ? Furán hangzana mondjuk az Ati Radeon 10000 Pro...
Davos: A Lock-On, Halo, TR:AoD és NFS:U egyaránt használ 2.0-ás PS-t (egyedül az NFS:U-ban nem vagyok 100%-ig biztos, de állitólag az is azt használ).
Inquisitor: A STALKER pre-alpha csak Dx7-es!!! Éppen ezen bukott meg emlékeim szerint az egyik "neves" hardware-oldal, mikor a pre-alphaból lehozta tesztjét, mint Dx9-es teszt...
A Half Life 2 kb. mindent használ a DX9-bõl, mondjuk Pixelshader-bõl "csak" 2.0-t, bár mire kijön lehet azon is túllépnek. A Far Cry full DX9 játék, a Stalker-ben meg már a szidott Alpha is használt DX9-et, bármit firkáltak bizonyos személyek a GS-en :) Ellenberger a Colin 4-el szemben mindenki szkeptikus, eddigi képek alapján nem úgy néz ki a grafix, mint ami mindent üt. Az Xpand Rally is meg egy mási versenyzõrõl elnevezett Rally (?) is jobban nézki sokkal. Én nem azzal teszteltem volna ...
Még nincs, de hamarosan (egy-két hónap) egy szakajtónyi lesz (Far Cry, Half-Life2, STALKER: The Shadow of Chernobyl, Söldner:Secret Wars, Nexus: The Jupiter Conflict, stb.)
Ha olyat akarsz, mi kihasználja, akkor is van pár név már - Lock-On, Halo, NFS:U, TR:AoD...
A DX6/7/8-at használó gámék viszont azért gondolom ennyire nem szállnak el tõle (sajnos). Ja amúgy tud valaki egyetlen progit mutatni, ami kihasználja a DX9-et, amúgy rendesen!
ATi R420 - AGP 8x ATi R423 - PCI-Express
Végülis csak pár napja volt hír, látom figyelsz :)