Mindig van egy külsõ kamera valahol, amivel nézik a bázison a fõhõs ügyködéseit (Knight Rider).
Ha a szembejövõ kocsi fényszórója elvakít, akkor mindig vagy ész nélkül el kell kezdeni tekergetni a kormányt vagy a kezedet a szemed elé kell tenni, hogy ne vakítson ahelyett, hogy simán félrenéznél a sáv jobb oldalára.
- Ha a kocsik karamboloznak, és a kocsi felgyullad, a benne ülõk élõ emberek mozdulatlanul várják míg szénné égnek. Minha csak bábuk lennének,,....éérdekes!!
Igen, vagy másképpen fogalmazva:
- Elolthatsz minden lámpát a szobában, akkor is marad egy gyenge kékes színû fény, ami sötétben tökéletesen bevilágítja a szobát.
Minden bolygónak van napja, és érdekesebb, hogy minden bolygó megfelelõ hõmérséklet van. (Ez ritka, mert gondolj bele, a Vénuszon már meleg van, a Marson pedig hideg) Tehát az összes bolygó ugyanolyan messze van a napjától, mint a Föld, és az ugyanannyi hõt ad.
A legtöbb bolygón levegõ van,illetve a garvitáció is ugyanaz mint a földön...
Az összes nagy multicégnek egy pénzéhes köcsög a fõnöke, nemúgy a kis apró vállalkozásoknak, azoknak rendes törvénytisztelõ tulajdonosa van.
A legrémessebb rém is mindig a leghülyébb társaságba keveredik, ahol aztán a végén kénytelen lesz kinyírni saját magát. A hõsõk környékén is mindenki hót hülye, és egyáltalán mindenki teljessen hülye, majd a végén a legkevésbé hülye okosan néz a kamerába.
A földet eltaláló meteoritok, üstökösök stb mindig Amerikát találják el.
Minden ûrhajónak sugárhajtómû hangja van a világûrben, ahol ugyebár no levegõ...
A kozmoszban mindenhol angolul beszélnek.
ha a fõhõs szól a társának/barátjának/barátnõjének a film közepén/végén,hogy egyedül akarja a gonoszt elintézni,akkor biztos,hogy az elküldött illetõ fogja megmenteni az utolsó-utáni pillanatban.
ja,és csak amerikában nem megy ki a divatból a 25 éve ugyanolyan szabású baseball kabát,amit a suli bikája és csapata hord...:)
A fõhõs, miután laposra verték, mindig összeszedit magát és törött bordákkal is, de szétveri azokat, akik laposra verték.
minden csókhoz jár egy 40 emberes tapsvihar-éljenzéssel.
Minden kemfilmben, ha valaki szamitogeppel dolgozik, akkor legalabb 1 foldgomdnek porognie kell.
Tök mindegy milyen op rendszert használnak a számítógépen a fõhõs ismeri azt és úgy nyomja mint egy gyors-gépírónõ. A karakteres felületen való munkát is prüntyögés csipogás kíséri, különben a legegyszerûbb proginak is futurisztikus 3D-s felülete, van amin a fõhõs harmadikra mindig kitalálja a jelszát.
A pénz sosem számít, hiszen mindig futtja egypár repülõjegyre a fizetésedbõl.
ja és mindenhol öreg hercules monitorokat használnak, melyek a szereplõk arcára vetítik a képernypn látottakat
A szamitogepeken mindig valami erdekes,zoldes screensaver fut.
Tokeletesen zart teremben, mindenfele feny nelkul, mindig mindent latni, mindenki latja a masikat.
a film legvégén, amikor felrobban valami a fõhõs közelében, akkor a robbanás mindig kikerüli a jól kigyúrt, atlétatrikóban egyik kezében géppisztollyal közlekedõ hapsit akinek az oldalán legtöbbszür egy szép, ált. barna hajú csaj megy ugyanolyan magabiztosan (bár a robbanás tõlük max 15 méterre történik, és a repeszdarabok ott esnek le a lábuk elõtt:-))
Ha összekerülsz a fõgonosszal, akkor jól gondold meg mennyi idõt szánsz a megverésére, mert a zsaruk az erõsítéssel úgyis csak addigra érnek ide, amikorra már szarrá verted a fõgnoszt.
Ráadásúl, ha az illetõ átül egy másik géphez, amit tök más oprendszer fut, akkor azt is pörfektûl kezeli. Az összes grafikus oprendszert billentyûrõl kezelik, vadul gépelnek, miközben azt látjuk a képernyõn, hogy az "ok" ikon "benyomódik".
a filmekben ha valaki kap egy számítógépes vírust az biztos halálfejes animációval indul...illetve,minden laptopon hypergigaszuperdizájnos oprendszer fut...
Amerikában olyan internet kapcsolata van mindenkinek, hogy full képernyõs, dvd minõségü videot tudnak küldeni cd minõségû hanggal szaggatásmentessen. És mindezt egy mezei webcammal. A másik oldal meg mikrofon és webcam nélkül tud vele beszélgetni.
és ha figyelmesen nézed láthatod ahogy a háttérben 1 statiszta bõszen vagdalja a levegõt :)))
Abban is vannak jó csatajelenetek, viszont az egyik jelenetben vágásonként változik, hogy mi van Mel Gibson kezében, miközben ordítva futnak az ellenséges csatasor felé... (bárd/kard/semmi/bárd/kard, nem feltétlenül ebben a sorrendben...)
A Honfoglaló magyarok gyönyörûen élére vasalt ruhákban, és frissen megborotválkoza, megmosakodva érkeztek szép kis hazánkba.
Mindig akkor robban fel a fõhõs felborult kocsija, mikor kiszabadította valamelyik hozzátartozóját, és legalább 20 méterre elfutottak a kocsitól.
A középkori csatákban a nézõkkel bármikor el lehet hitetni, hogy a száz lovas ember az harmincezer ember.
Vagy hogy, hogy egy verekedési jelenet 12 menetes Boxmeccsnek is beillene és nem lehet 3-4 jólirányzott ütéssel leütni valakit és nem fáj az öklöd egy állonverés után:)))
A jövõben játszódó filmekben mindig mutatják, ahogy a WORLD TRADE CENTER két tornya stabilan áll a helyén.
A mesterséges intelligencia ( A.I.) -ban, amikor kétezer év múlva már minden ember kihalt ezen a bolygón, és a földönkívüliek olvasztják ki a várost a jégbõl a WTC még akkor is stabilan áll, Nem is beszélve a CHRYSLER irodaházról.
És általában azt is hogy a fõhõst össze-vissza verik de utána feláll, belever kettõt a negatív fõhõsbe az meg összeesik és meghal.
Persze, és azt is megtudhatod, hogy egy gitártokban elfér elegendõ lõszer egy kisvárosnyi ember megöléséhez.
Azt meg lehet tudni az amcsi filmekbõl, hogy miként lehet egyedül lemészárolni egy ellenséges hadsereget.
A törzénet végén mindig összekerül a gonosz, meg a jó a gonosznál pisztoly van, simán lepuffanthatná a jó szereplõt, de azért még elmeséli öt percben, hogy miért is kell lelõnie, addig meg megérkezik a "jók" felmentõserege, és a gonoszt lelövik.
A Francia filmekben, a rendõrök rengeteg Peugeot, Renault és Cirtoen gépkocsit törnek össze.
Ezek a franciááák!
Amikor egy bárban, vagy kocsmában nézik a tévét akkor is az éppen aktuális téma megy a tévében.
Ha a fõhõs bekapcsolja a TV-híradót, akkor rögötn az õt érintõ hír következik (esetleg még halljuk az elõzõ hír utolsó fél mondatát), majd utána: "És végül a várható idõjárásról..."
#114: Így van, pontosan azért kezdõdnek a filmekben 555-tel a telefonszámok, mert a valóságban nincs ilyen telefonszám.
a fõhõsre akar 10-20 ember is lõhet egyszerre soha nem találják el.
Leolthatsz este a lakásban minden villanyt, de akkor is marad egy kis derengõ fény, olyan kékes színû, ami megvilágítja az egész szobát.
Igeeen.
Meg Amerikában mindenki lehúzott ablakkal közlekedik az autójával.
ÉS járó motorral megállhat elõtte úgy, hogy mikor kijön még nem vitték el a verdát...
Amerikában mindig van parkolóhely az elõtt az épület elõtt,
ahová mennek.
Ja, de elõbb Bond megöli a fõgonoszok " házi gyilkosait "
A James-Bond filmekben tötvényszerû, hogy a végén felrobban a fõgonosz fõhadiszállása
Ez lehet, hogy a magyar szinkronból fakad. Vsz csak ez a szöveg van meg a szinkronhoz - a "jó" magyar szinkronhoz -, ugyanis néha pl. hányni tudnék azon is, amikor a TV2, RTLK, M1, VS3 stb. adókon ugyanaz a dagadt picsa röhög fel - bocsánat alánevet - már 100000000. alkalommal ...
Egy akciókrimi végén a hatalommal rendelkezõ csúnyabácsit MINDEN ELÕZETES UTÁNAJÁRÁS NÉLKÜL letartóztatják a rendõrök (akik eddig a fõhõst akarták elkapni a csúnyabácsi irányításával), csak azért mert egy szakad csöves vagy a fõhös csaja egy vidokazettát/paksaméta dokumentációt/mikrofilmet lebegtet a zsaruk elött, azt ordibálván : ITT A BIZONYÍTÉK!!!!!!!!
Ha helyszínelés van 1 bûntény miatt, akkor a háttérben álló rendõrautók cb-jén mindig a 42. utcára kérnek erõsítést.
vagy pl. A rettegés arénája. Jól néz ki, amikor atomot robbantanak egy zsúfolt stadionban...
Amerika sosem veszít, ha mégis kiírtanák a fél lakosságát, akkor is jön 1 hõs, aki lever mindenkit, és esetleg egyik lábával valamire felálva az égre néz egy tépett zászlót szorongatva...
Terminátor trilógia, Sliders (az a világ, ahol a szovjetek lerohanják az usa-t), Farkaskölykök (asszem ez volt a címe a filmnek)
Minden fiatal jól néz ki. Ha nem, akkor az vagy külföldi diák, vagy "stréber".
(Amerikai stréber=bejár órákra, ismeri az 1x1-et, szemüveges, mindent mindenkinél jobban tud, csak szemléli a szerelmi életet, de ehhez késõbb hozzá-hozzá szól).
A bárokban kimondottan jól kinézõ 40 év feletti nõket lehet felszedni.
Minden tudós bombázó nõ. Egy tudós mindig zsidó származású vagy néger.
Minden kínai ismeri és mûveli a kung fu-t.
Minden olasz mafiózó vagy az lesz.
A tinifilmekben CSAK szép nõk vannak, akik ráadásul állandóan kikezdenek a pasikkal. De 10 éves - még ovitól datálható - kapcsolatuk ellenére, ha szexre kerülne sor, rögtön visszakoznak.
A fõnök, egy fehér filmben mindig néger, egy néger filmben vagy latin amerikai vagy buzi vagy szexmániás. Néger filmben a nõi fõszereplõ a fehér vagy/és az ablakmosó és/vagy akármelyik kétkezi munkás.
A CVN-68 nevû (Nimitz) repülõgéphordozót filmenként más névre keresztelik el.
A buzi csak pozitív és szánalomraméltó figura lehet.
ezért hiszik azt hogy usában annyi néger él, mert mindehol kötelezõen kell szerepelniük. közbe alig van pár százalék fekete... nálunk több a cigány, mégse szerepelnek filmeken. szerencsére.