Ha valaki be akar lépni valakinek a számítógépébe ami jelszóval védett, soha nem kell sokat gondolkozni, mert 50%-ban a szerelmének a neve a jelszó.Vagy ugyanez csak visszafelé. Ha mégsem, akkor a saját neve.Ha az sem, akkor is megvan a megoldás 5. próbára. Nem nagy gond belépni.
Tényleg, bármilyen szar felbontású képet felnagyítanak akkor bámulatos minõségû, wallpaper minõségû képet kapnak.
Az a vicc, hogy eztz még MA is simán beadják. -20x-os nagyítás -a kép pixeles mint állat -majd szépen a PROGRAM magától kisimítja a pixeleket TÛÉLESSÉ... Broáf
A Leslie Nielsen is kifigurázott egypár ilyen motívumot Pl.:
Drágám add az életed:
A csaj megy a repülõtéren
(leslie)- Ha most megfordulsz, akkor biztosan találkozunk még.
És a csaj lassan megfordult.
Sci fi filmekben elõnyös, hogy ha komoly ûrhajót akar szerezni egy fõszereplõ, akkor illõ nagy számot megadni, pl.: a fénysebesség 300x-osával tépjen a járgány minimum. De utána a másfél-ezer fényévnyire lévõ rendszereket azért 6-10 földi órán belül elérik, ott nincs az amiért mentek, de nem nagy gond, mert 4000 fényévnyivel odébb is megnézik pár óra múlva. Hamár 300fényév a vége a gépnek,miért ne!
Ja kösze. Közönséges bûnözõk
A Jackie Brown nem kevert, csak eltér a megszokottól. egyébként nagy kedvencem
- Azt hiszem egy piszoly feszül a farkamnak. - Jól hiszed, seggfej
A Ford Fairlane-ben meg a csajnak ez egybõl leesik. - Hé, 555-el nem kezdõdnek telefonszámok, csak az idióta filmekeben... :)
Amikor autóval üldöznek valakit az illetõ mindig nyílegyenesen fut az országúton, soha nincs annyi esze, hogy berohanjon a fák közé. Ja az autó meg ha 100km/h-val megy akkor sem éri utól soha.
Ha két autó karambolozik, soha nem törik szarrá egyik sem, mindig átrepül az egyik a másik felett.
A rendõrautók pedig iszonyat gyorsak, még egy Ferrarival sem tudják lerázni autópályán.
A gyorsan hajtó fõszereplõt mindig min. 15 rendõrautó üldözi aminek a fele össze is törik.
Gyorsulási versenyen mindig csak félgázzal indulnak, akkor nyomnak padlógázt, ha már az ellenfél a seggükben van.
A pénz soha nem számít. Nem számít ha felrobban a fõhõs háza/autója, vagy éppenséggel át kell ruccanni Tokyo-ba.
Mondjuk fõleg a brazíl sorozatokban annyira szánalmas, amikor 500 méterrõl látszik, hogy jó nõ csak ódivatúra van berakva a haja, meg adnak rá SZTK-keretes szemüveget és/vagy fogszabályzót a szájába:D
A számítógépes témához még annyit, hogy a az adatok, betûk kiírásakor ezeket folyamatos hangeffekt kíséri(pittyegés,berregés) és a bünözõ képe nem egybõl jelenik meg hanem felürõl lefelé lassan kirajzolódik
Ebben szerintem van némi realitás, hiszen nem olyan egyszerû 300-al repeszteni úgy, hogy nem egyedûl van az ember egy amerikai autópályán.
ezért hiszik azt hogy usában annyi néger él, mert mindehol kötelezõen kell szerepelniük. közbe alig van pár százalék fekete... nálunk több a cigány, mégse szerepelnek filmeken. szerencsére.
Minden fiatal jól néz ki. Ha nem, akkor az vagy külföldi diák, vagy "stréber".
(Amerikai stréber=bejár órákra, ismeri az 1x1-et, szemüveges, mindent mindenkinél jobban tud, csak szemléli a szerelmi életet, de ehhez késõbb hozzá-hozzá szól).
A bárokban kimondottan jól kinézõ 40 év feletti nõket lehet felszedni.
Minden tudós bombázó nõ. Egy tudós mindig zsidó származású vagy néger.
Minden kínai ismeri és mûveli a kung fu-t.
Minden olasz mafiózó vagy az lesz.
A tinifilmekben CSAK szép nõk vannak, akik ráadásul állandóan kikezdenek a pasikkal. De 10 éves - még ovitól datálható - kapcsolatuk ellenére, ha szexre kerülne sor, rögtön visszakoznak.
A fõnök, egy fehér filmben mindig néger, egy néger filmben vagy latin amerikai vagy buzi vagy szexmániás. Néger filmben a nõi fõszereplõ a fehér vagy/és az ablakmosó és/vagy akármelyik kétkezi munkás.
A CVN-68 nevû (Nimitz) repülõgéphordozót filmenként más névre keresztelik el.
A buzi csak pozitív és szánalomraméltó figura lehet.
Whoopi Goldberg "duplán mákos" ...
Amerika sosem veszít, ha mégis kiírtanák a fél lakosságát, akkor is jön 1 hõs, aki lever mindenkit, és esetleg egyik lábával valamire felálva az égre néz egy tépett zászlót szorongatva...
Terminátor trilógia, Sliders (az a világ, ahol a szovjetek lerohanják az usa-t), Farkaskölykök (asszem ez volt a címe a filmnek)
vagy pl. A rettegés arénája. Jól néz ki, amikor atomot robbantanak egy zsúfolt stadionban...
Ha helyszínelés van 1 bûntény miatt, akkor a háttérben álló rendõrautók cb-jén mindig a 42. utcára kérnek erõsítést.
Egy akciókrimi végén a hatalommal rendelkezõ csúnyabácsit MINDEN ELÕZETES UTÁNAJÁRÁS NÉLKÜL letartóztatják a rendõrök (akik eddig a fõhõst akarták elkapni a csúnyabácsi irányításával), csak azért mert egy szakad csöves vagy a fõhös csaja egy vidokazettát/paksaméta dokumentációt/mikrofilmet lebegtet a zsaruk elött, azt ordibálván : ITT A BIZONYÍTÉK!!!!!!!!
Ez lehet, hogy a magyar szinkronból fakad. Vsz csak ez a szöveg van meg a szinkronhoz - a "jó" magyar szinkronhoz -, ugyanis néha pl. hányni tudnék azon is, amikor a TV2, RTLK, M1, VS3 stb. adókon ugyanaz a dagadt picsa röhög fel - bocsánat alánevet - már 100000000. alkalommal ...
Leolthatsz este a lakásban minden villanyt, de akkor is marad egy kis derengõ fény, olyan kékes színû, ami megvilágítja az egész szobát.
a fõhõsre akar 10-20 ember is lõhet egyszerre soha nem találják el.
#114: Így van, pontosan azért kezdõdnek a filmekben 555-tel a telefonszámok, mert a valóságban nincs ilyen telefonszám.
Ha a fõhõs bekapcsolja a TV-híradót, akkor rögötn az õt érintõ hír következik (esetleg még halljuk az elõzõ hír utolsó fél mondatát), majd utána: "És végül a várható idõjárásról..."
Amikor egy bárban, vagy kocsmában nézik a tévét akkor is az éppen aktuális téma megy a tévében.
A Francia filmekben, a rendõrök rengeteg Peugeot, Renault és Cirtoen gépkocsit törnek össze.
Ezek a franciááák!
A törzénet végén mindig összekerül a gonosz, meg a jó a gonosznál pisztoly van, simán lepuffanthatná a jó szereplõt, de azért még elmeséli öt percben, hogy miért is kell lelõnie, addig meg megérkezik a "jók" felmentõserege, és a gonoszt lelövik.
Azt meg lehet tudni az amcsi filmekbõl, hogy miként lehet egyedül lemészárolni egy ellenséges hadsereget.
Valaki: Mikor ? Gandibá: Ma -hát ma
Persze, és azt is megtudhatod, hogy egy gitártokban elfér elegendõ lõszer egy kisvárosnyi ember megöléséhez.
És általában azt is hogy a fõhõst össze-vissza verik de utána feláll, belever kettõt a negatív fõhõsbe az meg összeesik és meghal.
A jövõben játszódó filmekben mindig mutatják, ahogy a WORLD TRADE CENTER két tornya stabilan áll a helyén.
A mesterséges intelligencia ( A.I.) -ban, amikor kétezer év múlva már minden ember kihalt ezen a bolygón, és a földönkívüliek olvasztják ki a várost a jégbõl a WTC még akkor is stabilan áll, Nem is beszélve a CHRYSLER irodaházról.
Vagy hogy, hogy egy verekedési jelenet 12 menetes Boxmeccsnek is beillene és nem lehet 3-4 jólirányzott ütéssel leütni valakit és nem fáj az öklöd egy állonverés után:)))
A középkori csatákban a nézõkkel bármikor el lehet hitetni, hogy a száz lovas ember az harmincezer ember.
Mindig akkor robban fel a fõhõs felborult kocsija, mikor kiszabadította valamelyik hozzátartozóját, és legalább 20 méterre elfutottak a kocsitól.
A Honfoglaló magyarok gyönyörûen élére vasalt ruhákban, és frissen megborotválkoza, megmosakodva érkeztek szép kis hazánkba.
Kivétel pl.: A hazafi Ott nagyon cool csaták folynak...
Abban is vannak jó csatajelenetek, viszont az egyik jelenetben vágásonként változik, hogy mi van Mel Gibson kezében, miközben ordítva futnak az ellenséges csatasor felé... (bárd/kard/semmi/bárd/kard, nem feltétlenül ebben a sorrendben...)
Amerikában olyan internet kapcsolata van mindenkinek, hogy full képernyõs, dvd minõségü videot tudnak küldeni cd minõségû hanggal szaggatásmentessen. És mindezt egy mezei webcammal. A másik oldal meg mikrofon és webcam nélkül tud vele beszélgetni.
a filmekben ha valaki kap egy számítógépes vírust az biztos halálfejes animációval indul...illetve,minden laptopon hypergigaszuperdizájnos oprendszer fut...