itt egy link hozza (persze foleg Coca-Colas reklam megy rajta): http://www.nexus.hu/london2/l1/DSCF0064.jpg
A hir cime mellett a Picadilly Circus-i reklamtabla van. Tavaly osz ota van az uj nagy tabla, minden nap latom, de olyan k*rva jol nez ki hogy akarhanyszor ranezek leesik az allam...iszonyat jo felbontasu es gyonyoru
vagy csak az öltönyös menedzsereknek és a kosztumös nöknek megmutatni, a suttyó hajléktalannál meg spórolnak az árammal :)
Ha már van arcfelismerõ szoft, akkor már csak a lájtosabb verziója kell, ami meg tudja különbözteti az ember arcát a tarkójától.:-) Vagy egy térfigyelõ kamerával csak azt kell nézni, milyen irányba mozognak az emberek és az ott levõ táblát kell bekapcsolni.
nekem az egészben a "targetálás" szó tetszett a legjobban. szerintem ez egyszerû lustaság. persze alkalmazkodni kell a külföldi szakirodalomhoz, de ez azért túlzás...
Ez csak arról szól, hogy ugyan azt a reklámfelületet több helyre is el tudják adni. Az hogy technikailag hogyan oldják meg az már gyerekjáték.
pfff ez tényleg érdekes .. de legalább felfedezte 1 nagyon neves intézet és már csak liszenszel lehet intelligensen reklámozni ..
valamivel ki kell tolteni az olalakat ha mar nenm trtenik eppen semmi edekes a vilagban.
biztos hogy ez jó? egyre nehezebb lesz elkerülni a reklámokat, mert az arcodba tolják õket