Hy. Olyan gondom lenne.Nem is tudom hogyan fogalmazzam.Szóval tûzharcok során az ellenfelek akik nem kapnak eleget ahoz h meghaljanak összeesés elõtt az a földön fekve élve maradnak,hulla pózban de lövöldöznek tovább és élõnek számítanak mert vörös marad a célkereszt rajtuk.Egy nagyobb csata után sok emberkét külön fejbe kell lõnöm vagy megrugdosni h mennyen tovább a sztori mert ezek az emberkék a földön fekve pofáznak és ha tudnak akkor és övöldöznek.Olyan mintha a rongybaba effektus szarná össze magát ilyenkor.Amúgy eléggé abszurd és vicces szituációt eredményez azomban kiábrándító.
Valakinek volt hasonló porblémája a játékban?Mi a megoldás. A játék HiGH-on fut dx9 ben. Elõre is köszi a segítséget.
Most végeztem ... azt kell mondjam nagyon régen nem játszottam már ennyire jól összerakott akciójátékkal. Kibeba jó volt, minden egyes fillért megért. Iszonyatosan jól néz ki (minden 'Max'on :) ), kva jó az egész, az akció frenetikus, sikerült hozniuk azt, amiért imádtam az elõzõ részeket is. Két este alatt vittem végig, de azt kell mondjam, hogy a hossza pont jó. Elég sokáig tart, de nincs is elnyújtva mint a rétestészta, unalmas is lenne. A legkomolyabb csaták onnantól vannak, hogy bejönnek a katonák/rendõrök. Konkrétan fejlövésekkel öltem a 99%-ot, különben esélytelen :) A zene is nagyon király, végig megy a játékhoz, az akcióhoz. Azt hiszem még egy jó párszor végig fogom vinni. A multi nem érdekel, az tuti nincs ilyen jóóó :)
Tudnék még ömlengeni, de nem teszem :))) Régóta nem éreztem egy játéknál a végén ezt a jólesõ érzést. Egy ilyen akciójátékhoz képest minden FPS buta lövölde. Egyébként is halálra unom mindet :)
Igazi nextgen élmény :)
ez csak akkor van ha nem lövöd fejbe õket,szerintem direkt van így és reális is,hogy a sokktól még önkivületükön kívûl lövödlöznek hisz rajtamaradt az ujjuk a ravaszon
Na végigvittem a játékot.A gagyi hiba megmaradt:)A vonatos rész rohadt nehéz volt mert csak fejlövéssel ment tovább a sztori:) A végsõ harcon is jót nevettem mert ugyebár behajt még pár autó a szkript szerint de nem szálltak ki belõle hanem onnan pofáztak nekem.Szépen felrobbantottam õket.Lehet videót kéne csinálnom róla mert egypáran maguk alá hugyoznának a röhögéstõl:) Összességében nagyon jó játék volt.
meg tudja nekem mondani valaki, hogy PC-n a local justice packot majd hogy lehet megvenni? vagy hol?
a Rockstar tajekoztatasa ez ugyben hagy nemi kivannivalot maga utan
nálam ilyen a buszpályaudvaros résznél volt,viszont ott nem lehetett továbbjutni így.konkrétan megállt két kocsi és abból katapultáltak az utasai,a dzsippbõl meg nem szállt ki senki.de legalább a patch megoldotta
Bocs, persze nem szabad lebecsülni. Csak átlagosan nézve, tekintve hogy multiplatform, én azt hittem legalább 2x ennyinél tart, de idõvel tuti sok elkel belõle.
Csak úgy értve nem olyan vészesen sok szerintem hogy ez multiplatform cím, míg 1-1 exclusive játékból majdnem napok alatt elõrendelnek ennyit. Mindegy végülis nem mintha számítana, mivel Max Payne 4 ettõl független is lesz majd.
nyilván egy gta szintû bevétel nem fog összejönni folytatás szerintem se valószínû, nem tudok mit elképzelni... újabb város újabb balhé? nemhiszem... ebben a játékban ennyi volt
ezeknek a játékoknak ezer +1 folytatása lehet mivel nem egy ember körül forognak, bármit ki lehet találni... az elõzmény ötlet meg nagyon izgalmas lenne, ha azt nézzük, hogy eleve a családja megbosszúlásával indult a játék :D a csúcson kell abbahagyni, erõltetett szagú folytatásokat meg senki nem akar
Jó , de sandbox stilusban maffia 2 szerû cuccot, hogy az intróban a kisfiával játszik a játszótéren és innen indulna a történet, ami tragédiába torkollik...hát meglesném. Ne csak ez a kemény, tökös kigyúrt drogos gyerekek és nagycsöcsû kurvákkal legyen elmesélve a story. :D
Halo Reach is elõzmény volt, és nekem baromira tetszett a befejezése, holott tudtam hogy hogy fog végzõdni, mégis izgis lett. :)
De dráma mindenképpen kellene bele, ez is a Max Payne játékok része. Drámát pedig Max Payne játékban mikor még élnek a szerettei, nem nagyon tudok elképzelni.
Komolyra fordítva: dehogynem - mondjuk megölik a rendõrtársát (férfi/nõ), megölnek a szeme láttára egy teljes, túszként tartott családot, felrobban egy fél lakótömb az õ hibájából [mert a bombával fenyegetõ túszejtõt nem tudja idõben lebeszélni/kinyírni] stb. stb.
ennél még viccesebb lenne, ha Rockstar-ék bejelentenének egy folytatást Max "mégsem halott" lányával aki "kõkemény, gyönyörû és bosszúra éhezik" (stb stb, lusta vagyok leírni minden zs-film klisét, túl hosszú lista lenne) és néznék ahogy az internet egy személyként sírógörcsöt kap
belegondolva... valaki kezdjen el errõl pletykákat terjeszteni.
El tudom képzelni, hogy egy ilyen sztorival - és persze a kötelezõ maszlagokkal, kiegészítõkkel, meg egy kis grafo-tuninggal - kajálná a nép, mint a torkosborz. Ne becsüld le a plebs hülyeségét!
A végén nem halnak meg? :D Vagy nem játszottál az elsõ résszel?
Érted a story elsõ részében halnának meg, vagy arról szólna hogy meghalnak, szerintem ez elég drámai, ellentétben az elsõ résszel ahol meg MÁR meghaltak.
Persze arról, de arra értettem hogy most maga a címet nem hagyják el. Szerintem már hangzatos nevet jobban el tudnak nyomni mintha mindig új címmel ellátott játékkal rukkolnak elõ.
és egy elõzmény szerinted mirõl szólna? 10 órás játékidõ alatt be kell járni a rendõrségre Max-el meg járõrözni? utána meg hazamenni a családjához? ha már folytatás lesz akkor mindenképp a 3 után kell folytatni, de az is erõltetett lenne nagyon
Amúgy meg ott a 3 részes képregény az a játék elõzményeirõl szól ha érdekel valakit, szóval ott is ellõttek sok mindent ami miatt nem nagyon lehetne elõzmény játék.
a képregényt a remedy és a rockstar csinálta, olyan játékot nem fognak csinálni amiben ellentmondásos dolgok lesznek a történettel... te tipikusan az az ember vagy aki leszarja a minõséget, csak a mennyiség a fontos
Most végeztem vele. Egy nap alatt bõven végig lehet vinni.
Annak, aki a régi MP-ekhez hasonló történetet és hangulatot vár az készüljön fel, h nem azt kapja. Sõt, teljesen mást kap és nagy csalódás érheti, ha ez nem tudatosul benne elég hamar.
A történet kevésbé ütõs a megvalósítás terén is. Nálam katarzist még kicsit sem váltott ki, ellentétben a régebbi részekkel. Nincsen olyan pálya, mint a régi hallucinálós, rémálmos rész, ami kicsit feldobná a játékmenet unalmas, monoton jellegét.
A hangulat és környezet pedig színes és fényes. Szinte mindig minden nappal játszódik. Az emberek és tárgyak meg úgy verik vissza a fényt, mintha cukormázzal volnának bevonva. A sorozatos és idegesítõ színes villódzásokkal és homályosodásokkal még rátesznek egy lapáttal.
Sok a fölösleges vágójelenet, pláne a játékidõt tekintve. Más nem tudom hogy volt vele, de én a bullet time ugrásokat nagyon kevésszer használtam, mert gyorsan zabálták a rendelkezésre álló mennyiséget. Földetéréskor ki is merült és ha maradt még 1-2 ellen, akkor azok meg megsoroztak, míg felkeltem és fedezékbe húzódtam. Inkább fedezékbõl elõbújva lassítottam az idõt és osztottam le ugyanazon idõ alatt 6-7 embert, mint ugribugrival 2-3-at. Mivel gyorsan fogyott a hp-m ha lõttek és nem volt bõven bullet time sem, ezért nem engedtem senkit sem közel magamhoz és lényegében minden helyiség tisztítása számomra abból állt, h belépek, fedezéket keresek, távolról fejbeosztok mindenkit (mivel testre pazarolni fölösleges, épp ezért csak akkor kellett más fegyver, mint a pisztoly, ha abból kifogyott lõszer), még akinek a fedezékbõl csak a buksija látszik ki azt is, majd megyek tovább. így meg már nem volt olyan élvezetes, mint a régi MP-ekben, h ugrás jobbra-balra, elõre-hátra és akár közelrõl is, jól láthatóan repülnek a levegõben az ellenek, no meg az eltévesztett golyók. Ezen "élvezet" csak akkor volt, amikor lassítva mutatta a helyiségben utoljára megölt ellent. Ha valaki közel kerül, akkor azt szépen lepofozza Max, majd lelõhetjük. Ez jó dolog. Viszont, amikor úgy alakul a helyzet, h eközben egy tárgy/fal kerül a két ember közé, akkor hiába és meg kell várni, míg vége a "lehetõségnek". Ugyanez érvényes arra, amikor vki beadná a last hitet nekünk és felhasznál egy painkiller-t automatikusan és a full bullet timet, arra hogy a last hitelõt (és csak õt, mert mást nem lehet ezen idõ alatt) lelõjük, miközben ugrunk egyet randomban (általában ki a fedezékbõl). Tehát ez utóbbi dolog elég balfaxság szerintem és hardon nincs is.
- Valóban, viszont ez nem változtat azon, h nincsen belõle annyi, h ne érné meg spórolósan leosztani 7 embert, mint fedezékbõl kiugorva 2-3at és még bekapni a maradéktól némi találatot. - Fejre sisaktól függõen 1-2 lövés, lábra pedig még senkit nem sikerült 1-2 lövéssel leszednem.
Valahogyan jobban szeretem így a solo gameket, mintha a történetet széttördelve napi 1-2 órákban játszanám. Jobban bele tudom élni magam és jobban tudom követni az eseményeket.