Most végeztem vele. Egy nap alatt bõven végig lehet vinni.
Annak, aki a régi MP-ekhez hasonló történetet és hangulatot vár az készüljön fel, h nem azt kapja. Sõt, teljesen mást kap és nagy csalódás érheti, ha ez nem tudatosul benne elég hamar.
A történet kevésbé ütõs a megvalósítás terén is. Nálam katarzist még kicsit sem váltott ki, ellentétben a régebbi részekkel. Nincsen olyan pálya, mint a régi hallucinálós, rémálmos rész, ami kicsit feldobná a játékmenet unalmas, monoton jellegét.
A hangulat és környezet pedig színes és fényes. Szinte mindig minden nappal játszódik. Az emberek és tárgyak meg úgy verik vissza a fényt, mintha cukormázzal volnának bevonva. A sorozatos és idegesítõ színes villódzásokkal és homályosodásokkal még rátesznek egy lapáttal.
Sok a fölösleges vágójelenet, pláne a játékidõt tekintve.
Más nem tudom hogy volt vele, de én a bullet time ugrásokat nagyon kevésszer használtam, mert gyorsan zabálták a rendelkezésre álló mennyiséget. Földetéréskor ki is merült és ha maradt még 1-2 ellen, akkor azok meg megsoroztak, míg felkeltem és fedezékbe húzódtam. Inkább fedezékbõl elõbújva lassítottam az idõt és osztottam le ugyanazon idõ alatt 6-7 embert, mint ugribugrival 2-3-at. Mivel gyorsan fogyott a hp-m ha lõttek és nem volt bõven bullet time sem, ezért nem engedtem senkit sem közel magamhoz és lényegében minden helyiség tisztítása számomra abból állt, h belépek, fedezéket keresek, távolról fejbeosztok mindenkit (mivel testre pazarolni fölösleges, épp ezért csak akkor kellett más fegyver, mint a pisztoly, ha abból kifogyott lõszer), még akinek a fedezékbõl csak a buksija látszik ki azt is, majd megyek tovább. így meg már nem volt olyan élvezetes, mint a régi MP-ekben, h ugrás jobbra-balra, elõre-hátra és akár közelrõl is, jól láthatóan repülnek a levegõben az ellenek, no meg az eltévesztett golyók. Ezen "élvezet" csak akkor volt, amikor lassítva mutatta a helyiségben utoljára megölt ellent.
Ha valaki közel kerül, akkor azt szépen lepofozza Max, majd lelõhetjük. Ez jó dolog.
Viszont, amikor úgy alakul a helyzet, h eközben egy tárgy/fal kerül a két ember közé, akkor hiába és meg kell várni, míg vége a "lehetõségnek". Ugyanez érvényes arra, amikor vki beadná a last hitet nekünk és felhasznál egy painkiller-t automatikusan és a full bullet timet, arra hogy a last hitelõt (és csak õt, mert mást nem lehet ezen idõ alatt) lelõjük, miközben ugrunk egyet randomban (általában ki a fedezékbõl). Tehát ez utóbbi dolog elég balfaxság szerintem és hardon nincs is.