Egy biztos, ez volt az elsõ játék ahol vissza kellett vennem pár graf beállítást ultráról amikor elértem a Commando Sombra ültetvényre. Fogalmam sincs, hogy valójából milyen atomerõmûre készült, de fájt amikor megtapasztaltam ...
Egész jó lesz,ingyen. -új multiplayer pálya Hoboken Rooftops -új játékmódok a Score Attack módban: Explosive Rounds (a töltények becsapódásra robbannak), Lone Wolf AI (sokkal agresszívabb ellenfelekkel kell megküzdenünk), Headshots Only (csak fejlövéssel végezhetünk ellenfeleinkkel) -és végül a Noir Mode, amellyel a játék sztoriját játszhatjuk végig a klasszikus fekete-fehér film noir stílusban
Gondolom, volt még pár ember rajtam kívül, akinek ez a játék valahogy nem tetszik. Szó ne essen róla, jó játék is lehetne, de van pár idegesítõ dolog.
Az egyik, hogy nincs képregény, pedig az elõzõ 2 résznek az (is) adta az egyediségét. A másik nagy gondom, hogy gyakorlatilag a teljes "játékidõ" felét szinte csak az "átvezetõ"-k adják. Az átvezetõkhöz kapcsolódik a harmadik gondom is, hogy ugyan a készítõk ez biztos azért így csinálták, hogy az elõre kitalált történet szerint menjenek a dolgok. De ha belegondolok, azért eléggé idegõrlõ, amikor akkor adja vissza az irányítást a játék, amikor egy Max által "megfigyelt" cselekménysorozat lezáródik, amirõl maga a játékos már elõre tudja, hogy valami rossz fog történni és tenne is ellene, ha a kezében lenne az irányítás. Gondolok itt pl. Marcelo felgyújtására. Esélyünk sincsen még csak megpróbálni sem segíteni rajta. Pedig azért az lenne az igazi, ha hagytak volna legalább lehetõséget megpróbálni. Van még egy gond. Nevezetesen z, hogy legalább megcsinálhatták volna úgy a játékot, hogy miindig mi döntsük el, mikor megyünk tovább. Gondolok itt arra, amikor a társunk kirohan az autószervizbõl és elkezdik lõni, miközben én (a játékos) körülnéznék a mûhelyben. Ez történt akkor is, mikor Paolo (vagy hogy hívják) kirohant én pedig körülnéztem volna. Pont megláttam egy golden gun alkatrészt egy asztalon. Rohantam oda, erre Paolo-t kint lelõtték. Na checkpoint betöltés és érdekes módon nem a játékostól tette függõvé a mentés helyét, ezért kirakott az udvarra Paolo mellé, ahol veszettül kezdtek lõni. Mindenkit kinyírtam és abban reménykedtem, hogy, ha végeztem velük, akkor berohanok a mûhelybe a golden gun alkatrészért. HÁT NEM!. Amint kinyírtam mindenkit - nehogy Paolo kinyiffanjon -, azonnal jött a következõ átvezetõ anim, ami szépen "átvezetett" a következõ fejezetre, esélyt sem hagyva, hogy begyûjtsem, amit "ott felejtettem". Õrület. Az már csak plusz idegesítõ, ha egy nagyobb (kétkezes) fegyver (AK-47, stb) van a kezünkben és jön egy átvezetõ, akkor hirtelen az egyik kisebb, egy kezes fegyver (pisztoly, stb) kerül a kezünkbe, majd az átvezetõ végén is az marad ott. Ez meg akkor idegesítõ, amikor pont olyan környezetben mocorgunk, ahol a nagyobb fegyver lenne célravezetõ (pl. háztetõk), és persze az átvezetõ végén szinte azonnal elkezdenek lõni ránk. Mire fegyvert váltunk, lelõnek. Ha meg lõni kezdünk - a kezünkben lévõ pisztollyal egy kb. 50-100 méterre lévõ háztetõn álló fickóra -, akkor ellõhetjük az egész tárat, mire legalább megsebesül az ellenfél. Addig persze a többi szitává lõ.
Szóval az én véleményem, hogy nagyon jó játék lenne, de a fent leírt dolgok miatt nálam nem is annyira az élvezetes, mint inkább csak szimpla unalomûzõ kategóriába sorolnám. Az elõzõ két résznél lekötött a történet, de itt már valahogy nem. Csak lõdözni akarok.
az átvezetõk azért vannak, hogy ne töltõképernyõt kelljen bámulni, a játékidõ kb 10-12 óra ebbõl 3 óra átvezetõ ami kb minden nevesebb játéknál ennyi, viszont elõször itt lett a töltések helyett bevezetve az átvezetõ videók, ezért a nagy hõbörgés...
Akkor értsük úgy, hogy itt valóban azokról az átvezetõkrõl van szó, ahol kiveszi a játék az irányítást a játékos kezébõl, majd visszaadja. Az ok, hogy lehet tudni, mikor veszi el és mikor adja vissza, mert az állapotjelzõn látszik, de az nem is túl szembetûnõ. Volt, hogy észre sem vettem, hogy visszaadja az irányítást.
Egyébként az akkor is baromi idegesítõ, amikor a rendes átvezetõ animációkat dobja be. Sokszor nincs az, hogy egy ajtóhoz érve jön az animáció, hanem valami egyéb feladat teljesítésekor, amire nem mindig lehet számítani. Pl egy adott ellenfél csoport kiírtása után. És itt a gond, hogy nem adja meg annak a lehetõségét, hogy az ellenfelek kiírtása után bejárjuk az adott területet, begyûjtve az elhullott fegyvereket, lõszert, esetleg golden gun cuccokat. Gyakorlatilag ránk erõszakolja a játék azonnali folytatását. Volt, hogy már mindenemet ellõttem (3 töltényem maradt a pisztolyhoz) és volt egy rakat elhullott fegyver, de semmit nem tudtam felvenni belõlük, mert jött az átvezetõ. Az átvezetõ után egy olyan szakasz jött, ahol 3-4 mellényes fickó jött ellenem, fegyverek meg sehol. Elsõ körban vagy 10X futottam neki csak annak, hogy a 3 tölténnyel lelõjek 3 embert. Ehhez jött még ugyanez azzal megfejelve, hogy valahogyan élve át kellett rohannom legalább az egyik fegyveréért, hogy lelõjem a negyediket. Na ez volt még vagy 5-6 próbálkozás. Tehát vagy a 15. volt az, amikor végre nagy nehezen sikerült csak azért, mert elõzõleg nem hagyta, hogy összeszedjek némi lõszert.
ez hülyeség, kicsit valóban siettet minket a játék néhány pályán, de én mindent be tudtam járni és az arany fegyvereket is össze tudtam gyûjteni, lõszer hiányom meg végképp nem volt hardon se, érdekes... amúgy meg mindegyik pályarész betölthetõ checkpointonkként, ha vissza akarsz menni szétnézni vagy hiányzik egy arany fegyver
Átvezetõ mindig akkor jött, ha egy adott pontra elértél. De ha akartad, akkor össze tudtad szedni ami kell. Talán 2x volt úgy, hogy ezt nem tudtad megtenni, de nem is volt fontos.
Én meg GTA-zok, ha arra az élményre vágyok. Mert a MP3 számomra olyan volt, csak mindig egy zárt folyosó mentén tudtam elõrehaladni és kevesebb egyéb feature volt.
A noire verzióból rakjatok már majd képeket! Elõre is köszönöm!
Én nem égek. Te vagy lusta visszaolvasni. Világosan megmondtam, h a MP-ben a hangulat, a történet és a bullet time fun volta miatt tudtam annyira értékelni, h játszottam vele. A MP3-ból mindegyik hiányzott. Ennyi. Nekem sehogyan nem produkált semmi olyat, amitõl jó emlékeim fûzõdnének hozzá. Vagy tényleg igénytelenebb, ahogyan mondom vagy a mai gamerek lettek azok vagy én öregedtem ki annyira, h már nem látom ebben a pozitívumokat.
Azt ugye vágod, h a GTA-ban is vannak olyan részek, amikor csak menned kell elõre lehentelni az ellent, pont mint itt? Meséld el nekem, h azokat a részeket miért nem lehet összehasonlítani az itteni egész játékkal!
És a GTA hírhedt a még elfogadható storyról és eltúlzott sztereotípiákról, no meg a játék enginenel készített borzalmas metakommunikációval rendelkezõ karakterekrõl. Sztem nagyon benne volt a játékban annak a nyoma, h a rockstar csinálta.
Tehát érted, egy forma1 szimulátorban igyekeznek minél valósághûbbek lenni a kocsi és a pálya fizikáját illetõen és engednek állítgatni minden szarságot az autón. Ha ezt nem tudja, akkor szar az adott forma1 szimulátor, amirõl szó van és már össze lehetne hasonlítani egy GTA-s vezetéssel, csakhogy, ott forgalomban és a városban kell vezetni, tehát máris nem élne annyira a dolog.
mi az hogy miben? a részletesen kidolgozz fegyvermûködésben, abban hogy mindeg egyes kilõtt töltény le van modellezve és a mesteri tûzpárbajokban, gta 4-ben van egy fedezékrendszer azt viszlát
Jah, tehát: 1. lassítva szépen lehet nézegetni a lövedékeket
A tûzpárbajokban nem éreztem nagy különbséget: Oda a legközelebbi fedezékhez, majd mögüle fejeseket osztani. És csak az nem hal meg gyorsan az ellentõl, amelyik elég sokáig húzódik a fedezék mögé.
bármilyen autós nem jó van amelyiket azért nem lehet, mert a realizmusra épít nagyon van amelyik arra kevésbé, de vmikkel feldobja a játékot: anno midnight club 2, carmageddon amelyik egyiket sem tudja azt talán
Nem tudom, itt jön 5 ellen, ott jön 5 puff-puff, megvoltak. most az, h más a környezet textúrája és õk is más rucit hordanak az nem nagyon változtat számomra az élményen
jah, tehát ez ilyen ezoterikus kapcsolat révén megy? nem lehet kimondani, h konkrétan miért vagy nem tudod és akkor aki így érzi, akkor az érti, aki meg nem az nem?
Itt megjegyzem, h tommy kitörölt össz-vissz vagy 15 hsz-t. Annyit hajlandó vagyok elismerni, h az elsõ 5 szigorúbban véve offnak tekinthetõ (de beszélgetések során ugye elõfordul) és volt 2, ami enyhébb személyeskedés és arra való reagálás volt. Aki ismer és olvasott az elmúlt években más topikokban is, az tudhatja, h én nem szoktam nagyon átesni a ló túloldalára. bb
maradjunk az 5 hsz-nél inkább, felesleges a végtelenségig elmenni ezzel a vitával, neked nem jött be ez a játék ennyi, nem dõl össze a világ, csak már kicsit sok voltál, de úgy vettem észre nem csak nekem
és ezt a stílust se tudom nagyon hova tenni, hogy márpedig de, a gta 4 jobb, ez a játék semmi újat nem hozott... nem értem
Túl sok szépirodalmat olvastál mostanság... én nem vagyok költõ, h mást kelljen a szövegem mögé gondolj, mint ami oda van írva. Mert egyáltalán nem errõl volt szó. Nem kell itt semmilyen retorikai harcot megvívj és úgy beállítanod, mintha te lennél itt a faja gyerek, mert nem úgy jártál el és ha jól tudom a hsz-okat sem tudod már visszacsinálni. Értem én, h a racionális kommunikáció számodra inzultus, így nem folytattam. Ha ezt is törlöd, akkor az alábbi hsz-odat is manipuláció és megjátszás címszó alatt.
azt törlöm ami nem ide illik és ami csak flémet generál, ha te valami mûveltségi vetélkedõben érzed magad és meg akarod mutatni a tudásod akkor a legrosszabb oldal ahova jöttél az az sg fórum :D
Milyen kommentek alapján ítélkezel? Miután világossá tettem #3025-ben (ki tudja az is meddig lesz meg), h manipulatív módon gyakorlatilag a hsz-aim fele törölve lettek. Nem is értem minek folytatod az offot, hacsak nincsen hátsó szándékod. Miután tommyval privátban már megbeszéltük a dolgot.
Sziasztok. Észrevettétek már hogyha még nincs végigtolva a játék és a chapter-selectbõl indítjátok a gémet és megcsináltok 1 pályát, aztán a következõt akkor azt a pályát nem unlockolja? Nekem újra +kellett csinálni 3 pályát. Egyébként nagyon kemény lett a játék. Remek folytatás. All hail to Rockstar Games!
Saját:
Kérdésem lenne..Telepitésen túl vagyok,inditom,és social club kinai jellel ir mindent,és nem tudok inditani,ilyenkor mi a teendõ?
hozz létre a fõkönyvtárban egy commandline.txt fájlt és írd bele hogy -language english
Én is ezzel küzdök két órája :P Social klubon akármit választok országnak, mindig kínai karakterekkel indul el a játék, végigkattintottam az összes kínai írásjelen, de nem találtam nyelv választót.
Sziasztok. Angolul jól tudó, némi szabadidõvel rendelkezõ, vállalkozó kedvû embereket keresnénk a játék magyarításának elvégzéséhez. Jelenleg 2-en vagyunk fordítók (+2 tesztelõ) de nagyon úgy néz ki, hogy magamra maradtam sajnos, és nem igazán haladok így, fõleg a tanulmányaim mellett. Ha valaki talpraesettnek érzi magát a projekttel kapcsolatban, nyugodtan bombázzon privát üzenetekkel, ott lehet velem tárgyalni :)