Gondolom, volt még pár ember rajtam kívül, akinek ez a játék valahogy nem tetszik.
Szó ne essen róla, jó játék is lehetne, de van pár idegesítõ dolog.
Az egyik, hogy nincs képregény, pedig az elõzõ 2 résznek az (is) adta az egyediségét. A másik nagy gondom, hogy gyakorlatilag a teljes "játékidõ" felét szinte csak az "átvezetõ"-k adják. Az átvezetõkhöz kapcsolódik a harmadik gondom is, hogy ugyan a készítõk ez biztos azért így csinálták, hogy az elõre kitalált történet szerint menjenek a dolgok. De ha belegondolok, azért eléggé idegõrlõ, amikor akkor adja vissza az irányítást a játék, amikor egy Max által "megfigyelt" cselekménysorozat lezáródik, amirõl maga a játékos már elõre tudja, hogy valami rossz fog történni és tenne is ellene, ha a kezében lenne az irányítás. Gondolok itt pl. Marcelo felgyújtására. Esélyünk sincsen még csak megpróbálni sem segíteni rajta. Pedig azért az lenne az igazi, ha hagytak volna legalább lehetõséget megpróbálni.
Van még egy gond. Nevezetesen z, hogy legalább megcsinálhatták volna úgy a játékot, hogy miindig mi döntsük el, mikor megyünk tovább. Gondolok itt arra, amikor a társunk kirohan az autószervizbõl és elkezdik lõni, miközben én (a játékos) körülnéznék a mûhelyben. Ez történt akkor is, mikor Paolo (vagy hogy hívják) kirohant én pedig körülnéztem volna. Pont megláttam egy golden gun alkatrészt egy asztalon. Rohantam oda, erre Paolo-t kint lelõtték. Na checkpoint betöltés és érdekes módon nem a játékostól tette függõvé a mentés helyét, ezért kirakott az udvarra Paolo mellé, ahol veszettül kezdtek lõni. Mindenkit kinyírtam és abban reménykedtem, hogy, ha végeztem velük, akkor berohanok a mûhelybe a golden gun alkatrészért. HÁT NEM!. Amint kinyírtam mindenkit - nehogy Paolo kinyiffanjon -, azonnal jött a következõ átvezetõ anim, ami szépen "átvezetett" a következõ fejezetre, esélyt sem hagyva, hogy begyûjtsem, amit "ott felejtettem". Õrület.
Az már csak plusz idegesítõ, ha egy nagyobb (kétkezes) fegyver (AK-47, stb) van a kezünkben és jön egy átvezetõ, akkor hirtelen az egyik kisebb, egy kezes fegyver (pisztoly, stb) kerül a kezünkbe, majd az átvezetõ végén is az marad ott. Ez meg akkor idegesítõ, amikor pont olyan környezetben mocorgunk, ahol a nagyobb fegyver lenne célravezetõ (pl. háztetõk), és persze az átvezetõ végén szinte azonnal elkezdenek lõni ránk. Mire fegyvert váltunk, lelõnek. Ha meg lõni kezdünk - a kezünkben lévõ pisztollyal egy kb. 50-100 méterre lévõ háztetõn álló fickóra -, akkor ellõhetjük az egész tárat, mire legalább megsebesül az ellenfél. Addig persze a többi szitává lõ.
Szóval az én véleményem, hogy nagyon jó játék lenne, de a fent leírt dolgok miatt nálam nem is annyira az élvezetes, mint inkább csak szimpla unalomûzõ kategóriába sorolnám. Az elõzõ két résznél lekötött a történet, de itt már valahogy nem. Csak lõdözni akarok.