Rákerestem a Lada szóra, több "Feladat"-os topic is fennakadt a hálón :c)
Lada Kalina
Mennyibe kerül a Kalina?
Gömbölyû Lada? Ugye a hátulhajtást azért meghagyták? (Ja, az már a Samaránál sem volt meg :-( ) Lassan tényleg egyforma lesz minden autó... De azért teccik!
Hétvégén minirallye volt a városban, a vasútállomáson rendezték. Mondanom sem kell, a Ladák okozták a legnagyobbakat, gondolom, ismerõs a Muki név... a ~21-2 másodperces idõk mellett õ csinált 41.7-et, de nem maradt hátul gumija. Azt hittük, a felnit is leesztergálja :-) Volt VFTS (lehet, hogy csak kívülrõl) is, az valami gyönyörû! Ha elõhívom a képeket (digitális gép :-) ) majd teszek fel párat. Bár a DuEn.hu-n állítólag már fent vannak a képek.
Túrbó!
Csak a LADA!!!
egy ritka látvány:
Hollandiában láttam kereklámpás lángfestéses ladát is :D
hú srácok nem tudom kihagyni... sorry. Egyszerûen isten ez a gép:
Elvileg 300 ló körül van a vas. Gyönyörû
Grat és f***ing big nagy respect az építõknek!
Hali.
Olyan kérdésem lenne, hogy csacsiba be lehet-e építeni valami más típus 5 gangos vátóját. Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de légyszi válaszoljatok. Ha hülyeség akkor azt is mondjátok meg. THX
HELP!!! Az akksi kijelzõ állandóan ég, még akkoris, ha jár a motor. Mi tévõ legyek?
válasz1: sz**sz rá nagy ívbõl, a lényeg hogy jár a motor válasz2: elmész egy szervízbe válasz3: elkezded átnézni a kábeleket kontakt hiba után kutatva válasz4: egy forgalmasabb fórumon kérsz segítséget
lényeg: halvány lila gõzöm sincs és szerintem rajtam kívül kb senki nem figyeli ezt a fórumot. ellenben ha már ittvagyok tessék egy kis ritkaság (lrc topicból):
Hopp, a Lada Kalina 1119 TMS GTI 1.8i átcsúszott a sportgépekhez:)
Ki karolta fel a Lada gyártás? Mert ezek baszottul úgy néznek ki mint Suzuki :D
A Kalinát 2005 óta gyártyák, saját, orosz nagbefektetõk, illetve állami finanszírozásokból. A Lada C-Project-et, és a Lada C-t pediga Magna-Steyer céggel közösen fejlesztette ki a Lada. (a steyer a padlóvázat tervezésében volt benne) Az autó az EuroNCAP törésteszteken 5 csillagot ért el. (crash test video 2116) Elõreláthatólag mindkettõt 2009-ben kezdik gyártani.
Amúgy a Lada 2170 Priórát kifelejtettem:)
Ez a 2110-es frissített változata. Idén kezdték gyártani. EuroNCAP töréstesztje 4 csillagos: crash test video 2170 A 2009-ben bevezetendõ modellekik pedig, ennek az 5ajtós és Soprtcoupe változatát kezdenék gyártani:
És 2008-ra tervezik a Lada Oka 1121 kisautó gyártását is:
A Lada C nagyon tetszik. Bár nekem az összes régebbi (2101, 2103, 2105, 2106, 2107 stb.) is tetszik. :D Egyszer szeretnék egy 2101-et és 2103-at. De jó lenne, mindkettõ gyári állapotba visszaállítva. :D
Jók ezek az ujj ladák de a tuning 05-ömet nem adnám oda eggyikért sem amugy meg kár hogy elhagyták a hátsókerék hajtást ennél a pontnál kicsit szálka ment a szemembe most már csak a bmw lessz lassan egyedül hátsókerekes és ennek nem rülök sokkal több hátsókerekes autó kellene
hát sajna az elsõ kerék hajtás mellett szól a térkihasználás, és a törés szemponjából is kicsit szerencsésebb egy keresztmotoros konstrukció:( de van megoldás 4x4-est kell venni:) Vagy ilyen 2151-est, amit a 2105-ös padlóvázára tervezték: (bár ennek gyártása bizonytalan, mert csak EU3-as a níva 1.7i motorja, és nem nagyon akarnak pénzt ölni annak a motornak a fejlesztésére...)
hát nem tudom hogy törés szempontjábol mennyivel jobb de egx ismerösnek volt 540i-je összetörte ugy hogy meghajlott a padlolemez és nem sérült meg senki komolyabban de egy jó féle huzatópad megroppant alatta és azért mégiscsak a hátsókerék az igazi de attol m ég mindig szeretem a ladákat ha az ujjakkal nem is volt még szerencsém találkozni a niván kivül