Szerintem Hengsha egész jól visszaadta a Szárnyas fejvadász hangulatát. Kár, hogy a felsõvárosból nem sokat lehetett látni. Ott is elfért volna egy kis "felszíni feszültség" :)
Tegnap éjjel fél háromkor befejeztem. (Mondjuk a dlc jóval a 2/3ad után játszódhat inkább 5/6-od az. mivel ott van a kimaradás) Remek játék. Játékmenetre nem is térnék nagyon ki, szerintem remekül illeszkedik a régi deus ex ekhez, mégis tudott teljesen újat mutatni, nemszégyen azt mondani hogy talán a legjobb idáig. A sztorival kapcsolatban (nem lesznek nagy SPOILER-ek) csak azt sajnáltam hogy a trailerhez képest egyszerû és sajnos néha kicsit lapos, egészen az utolsó részig ami viszont tényleg lehengerlõ. Történet vezetést leginkább a Shadow of Chernobylhoz hasonlíthatnám: mész elõre mindig csak kérdések és még több kérdés aztán egyszer csak nesze itt van az igazság ezt akartad!! Szerintem az elsõ deus történetvezetése jobb volt. A befejezés (darrow) viszont komoly üzenettel bír, jó látni hogy ebben a néha üres videójáték szakmában mégis csak van valaki aki értéket akar átadni(könnyem kicsordult), gondolatait közvetíteni, ami mostanság mindenféle médiából kiveszett. Ezt hívják értékes mûvészetnek. Talán még csak annyit hogy a eposzi összecsapások szép zenére amiket a trailer beígért, elmaradtak, hiába ez nem Prey. Plusz kicsit rövidnek tartom, rengeteg idõt a mászkálás vesz el egyébként nem lenne sokkal hosszabb mint az Invisible war, meg ott több helyszín is van. Ezzel együtt, remek deus ex rész sikeredett. Biztos hogy minimum 3 szor még újrajátszom. UI: kinát utáltam!!
DLC-vel még nem játszottam :)
Nem igaz, mert a DLC a jóval a végsõ döntések elõtt játszódik idõrendben, nagyjából a fõsztori 2/3ánál.
Egyébként szerintem is egyértelmûen az év legjobb játéka eddig.
a személyiség típustól függõen feromonokat engedhetsz ki, amelyek befolyásolják a személyt. Itt viszont óvatosan kell kiválasztani, ha nem figyeltél közben, hogy milyen személyiségrõl van szó, akkor visszafelé fog elsülni a dolog, vagyis van olyan feromon ami az alpháknak jó, viszont a bétának és az omegának nem
Beszélgetés közben pár pillanatra felvillan néhány csík az alfa/béta/omega mellett, amelyiknél több csík világít olyan a személyiségtípusa, amikor meg reagálni kell a válaszoddal valamelyik gombot megnyomva új lehetõségek jelennek meg, mindegyik személyiségtípushoz tartozik egy, ha a megfelelõt választod, rögtön meg is gyõzted az illetõt. Mondjuk én csak a játék legvége felé fejlesztettem ki, szóval 2-3x használtam össz.
Sziasztok olyat szeretnék kérdezni hogy nekem a social augmentációm miért nem elemzi az embereket? Youtubeon láttam hogy mindenféle infót mutat a személyiségükrõl stb. Nekem pedig csak az alpha beta omega jön ki néha ráadásul azt sem tudom hogy ezek mire jók mert a játék nem írja sehol. Köszi a választ.
Nos tegnap végigvittem a cuccot. Az én véleményem az, hogy noha tetszett mégse volt tökéletes.
A világ nagyon egyedi volt, tényleg egy bizonyos ponton elképzelhetõ egy hasonló jövõ az emberiség számára ilyen technológiai fejlõdés mellett. Ez nagyon bejött.
Grafikai szempontból kár hogy az animációk ilyen silányak lettek pedig sokat hozzádobott volna a játékhoz ha normálisan megcsinálják.
Tetszett viszont a fedezékrendszer meg maga az egész játékmenet. AZ úgy ahogy van tökéletes volt. Az elején furcsáltam nagyon ezt a FPS/TPS keveréket, de most már szívesen látnám más játékokban is viszont.
Még egy negatívum volt, hogy nekem egy picit hosszúnak tûnt. Talán épp ezért volt a végefelé már monoton egy kicsit.
Ettõl függetlenül nagyon jó játék 8.5/10-et simán adok rá:P
Mert érdekes, de sehol sem írják, ahol a játék adatlapját olvastam...
Technikailag lehet közben is, de szerintem praktikusabb utána.
A DLC-vel az alapjáték befejezése után érdemes játszani vagy közben is lehet?
Sikerült a Missing Link végére érni és meg kell mondjam, hogy nagyon pozitívan csalódtam, nekem 8-10 óra volt a vége és a Factory Zeroval elég rendes kihívás volt.
Végigosontam az egészet (Boss beleértve) és benéztem minden majdnem minden sarokba, most végigszaladok még egyszer rambóban és begyûjtöm a maradék acsit :)
Jó hát persze de szerintem teljesen korrekt anyag lett, igaz én még nem értem a végére.
a nagy-nagy augmentációk nélküli véresen futkosás inkább csak felületes marketing fogás volt a kiegészítõ eladására, parasztvakítás, hogy merõben másabb lesz a játékélmény - ez úgy az elsõ tíz percre-negyedórára érvényes, játékstílustól függõen (bár ez az "kegyes hazugságos tálalás" a mai világban "you should know this by now..." jelenség). Utána egy jó ideig futkosás le-fel a négy fal között a teherhajó kopár belsejében, semmi igazán említésre méltó esemény. Az alapjáték során kialakított augmentációk elvesztése és újak generálása bullshit, szerintem valójában pusztán technikai okokból csinálták ezt (mivel nyilván nincs mindenkinek mentése a gépén a teherhajóra szállás elõtti részrõl, amely tartalmazza hogy a karija hol tartott akkor éppen a fejlõdésben), de legalább megadták a lehetõséget arra hogy egészen sok praxis pontot egyszerre lehessen kiosztani, amikor megszerezzük az új alapfelszerelést (plusz utána játék közben jön még egész szép számmal). A hajó után a Belltower bázisban mászkálva többször újrajárjuk ugyanazokat a helyszíneket, nulla változással, a bejárható területtel nagyon spóroltak. A sztori legalább hangulatos és fordulatos, fenntartja az érdeklõdést, hozzátesz a teljes játékhoz, habár semmi nagy homlokra csapás az új információk alapján, "hogyha ezt tudtam volna a teljes játék alatt"...mennyi mindenrõl megváltozott volna az alkotott képem. Ugyanaz az érzés árad belõle mint a teljes játékból a végére, bármit teszel apró porszem vagy a hatalmas gépezetben, nem tudsz megváltoztatni semmit - de azért elhitetik veled hogy van rá esélyed, tegyél érte, megpróbálhatod - de úgyis a játékszabályt diktáló "sötét árnyak" mindig legalább egy lépéssel elõtted járnak a tudtod nélkül, és befolyásolnak, bábuként irányítanak kényük-kedvük szerint. Lopakodós karival toltam a játékot, a számomra ehhez szükséges képességeket újra tudtam alakítani megfelelõen, a szükséges idõn belül, nem lett sohasem rossz szájízem hogy ide még egy-két praxis pont elkélne a teljes élményhez, tehát a balansz ott van - ha mindenesetre értelmetlen is a "nullázás" a kiegészítõ elején, mert nem toltak el erõltetve semelyik játékstílus felé (hálistennek'), hogy a hirtelen képsségváltoztatásokra valóban szükség legyen. A kiegészítõ végére azért sikerült beszúrni az alapjátékhoz híven újra egy enyhén mesterkélt "boss fight" részt, ahol jobban örültem volna ha nem kell mindenképpen hatástalanítani a boss csatlósait, ha már magát a nagyfõnököt ott csaptam le egy ütéssel a szemük elõtt uncloak-olva, majd újra cloak-olva. :D Összességében tisztességes kiegészítõ az alapjátékhoz mérten, de ahhoz képest is hogy manapság egyesek miket adnak ki DLC címszó alatt és milyen ellenjuttatás fejében. :)
Hát ez a DLC eddig jobb, mint maga az alapjáték :)
Külön kell elindítani (steam-en is külön játékként jelenik meg). Egy nagy bejárható kacifántos teherhajón játszódik, van 3-4 mellékküldetés, illetve egy hosszabb fõküldetés. Jó nehéz lett, én élveztem.
Történetileg beilleszkedik a játékba, vagyis pl megjelenik mint egy új küldetés vagy külön kell elindítani és játszani vele?
Kellemes ~3-4 órás DLC volt. Tetszett.
Az ára nekem kicsit borsos, de kérdés hogy milyen hosszú az egész dlc valójában. Mondjuk egyelõre mind1 mert most nincs fent a gépen, majd amikor újrajátszom, akkor megnézem a dlc-t is, mint ahogy a Dragon Agenél is, csak dlc-ért nem veszem elõ. Mondjuk ha valami akció lesz és olcsóbb lesz, akkor rögtön megveszem, de ilyen sem mostanában lesz.
A Missing Link esetében még mûködhet is így a menübõl, hisz ott az elején elveszítjük képességeinket.....viszont ezt a módszert nem lehet majd sokszor eljátszani, hogy lenullázzák az augmenteinket.
Én egy olyan sztori DLC-nek nagyon örülnék, ami még a Sarif Industries elleni támadás elõtt játszódik, mikor még nincsenek augmentjeink :D
A menüböl lehet majd elérni a DLC-t tehát teljesen különállóan fog futni.
Azt nem tudja valaki, hogy a Missing Link DLC-t, hogyan kellesz játszani? Értem ezalatt azt, hogy ha már egyszer kivittük a játékot, akkor ugye nem kellesz elõröl elkezdeni a DLC végett?
11 euro lesz a dlc steamen.
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link Walkthrough Trailer 2.
\Steam\userdata\<azonosítód>\28050\remote\
gameq a quicksave gamea1 és gamea2 az autosave gamer1..99 a normál mentések
Nincs a környékemen a játék, de újabban (elmúlt 10 év..?) a játékok a dokumentumok könyvtárba pakolják a szévgémjeiket. Mondjuk érdemes lenne ott megnézni...
ez a mentés helye dolog engem is érdekelne mert a héten új gépet veszek és szeretném átpakolni minden mentésemet!
Sziasztok!
A darkside verziót tettem fel viszont most szükségem lenne a mentéseimre. Az E:/ meghajtómra telepítettem, de ott nem találom õket:/ Valaki tudna segíteni egy elérési útvonallal? Elõre is köszi!
"Oké csak újra raktam a win7 és a mentés el szált." Izé, Steamen nem maradt meg, vagy ez is warez verzió?
nekem megvan az összes játékállás még. de egyáltalán nem biztos, hogy azokat a fejlesztéseket csináltam meg amit te, és azokat a fegyvereket használtam amiket te is.
Nem olyan nehéz, ha rájössz a módjára. Maga Eliza is mondja, hogyha láthatatlan vagy, nem lát téged. Én úgy csináltam, hogy amikor felém rohant, láthatatlanná váltam, arréb rohantam és amit tudtam, belelõttem.
Ahol bementél, onnan nézve a bal sarokban, fenn van egy vezérlõ, ott meghekkeled a gépet és átállítod a robotot. Legalábbis, ha kiváltottad ezt az augmentációt.
Amúgy ez a bal dialóg opcióra kilép mindenkinek így van? Ez valami gyári hibája a programnak? Akkor hogyhogy nem javították eddig?
Sziasztok! A dialógusokban amikor a bal válaszlehetõségre kattintok, mindig kidob az asztalra a játék. A neten olvastam, hogy ez sokaknál elõfordul. Erre született már valami megoldás?
Egy új Deus Ex? Az Eidos szerint van rá kilátás Szerzõ: Cpt_Nihil kisebb eredeti nagyobb
címkék: deus, eidos, szerint, kilátás Egy új Deus Ex? Az Eidos szerint van rá kilátás
Egy új Deus Ex? Az Eidos szerint van rá kilá... Marce-Andre Dufort, a Deus Ex: Human Revolution gyártásvezetõjének legutóbbi interjújából kiderül, hogy a jövõben még akár egy újabb epizóddal is bõvülhet a Deus Ex család; ám ha ez így is történik, a folytatás bizonyára évekig várat még magára, a legújabb, gyümölcsözõ rész kivitelezése ugyanis érthetõ módon a fejlesztõcsapat energiájának nagyját felemésztette. Tény és való: az Eidos kifogástalan munkát végzett, bizonyára ti is úgy vélitek, megérdemelnek némi pihenést.
Az Eidos Montreal csapat hivatalosan is az aranykezû fejlesztõk soraiba emelkedett, midõn a Nagyérdemû is megmerítkezhetett a Deus Ex: Human Revolution világában - kétség sem fér hozzá: az akciójáték népszerûsége továbbra is töretlen, minekután nagy valószínûséggel újabb és újabb részek elébe nézünk.
Marce-Andre Dufort történetesen éppen errõl beszélt egy interjúban:
"Szeretnék egy folytatást, de egyelõre fogalmam sincs, mit tartogat a jövõ. Tudom, hogy Wada mester [Yoichi Wada, a Square Enix elnöke] azt mondta, vanna tervei a jövõre nézve, azonban jelenleg a játék sikerét ünnepeljük, minthogy ez a stúdió elsõ játéka. Fogalmam sincs, láttátok-e a játék stáblistáját, de temérdek ember dolgozott rajta, akik, úgy gondolom, most szeretnének egy kis idõt a családjukkal tölteni, pihenni. Most konkrétan ennél a résznél tartunk."
köszi! a cucc be volt kapcsolva, csak ott volt a félreértés, hogy a puskáknál is olyan célzót kerestem, mint például a pisztolynál van. Közben rájöttem, hogy bele kell nézni a távcsõbe/nézõkébe, és minden oké - csak elsõre nem volt egyértelmû, hogy egy külön gombbal kell elõhozni :)
áthívtak szereplõket a Dead Islandbõl, az de nagy faszság volt.
De amúgy elég jó játék lett, 9/10.
Este elszállt a gépem játék közben és újraindulás után nem töltötte be a mentéseket. Próbáltam új játékot kezdeni és utána fejbe vágni az egyik nem legutolsó mentéssel, de nem megy. A kérdésem az lenne, hogy a spoilerben lévõ résztõl még mennyi van a játék végéig?
sziasztok! Lehet, hogy amatõr kérdés, de nem találtam FAQ-t, így hát: az normális, ha még a legkönnyebb nehézségi fokon sincs célkeresztem? Még a játék elején járok, de elég nehéz célozni a nyugtatópuskával, hogy csak a szabad szemem van. Hogyan lehet legalább egy lézercélzót aktiválni?
Oda 1 hp se kell, indulj el fele futva es dart gunnal lodd meg, az ujratoltesi ido kevesebb, mint amennyit benult marad, lodd meg ujra. Legnehezebb fokozaton 12 loves kell, kozepesen 8, ha ennyi toltenyed van, meg sem tud mozdulni.
maga a csomag meg van csak az inditó nincs segítene valaki.
Melyekre gondolsz? Az explosive pack majd egy új feladatként jelentkezik azt észre fogod venni (még a program is szólni fog az extra tartalom aktiválásáról). A feladat elvégézéért jár jutalomként egy gránátvetõ. A feladat egyébként majd a második kínai látogatásodkor lesz aktuális, addig nem kell aggódnod, hogy nem találtad meg. A remote detonation pack meg pár boltosnál elõfordul (de ha új játékot indítasz eleve kapsz kettõt belõle).
A taktikai csomag szintén új játék kezdésekor aktiválódik (shoti és silenced sniper rifle). Ámbátor találtam késõbb is pár helyen silenced sniper pukkantyút.
Én megvettem most ezt a két DLC-t. A hekkelõ cuccot megtaláltam a Detroit-i fegyverneppernél, de a többit nem találom. A Whisperhead-re lennék elsõsorban kíváncsi. Tud valaki segíteni?
Egyik sem újdonság, mindkettõ járt a gyûjtõi változathoz, csak most külön is megvehetõek lettek. :)