SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!a nagy-nagy augmentációk nélküli véresen futkosás inkább csak felületes marketing fogás volt a kiegészítõ eladására, parasztvakítás, hogy merõben másabb lesz a játékélmény - ez úgy az elsõ tíz percre-negyedórára érvényes, játékstílustól függõen (bár ez az "kegyes hazugságos tálalás" a mai világban "you should know this by now..." jelenség).
Utána egy jó ideig futkosás le-fel a négy fal között a teherhajó kopár belsejében, semmi igazán említésre méltó esemény. Az alapjáték során kialakított augmentációk elvesztése és újak generálása bullshit, szerintem valójában pusztán technikai okokból csinálták ezt (mivel nyilván nincs mindenkinek mentése a gépén a teherhajóra szállás elõtti részrõl, amely tartalmazza hogy a karija hol tartott akkor éppen a fejlõdésben), de legalább megadták a lehetõséget arra hogy egészen sok praxis pontot egyszerre lehessen kiosztani, amikor megszerezzük az új alapfelszerelést (plusz utána játék közben jön még egész szép számmal). A hajó után a Belltower bázisban mászkálva többször újrajárjuk ugyanazokat a helyszíneket, nulla változással, a bejárható területtel nagyon spóroltak. A sztori legalább hangulatos és fordulatos, fenntartja az érdeklõdést, hozzátesz a teljes játékhoz, habár semmi nagy homlokra csapás az új információk alapján, "hogyha ezt tudtam volna a teljes játék alatt"...mennyi mindenrõl megváltozott volna az alkotott képem. Ugyanaz az érzés árad belõle mint a teljes játékból a végére, bármit teszel apró porszem vagy a hatalmas gépezetben, nem tudsz megváltoztatni semmit - de azért elhitetik veled hogy van rá esélyed, tegyél érte, megpróbálhatod - de úgyis a játékszabályt diktáló "sötét árnyak" mindig legalább egy lépéssel elõtted járnak a tudtod nélkül, és befolyásolnak, bábuként irányítanak kényük-kedvük szerint.
Lopakodós karival toltam a játékot, a számomra ehhez szükséges képességeket újra tudtam alakítani megfelelõen, a szükséges idõn belül, nem lett sohasem rossz szájízem hogy ide még egy-két praxis pont elkélne a teljes élményhez, tehát a balansz ott van - ha mindenesetre értelmetlen is a "nullázás" a kiegészítõ elején, mert nem toltak el erõltetve semelyik játékstílus felé (hálistennek'), hogy a hirtelen képsségváltoztatásokra valóban szükség legyen.
A kiegészítõ végére azért sikerült beszúrni az alapjátékhoz híven újra egy enyhén mesterkélt "boss fight" részt, ahol jobban örültem volna ha nem kell mindenképpen hatástalanítani a boss csatlósait, ha már magát a nagyfõnököt ott csaptam le egy ütéssel a szemük elõtt uncloak-olva, majd újra cloak-olva. :D Összességében tisztességes kiegészítõ az alapjátékhoz mérten, de ahhoz képest is hogy manapság egyesek miket adnak ki DLC címszó alatt és milyen ellenjuttatás fejében. :)