Amondó vagyok, hogy nézz körül a topicjában, fõleg az elején. Egyik legbugosabb játék volt az utóbbi évek termésébõl.
Ami az új Pirates-t illeti, engem a #7-es postban látható kép tett kíváncsivá, asszem nem volt még olyan játék, amelyben a karddal vívást sikerült volna értelmesen és hitelesen megoldani (Talán a PotC-féle védek visszaszúrok megoldás tetszett a legjobban). Talán neki sikerül.
Kicsit off, de részben idevág: érdekelne, hogy ti hogyan oldanátok meg az irányítást egy ilyen párbajban, hogy normális legyen?
Nekem van egy elképzelésem, ami bonyolultan hangzik, de a használata egyszerû lenne. A lényeg, hogy egyszerû gombkombinációk használatával zajlana a küzdelem, pl multiban lenyomok egy bal+action gombot, akkor nyomná a csávó a megfelelõ figurát, az ellenfél képernyõjén pedig egyidejûleg felvillanna ugyanez a kombo, amit lenyomva lehetne hárítani a vágást. Egyszerre indított támadásnál vagy mindketten találnak, vagy összecsattannának a pengék. Ennek a rendszernek köszönhetõen némi fineszt is lehetne csempészni egy vívójelenetbe, ami ráadásul nem 3 másodpercig tartana. A fáradtságnak szintén lehetne szerepe (ugyanaz a mozdulat tovább tart fáradtan, mint frissen).
Amennyiben RPG jellegû a játék, akkor a fejlõdés egyszerûen megoldható lenne azzal, hogy a hõs a játékban fellelhetõ mesterektõl bonyolultabb vágásokat tanulhat (kezdetben csak egy-két kombot ismerne), amit gyakorlással gyorsabban hajthatna végre. Persze nem kell Mortal Kombat szintû kombinációkra gondolni, az túl bonyolult volna.
No mindegy, ez csak az én álmodozásom, hátha egyszer valaki a gyakorlatban is megvalósítja. :) De tényleg érdekelne, hogy nektek milyen ötleteitek vannak ezen a téren.
Pirates of the Carribean-re mondjátok hogy bugparádé! MIÉRT mondjatok példát mert én nem találkoztam nagyon velük????
A valaha volt legjobb jatek a Pirates! - szamomra (az alap, nem a gold) - ugyhogy reszemrol baromira varom. ;]
na még az volt egy bugparádé,nekem is meg van mind a napig a gyári dobozos full original a polcon,de annyi a bug benne,hogy rengeteg,remélem ez jobb lesz
Én már nagyon várom. Szerintetek milyen lesz a gépigénye? Mint a PotC?
Heh. Ez már a második Pirates! remake. Anno a Pirates! Gold-dal rengeteget nyomultam. A graphix nem tûnik valami hanyattesõsnek , de hát a hangulat miatt szerettük eddig is.
messze lesz még ez a játék (mert ugye 1-2 hónapos csúszást is rá lehet számítani nyugodtan)
nem.... sztem ez SOKKAL jobb lesz mint a Pirates of the Carribean mert az a játék egy bugparádé... én is csaka kalóz hangulat miatt jáccottam vele
(Hardwired)
Már idõtlen idõk oda be van jelentve Sid Meier Pirates! rimékje, de az infók meglehetõsen szûkösen szivárognak róla, eddig talán egy-két kis képen kívül keveset hallhattunk-láthattunk a játékról. A Gamesy emberkéi most azonban rárúgták az ajtót a joviális játéktervezõre és egy adag látnivalóval és friss infókkal térhettek haza. "A célunk, hogy a játékosnak a legnagyobb szabadságot adjuk az események irányításában." - nyilatkozta Sid Meier - "és ezen események köre egy lüktetõ - saját politika és gazdasági rendszerrel rendelkezõ - világot teremtettünk."
A játék sok apró történés és minijáték láncolata lesz, hogy soha ne legyen unalmas. A következõket teheted:
Hajózás: hajókat fosztogatsz, viharokkal hadakozol, és elkerülöd az ellenséges õrjáratokat. Kikötõ vizit: Beugrasz a kikötõkbe egy kis ápgrédre, eladni a zsákmányt, körülnézni a kocsmákba, missziókat gyûjteni. Governor látogatás :): Kellemes társalgás és tápos missziók felvétele! Tengeri HENT!: manöverezés, sortûz, csáklyázás! Kard ki kard: Egyedi kardharc, speciális mozgásokkal!. Szökés a börtönbõl: Egy kis lopakodás a sötét városban, cél az õrök elkerülése.. Elásott kincs! Találd meg a térkép darabjait, amelyik a hatalmas piros X-hez vezet! (Jutalmad egy "megtaláltam a kincset" poló ;)) Szárazföldi támadás városok ellen: Egy kis szárazföldi mészárlat RTS egyszerû RTS elemekkel. A Governor lányának elkápráztatása: Tanulj meg úgy táncolni, hogy a táncparketten hódítsd meg a nemes leányt. Igen Pirates!-ben egy táncszimulátor is rejtõzik!
Ahogy a képeket is látszik egyfajta stílizált rajzfilmszerû grafikai stílust választottak a játékhoz, amely bennem nagyon kellemes Monkey Island-es emlékeket ébreszt és pláne a Pirates of the Carribean film után az egész világ nagyon közelinek és ismerõsnek tûnik, kiváló idõzítés. Maguk a harcok és a kocsmai verekedések is a filmeket idézik majd, sok humoros és látványos akcióelemmel.
Bár a játékmenet nyitott, Meierék nem akarnak "gonosz" kalózt, hanem egy királyi engedéllyel harcoló nemes célokért küzdõ hõs (és gazdag) hazafit.
A hajózási részt egyszerûsítették, ezentúl nem kell foglalkozni a széliránnyal. (Ez nem tom mennyire jó ötlet, khhm...). Lehetõség lesz néhány extra tárgy megszerzésére, pl. egy táposabb kard), de extra embereket is felvehetsz, amelyek a hajó hadi képességeit erõsítik.
Persze a nagy karrierépítés mellett a háttérben ott lesz a NAGY KVESZT is, azaz meg kell találnod elvesztt családtagjaidat és a KÕKEMÉNY fõellenséget, de õ legyõzéséhez a legjobb hajókra és legénységre lesz szükséget. Ha õt is legyõzõd, akkor már nyugodtan nyugdíja vonulhatsz :)
Ahogy azt megszokhattuk, az igazán nagy alkotások részletei a GameSpy oldalán jelentek meg elsõként. Ez most sem volt másképpen. Míg mások csak annyit tudtak Sid Meier következõ alkotásáról, hogy készül, addig itt már meg is találhatjátok az elsõ cikket róla ezernyi infóval és több szép képpel egyetemben. Lássuk néhány fontosabb apróságot:
- Eddig nem látott szabadság a játékos kezében - Rengeteget kell majd csevegnünk a játék folyamán - Tengeri csaták során ki kell ismerni hajóink képességeit - A fõhõs akár tánctudását is csiszolhatja :) - Közelharcban kardozó képességeinket villogtathatjuk - A szárazföldi csaták RTS jelleggel mûködnek - Misszió felvétel mellett rengeteg szerzett tárgyat értékesíthetünk
Info: Gamestar!
lol?
Na ez lesz meg egy kurvajo gama !!!!!!
In 1987, the original Pirates! (see our Hall of Fame entry) graced the computer gaming world with a unique mix of pixelated high-seas action. Creator Sid Meier (Civilization, Gettysburg!) admits that the original "opened up a lot of peoples' ideas about what a game could be" when it was released, thanks to the open-ended gameplay and variety of things for the player to do. It had it all: swords, sails, puffy shirts and powdered wigs. Why wait 17 years for a sequel? "With 3D and new technology, we felt we could really add something," Meier tells us. "We've learned quite a bit about gameplay... we learned how to build on a classic game without destroying it." And so, the team that brought Civilization into a new century with Civ III prepares to grapple and board another classic!
Sid Meier's Pirates! will allow gamers to live out the life of a pirate, cruising the Spanish Main during the golden age of buccaneers. Not so much the life of a real pirate -- grimy, desperate, and sick with scurvy -- but the romantic pirates of folklore. Think Errol Flynn or Orlando Bloom, swinging from chandeliers while wooing the maiden and defeating the corrupt Governor. The Caribbean is yours to plunder, sailing where you will and moving from one action sequence to the next in a fast-paced game that's easy to pick up and dive into.
We spent a few hours yo ho hoing it up with Meier at Firaxis secret pirate lair, but we lived to tell the tale. Here's what to expect!