A virtuális memóriát rakd automatikusra, meglátod utána ég és föld a különbség... Nekem bevállt, sokszor szaggatott, de amikor automatkiusra raktam, ment mint a villám :)
A GTR közben az FPS-em állandó 60-61, semmi szaggatás, folyik a kép, mint a nyál. DE, néha, kb. körönként egyszer hirtelen leesik 5-10-re kb. 2-3 másodperc erejéig, és persze akkor a kocsi totál irányíthatatlan, mintha diafilmet néznék kb.. Rohadt idegesítõ.. találkozott már ilyennek valaki???
Akkor pedig volt már GTR a gépeden, és ujra lett rakva és a profilod meg bemásoltad...A megoldás az, ha kiszeded a karaktered csinálsz uolyan néven egy másikat majd azt felülirod a régivel és már megy is a motec!Legalábbis nekem ez segitett...
Nem tudom, de mintha egy pillanatra azt reklámozta volna az RTL klub, hogy holnap este a fókuszban benne lesz az a Hungarorinen lévõ futam, de nem tudom, csak annyit láttam, hogy Hungaroringen köröznek sárga autók, meg hogy holnap lesz bennne
Oda ne is:)Amúgy ha a HGTRM-be nem jársz azt rosszul teszed.De amúgy kint volt fõoldalon a5.hu-n, totalcaron, origon, szal tényleg nem látogatsz híroldalakat.
Aki volt olyan szerencses,hogy kilatogatott ma a Hungaroringre az ingyen nezhetett GT futamot a gold tibunrol. Sajnalhatja aki lemardt rola,nagyon komoly volt testkozlebol nezni es hallani ezeket a gepsarkanyokat.
Üdv.
Akit érdekel 1 eredeti példány bolti ár alatt, irjon.
nem rossz:) autentikus:)
persze lehetne "simább"....
most rendeltem egy silicon gépet:))))á nem is, csak viccolok
Ja értelek én nem erre gondoltam. Hát ahhoz hogy két dolog fusson egyszerre bika proci szükséges.Dual magos proci segítene ezen a dolgon, de sajnos money money money... Jo lett a videó.
tudod én egy kis mogul vagyok, aki szeret játékokból videót készíteni....
lehetõleg olyat, ami nem szaggat
gyenge géppel az a gond, hogy miközben játszol nem tud rendesen rögzíteni a gép...szaggató videók születnek...
2,4 ghz esetén nagyon szaggatott és csak egyetlen autóval tudtam valami értelmeset kihozni...ÍME - 17MB - MPG
P4 2000MH, ATI Radeon 9600XT, 768Ram, a demo frankon megy 19 kocsival
na végre egy jó hír:)
3.0Ghz és egy falatnyi RAM bepakolása után már 8 autóval is megbírkozik akár visszajátszásban is a gépem...lehet lesznek mégis jó GTR videók?:)
Halihó mindenkinek!
Lehet, hogy kicsit késõn szólok, de holnap útnak indul az LFS S2 Tesztbajnoksága. Akinek megvan az S2-es licensz illetve be van fizetve valahova az éves szerverdíj (HGTRM, NASCAR Racers, Hungarian F1C) azokat szeretettel várjuk a futamokon. Aki akar indulni jelezze a LFS fórumon, hogy jönne.
Ja tényleg valaki help mee mert tele van olyan mappal a server list amire nincs pályám honnan tudom ezeket letölteni elõre is köszi.
Bevalom nekem logitech wingman az egyik nem ff teszt gyõztes van és über jó már 3-dik éve de már akkor voltak sokkál jobb cuccok csak azok ff et tudtak én meg nem nagyon sztem ha rángatják a kormányt
"Tudom mindenki a Momo-t ajánlja mert rá va írva,hogy MOMO, de ezen kívül még milyen kormányok vannak?"
Szarok!A megfizethetö árkategoriában a momo a király ez felöl seninek nincsenek kétségei, a pedál gondjai ellenére, de azért mert ez a legjobb kormány biztosan nem fogja senki lekaparni rola a MOMO szignot, hogy ne mondhassák azért vette mert rá van irva... Ezen felül, a profi kategoriákban vehetsz alig 3-400 ezer ft-ért is kormányt, pl ECCI vagy a reményeim szerint nemsoká megjelenö 360 ezer ft-s BRD Speed7 aluminium-karbon, lcd kijelzövel full-full extrásan, nézegess körbe...
Logitech de elvétve van egy két márka ami igen jó, pl RS nevû cucc logi régi ellenfele,de a lényeg hogy mennyid van megnézed a teszteket és te is leteszteled ha más nem legalább azt megnézed hogy tetszik ee.És már tolhatod is,egyébként szuper a játék .
Én is leszedtem a Fia GT Racing-et de az a szemét indítási mizéria kiészített, egyszer sikerült elindítani, de már ezer módszert kiprobálta, most már ott tartok hogy megveszem, bár igazábol a Grand Prix 3 óta nem játszottam szimulátorral, azt is billenyûvel toltam de nagyon élveztem. Ez a GTR nagyon frankó és most szeretnék egy kormányt venni, de nem nygon értek hozzá ezért kéne egy pár tipp, hogy milyet érdemes venni! Tudom mindenki a Momo-t ajánlja mert rá va írva,hogy MOMO, de ezen kívül még milyen kormányok vannak?
A túl sok szim se jó szerintem. Nekem kifejezetten ellenszenves az a megoldás, hogy a SimBin (vagy ha úgy vesszük, akkor a 10tackle) évente kiad egy szimet. Kicsit ennek a szememben tömegcikk-érzete van még akkor is, ha a GTR és a GTL más korszakot ölel fel. Szimulátor vonalon ez viszont nem jó dolog. Legyen a piacon legfeljebb 4-5 irányvonal, amelyekhez folyamatosan jelenjen meg grafikai, fizikai, netcode, stb frissítés (mint a GPL anno). De ne legyen ugyanolyan tömegcikk, mint az arcade játkok.
Igazan pontosat en sem tudok, hogy mit is kaptak meg az rFactor-bol, ezert is irtam "csak alapjatekot":)
Igen neked is igazad van, de pont mostanában gondolkodtam rajta hogy ez csak nálunk (sõt már nálunk sem) ilyen komoly kérdés. Már nem kell kõ gazdagnak lenni ahhoz, hogy az ember vegyen egy kormányt amit minden autóverseny programhoz tud használni vagy vegyen egy TrackIR rendszert ha erre van igénye.
Szimulátorokra igény van és szerencsére ezt egyre több cég látja majd be (ezért is örülök a GTR sikerének). Mindig többségben lesznek a Juiced, NFS vonal képviselõi, de ez így van rendjén. Szerintem örüljünk, hogy nem kerültünk ki annyira a figyelembõl mint a repszimesek, akik jó ha 2 évente kapnak egy-egy programot.
Az utolsó mondatodban azért van egy kis tévedés szerintem. Ha én jól tudom, akkor nem kapták meg a teljes motort csak a grafikai részét, de ha tévedek ebben biztosan kijavítanak majd.
A megjelenes biztos nagyon betett neki, mar csak ha magambol indulok is ki: ha tavaly megjelenik, tuti sokat mentem volna vele, sot valszeg indultam is volna valamelyik banoksagban. De most, hiaba vettem meg mar X hete, talan ha osszessegeben 1 orat ha toltam (bar ebben az idohiany is kozrejatszott erosen:D).
A vedelem is sokat szamit, de igazabol az LFS kemenyebben vedett, sot azt csak online lehet megvenni (az itthoni tapasztalatok szerint, 10 emberbol csak egy tudta onaloan megvenni bankartya problemak miatt), osszessegeben dragabb is, raadasul "orok alfa/beta/demo" es megis eleg sokan toljak.
Ami engem sorozatosan elremisztett: megjelenes - az eredeti verzio pocsek onmline kodja - az egyre komolyabb program vedelem (modolas ellen).
Ha tavaly kiadtak volna egy sokkal nyiltabb demot, burkoltan bejelentik hogy hasonloan MOD-olhato lesz mint az F1C, es persze megjelenik mindenhol idoben, tuti hogy a kovetkezo verzios F1C MOD-okat (pl. F1 2005, Prototype, ETCC, WGTS, PCC, OWR stb.) vagy ezek egy reszet, vagy ezeken felul ujakat, azonnal elkezdenek konvertalni/kesziteni a GTR-hez. Biztos vagyok benne, hogy meg az is megvette volna, akit az alapjatek nem erdekel, mert csak pl. a CTDP F1 2005-re vagyik uj, frissitett, szebb, jobb online kodu engine-nel.
De ezt buktak:( Vagy a liszenszet vedtek, vagy az arcuk lett nagy, vagy csak bevetelt akartak, de ez a plusz 3/4 ev annyit szmaitott, hogy az rFactor elerheto tavolsagba kerult, s oket atugorva mar arra kezdenek el fejlesztgetni.
Bar jon a GTL uj ISI engine-nel, de ott is "csak" az alapjatekra szamithatnak, mert az rfactor-t folyamatosan fejleszteni fogjak, es tuti hogy ahoz megadnak minden segitseget, mert tudjak, tobbet kaszalhatnak hosszutavon a MOD-okbol, mint az alapjatekbol.
Persze, igazad van. De egy hardcore szimulátor, amihez rögtön kell pl egy kormány, sosem lesz olyan népszerû mint egy arcade játék. Fõleg a fitalaok körében.
De ez nem kizárólag a SimBinnek tudható be vagy a programnak. Szerintem ennek sokkal inkább oka az elhibázott és számomra a mai napig baklövésként értékelt megjelenési mizéria. Ha ez nincs akkor biztosan nagyobbat durrant volna.
Vitatkozhatnánk, de szerintem a komoly védelem is keresztbe tett a rendes elterjedésnek (de ez az én magánvéleményem).
Ja, Németországban, ahol egy kicsit nagyobb kultusza van az online játékoknak, nézd csak meg pl. hol vették a legtöbb LFS licence-t.
Ocrana-s csapattársammal, Buster-rel pont errõl beszélgettünk a múltkoriban. Õ egy német srác, annyit kell tudni róla hogy NFS-rõl váltott GTR-re, és NFS-ben WCG-n 6. lett asszem. Neki van összehasonlítási alapja, és azt mondta GTR-nek ilyen népszerûséggel esélye sincs arra hogy WCG-re, vagy nemzetközi pénzdíjas rendezvényre kerüljön :\
igaz csak német nyelvterületen, de az LFS-el már 1-2 éve pénzdíjas bajnokságok mennek. Az s2vel is, pedig még csak alpha, de már alkalmas ilyen komoly bajnokságok megrendezésére is.
Hát biztosan kasszasiker volt, de nem abban az értelemben hogy maga a játék lett sikeres, hiszen akkor még tényleg a kormány is luxus cikknek számított (viszont alapfeltétel volt a programhoz szinte). Viszont ha azt veszed, hogy a NR2003 lényegében ugyanez a fizikai motor van némi módosítással akkor biztosan anyagi siker volt.
Sajnos a szimulátorok terjedésében én nem vagyok ennyire derülátó. Mivel ezekben a cybersportokban a kiadók is kemény pénzeket nyomnak a bajnokságok rendezõinek, így az én félelmem inkább az hogy az EA NFS sorozat elõbb lesz pénzdíjas versenyen játék mint bármilyen szimulátor. A milliós eladások meg szerintem azért nem jönnek majd soha össze, mert ez eléggé függ a földrajzi elhelyezkedéstõl. Gondolj bele, hogy a NR2003 európában nem volt egy átütõ siker, de amerikában azért vezette a heti eladási listát is és sokáig TOP10-ben volt a játék.
Ezek mind akadályozó tényezõk. Abban egyetértünk, hogy szerencsére egyre többen vagyunk.