A megjelenes biztos nagyon betett neki, mar csak ha magambol indulok is ki: ha tavaly megjelenik, tuti sokat mentem volna vele, sot valszeg indultam is volna valamelyik banoksagban. De most, hiaba vettem meg mar X hete, talan ha osszessegeben 1 orat ha toltam (bar ebben az idohiany is kozrejatszott erosen:D).
A vedelem is sokat szamit, de igazabol az LFS kemenyebben vedett, sot azt csak online lehet megvenni (az itthoni tapasztalatok szerint, 10 emberbol csak egy tudta onaloan megvenni bankartya problemak miatt), osszessegeben dragabb is, raadasul "orok alfa/beta/demo" es megis eleg sokan toljak.
Ami engem sorozatosan elremisztett: megjelenes - az eredeti verzio pocsek onmline kodja - az egyre komolyabb program vedelem (modolas ellen).
Ha tavaly kiadtak volna egy sokkal nyiltabb demot, burkoltan bejelentik hogy hasonloan MOD-olhato lesz mint az F1C, es persze megjelenik mindenhol idoben, tuti hogy a kovetkezo verzios F1C MOD-okat (pl. F1 2005, Prototype, ETCC, WGTS, PCC, OWR stb.) vagy ezek egy reszet, vagy ezeken felul ujakat, azonnal elkezdenek konvertalni/kesziteni a GTR-hez. Biztos vagyok benne, hogy meg az is megvette volna, akit az alapjatek nem erdekel, mert csak pl. a CTDP F1 2005-re vagyik uj, frissitett, szebb, jobb online kodu engine-nel.
De ezt buktak:( Vagy a liszenszet vedtek, vagy az arcuk lett nagy, vagy csak bevetelt akartak, de ez a plusz 3/4 ev annyit szmaitott, hogy az rFactor elerheto tavolsagba kerult, s oket atugorva mar arra kezdenek el fejlesztgetni.
Bar jon a GTL uj ISI engine-nel, de ott is "csak" az alapjatekra szamithatnak, mert az rfactor-t folyamatosan fejleszteni fogjak, es tuti hogy ahoz megadnak minden segitseget, mert tudjak, tobbet kaszalhatnak hosszutavon a MOD-okbol, mint az alapjatekbol.