kipróbáltam és tényleg egyedi,és hangulatos játék lesz
Láttam egy Fahrenheit videót. Abból az jött le nekem, hogy ez egy idióta akció TPS lesz.
Na a demó meg nem ezt mutatta.
De mivel a videó gondolom több részt is átfogott a demo meg egy pici részt csak, így nagyot csalódtam a játékban, legalábbis egyenlõre.
Nem lehet mindenki cikkíró, nem juthat mindenki elõbb információhoz. Inkább örülni kellene, hogy ezekben a fórumokban a lányok és fiúk megoszthatják a beszerzett infóikat, ez egy - mondjuk úgy - gyûjtõhely. Nincs ideje mindenkinek végignézni a magyar és külföldi játékmagazinokat. :-)
grebber: az a másik tipikus... arra gondoltál, hogy a magyar ember mindig keres valamit, amibe beleköthet? :-) Pont most olvasom a Galaxis Útikalauzt, rémesen emlékeztet a Vogonok viselkedési formájára. Attól boldog, ha beleköthet mindenbe. :-))
LOL most jobb lenne az hogy ugyanonnan vezsem az infot és csak a szöveget irnám be? Ugylátom kezd elõbujni egy másik tipikus magyar faszság. Eddig volt(van) az hogy a sok csira nem birja elviselni hogy hogyan mer valaki a "játékosok fórumába" játéknak topicot nyitni /apám ezt a pofátlanságot/ most te meg jössz ezzel a másik hülyeséggel.
Van itt valaki, aki rendelkezik "némi" programozási tudománnyal??
A Fahrenheit *.dat fájlból kellene kiszedni valahogy a felirat fájljait. MMster már nézte egy részét ki is szedte, de azt mondta nincs idelye többet evvel foglalkozni. :(
Dohi mester talált rá a Dagbladet norvég gamerportál azon interjújára, ahol az olvasók kérdezgethették a Fahrenheit egyik fejlesztõjét. Álljon itt néhány érdekes infomorzsa az ömlesztett szövegbõl. a kiadó (Atari) változtatta meg a játék nevét Indigo Prophecy-re Észak-amerikában. Az európai változattal majdnem teljesen megegyezik, azt kivéve, hogy nem tartalmazza a szexuális tartalmú jeleneteket. 12-15 órányi játékélményt ígér a Fahrenheit mikor az olvasók a Max Payne-hez hasonlították a játékot, akkor a fejlesztõ uriember hevesen tiltakozott; a fõhõsnek nem lesz fegyvere.
info: Hardwired
6 eve megtortent, Grim Fandangonak hivtak az illetot.
Übersirály az biztos. Csak szerintem lesz ez még rosszabb is. Ha jól tudom ezt vitték az E3-ra és ezért itt mindent beleadtak. Nem hiszem,hogy minden egyes ponton, ennyi megoldás lesz. :(
Nekem az nem tetszett,hogy miért nem bírja az összes vért feltörölni? Mert akkor észre sem vennék a halottat vagy 2 napig! :)
Ez tényleg fantasztikus ..... nekem egybõl a MaxPayne elsõ részének komor világa (nálam No.1) jutott eszembe róla. Hátmég amikor megemlítették valami cikkben a Memento-t és Hitchkock -ot ..... elképesztõ. De honnan jutott eszükbe ez a zsír interaktív kezelés???? Ezeknek is a zufók súgtak vazz ...
Amikor nemfizettem ki a számlát és ki akartam menni, és a jard rámnézett a kócos szemöldökével és Lucas nyelt egy nagyot ..... JÁÁÁJ .. majbészartam énis
A demó kurva jó! Már nagyon várom ,hogy megjelenjen.
OK, nem lehet.
Azt nem tudja valaki, hogy hogyan kell ugy csapolni, hogy a rendor ne vegye eszre a nyomokat? Vagy azt nem is lehet kivitelezni?
elfelejtettem kifizetni a számlát, hát nem beparázot. ^-^
Nem tudom mit meg minek kavarnak ennyit a címmel. Mondjuk lehet ez is csak egy reklámfogás:) Mindenki errõl beszél:)
én úgy tom, hogy Európában Fahrenheit címmel, míg az USA ban Indigo Prophecy címmel fog megjelenni.
Vampire: Bloodlines. Tobb mint harom honapig allt dobozban, a kiado nem volt hajlando ez ido alatt engedelyezni egy alapos patchelest, meg is lett az eredmenye. RIP Troika :(
Az egér bal gomját kell használni.Amint megjelenik fent egy vagy több ikon elõször szemmel kiválasztod, hogy mit szeretnél csinálni (pl. kezet mosni) és a bal gomb+megfelelõ irányba húzva az egeret(látszik az ikonon, hogy merre kell húzni) végrehajtja azt.
nforce fórumról: The release date it's not semptember... It went gold a week ago. At least in europe...
Emberek! Plz help! Esküszöm, hogy nekem nem mûködnek a másodlagos irányítás gombok!! hiába nyomkodom nem csinál SEMMIT!! Nem hinném hogy ennyire béna lennék, az ÖSSZES gombot végignyomtam és semmi... csak a mozgás megy meg a pda... vááááá help...:)
arra kiváncsi leszek, hogy hány karaktert lehet majd irányítani. És tuti megdöbbentõ lesz majd ha kiderül az egyikükrõl, hogy õ a gyilkos
ááááá hát ebben sztem még csak egyedül van
egy kérdés hogy lehet karaktert váltani mert azt irják lehet de nekem nem jönn sehogye ösze
spoiler!!!:
palit klozettba behúz,folt feltakarít,kézmosás,kés felszedése és lehet kifelé menni a bárba... ez egy QRVAJÓ gém lesz,kár,hogy ilyen rövid a demo kép a képben (vagy hát igazából mellett:)cucc zseniális,ez mindenképp levadászandó
A demo csak az elmenekülésig tart. akárhogy probáljuk befejezni a sztorit, nem enged tovább, csak az ujraprobálást engedi.
valakinek sikerült már továbbjutni? én mindig elakadok, mert a rendõr észreveszi a vércsíkot a wc elõtt (nagy foltot sikerült eltakarítani).
demo (meg mindig Fahrenheit a cime nem Indigo biz-basz)
sztem ez zseniális lesz,kicsit nehézkes a pali irányítása,de biztos majd megszokható,télleg zsír
jáá nem figyeltem az elején bal jobb gombokat nyomkorászni,na kipróbálom
na akkor hogy kell a fickót eltüntetni a földrõl,odáig jutottam,hogy megemeltem aztán vagy egy ilyen vizszintes sáv,amit gondolom mozgásba kéne hozni vagy nemtom
Egy újabb videó jelent meg az Atari gondozásában készülõ fahrenheit-bõl. A „pschio thriller” beütéssel megáldott játékból ezúttal egy közel két perces videót tekinthettek meg videó
Fahrenheit átnevezve! [2005-01-28 @ 23:59 - ZeroCool] (kommentek: 2) Még tavaly novemberben, a Vivendi úgy határozott, hogy nem finanszírozza tovább a Fahrenheit címû játék fejlesztését. Kisvártatva az Atari lecsapott rá, és a munkálatok folytatódtak. Ma, a "frissen sült" kiadó átnevezte a játékot. Mostantól úgy kell keresni, mint Indigo Prophecy. Véleményem szerint ennél bénább lépést nem is tehettek volna, lévén a korábbi név legalább mostmár be volt járatva. Az elkövetkezendõ fél évben (jelenlegi megjelenési dátuma elvileg 2005 június 7) pedig már biztos nem is változik nagyon a helyzet...
Nem a fõszereplõ srác lesz az igazi gyilkos, hanem egy másik szereplõ, akit szintén irányítunk majd ( persze az közben nem derül ki hogy õ a gyilkos)
Ezt még régebben egy elõzetesben olvastam.
"Fahrenheit: Az interaktív mozi !
(Adventure Gamers) Hosszú évek után a nagyon ígéretesnek hangzó Fahrenheit végre újra hallatott magáról az E3-on. Szerencsés játékosok már ki is próbálhatták a különös sztorival és játékmenettel megáldott okkult-krimit az E3-on. Úgy néz ki a korábban emlegetett epizódonkénti megjelenést elfelejtették hálisten... Viszont a szemtanuk kõkemény gyomorszorongató hangulatot emlegetnek, amely a Memento nyomasztó atmoszféráját idézi fel. Egy kis emlékeztetõ Soguntól: A történet hátborzongató: Lucas Kane teljesen normális állampolgár, aki New York egyik bankjában dolgozik. Egy éjjel lesétál a sarki kávézóba, ahol hirtelen olyan érzése támad, mintha marionett bábut csináltak volna belõle és valaki más mozgatná a karjára-lábára kötözött (képzeletbeli) fonalakat. Elvesz egy kést az asztaláról és bemegy a mosdóba. Furcsa jeleket kezd el vagdosni a kés hegyével az alkarjába és megöli az elsõ embert, aki betéved a helyiségbe. Önkívületi állapotában látni vél egy férfit, aki a padlón ül, gyertyákkal körülvéve és mellette egy elveszett tekintetû kislány. Ettõl a ponttól kezdve Lucas gyilkossá válik a rendõrség szemében, de õ nem hagyja ennyiben. Rá akar jönni, mi történik vele valójában."
Az lehet, hogy a grafika nem a legjobb, legkidolgozottabb, de egyrészt még a megjelenésig javulhat, másrészt meg egy kalandjátéknál messze nem a grafika a legfontosabb.
A grafika nem annyira, de az irányítás módja annál inkább felkeltette az érdeklõdésem... Na, azért a képek sem olyan rosszak, de láttam már sokkal kidolgozottabb játékot is. A Gamestar -on jobban meg lehet nézni a képeket, akinek kedve van... :)
Hát ha igazak, amiket írnak, akkor leginkább semmire :)) Ugyanis ezzel a játékkal új mûfajt óhajtanak létrehozni. De nem csihipuhi, agyatlan akció lesz, hanem inkább kaland. Tehát itt majd nem a fegyvered kell használni, hanem az agyadat. Többet még nem tudni róla...
én azt olvastam mindegyik részben mást kell irányítani így egy epizódon belül valószínüleg "csak" egy ember bõrébe lehet bele bújni,illetve a vége felé irányítjuk magát a gyilkost,viszont úgyhogy mi nem tudjuk,hogy kivel vagyunk :)
ja kb 2 éve volt róla egy elõzetes pc guruban asszem,nem tûnik rossznak
Hát remélem nem, bár ennek a kiadását még nem tolták el egyszer sem :)) Mindenesetre ha sikerül megcsinálniuk, amit ígérnek, akkor új mûfajt teremt a játék.
Mostani kedvcsinálónk egy olyan programot igyekszik bemutatni nektek, mellyel kis csapatunk nem egy tagja már igen régóta szeretne játszani. A mindannyiunk által alapmûként elkönyvelt Omikron: The Nomad Soul készítõi lassan negyedik éve dolgoznak a Fahrenheit-en, habár eme hosszú idõ munkájából a játékosok eddig nem sokat tudhattak meg. Ezévben azonban végre ki lett tûzve a megjelenési dátum, s mivel végre összegyûlt elegendõ mennyiségû információ egy elõzetes megíráshoz, nem tudtam (tudtuk) megállni, hogy írjunk a Quantic Dream gyöngyszemérõl.
A program szinte biztos, hogy alapjaiban fogja megváltoztatni a PC-s játékok történelmét, a kérdés mindösszesen annyi, hogy a fejlesztõk meg tudják-e valósítani az elképzeléseiket minõségi formában. Úgy képzeljétek el a játékot, hogy ti irányítotok benne mindent és mindenkit s ezt a lehetõ legegyszerûbb módon. Az irányítás körülbelül olyan, mint amilyet a méltatlanul elfeledett Gabriel Knight 3-ban láthattunk, azaz lehetõségünk lesz beállítani a megfelelõ kameranézetet, s e mellett a karakterek cselekvését is mi határozhatjuk meg. A Fahrenheit ezzel sokkal inkább egy filmre fog hasonlítani, mintsem egy szoftverre, ami bizonyos szempontból lehet jó is, illetve rossz is. Egyrészt érdekes lesz végigtolni egy játékot végig a saját elképzeléseinkkel, másrészt viszont én aggódom egy kicsit, hiszen mi van akkor, ha a "filmkészítéshez" adott kellékeink nem fognak akkora mozgásteret biztosítani, hogy élvezzük azt?
A srácok mindenesetre igyekeznek a tõlük telhetõ legjobbat kihozni a Fahrenheit-bõl, így például azt ígérik, hogy az irányításhoz az egéren kívül semmi más nem fog kelleni, de lépjünk tovább, nézzük meg magát a programot. A történet tizenkét epizódra épül, így lényegében olyan lesz, mint hazánk - sikertelenségének ellenére - vérprofi kalandjátéka az A.G.O.N., abban térnek el a szoftverek egymástól - és Istennek hála - hogy a Fahrenheit megvásárolható lesz majd boltokban is, nem kell hozzá feltétlen hitelkártyával rendelkeznünk. Az epizódok elõreláthatólag havonta fognak kijönni meglehetõsen alacsony áron, s a legelsõre november tájékán számíthatunk, de a Vivendi tervez hármas, illetve hatos kiszereléseket is. Visszatérve a történetre: 2005 New York-jában járunk, ahol is a tél megdönt minden eddigi rekordot. A kegyetlen hideg persze nem béníthatja le a város életét, ám valami mégis elkezdõdik. Az emberek hirtelen megváltoznak és rituális módon elkezdik leölni társaikat. Mi is egy ilyen gyilkost alakítunk, nevezetesen Lucas Kane-t, ám mi szeretnénk rájönni, hogy olykor-olykor ki, vagy inkább mi veszi át az uralmat testünk és lelkünk felett. Azonban nemcsak a szerencsétlen gyilkossal kell idõröl-idõre elmenekülnünk, alakítjuk az õt üldözõ nyomozónõt, Carla Valenti-t, illetve Mr. Kane családját is.
Az akciókalandjátékok népes táborát gazdagítani igyekvõ Fahrenheit azonban nem olyanfajta móka, mint amilyenekkel eddig összefuthattunk a mûfajon belül, itt ugyanis nincsenek fegyverek, sem bunyók, csupán a reménytelen menekülés, a folytonos üldözés, no meg a gyanakvás, mely egyre jobban összefüggésbe hoz dolgokat. Remélem, hogy a tizenkettedik rész végére minden kiderül, nem pedig egy bugyuta Silent Hill-es befejezéssel leszünk gazdagabbak.
A vizualitás meglehetõsen impresszív, a Quantic Dream a saját, ICE névre keresztelt grafikus motorját alkalmazza a fejlesztés során. A képek már 2001 végén / 2002 elején is gyönyörûek voltak, a 2 évnyi fejlesztés után még szebbek lettek. Érdekesség gyanánt megemlíteném, hogy eddig 30 színész mûködött közre a Fahrenheit elkészítésében, s az õ lemodellezésükkel 140 játékbéli karaktert, s közel 12 órányi in-game animációt hoztak létre a fejlesztõk.
Remélem, hogy eme cikkünkkel ti is kedvet kaptok majd a programhoz. A játékkal a Vivendi nagyon sokat bukhat, de meg is gazdagodhat belõle, mi csak a legjobbakat merjük remélni. Egy azonban biztos: a Fahrenheit-tel egy új mûfaj fog megteremtõdni, mely nem árt már a PC iparnak.