Na így 1.5 óra játék után ami lejött: Összetettebb mint a diablo2 viszont egyszerübb mint a baldurs gate2 valahol a 2 között van. Általában nincs a karakter teleszórva küldetésekkel 1 van + fõküldi de az az 1 sem bonyolult megmondják mit hol keress mit csinálj. Nekem elsöre bejön de rpgt csak 1-2 nap után lehet igazán megitélni.
Szerintem meg a képek alapján egyáltalán nem tûnik gyengécskénet.
Azt írják róla máshol, hogy bár nincs multi, egész jó játék.
Akkor majd irj még róla a valamit, mert eddig a képek alapján nagyon gyengécskének tûnik.
10 perc játék után hát nem is tudom a Sacred után gyenge próbálkozás, de azért tetszik jók lettek a hangok. Grafikailag se a legjobb, de azért játszható. Valami katedrálisba mentem be ott volt egy lezárt láda úgy lehetett kinyitni, hogy átváltottam álomvilág módba (lenti kép amikor megnyílik a föld), akkor valami fura szellemek jöttek, kicsit olyan mint a soul reaver-ben. Van egy mestered akihez vissza lehet menni tölteni meg pofázni vele. A képekrõl ítélve változatos helyszínek lesznek benne. Mondom ez csak 10 perc játék után jött le.
valamelyikõtök nem írna az oldalra valami élménybeszámolót, értékelést? ne adj isten tippeket? leírást? esetleg elküldenétek a teljes manualt?
ha csinálnak vmi rendes storyt még jó is lehet,na meg ha 2 év múlva adják ki,mert ma még elmegy ez a grafika,de 1 év múlva is loller lesz ^^ majd meglássuk
hát...
Jellemzõk: alacsony polygonszámú – értsd: picike – modellek a karakter, NPC és szörnyábrázoláshoz mozgó fényforrások és táncoló árnyékok hardveresen gyorsított tûz, füst, villám és vízpára effektek extrém finom ZOOM és a motion blur (sietõ tárgyak körvonalait mossák) 3D tükrözõdések az épületek, tárgyak felületén 16 és 32 bites textúra optimizáció Felbontások 1600x1200-as magasságokig Elõre renderelt hátterek. Aktív idõjárás, váltakozó éjjelek-nappalok, Rywennya fantasy világát bearanyozó, elképesztõ globális 3D mágiaeffektek. 100 varázslat, 24 skill, PERK-ek tucatjai, 50 pálya és még sok más, talán Pöttyöskörmû Teknõsbéka Farm..vagy ilyesmi vár rátok
A fejlesztés vezetõje Nagy Péter. Õ válaszolt a érdeklõdõk kérdéseire. Cégünk ez évben alakult. Gyémánt bányászaink Szlovákiában vésik a követ, menedzserünk pedig Németországban pókerezi el a fiúk által bányászott kincset. Létszám: egy szál pókermenedzser, egy deka programozó, 2 db 3D grafikus, egy kanál 2D grafikus, egy csipet dizájner és egy tál forgatókönyvíró. Mindenki öreg rókaként nyomja az ipart.
Edzsimünk már féléves, de úgy istenigazából júliusban markoltuk meg a szeneslapátot. A Cult történetérõl csak ennyit: "... Egyszer volt, hol nem volt, hogy egy messzi, messzi világban - amelynek neve legyen Cult - az emberek azzal szórakoztak, hogy ítélõbíróság elé hurcolászták a vallásos embereket. A nép szerint az istenek elhagyták Cult világát, bosszúból a nép meg jól elfelejtette õket. Nem úgy ám a papokat, meg egyéb szentfazékokat! Ezeket jó szórakozás volt kinyúvasztgatni. Szóval Te éppen egy ilyen vallásos emberkét játszol, aki mesterével együtt gombászni megy ki a templomjuktól két dombnyira elnyújtózó legelõre. Kisvártatva visszatértek és látjátok ám, hogy az egész templom földig van rombolva. Megszaporázzátok lépteiteket, - röpködnek a gombák kosaraitokból, - és mikor beléptek a kapun, látjátok, hogy szerzetes testvéreitek lefeküdtek pihenni, mert nagyon elfáradtak, miután a körülöttetek ugrabugráló, soha nem látott szörnyek kissé halálra marcangolták õket. Mestered hirtelen "zavart érez az erõben" :] és leszalad a pincébe. Sírva jön elõ, és nagy nehezen eldadogja, hogy eltûnt a hiperbrutál, póverful, Szent Ereklye, amely nagyon mágikus volt. Annyira fontos neki ez a szent ereklye, hogy megfeledkezik a finom, gõzölgõ gombalevesrõl, amit megfõztél, míg õkelme lent rohangált a pincében, és mivel Te már amúgy is befaltad majdnem az egészet, felkerekedtek, hogy megkeressétek az irtózatos hatalmú Szent Ereklyét." Egyedül fogsz kalandozni a játékban. Karaktergenerálás hál istennek lesz. Képességeket és szakértelmet választhatsz magadnak. Valós idejû lesz a harc, tehát a feléd hajított malteres vödör addig repül, míg meg nem nyomod a SPACE-t, csakúgy, mint a BélaGézában (Baldur's Gate). Nem lehet pörgetni a kamerát - lévén elõre renderelt a háttér - , lehet viszont zúmolni. (ráközelíteni madártávlatból a terepre) Egyenlõre nincs szerzõdésük kiadóval. [Hardwired]