egy kis poén a várakozás izgalmait ellensúlyozandó: :D
Ezt a gyöngyszemet a biowares fórumon találtam: kérdés: Important question: Are the romance options limited to boy+girl? Are any of the companions bisexual?
válasz: [sarcasm] Unfortunate, I had been so hoping to start with carving a hole in a water melon, then moving up the food chain to a random farm animal, maybe a close relative, topping it off with a freshly dug up corpse. [/sarcasm]
Csak 3 féle gólem, 2 óriás és 2 sárkány lesz? És akkor sebez most a knockdown vagy nem? Nagyon kíváncsi vagyok mi fog ebbõl kisülni.
Csak három gólem lesz (penge, csont, vas) és két óriás (tûz és jég) két sárkány modell van: vörös és fekete. ...az egyik harcos, a másik meg pap A Knockdown és a Disarm a továbbiakban nem okoznak sebzést
Hat ez akkor nagyon gaz. Legalabbis az Improved Disarm. Me'g hogy belekerul egybol a tamado inventoryjaba a kezbol kiutott fegyver. Ezt nem kellene forszirozni szvsz.Amugyis mindig az volt a gaz, hogy a foldrol felvette az ellen es nem minosult lopasnak, es a szerver gazdai sem tudtak ezt kordaban tartani semmifele scriptekkel, hiaba hoztak olyan szabalyokat, hogy a fegyvert a harcutan visszakell szolgaltatni. (mondjuk ezzel nem ertettem egyet) De hogy egybol belekeruljon az ellen cuccai koze ez nagyon lol.
Able Learner : egyenlõre úgy néz ki, hogy emberek vehetik fel és a hatása az, hogy a nem az osztályodba tartozó skilleket (szakértelmeket) is egy pontért veheted fel a megszokott dupla helyett. Az igazság az, hogy továbbra is lesz egy limit ami maximalizálja a nem támogatott skillek fejlõdését alacsony szinten, tehát ha támogatott gyorsabban fejlõdhetsz vele, de, ha késõbb szeretnéd magasabb szinten feljavítani, akkor nagyon hasznos ez a képesség, akár úgy is, hogy mindíg csak a limitig maxolod és így a támogatott (osztályra jellemzõ) skillekre több marad az aktuális szintlépésnél. forrás:nwn2news
Sajna a Pale Master még mindig gyenge... nekem van most egy az nwn-ben, és a lénye nélkül semmit sem ér. Igaz, jó a múmia is már, de sárkány ellen meg durvább szörny ellen semmi esélye. Varázslatokat kap, de nagyon alacsony a hatásfokuk... pl tûzlabdával sebzek kb 10et Wizard lvl3 PM lvl8 amúgy De nekem attól még tetszik
Háhá, mivel rouge-om sohasem volt még NVN-ben ezért nekem tuti drow zsiványom lesz, aztán majd szakosodunk assassinra :)
Vegre a bardot kicsit erosebbe tettek, mar ideje volt. Viszont druida maradt olyan amilyen volt. A Warlocktol meg szerintem kezdhetnek el rettegni a szerver ill modul tulajok. :P
Ez az nwn1-re vonatkozik... Melyik karaktert lehet jobban kijátszani, a rangert vagy az arcane archert? És ha rangerrel mész akkor milyen fegyvert használsz? Én most weapon finesst választottam, 2 short sworddal meg long bow.
Nagyon gyenge egyedul, egy hasonlo szintu barmilyen ellenfel ellen. Teszem hozza sajnos, mert en szeretek nagyon rangerrel jatszani, de sajnos szerintem is tul gyenge.
A ranger sajna multiban játszhatatlan volt. Sajna a társak hamar kiközösítették õket (szerintem kegyetlenség volt), mert csak hátrányára voltak a csapatnak (bár ha jobban meggondolom a rangerhez passzol a szoló életmód, de akkor mire jó a multiplayer). Az arcane archer jó volt, de ugye odáig is el kell jutni. Szerintem a kettõben nagy elõrelépés, hogy az egyes kasztot tuningoló képzettségekhez az azokat eddig számtalan feltételeik miatt (dodge, mobility, two w fighting, közeli lövés) most egy idõ után ingyen meg lehet kapni. Azért még a jövõ zenéje, hogy multiban, hogyan muzsikál az új ranger. Errõl jut eszembe: Ha valaki kap bétateszt meghívót, remélem értesít minket a tapasztalatairól itt a fórumon.
az, hogy mit tudsz kijátszani sokban függ a személyiségetttõl szerintem, de multiban csak az AA él meg, a ranger szimplán nem. Kétkezes harcmodornál javaslom egyik kézbe rapiert a másikba (offhandbe) a tõrt+ 2 w fighting+improved 2 w fighting. A büntetések így csökkenek a minimálisra. A kettõben lesz egy árdekes prestige class a prc-bõl :a duelist, de mivel sok int és dex kell hozzá (ha sebezni is akar akkor str is) tumble bónusz már csak minden 10 pontért jár szóval..., nagyon sokat kell agyalni rajta, hogy nekiálljon az ember. Mindenestre aki egy jó duelist kombót tud összehozni az már nagyon fineszes, vagy csak vén róka NWN-ben. Én mint már mondtam korábban eldritch knightra gyúrok. Már elötörim is alakul. De nem leutánozni! :)
Hiaba magas a dexed, eleve sokkal kisebb a konnyupancel vedelme, mint harcos mondjuk akivel szembenallsz es fullplatet hord. Arrol nem is beszelve, ha ketkezes harcmodort folytatsz, akkor pajzsod sem lehet, tehat annak is kiesik az vedelme. Raadasul, az ero tobb sebzest is ad, amig te csak a tamadopontodat noveled a dex emelesevel, addig egy harcos az ero novelesevel a sebzeset a fegyverenek is noveli. Ketkezes harc ezenkivul negativ modositot is ad a tamadoertekedhez. Persze erre azt mondod, hogy de egyel tobbet is tamadsz. Viszont szamolj kicsit, valaki felvesz egy piercing resistes ovet es mar gyakorlatilag karcolgatod az 1d6os rovidkardoddal, mondjuk 14es erovel indulsz az azt jelenti, hogy egy 5/- ovnel kritikus nelkul legjobb esetben 3 sebzest tudsz bevinni jobb, 2 sebzest tudsz bevinni balkezzel. Ez eleg gyengusz. Ugy meg azt mondanam, hogy ha a parry adna ketfegyveres harcnal ACt es mondjuk jarna neki a tumble is, hogy mar lehet kezdeni vele valamit. De igy nem sokat er. Kozelharcot ellehet felejteni. Ijjal meg multiban a lagos mapokon nehez az elet es allando futkosas, mert ha megallsz veged.
Sokan emlékezhetünk, hogy a pw-ken nagy viták alakultak ki a lootolás, a ládák és a csapdák rendszerének kiforratlansága miatt. Ezen is próbálnak segíteni a 2-ben. Bár a megoldások nem új keletûek hiszen néhol már alaklmazták õket az 1-ben is. Az csapdák ezentúl újra élesítõdnek, tehát hiába gyalogol bele a csapat tankja, az újra meg újra sebzést fog okozni, addig amíg valaki nem hatástalanítja. Felértékelõdik tehát a rouge-ok szerepe a csapaton belül. A másik újítás (szintén, elõrehaladottabb gondolkodású pw-készítõk már alkalmazták), hogy a ládákat, ha erõszakkal próbálják meg kinyitni az azt eredményezheti, hogy törött tárgyakat találunk benne.
Igen ,ezt mar az egyben is a modulkeszitok igy oldottak meg es sokkal jobb mint az eredeti allapot. Mondjuk azzal azert nem ertek egyet teljesen, hogy ezzel felertekelodik a szerepe a rogueknak, addig amig van a varazsloknak knock varazslatuk. De persze ha varazslo vagy magus nincs, akkor biza nem art egy jo kis toli a csapatban. Bar maga a toli is halalos , mindenkire ketkezes harccal es egy SD osztallyal. Jaj akinek a kozelebe kerul, mert annak biza vege. Csak sok modulkeszito nem kultivalja ha csak egy SD osztalyt vesz fel a tolvaj.
Újabb jó hír! A multiclass karakterek skillpontjainak növelésénél a skillpontok növeléséhez szükséges érték (dupla, vagy szimpla - támogatott, vagy nem)az aktuálisan növekedõ osztály szintjétõl függ (még mindíg), DE!: Ellentétben NWN1-el az aktuálisan maximális skillpontérték a szabályok szerinti karakterosztály +3, ha !BÁRMELYIK! már felvett osztály támogatja az illetõ skillt és karakterosztály+3/2, ha nem.
Tegnap megkezdték a szerencsés beta-teszterek kiválogatását!
Ez egy marhasag. Eleve a karakternek a fo osztalya kellene, hogy meghatarozza a skillpontok felvehetoseget, nem az ,hogy mert van egy masik osztalya is ezert csak 2 skillpontot vehet fel. Teszem azt, a karaktert az apja harcosnak akarta nevelni, de nem tetszett neki az az elet es elszokott otthonrol es beallt a tolvajok koze. Tehat az elso szintje harcos es utana 39 szintje tolvaj, ezert most nem vehet csak fel mindossze 2 skillpontot szintenkent a tolvaj skilljeihez, mert multiclass ? Megint azt mondom erre, hogy marhasag es raadasul logikatlan is.
Az összes mágus nagyon gáz, nekik lvl 20-on megáll a fejlõdés míg a harcosok felette is kapják a szintenkénti bónuszaikat. Ráadásul ezek a +10-es és hasonló csaló cuccok mint a NWN kiegben, na az meg a másik fele, simán immunis lehet vki egy mágusra. A használható skilleket (pl. a lvl6 missile) meg letiltják a szervereken nehogy véletlenül valamit is lehessen csinálni. És ehhez jön még az alváskorlátozás, mert ugye egy mágusnak el kell fáradnia 3 spell után, de egy harcos 2 hét full páncél viselés meg kardlóbálás után is ugyanolyan fitt mint ébredés után...
Nem értem mit mondassz. Vegyük a te példád: ftr/ tolvaj A tolvaj eztán is ugyanannyi skillpontot kap mint eddig minden szintlépésnél. Ha tolvajszintben fejlõdsz, akkor tolvajoknál megszokott skillpontot költhetsz el. Az, hogy hogyan költöd el szintén változatlanul attól függ, hogy milyen osztályban fejlõdsz. A változás csak annyi, hogy szintlépésenként ugyanúgy mint egyben van egy maximalizált érték ami fölé nem tolhatod a skilljeid számát attól függetlenül, hogy megtehetnéd mert sok van. Pl: tolvaj sem lehet elsõ szinten kapásból 20-as zárnyitásból, hiába van elég skillpontja hozzá. A változás, hogy ezt a plafont mostmár nem csak az aktuálisan növekedõ szint határozza meg (jelenesetben a tolvaj), hanem, ha már van valamilyen másik osztályod is (mondjuk 1 ftr). Például a tipikusan ftr tipusú skill, a fegyelem (ami mostmár nincs) és a zárnyitás (ami toli skill) aktuális plafonja: a jelenlegi szinted +3, és, ha mondjuk egy olyan skillre akarsz tenni amit senem a ftr, senem a toli nem támogatja, akkor ez az aktuális max érték mindíg a karakterszint+3 /2. Tehát a változás pozitív, hiszen eddig úgy volt, hogy hiába van ftr szinted is, ha toliként fejlõdsz tovább a toli skillpontszabályai vonatkoznak rád végig, és a ftr skillek max értékei mindíg alcsonyak, annak ellenére, hogy ftr is vagy.
Ugyan. Lenyegesen erossebbek meg igy is egy csomo osztalynal. Raadasul ne hasonlitsuk mar ossze egy harcossal. Egy azonos szintu harcosnak semmi eselye nincs egy magussal szemben, kiveve az elso nehany szintet. Raadasul olyan sincs, hogy valaki immunis lehet egy magusra. Pontosabban lehet, ha editorral keszited a karaktert es minden magia ellen veded es egekbe emeled a probadobasait. :P Gondoljunk csak bele, mit csinal egy harcos a Bigbykkel, a timestoppal, a halal, a negativ energia, a mind varazslatokkal, az osszes elementalis sebzessel, es sorolhatnam. Feltud venni nehany cuccot, vagy esetleg a Fortija megvedheti, ami nem mindig sikerul, foleg egy magasan kepzett varazslo ellen. A tobbi mentojerol meg jobb nem is beszelni, raadasul olyan varazslatok is vannak, amik ellen nincs mento csak spell resist ved, mint pl a Bigby's Grasping Hand.
Ezzel kapcsolatban megoszlanak a vélemények, én az mellett vagyok, hogy az egyensúly érdekében szükség van erre a módosításra. Minek költenének zárnyitás skillpontokra, ha símán fel lehetne törni a ládákat? Minek party-znának tolvaj karakterekkel, ha nélkülük is megvan a kincs?
Te itt keversz valamit. A jovobeli szabaly szerint szintenkent max +3 skillpontot kolthet egy pure class.
Tehat nem lehet csak 3as szinten 9 skillpontja. (ezzel semmi baj sincsen) Viszont ha multiclass lesz akkor mar csak szintenkent max +2 pontot kolthet a masik osztalya az adott skillre, meg akkor is ha az elsodleges osztalya magasabb. Es ez egy marhasag.
A mágusnak is vannak gyengéi meg a harcosnak is, senki sem legyõzhetetlen (TS és mondjuk HARM nélkül meg végképp) A vértben való alvásra léteznek scriptek, lehet, hogy 2-ben alapból benne lesz. A vért puszta viselése pedig egy erõs harcosnak nem okozhat gondot, viszont a vazsik komoly energiákat mozgósítanak :D
Raadasul ne hasonlitsuk mar ossze egy harcossal Hát ne is, nem mágusból lehet 1300-akat sebzõ buildeket csinálni...
Egy azonos szintu harcosnak semmi eselye nincs egy magussal szemben, kiveve az elso nehany szintet Veszteni nincs is esélye. Ami használható spellje van a mágusnak, azt mind letiltják szerveren, de anélkül is csak felkapja a +10000000000 cuccait, aztán lehet próbálkozni mágussal.
Raadasul olyan sincs, hogy valaki immunis lehet egy magusra. Dehogynem. Pala-blackguard kombóval máris 63 mentõd van, na ezt dobd felül egy lvl20-nál lekorlátozott mágussal! Egyedül a miafaszom missilevel lehetne (lvl6, nem jut eszembe), mert ahhoz nem kell mentõt dobni, az meg a szerverek 99%-án tiltott a time stoppal együtt. És akkor még nem is beszéltünk a +10-es és hasonló cuccokról, meg az alapjátékban is minden sarkon elõforduló immune to death / akármi cuccokról. Röhej hogy a mágia mestere nem tud levarázsolni egy buta harcost se.
Gondoljunk csak bele, mit csinal egy harcos a Bigbykkel, a timestoppal, a halal, a negativ energia, a mind varazslatokkal, az osszes elementalis sebzessel, es sorolhatnam. Vagy immunis rá, vagy a mentõje akkora hogy garantáltan el se találja, vagy a szerveren alapból tiltott a használata.
És ez csak a pvp rész, pvm-ben hány másodpercig van csapatjáték? Kb 2, mert annyi alatt elfogy minden spelled, aztán meg dekkolhatsz alvásra várva, mert azzal is kell ám szivatni azt aki ilyen kaszttal akarna játszani.
Egyensúly itt sose volt, gyakorlatilag minden ki lett spórolva a szabálykönyvekbõl amit nem lehet átváltani dmg/sec-re. Ezzel a nem harcos osztályok a képességeik nagy részét be is bukták, béna kacsa szintjére süllyedve.
Dehogynem, az instant killre pl. gyakorlatilag mindenki immunis, a 20-30-akat sebzõ spellekkel meg lehet próbálkozni leverni az 1000+ hp-kat. Ha nem csinál semmit a harcos, akkor is hamarabb elfogy a varázslat minthogy meghalna. Az milyen már hogy egy lvl9 meteor shower sebez 80-at? Vicc. Az AD&D-ben még legalább ekkora kamuk nem voltak. Ott is ennyit sebzett, de nem voltak 1000+ hp-k, hanem 100-150, a Kangaxx szintû ellenfelektõl egy egész csapat parázott, itt meg laza ujjgyakorlat maximum.
Forrás:NWnews According to the 3.5 PHB, for multiclass characters the skill point cost to raise a skill is determined by the class you are leveling up and max ranks are character level + 3 if a skill is a class skill for any of your classes, and (CL + 3)/2 otherwise.
Example: A level 1 Rogue/3 Wizard has gained enough xp to level to character level 5. He takes a level in Wizard. He has 7 ranks in Disable Device, and spends two skill points to raise disable device to 8.
Andy Woo: A. Max ranks are determined by the best of any of your classes, as it says in the PHB p. 62
A vért puszta viselése pedig egy erõs harcosnak nem okozhat gondot A mágusnak se okoz gondot a varázskönyv cipelése, tehát el kell törölni a spell limitet, használhasson annyit amennyit csak akar. :D
Ez nem NWN hibája, hanem a modulkészítõké, a pw-ké. Abszolút egyetértek veled. Az übercuccok modulbaépítése mindíg magával vonja az überszörnyek létének szükségességét, de ezt a pw készítõi szabályozzák. Tehát, ha a játékban 1000 hp-s szörnyek rohangálnak az a modulkészítõk hibája és várhatóan csak egy vault del segíthet a problémán ahol a kiadott cheat tárgyak egyszer és mindekorra megsemmisülnek.
A játék hangulatát azonban sztem legjobban a diablós cuccdobálási rendszer rombolja. Miért kell magas szinten minden kukából +10-es cuccnak meg 1000 aranynak esnie? Ilyen gazdag itt minden npc hogy ez neki már hulladék? A BG-ben még megbecsülte az ember a +5-ös kardot, meg a staff of magit, nem volt belõle replika milliószámra. Remélem ezen is javítanak (sõt, legelõször ezen).
Te itt most extrem peldakat hozol fel.HA letiltjak a varazslatokat, ha csak ennyi szintje lehet, ha a szerver korlatozasok vannak. Ezek csak kifogasok. Ja es hogy 1300at tud sebezni egy harcos ? Buffal. Ahhoz pedig nem art egy varazslat tudo. De amugy is elmehet a 1300as sebzessel, ha megfognak a Bigby's Grasping Hand-al. Szepen elvegetalsz benne, amig meg nem halsz. +10es cuccokat meg hol latsz ? Milyan marha szerverekre jarsz te ? JA es hogy vannak ellenallo cuccok ? Hat az osszest nem tudod magadra aggatni. Es hogy megmenti a Fortija ? Azt en megnezem olyan magus ellen, aki kemenyen arra gyur, hogy atusson minden ilyen probalkozast. Jo esetben 50-50% hogy megdobod, vagy sem a mentot, vagy pl egybol meghalsz. Raadasul neki lesz ideje ra, mert TS, Bigby vagy mas magia feltart, akar egy szimpla hold person,mivel a Will mentod egyenlo a 0-val.
Mi köze a modulkészítõknek ahhoz hogy egy lvl9 spell 80-at sebez, meg korlátlanul lehet növelni a hp-t nevetséges szintekre? Ez a programozók hibája, esetleg a DND3 is ilyen szar hogy ekkora csítekre ad módot. Az 1000 hp nem csak a szörnyek sajátossága, hanem a játékosoké is, mágussal is van simán 500, ehhez hány 80-at sebzõ spell kell hogy lemenjen? Mindezt olyan szinten ahol wail meg time stop van... Mintha még sose csináltak volna játékot, pedig egyszer már meg tudták csinálni a BG sorozatban.
Én találkoztam olyan modullal ahol a játékbéli pénz nem inflálódott le a tárgyak miatt, mert a moncik csak és kizárólag pénzt dobtak és tárgyakhoz csak boltokban juthattál a megfelelõ összeg leperkálása után. Szerintem jó ötlet volt és a szerver is stabilabb volt, nem kellett pl. kuka minden sarokra, mert a pénzt senki nem hygta ott :)
Errol beszelek. Szamold ki a peldan, ha +3 skillpontot adhatnal a rogue osztaly miatt a 1/3as Rgn/Wiz-nek, mennyinek kellene lenni a skillpontjanak a te szamitasaid szerint.
Azért ilyen extrémek a példák, mert a játék is ilyen extrém.
Nem kell hozzá mágus, saját maga megcsinálja, vmi champion-akármi build, még a bioware oldalán is fenn volt (vagy van).
Tegyük fel hogy direkt leveszed az immunis cuccaidat, akkor is mit ér egy bigby? Sebez párszor 40-50-et? Mennyi megy le az 1000 hp-dból? 200? 300? Mennyi ideig tart innod egy gyógypiát? Stunnolni te is tudod a mágust, és annk még esélye sincs túlélni ha ütik.
Azért két pontot használ el a disable device-ra mert a wizardnál nem támogatott a disable device, de én is ezt mondtam. Az, hogy dupla, vagy szimpla pontot ér a skill a régi szabáályok szerint müxik, csak az az újdonság, hogy a maximális érték mennyi lehet.
Ki mondta, hogy magus kell hozza. "Ahhoz pedig nem art egy varazslat tudo."
Egy Champion of Thorm ? Megnezem te egy szimpla harcossal melett, hogy sebzel te azzal 1300at.Ha meg nem azzal csinalod, akkor az mar nem harcos. Sehogy.Raadasul Charisma is kell am hozza, nem csak ero. Milyen immunis cuccokrol beszel es milyen bigbyrol ? Azt hiszed, hogy ott hagy a magus, hogy elkaptalak Bigbyvel majd az megol? Biztos lesz hozzad ilyen kedves, ha mar elkapott, akkor elsetal. LOL Kozben ezer aldast szor meg rad, ami ellen tuti nem lesz mentod, aztan mesz a pokol kenkoves tuzebe. Stunnolni meg te is tudod a magust ? LOL ismet, neked kozelebe kell menned, hogy megusd neki nem kell, mar messzirol elkap. Egyszeruen sansztalan vagy. De ha akarod miutan visszajottem a korhazbol bemegyunk egy szerverre es olyan karaktert csinalhatsz amelyiket kedved tartja es meg csinalok egy pure mage-t. Azt meglatod, hogy mennyi eselye van ellene egy harcosnak. Ez nem vitakerdes, szimplan mondjuk csak kapsz egy harmot marad max 4hpd es csa.
Amúgy kritizálhatjuk a játékot a végletekig, azért a z lejön bárkinek egy perc alatt, hogy addict-ok vagyunk a javából, akkor meg valami mégis megfogott minket a játékban :D
Na igen, bar engem ez a +10es cuccok beszolas erosen, mellbevagott. :P
NWN2-ben a képességekbõl származó bónuszok öszzedódásán is dolgoznak. A cél, hogy harcosok ne tudjanak 1500-akat ütni, akkor se, ha tárgyakkal vannak teleaggatva PL: Hiába lesz rajtad egy +3str-es öv meg egy +4 str-es gyûrû összesen csak +4-et kapsz mert az számít ami a legnagyobb. A barbár és Frenzied Berserker bónuszok kiegyensúlyozásához pl azt az infót olvastam, hogy nem juthatsz el lvl 20 barbárig ha berserkert is felveszed. A varázslókat ezentúl nem védik meg az idézett lényeik mert azok inkább apró tamagocsi féle lények lesznek nem tankok és egy valamirõl megfeledkeznek a varázslókat és mágusokat kultiváló playerek. (persze csak ha leszámítjuk a TS-t) az ellen még mindíg folyamodhat a counterspellezéshez.
Milyen immunis cuccokrol beszel es milyen bigbyrol ? Ami a játékban van, te nem?
Ki mondta, hogy magus kell hozza. Mivel arról beszélünk, szted?
Azt hiszed, hogy ott hagy a magus, hogy elkaptalak Bigbyvel majd az megol? Biztos lesz hozzad ilyen kedves, ha mar elkapott, akkor elsetal. Körönként save chechk, az se biztos hogy ha egyáltalán sikerül vele elkapnia, akkor akár csak a 2. körben is hatni fog-e. De tegyük fel hogy igen, szted a maradék 700 hp-ra elég lesz az 5-6, kemény 80-at sebzõ meteor shower amit megtanulhat? :D Amit szintén resistelsz vagy immunis vagy rá.
LOL ismet, neked kozelebe kell menned, hogy megusd neki nem kell, mar messzirol elkap. LOL de nagyon, te viszont annyiszor próbálkozhatsz stunnal amennyiszer akarsz, a mágusnak meg elfogynak a spelljei, a brutál cuccokból összerakott brutál mentõket meg amúgy se tudja megdobni.
Vedd mar eszre, hogy nem tudsz annyi cuccot magadra aggatni, amivel az osszes varazslat ellen immunis lehetsz. Halalmagia, negativ energy, agyra hato magiak, mozgasra hato magiak, mind a 4 elemi sebzes elleni magia, m missile elleni magia.Vagy ugy gondolod, hogy megfogod dobni a forti saveddel pl ellen a Flesh to Stone elleni mentot ? Hat en ketlem. Kapsz egy Bigby's Forceful Hand-et vagy mas magiat azt fexel 40 korig egy 40es szintu magusnal.Mit fogsz addig csinalni ? Es akkor meg az epic spellekrol nem is beszeltem. Nezelodsz ki a fejedbol. Ja azt hiszed csak meteor showere van ? Ugy hiszed nincs neki Empowered Spellje es maximized spellje ? Aki eleg reg jatszik annak mindegyik van. Kiszamolod nekem gyorsba, hogy egy 40es szintu maximalizalt Isaac's Greater Missile Storm-al mit fog rajtad sebezni ha 20 missile csapodik beled 18as sebzessel darabonkent ? Ennyit a koronkenti 80as sebzesrol. Azzel meg kar vitaznod, hogy haha nekem annyi stunom van amennyit akarok. Elobb a kozelebe kell ferned a magusnak amire eselyed sincs, egy TS es mar viszlat es alldigalhatsz, es addig fog probalkozni a magus, amig valami mas megallito varazslatot nem talal arra, hogy mozgaskeptelenne tegyen.
Identify meg knock ellen nem is kell immunisnak lenni. Elég ha a használható spellek ellen vagy immunis, vagy több a mentõd mint a mágus dc-je (mivel lvl20-nál megáll, nem nehéz).
Ugy hiszed nincs neki Empowered Spellje es maximized spellje ? ...aminek a dc-je már nem is "empowered", szal... Nem véletlenül megy minden magas szintû mágus a lvl6-os missilevel meg wail + finger. Az elõbbihez nem kell dc, így a csíter savek nem érnek ellene semmit, cserébe jól le is van tiltva kb. minden szerveren. A halákmágia meg csak akkor jó ha nincs übertáp saveja az ellenfélnek, ezzel le lehet verni 1000+ hp-t, meteorral meg hasonló szarokkal nem. Csakhát egy pala-bg esetén ez kiesik, missile letiltva, lehet próbálkozni...
Kiszamolod nekem gyorsba, hogy egy 40es szintu maximalizalt Isaac's Greater Missile Storm-al mit fog rajtad sebezni ha 20 missile csapodik beled 18as sebzessel darabonkent ? Igen, 0-t, mert nem használhatod kb. semelyik szerveren.
JA ? Akkor most jon az, hogy a paladin az nem fighter ? Egyaltalan tudod mi a harcos (fighter) ? A masik fele, nagyon felremer a muszered, megint jossz ezzel a bargyu dumaval, ez van letiltva, az van letiltva. Kozben meg jossz a HOTUval, hogy lehet benne +10es fegyvered. En a tenyeket mondom, nem azt, ha te meztelenul mennel 1es szinten es, ha nem harcos lenne, es lenne kicsi Thorm Champion is melle, de ha ez sem segit, akkor mar tuti talalni fogok, olyan nyaklancot, ami minden ellen megved es az oreganyamnak ha toke lenne, akkor az oregapam lenne. Vedd mar eszre, hogy mar kezd nevetseges lenni amit csinalsz. De felolem erolkodj, hogy egy harcos, tonkrever egy magust, amikor annyi eselye sincs ellene, mint Tyson ellen az oregapamnak.
Banyek, nagyon nem jönnek be nekem ezek a harc-videók. :S:S:S Hol vannak a fasza kardozós animációk, amik az nwn, Kotor1-2-ben voltak? Amúgy sokan szídták itt a Kotor 2-t... Hát szerintem az a játék nagyon jó volt, nagyon zsír történettel.
Köszönöm mindenkinek azt a kellemes pár percet, amit fárasztó melóból hazatérve eme aranyköpések elolvasása okozott:) Az nem baj, ha valaki nem vágja kasztok képességeit, erõsségeit, gyengéit, de hogy ezeket hangoztatja is (ráadásul oda-vissza mindkét oldal ezt teszi:), az erõsen megmosolyogtató:D
p.s. Azt hiszem kedvet kaptam tõletek, hogy benézzek kedvenc szerveremre megnézni, hogy mit csinálnak most a playerek:)
Igen, megmosolyogtató volt az utolsó oldalak olvasása - kicsit arra emlékeztet, mikor "inlive" asztali RPG-nél gyõzködtük a DM-et, hogy a mi varázslónk az iskola legjobb kardforgatója és az apja volt a király lovas testõrségének ékköve, így mindent az anyatejjel szívott magába:)))
No, akkor komoly kérdés: mi az utolsó relase date?