Attól függően melyik verziója van a játéknak, a v, e, e, nem biztos, hogy a megfelelő parancs (a verziók között volt cserélődés a parancs menüben a hozzárendelt billentyűknél). A V utáni első betű csak a parancs csoportot jelöli ki, utána az új menüből lehet megint választani. A lényeg, hogy összesen 3 billentyűt kell használni.
Az általad leírt módot ismertem, viszont az meg nekem nem működött, ezért nem írtam le. :)
Közben egy külföldi fórumon találtam megoldást. Beteszem, hátha valaki beleszalad ugyanebbe:
You have to use the drop-down menu. Right click on your character while holding down the Shift Key. Then choose "issue command" and tell the dumb-asses to follow you.
It's an easy fix.
Nem jött be a voice command és "e" parancs. Visszatöltöm az előző pályát és újra letolom, hátha.
Köszi, ez a válasz reményt adott :D Még este kipróbálom. Isten lenne ha végig tudnám tolni a nyáron :D
Ismert hiba, ami vagy előjön véletlenszerűen vagy nem. Megoldás a voice command menü használata. Legyen a karaktered kijelölve mikor használod. Alapból v billentyű, majd e és megint e a parancs gyanánt. Akkor újra követni kezd a delikvens. De kiadható így más parancs is, mert a v lenyomásával előjön egy parancsmenü ahol parancsok adhatóak. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2017.07.12. 13:28:49
báb mód kikapcsolva, követési távolság közeli-re van állítva. Nem értem. Ha a karakteremmel elindulok, akkor nem követ senki. Ha átváltok Khelgarra, akkor pedig csak a 4. ember követ a másik kettő nem. Pusztuljak meg, nem értem. Amikor betöltök egy korábbi mentést, akkor ott minden rendben, egészen a Vasököl klánerődig, utána nem követnek. Lehet újratolom a pályát és úgy próbálom meg.
Lehet, hogy hülyeséget mondok, mert már régen játszottam vele, de nem lehet, hogy olyan kameramódban vagy ami miatt egyszerre csak egy karaktert lehet normálisan iránytani? Vagy mondjuk nézd meg, hogy a karakterek viselkedésénél be van-e kapcsolva a követés, vagy valami hasonló.
Basszus, ahogy így beszélek róla, nekem is megjött a kedvem hozzá. Lehet felrakom majd a hévégére
megvolt ez a lehetőség is. Mindenki ki van jelölve, erre csak egy jön velem a többi marad. Egyesével kell mindenkit vezetni. 6 év alatt már vagy 3 szor kezdtem újre és mindig emiatt hagytam abba. Tiszta gáz.
Az egész csapatott ki kell jelölni s akkor együtt mozognak, legalábbis ha jól emlékszem.
Skacok, azt nem tudja valaki, hogy miért ragadnak be a csapaton karakterei. Ez általános probléma ? Eredeti a játék és idő után nem jönnek a csapattal, hanem lemaradnak, megállnak. Ha egyenként átváltok, akkor jönnek de állandóan ezt csinálni agyhalál. Ez ilyen? Kajak megöli az élményt :D
Sajnos ezeket nem tudom :(
A Mysteries of Westgate-t, hogy a bántatba tudnám magyarítani. A magyarításban megadott linken már nem érem el a lengyel verziót + nekem a GOG van fent. Akkor most mi van? Cseszhetem? Igy teljesen használhatatlan a cucc...
Sziasztok! Leírná nekem valaki magyarul, hogy a Baldur's Gate: Reloaded módot hogyan kell telepíteni valamiért nem igazán jön ez össze nekem :( Előre is köszi a segítséget.
vagy sem. varázsszó: Monk. magas ügyesség, magas reflex mentő, és hoppá, mindenki sül, kivéve a monkot. sőt, ha baszol hozzá még egy kis mágiaellenállást, végképp biztos lehetsz a sikeredben.
az összes AoE varázslat kurvajó (ellenben papír-ceruzással, bár a save or screwed varázslatok itt is nagy sikert tudnak aratni), csak tudni kell őket használni.
és bár nem emlékszem már az utolsó harcra, de nem rémlik mintha nagy eresztés lett volna - sőt, szerintem kedves MotB-ből visszaköszönő ellenfél sokkal karcosabb dolgokat tud... cserébe dob is egy mágiaellenállást picsába feltoló sisakot.
A tűzlabda az NWN leghasználhatatlanabb varázslata. Az area effect miatt nagyobb nehézségen te is szívsz, elleben az alacsonyabb színtü ellenfelek ellen is kvázi használhatatlan, mindig megdobják a mentődobást. Az Isaac varázsvihar, a szimpla magic missile és a többszörös tűznyíl (a never nem ugrik be), ami ér is valamit, meg a lassító area effect varázslatok.
Hiába toltam mass gyorsítást, mass const. növelést, mind varázslat immunitás és AC növelést és próbálkoztam változatos sorrendben leölni az ellent, esélyem sem volt. Legnehezebb beállításot vittem el a végéig és ott easy-n sem tudtam győzni.
Volt egy varázsló, egy tolvaj, egy harcos és két másik közelharcossá tápolt valaki. Minden harcos kapott egy tolvaj szintet, hogy legyen backstab bónusza. Feltápolva nekik 35 körüli AC-juk volt.
Én is végigmészárolok a végén mindenkit, de a vége harcot nem tudtam megcsinálni kb. 10 próbálkozásból sem. Leszedtem az NWN2-őt és ezek után örökre elfeledem. Talán csak akkor veszem elő, ha a BG vagy ID modot tolom, de ez beláthatatlan időben van, hiszen van Witcher 1-3, Pillars of Eternity és Dragon Age... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.03.31. 17:21:28
vezérnek nálam asszem volt a végén... 9 támadása? greater flurry + kétkezezés, perfect 2wf-hez sajna kevés az xp. és mindhez +5d6 elementális sebzés tárgyak között lévő enchantolt apróságoktól. meglepően mocsokhatékonyak monkok SoZ-ban, főleg hogy alapból egyik legrosszabb kaszt - itt viszont mindenki gyorsvonatként mozog ha van egy monk, és a vezető gyakorlatilag utolérhetetlen sebességgel tudott közlekedni a térképen.
Dual wield-es red dragon/weaponmaster két kaszával, monkey grip-el mindent végig lehet irtani :) Nem voltak ritkák a 120-at sebző crit-ek egy találatra :) És egy körben támad hétszer :)
nem Bioware, Obsidian. és milyen csapatod van, ez a lényegi kérdés? én spec egy ilyennel legnehezebb szinten végigmészároltam az egészet, végére így néztek ki kb (Kaedrin féle mod fel volt dobva):
- ranger 3/monk 12/fighter 2/knight of the nine 3 (nem vagyok biztos összes szintben, lehet hogy fighterből volt 3-4 szint), ez volt a skilles karakter és vezető, 14-es int, ember, monk és ranger minden szükséges képzettséged lefed egy feat-el, két szarrá enchantolt kama + enchantok tárgyakon is amik hatottak a fegyverekre, brutális sebzés - star elf sorcerer x - sun elf (?) necromancer x (tolvaj dolgokat is ő tolta az elején) - ember cleric, asszem ice és fire domainekkel
utóbbi édeshármas volt a nehéztüzérség, tűzlabdák, sebző varázslatok tömkelege, ha a nyers erő nem működik, csak nem használsz belőle eleget elven. remekül működött, pedig kiütő varázslatok sokkal táposabbak papír-ceruzásban.
ezekhez hozzácsaptam csak a vége felé az aasimar tolvaj csajszit, mivel baromi sok csapda lett hirtelen, de ő mint gyilkológép kb szart sem ért, asszem össz egy íjjal puffogtatott.
Próbálkoztam még párszor. Semmi. Még easy-re levére a nehézségi szintet is reménytelen, pedig 18-19 szintű karakterem is van. Lehet fent n+1 védővarázs, illuzió varázslatok, AC az egekben, szarrá vernek, és tök mindegy, hogy kivel és mit csapok le elsőre. Mindezt úgy, hogy a térképen minden ellefelet erőlködés nélkül darál le a csapat a legnehezebb szinten is.
Szomorú, hogy ilyen negatív élménnyel búcsúzok az NWN szériától... :( Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.03.09. 15:43:43
Amilyen jól indult a SoZ olyan szar lett. Képtelenség megcsinálni a játék végét, olyan baszott erős lények vannak. Tápolhatom egekbe a csapatot, semmi. Simán levernek a Yuanti templomban.
Ha ez a Bioware féle tervezés, akkor inkább ne fejlesszenek játékot...
A SoZ rendszere nekem eddig nagyon bejön. Végre jók valamire is a skillek és nem szinte teljesen lineáris a cucc.
Két eltérő befejzést is megnéztem, egész pofás lezárása lett a történetnek. Az viszont vicces, hogy a cím ellenére a maszk összes darabját nem találtam meg... Kénytelen leszek YT videón megnézni, hogy ez mivel járt volna...
Nevermind... Ja, hogy bugos és két ajtó, am fekete ott gombokkal kell előremenni, hogy megjelenjen a szoba...
Ott vagyok, hogy a toronyban a lepecsételt ajtót kellene kinyitni. Teljesen elakadtam. A mephites küldit megcsináltam, de innentől fogva semmi. Gőzöm sincs a versek alapján sem, hogy mit kellene csinálni, hogy hol van még 3 szellem. Az mágia álal őrzött szobában van három szellem kő, de nem lehet őket kivinni, ezen felül eggyel felmentem és semmi sem történt.
Mulsantirban bejutottam a kazános szellemek után a mélyebb részre, de az sem vezet előbbre ott is van egy lezárt ajtó.
Persze, lehet szívni a beépített cheatekkel. De ha nem jön össze simán lecheatelheted Cheat Engine-nel is. Perzse... kell egy 10-20 perc megtanulni a használatát, de utána szinte minden játékhoz működik :D
Fura, generáltam új karaktert, harcos-tolvajt és ezzel meg simán leverhetőek az ellenek. A korábbi másik félig harcosabb karaktert meg hülyére pofozták...
Elakadtam a kereszttorny ostrománál amikor Gariust kellene legyőzni, hiába viszem le az hpját nullár és olvasom rá neves papírt nem hal meg. Utánna néztem és egy forumon azt írták hogy ez egy bug és egy cheat kód beírásával lehet megjavítani. De a chat kód beirásához meg kéne nyitni valami consolet a tlide (~) gombbal. De a baj az hogy azén billentyűzetem ni tlide gomb hanm altgr+1-el tudok ilyet: ~ írni. Tudnátok segíteni?
Na, évekig tartó várakozás után elővettem. A Mask of Betray elejét hogy a frászkarikába lehet megcsinálni? Olyan durva ellenfelek jönnek szembe az elején, hogy teljesen reménytelen ellenük a küzdelem...
kifényképeztem az összeset. mit nem vette mészre? http://p.coldline.hu/2013/10/21/1224513-20131
Requirements
Skills: Intimidate 6, Lore 12, Spellcraft 6 Spellcasting: Must have Brimstone Blast or Hellrime Blast
minden más lényegtelen. viszont... képzettségek *alapértékének* kell ennyinek lennie. tehát, teszem azt, hiába van 14-es intelligenciád, ami adna +2-t lore-hoz, el kell költened rá 12 pontot akkor is, nem elég a 10.
hejj, player editorral a poén kedvéért átírtam h törvényes gonosz legyek, msotmár tényeg minden megvan, és ugye gonosz is vok; szintlépésnél viszont mg mindig nem engedi a hellfire warlockot. vmi faj kritérium is van? levegõ genasi vok
Sziasztok, szeretném a karimat végre hellfire warlocknak nevelni, és megvan minden feltételk hozzá(lore, spellcraft stb az adott értékek felett) illetve az mágiakövetelmény is; ám mégsem engedi választani szintlépésnél. lehet azért, mert kaotikus jó vagyok és csak valamely gonosszal lehet ezt a kasztot használni?
Akkor mar inkabb az nwn1 ala csinaltak volna mert a 2 egesz kezelofelulete otvar.
legegyszerûbb: általában suppress, max napi 1 étkezés. ha annál többször zabálsz, attól megy fel az éhséget - ha nagyon elereszted magad, simán összejöhet az is, h gyorsabban fog fogyni energiád mint ahogy enni tudsz. azon kívül kaphatsz egy olyan képességet, h élõhalottakat megehetsz bármilyen negatív mellékhatás nélkül még az elején, ez kiváló feltöltõdni.
meg is van a trollos megoldás - sav vagy tûz :) a lélekfalás viszont még mindig érdekelne
Sziasztok! Az alapjáték végigjátszását követõ nagyon hosszú kihagyás után elkezdtem a MOB kiegészítõt. Kezd tetszeni a dolog, bár vannak dolgok amikkel még nem igazán tudok mit kezdeni. Egyrészt ez a lélekfalás... most is 39-en van az a statom, ami azt jelzi, hogy már romlottak is egyes képességek. Mennyire kell ettõl tartani? és hogyan lehet egy törvényes jó lovaggal sikeresen jó szinten tartani ezt? A másik: Találkoztam vad trollokkal (magyar fordításban ez a nevük). Ezeket hogyan lehet végleg kiiktatni, mert ugyan haldokolnak, leülnek, tovább sebzõdnek, de rohadtul nem pusztulnak. Ha meg ott hagyom õket, 1 perc múlva teljes életerõvel csápolnak újra. Valami tipp? :) Köszi a segítséget!
Ennyi pénzt még mindig sokallok érte, nem vagyok most annyira tele. Ha 5000 körül lesz valahol, akkor veszem egybõl.
Már level 7 a palám meg van egy 6-os Wiazrd is! Marha jó összevcerõdtem ma 3 másik gyerekkel õk is kb 6-8-asok voltak...miközben öldöstük a szörnyeket ,ment az RP duma...és arra is jön az XP! kb 8-9 hd-s szörnyeket öldököltünk /lizard meneket meg cammogó dombokat meg pixiket és dryádokat/ 25-35 xp/db ,de ha nyomatod az RP-s szöveget az is ad 20-25xp-t 3-4 mondatonként! Nagyon nagy feelingje volt! Én elõadtam,hogy kezdõ paladinként mennyi újdonsággal találkozom a nagyvilágban, volt egy harcos õ mondogatta a taktikákat volt egy ranger meg egy monk azok meg veszekedtek közben és mi meg õket csitítottuk és jött az XP,királyság:)
Bárcsak eredeti játékom lenne, régen is nagyon szerettem a PW-ket NWN1-ben.
úgytûnik nem:P pedig fenomenális! 75 ember szinte non stop! XP a szerepjátékért! ,de akár farmolhatsz vagy lootolgathatsz is ha neked az tetszik! a Drowok Underdarkból indulnak csak ott 30! terület van! Van egy rakás quest.
HETVEN+!!! klassz közûl választhatsz nagyon brutál! mindenfle prestige classok,custom spellek pl. wizarddal Fiery Burst : kell hozzá memorizálva lenni egy fire spellnek 2. szintnél nagyobbnak és amíg azt nem lövöd el 30 yardra 5 feet radiusba a memorizált spelled felét sebzed d6-al....felele kerekitve,dex save felezi ofc. tehát ha van fire ballod akkor 2d6...kis apróság,de játszahóbbá teszi a wizardot alacsonyabb szinten is. Nincsenek durva "rest" megkötések igaz nem lehet mindenhol pihenni,de 2 pihenés közt maximum 200 sec van....
aki szereti az NWN-t és ár játszott PW-t vagy még nem játszott az próbálja ki! már akarnak 2. szervert is annyi játékos van!
4 napja találta a haver tök véletlen és azóta nyomatjuk)
nem behaviour panel kell neked, hanem gyorsgombok. nyomkodj végig X környékén, vagy nézd meg billentyûzetkiosztásnál, kellene valami ilyennek lennie, felugrik egy rakás parancs és a hozzájuk rendelt gombok, azzal lehet csata közben gyorsan parancsokat adni npc-knek (ill multiban élõ és lélegzõ kétlábúaknak) - azért kérdezik h támadjanak-e, mert adtál nekik valamikor egy "follow" vagy "stand your group" parancsot, csak sajnos nem rémlik már fejbõl melyik a mágikus billentyû.
Hát nem tudom, a C betûvel a behaviour panelnél lehet állítgatni puppet mode meg ilyeneket, elvileg minden jól van beállítva, plusz a rest gomb melletti Party AI gomb is be van kapcsolva. Mostmár legalább követnek, de továbbra is should i attack, should i attack? és csak állnak bambán
vannak dialógus gyorsgombok, amikkel többek között multiban is parancsokat adhatsz csapattársaknak, valószínûleg ilyennel sikerült megadni nekik h csak simán kövessenek vagy maradjanak a seggükön.
X, C vagy valami ilyesmi azt hiszem ezeknél az alapbeállítás.