Na ja, én is le akartam szedni a flashgetet. Azaz második próbálkozásra le is szedtem. Csak aztán semmit se töltöttem le vele, mert menni kellett "kiszabadítani" a csapat másik felét. A szombat esti programhoz semmi kedvem se volt, kaja után hazagyalogoltam. (Aztán meg kiderült, hogy indult vmi kisbusz is)
Kíváncsi leszek az idei videóra. Remélem rajta leszek.) #83: Regisztrált, de nem jutott be a döntõbe.
az én sulim csapata is feljutott, ugy hallottam (talán a csapat neve Arcosok Klubja, vagy vmi ilyesmi:-) )
hát igen:D a letöltés elég szar volt, mi leakartuk szedni a flashgetet, hogy az jól tudjon tölteni, de még 2,5 mbytot sem bírt leszedni, amennyi a flashget volt:(( azért a szombat sti poén nagyon nagy volt:D+ a quadbikeok:D
Kösz! Grat. nektek is!
Egyébként mi a véleményed a döntõrõl? Szerintem tavaly jobb volt. - Szépek voltak a laptopok, de ha egeret adtak volna, 3x olyan gyorsan lehetett volna kezelni. (Aoe2 hálópartit terveztem, erre irányítani se tudtam szingliben. Asszem lan se volt) - Az internet pocsék volt. Elkezdek egy letöltést, jön az adat 60k-val, és szépen 0-ra esik. Mondom egy szervezõ arcnak, hogy sz*r a kapcsolat, erre azt mondja, hogy nem nagy fájlok lerántására találták ki. Mellesleg 4mb-os divxet szedtem volna le. - Csak 2 tusoló... Szívás. - A paintball sz*r volt úgy hogy csak egy arcot kellett leszedni. A tavalyi csapat-csapat ellen meccs sokkal jobb volt.
grat a helyezésetekhez
Tragé-diák
ja szerencsére bejutottunk, ti bekerültetek? mi a nevetek?
Na látom bejutottatok. Holnapután kezdõdik :-) #65: Mi egy géprõl regeltük mind a 100-at. Csapatkép: Mi is gondolkoztunk azon, hogy a Commandosos képet rajzoljuk át, de végül is egy AvP2-sbe rondítottunk bele. A plakát a falon fasza :-)
még kell egy zászló
3madik forduló is emg volt ma
:D
akarom mondani versenyben
hát a tesomat nem sikerült meggyõznöm, mert az õ haverja is indul ebben a ersenyben, és inkább hozzá iratkozik fel:-)))
Õk írták: A következ? három hét során, összesen öt fordulóban d?l el, melyik húsz csapat vehet részt a május 15-16-ai visegrádi dönt?n. Minden fordulóban húsz-húsz darab feleletválasztós tesztkérdésre és további egy-egy kifejt?s kérdésre kell válaszolni a csapatoknak. A tesztkérdések értékelésénél nem csupán a válasz helyessége, de a visszaküldésig eltelt id? is számít. A válaszok visszaküldésére 24 óra áll rendelkezésre és ez id? alatt a helyes válaszok értéke ? az id? függvényében lineáris módon ? kérdésenként 100 pontról 0 pontra csökken. A kifejt?s kérdéssel további 1.000 pont szerezhet? fordulónként. Az elméletileg szerezhet? maximális pontszám tehát összesen 10 x (2.000 + 1.000) = 30.000. A feladatok megoldásánál bármit és bárkit felhasználhattok, érdemes tehát egy jó csapattal és segédeszközökkel készülni a selejtez?re. A kérdések mellett egy további, legalább ilyen fontos feladat vár Rátok: minden csapatnak fordulónként 10-10 regisztrált, összesen tehát csapatonként 100 szurkolót kell toboroznia. A szurkoló regisztrálása a honlapon található ?rlap kitöltésével történik. Az összegy?jtött szurkolók számával ? DE LEGFELJEBB 10-ZEL ? szorozzuk az adott fordulóban a kérdések megválaszolásával szerzett pontszámot.
nem rossz, de..... pontositanád?? nekem ez nem teljesen tiszta:-)
És kellenek az SG-s pom-pomlányok? és akinek nincs diákja?
KALANDTÚRÁRA
hívja a vállalkozó kedv? középiskolás diákokat és tanáraikat 2004. május 15-16-án Visegrádra.
A versenyben résztvev?knek nem csupán az izmaikra, de némi szürkeállományra is szükségük lesz a feladatok megoldásához: a jelentkez?k április folyamán egy internetes válogatón vesznek részt, ahol el?re meghirdetett id?pontban megjelen? kérdésekre kell - minél rövidebb id? alatt - a helyes válaszokat visszaküldeni.
A válogató során legjobbnak bizonyult 20 - egyenként 6 diákból és 1 tanárból álló - csapat vehet részt a visegrádi kalandozáson: a csapat egyik részének a városban és környékén elrejtett állomások ügyességi feladatait kell teljesítenie, mialatt a csapat másik fele a bázison szellemi feladványok megoldásával szerezhet pontot. A csapattagok mobiltelefonok segítségével állandó kapcsolatban állnak egymással, s?t segíthetnek egymás feladatainak megoldásában. Lesz tehát telefonos segítség, s?t közönség-szavazat is, ám mindezek ellenére a bázis kvíz-kérdéseire talán maga Vágó István sem tudja majd a választ. Semmivel sem könnyebb a kalandozók sorsa: a helyszín igen gazdag adottságait maximálisan kihasználva, összesen 12, embert, hajót, kötelet és ki tudja még mi mindent próbáló feladatot találtunk ki a versenyz?knek. A Kalandtúra során semmit nem lehet megúszni: aki az els? nap a bázisra van beosztva, az másnap talán motorcsónakkal száguldozik a Dunán.
A dönt? résztvev?inek szállásáról és étkezésér?l természetesen mi gondoskodunk.
A többmillió forint összérték? díjakkal nem csupán a gy?zteseket, de a legjobban hangzó nevet kitaláló, a leglassúbb, illetve a közönség által a legszimpatikusabbnak ítélt csapatokat is jutalmazzuk.
F?díj: vadvízi evezés Szlovéniában
A résztvev?k igénybe vehetik internetet használó barátaik és ismer?seik segítségét: a Kalandtúra idejére a Sulinet honlapján (www.sulinet.hu) olyan oldalakat helyezünk el, ahol megtalálhatók lesznek az egyes csapatoknak feltett kérdések és ahonnan a csapat "küls?s tagjai" segítséget küldhetnek társaiknak a bázisra.
Jelentkezni kizárólag a Sulinet honlapon 2004. március 26-ig lehet.
visegrádon lesz megrendezve május közepén, de van egy elõselejtezõ része, melyen kvízkérdésekre kell válaszolni, és 100 szurkolót kell gyûjteni