Az ilyen gépeknél közvetlenül eléd nem látsz, pont ezért szoktak "cikk-cakkban" közlekedni a kifutón és a gurulóutakon. Ha játszottál az Il-2-vel, akkor biztos ismerős az érzés: :)
ÉS még azt mondják, hogy a stressz miatt hal meg az ember hamarabb, meg kap szivinfarktust. Érdekes az legtöbb ww2es katona szép kort ért meg , ha tulélte a háborút.
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/15000185_1299518250118472_7262770376300103445_o.jpg Egykori és mai Puma-pilóták : Nyemecz Pál hadn.(99), Frankó Endre főh. (93), Szentiványi János alez. (97) a szolnoki Repmúzeumban, kísérőjük Kálló Sándor alez. Gripen-huszár
A légitársaságok tényleg a legszarabb módszer használják még mindig?
Nem néztem meg a videót, de itt elég jól elmagyarázzák: https://youtu.be/cMgarcFkXz4 Utoljára szerkesztette: Rue East, 2016.11.27. 15:15:02
Sajnos egyet kell értenem, Asbóth (vagy Asboth) erősen túl lett értékelve (finoman szólva), mégpedig a komcsi rendszer alatt. A gépe egyszerű fizikai okokból nem lehetett működőképes.
Lehet hogy alkohol volt benne (persze ez se az igazi, a valódi jégtelenítő folyadék olajosan csúszós matéria, hogy a későbbi jég-letapadást is gátolja. Viszont akármi is volt elég sz..ul csinálták mert a szárny hátulját locsolták meg, pedig pont a belépőélen és a szárny mellső harmadán lett volna sokkal fontosabb a jégtelenítés.
Ott is magassági korlát van, csak harcfeladat közben lehet. Az air policy éles riasztás is ebbe tartozik bele. Itthon 36k ft felett lehet, gyanítom ott is. Kivéve azon légtereket, ahol más a szabály.