My father had a lifelong ticket to fly anywhere. Then they took it away link "Steve Rothstein 1987-ben 250 000 dollárért vásárolt egy életre szóló, korlátlan első osztályú American Airlines jegyet. Több mint tízezerszer repült, amely 21 millió dollárba került a vállalatnak, 2008-ban felmondták a jegyét."
Bár nem írtam, de a mázli alatt én azt értettem, hogy se a levegőben, se a földön, nem sérült vagy halt meg senki. Egy pickup-ot és és két háztetőt zúzott csak le ha jól értettem.
Azért nem olyan nagy mázli ez manapság . a legtöbb repülöt ugy tervezik, hogy egy hajtómóvel is tudjon repülni, itt csak az volt a mázli, hogy nem égett vissza az uzemagyag a tartáklyba és nem robbant be. De ott is , vannak visszacsapo szelepek és semlegesgáz vagy szivacsban elnyeletve az uzemanyag, szoval, az se sürün fordulna elö.
Ami engem fel bosszant az ilyenekben az a szenzácio hajhász cimek. mindenhol ugy hirdetik, hogy a videon az van ahogy a hajtómü lángra kap. közbe meg márcsak az van rajta, hogy ég és már megtörtént az esemény. Meg az márcsak lábjegyzetbe apróbetüvel irják, hogy amugy a repülö biztonságosan leszállt ugy, hogy több percig még a levegőben volt és kormányozhato maradt.
És a sok IQ huszár meg emiatt már pánikol és azt hiszi, hogy milyen szar ez a tipus, mikor ez az egyik legkevesebb eseméynben résztvevö tiéus, ha jol tusom 9 balesete volt csak abbol 1-et lelöttek az ukránok, egyet meg a pilota vitt le önygyilkosságbol, szoval, ezek nem a gép hibájábol fakadoan történtek. DE ezeket ugye minek emlitenék, meg mert akkor nem lenne akkora hire és nem kattintanának annyira rá.
Lezuhant a Sriwijaya Air Boeing 737-500-asa nem sokkal a felszállás után airportal.hu link
Nem olyan rég néztem pilóták beszélgetését és ott szoba kerültek a félelmek miszerint rossz rakomány rögzítés miatt pillanatok alatt földbe lehet állni. Na már most ez azért érdekes, mert manapság a költségek miatt egyes utasszállító gépek is visznek cargo-t.
a gépet ismerem, a napokban fölöttem is repkedett esténként, repültem is vele, de a posztot nem dobta fel nálam, hát basszus... remélem könnyedén eltávolítható volt.. :-/
szerk: hát továbbra se találtam posztot, csak kommentet, de abból se derült ki semmi :D a friss képeken látszólag nincs gond Utoljára szerkesztette: Szabi, 2020.09.07. 08:41:03
FB-on irta az alapitvány, hogy valaki pár napja a reptéren bement és egy grafiti taget festett az oldalára és kérik az embereket, hogy aki felismeri a jelet , hogy kihez tartozik az jelezze, mert ez a világon az egyetlen müködö képes gép és nem kis összeg és munka fentartani .
A pilótafülkébe nem áporodott meg túlságosan a levegő
Ilyen alacsonyan nem csinálnak semmilyen éles fordulót, ha valamiért lecsúszol bedőlés közben már a szárny akár leérhet a vízbe is.
Nem véletlenül van a videó fölött ez: "n a week where there have been videos of poor decision making below MSA, sadly here’s another one. Accidents just don’t happen, they are caused!"
Az egyetlen biztonságos megoldás az átstartolás lett volna és emelkedés MSA fölé.
Hát nem vagyok airliner pilóta, de tökéletes VFR körülmények között tenni egy 360 fokos időnyerő fordulót az kb. a szakszó minimum tája lehet. Semmi extra nem volt itt.
elkepeszto-manovert-hajtott-vegre-egy-boeing-727-es-mogadishu-repteren A hozzászólásokban agyon sztárolják a pilótát, de én nem igazán értem miért. Van itt a csoportban vkinek szakszója, vagy ismerti a leszállási eljárásokat? Ez most tényleg csak tökösség kérdése, minden okés ezzel a a manőverrel? Értem én hogy Afrika meg [email protected] bele, öreg pilóta kisujjában az összes tudás, de valahogy nekem ez nem tűnik pozitív dolognak. Viszont szinte csak pozitív hsz-ok vannak a témában hogy milyen fasza gyerek.