Most szereztem nemrég egy saphire heavy swordot nagyon faja. Lvl 7 magic ice (fagyaszt)+ eddig legmagasabb fizikai sebzésû fegyver. Mostmár nem bánom a magic weaponos pontokat :)
Sejtettem, elbasztam a paladinra sajnos, anno azt hittem az ennek a vonala :). De olvastam máshol hogy lord is megkapja a medium dual weapont, de máshol meg nem így írták. Neked volt lord?
Én most /pillanat a magic light weapont tesztelem level 9-es 39E ér a boltban 5-ös barage mellett. (Shadow Ruinsban kaptam) Az inteligencét felnyomtam 90-re ez a legmagasabb. De nagyon sok xp-t elvett. Itt az a lényeg hogy fel kell nyomni a magic wepon skillt, mert akkor jönnek elö a + tulajdonságai a fegyvernek (amelyiknek van nekem lvl 10.). Nekem egy heavy sword volt eddig nagyon sokáig 5-19 sebzéssel. Nem láttam a nehéz páncél és parry között nagyon összefüggést, én nagyon rég óta nehéz páncélban tolom. De megéri mert vannak jó heavy-s cuccok. Nem alap hanem egyedi "neves" tárgyak. Pl. van egy jó páncélom, igaz kevesebb az armorja de mást add bõven, meg egy sisakom, ami eddig a legeslegjobb és 35% gáz, tûz védelem, én nagyon észrevettem ennek a hatását.
Én igazából level 10 es light/medium/heavy weapon-nál nem nagyon veszem észre hogy javulna a helyzet, csak a penality elkerülése végett emelem ha kell. Valakinek ezzel kapcsolatban észrevétel?
Fegyvernek mit érdemes használni (már amennyiben mágussal jáccom)? Fórumon olvastam hogy light weaponban vannak a legjobbak, de azok még a demós tapasztalatok voltak, végleges gaméban nemtom változik-e a helyzet.
Nehézpáncélra érdemes rányomulni, vagy inkább parry (úgytom jelentõsen csökkenti)? Pajzs kell vagy sem ha parryra gyurmázom?
:)Részvétem. Én még az elején tartok a game-nek...mégegyszer bocsánat, ha valakit megsértettem....mivel még jégkorong idény van. Nem semmi vébé-hétvégével.:)
A varázslat erõségét, tartósságát tudtommal az arcan magic növeli. Nekem celestial oldalon van challenge skill ami a mana töltést gyorsítja. Én is nemrég fedeztem fel a magic weaponryt sztem arra érdemes tenned. A könyvek töltõdnek, és növekedik a varázslatok száma is. (Minnél több könyved van + a scribe-al növelheted) Ha fegyverrel is hadonászol akkor jó a parry+magas speed, pl. magic weapons, de pl. a 100% magic resistances pajzs nekem nagyon bejött, igaz nemrég kezdtem használni, eddig no pajzs volt. Én a lockpicket 4 re tettem, eddig nem volt többre szükség lehet anyira se. A disarm 7 vagy 8 pontosan most nem ugrik be. 9 szintû ládát már necces kinyitni de ilyenkor jön jól a lassitás, az alacsonyabb ládák meg egyszerûek (néha + tool kit-el), iszonyat lassúak. Amugy dob faja cuccott a láda. Sztem életképes közelharc nélkül is, de nem jön rosszúl egy olyan klass ahol pl. megtanulod a heavy cuccokat, jó armor stb.. A magic weaponok is jók.
Egyenlõre kétkezes mert a legjobb kardomat tartom ugyanúgy a bal kezembe, és a legjobb pajzsom is használom csak + még ott van a jobb kezembe a legjobb light kardom. És állítólag a jobb kézbe még medium fegyver is mehet...
Jelen állás szerint mi a jobb: 1 db kétkezes karddal / más heavy weaponnal nyomulni (állítólag csak az stunol, persze nemtom ez mennyire ér vmit is), vagy 2 db egykezessel, ala Drizzt style?
Ezt most olvastam a hivatalos dungeon lords forumon:
I just hit level 37...been hanging in the Black swamp maze with random and difficulty set to high, lots of trolls, borloths and giant serpents makes for some fast exp.
This is really just an experiment though, and the results are disappointing. I have all stats 75+, all weapons at 15 (save archery, its 11) all armor at 15 and magic schools at 10 (arcane at 15)
I am doing the same damage with my blade of death and necrotic battle bow that I was doing 10 levels ago, I'm taking the same damage I was 10 levels ago, and my spells do minimally more damage than they did 10 levels ago.
My Athletics skill is at 10..I see no difference from 5
And the 2 special abilities I have from my classes, Scribe at 10 and Crushing Blow also at 10 (note: it is almost 5 milllion exp for Scribe 11 with a 91 Intellect) are near worthless. It takes waaaaaay to long to re-scribe the arcane spells, to the point where they are unusable against monsters with a ton of hp. I can throw 20 fireballs, 20 magic missiles and 20 iceballs at a troll giant and still not kill it. And after the fight, it will take at least an hour real time (probably more) to re-scribe those spells WITH the Scribe skill at 10.
As for Crushing blow, I have seen it work on one monster, the Borloth.
Character progression is one of the main reasons I and alot of others enjoy RPGs..and this is not the way for it to work.
Eléggé lehangoló. Akkor úgy kérdem: ha már úgyse ér szart se a mágia. érdemes-e egyáltalán erõltetni, vagy inkább azokat a pontokat is beleölni a harcos skillekbe?
Szerintem nem tudsz csal varázslóval nyomulni mindenképp kell neki egy kis fegyver használat. A legdurvább felállás ha erre gondolsz akkor az : Fighter-samurai-samurai3.szint vonal megspékelve egy kis mage- battlemage-el arcane warázslatokkal mert az pusztító nagyon. de ez csak az én véleményem. Eleinte egy fajta dologra gyúrni, beszerzni a classokat, felnyomni az inteligence-t és aztán venni a skilleket olcsóér.. Késõbb már belelehet kontárkodni más varázslatokba is mert így marad XP bõven.
Beszeltem veluk, ugyanazok az opciok mint mikor bejutottam a varosba. Kocsmaroscsajjal is beszeltem, utana ujra a palotaban a kiralyi parral, de semmi.. Az orok ugyanugy nem eresztenek ki.
Szerintem csak beszélned kell az õrökkel és megmutatni a levelet.
Ize 1. varosbol kijutas nalam is gazos. Mar beszltem a lorddal, odaadtam neki a levelet, + beszeltem a felesegevel, mind2en arra kertek, hogy keressem meg a lanyukat. De az orok tovabbra sem engednek ki a varosbol. A templomban a csajhoz mar nem tudok bemenni, a pap nem mond semmi ujat, illetve a magus sem. Peccs megoldja ? (vagy bug ez egyaltalan?)
Sajnos nincs annyi idõm hogy minden kombinációt végigjátszak, azt meg utálom ha menet közben jövök rá hogy nem ezt akartam. Ezért szeretnék elõre tájékozódni mi hogy van, aztán kitalálni milyenre akarom építeni a karakteremet, majd kijátszani.
Bocs, de most nincs idõm visszaolvasni úgyhogy meg szeretném kérdezni hogy amikor bejutok Fargroveba akkor kaptam két küldetést de már nem tudok tovább menni, mit kell csinálni merre kell menni???
Átolvastam az oldalt, de van még pár kérdésem amit ott nem tisztáznak:
- Mágusnak (arcane) érdemes belekontárkodni a celestial oldalba, vagy felesleges pontkidobás, úgyis gyenge lesz benne? - Mivel a könyvek nem töltõdnek újra (állítólag töltõdnek csak rohadt lassan), érdemes-e kizáólag spellekre alapozni egy mágust, vagy mindenképp kell neki fegyveres harc, mert pikpak kifogy a spellekbõl? - A mágus alapból csak arcane-ra kap bónuszt, sorcerernek elõléptetve jön be mellé a nether bónusz is. Érdemes már máguskémt is pakolni netherre, vagy addig csak arcane, aztán majd sorciként kezdjek netherre is költeni? - Parry a jobb vagy a pajzsos blokkolás? Vagy ezek egymás mellett is elvannak, nem rontja a pajzs a parryt? - Mint mágus, érdemes-e disarm, inspect meg lockpickra pontokat költeni, vagy: 1. van ládanyitogató spell mint D&D-ben a Knock, 2. felesleges mert ládákban elég gagyi cuccokat lehet csak találni, az igazán jó cuccokat úgyse lehet ládából megszerezni? - Heavy pole fegyverek kozt van felsorolva a heavy staff. Ez kell mágusnak, vagy a light weapon kategóriás light staff? - Milyen tulajdonságokat fejlesszek egy mágusnak az int-en (meg nyilván az életerõn) kívül? Kell neki dex, vagy ilyesmi? - A varázslatok erõssége úgy tudom abból adódik hogy ugyanazt a típusú könyvet hányszor teanultad meg (mint a Diablo 1-ben). Mennyi egy varázslatnál a max szint ahányszor könyvvel lehet növelni? - Lejjebb írtátok hogy egy karakternek 2 fõ "osztályt" lehet felvenni, egyikbõl 3., másikból max 2. szintre fejleszteni. Mágus mellé mi a jobb? Valami harcos dexxel, athleticsel, mindenféle fegyveres kombókkal, vagy egy celestialos pap, ami nem ugrál semerre, viszont szintén egy varázsló jellegû osztály? - A játék végigvitele után kezdhetek új játékot a karakteremmel mint a Diabloban, vagy egy karakter csak egy játékra szól?
Pl. a Scribe skill level 10-en 90-es int mellett 5M xp-be kerül.. Sztem érdemes, én is ugy akartam csak én rossz oldalt választottam...uszott a battlemage-m :( De ami most van az is bejön, azt hittem anno e mellé lehet, de nem..
Devil's Marsh-ban van. Mi király volt ez a Shadow Ruins!. Valaki kérdezte lentebb az inteligence mire jó, azt ha növeled kevesebb xp-be kerülnek a fejlesztések.
Megtalálta már valaki a rianne nevü mágust?/mágus céhhez való belépéshez/
Hapi, megvan a 3. jel nem volt semmi rész :) De a 4.-et nem vágom merre. Sejtésem az van..de lehet teljesen rossz.
Látom azért van aki mágussal nyomja, ezért felteszem újra a kérdést hátha vki válaszol rá:
- Mágussal mire érdemes gyurmázni? D&D-ben az int-et kell neki tápolni mert jobban castol, de itt úgy látom csak a tanulási költségeket csökkenti (érdemes egyáltalán erre értékes pontot pazarolni?). Akkor meg mit fejlesszek neki, mitõl lesz jobb mágus? - Csak varázslással életképes-e egy mágus, vagy kell neki a fegyveres harc is? Ha igen, melyik fajtára érdemes gyúrni (rövidkard, hosszúbot, stb.)? - A speed tulajdonság a varázslás sebességét is növeli vagy csak a fegyveres harcét? - Érdemes-e felvenni több féle osztályt (pl. mágus mellé harcos), vagy inkább csak tiszta mágusra hajtani?
Kimaradt a játékból, de az opciót meg nem szedték ki. Gány munka.
Nekem is teccik a game, skillek, kasztok rendszere jó, ötletes, vannak jó küldik, helyek, de picike negativum nekem, hogy eléggé kihalt, a szörny megjelenések, a tárgyak fegyverek leirása lehetne részletesebb, meg a runák, celestial stb. dolgok is. Pl. ha nyomok egy aromor runát nem látom sehol hogy növekedne valamelyik tulajdonságom..
Érdekes volt elõször plusszos fegyvert találni,és a Skuldonban vett élõhalottak ellenes kard sem kutya igen hamar fekszenek a csontik tõle na meg a villámkalapács! Engem nagyon megfogott a játék akár csak a Sacred!
Az Iron Will ability mit takar vajon?
Thx, mentem is, de ez se teljes. Sztem én kihagyom a lordot, és egybõl deathlordra megyek rá.
Hah!köszi..megyek és kipofozom belõle :-) Amugy a webmanual könyvtárban sok hasznos dolog van olvassátok át
most készülök új karit indítani addig ezt átböngészem: (Teir 1) FIGHTER - Fighters receive learning bonuses for Weapon, Armor and Shield skills. (Teir 2) KNIGHT - Knights receive learning bonuses for Weapon, Armor and Shield skills, and may use Heavy Weapons, Heavy Armors, and Heavy Shields. MARAUDER - Marauders receive learning bonuses for Weapon, Armor, Shield, and Repair skills, may use Heavy Weapons, Light Dual Weapons, and gain Sneak skill. (Tier 3) LORD - Lords receive learning bonuses for Weapon, Armor, Shield, and Rune Magic skills, gain Crushing Blow ability, and acquire Special Heraldry. DEATHLORD - DeathLords receive learning bonuses for Weapon, Armor, and Shield skills, may use Medium Dual Weapons, Heavy Armor, Heavy Shields, and gain Inflict Wounds and Special Heraldry.
(Teir 1) MAGE - Mages receive learning bonuses for Arcane Magic skills and may use Magic Weaponry. (Teir 2) SORCERER - Sorcerers receive learning bonuses for Arcane.Magic, Nether Magic and Magic Weaponry skills, and gain Identify, Scribe, and Alchemy skills. BATTLEMAGE - Battlemages receive learning bonuses for Armor, Shield, Arcane Magic, Magic Weaponry, and Repair skills, gain Heavy Armor, Heavy Shield and Scribe. (Tier 3) WIZARD - Wizards receive learning bonuses for Arcane and Nether Magic, Magic Weaponry, Scribe and Alchemy skills, gain Spellfire ability, and acquire Special Heraldry. WARLOCK - Warlocks receive learning bonuses for Arcane, Nether, and Rune Magic, and Magic Weaponry skills, gain Drain Life ability and acquire Special Heraldry.
(Teir 1) ADEPT - Adepts receive learning bonuses for Celestial Magic and Armor skills, and may use Magic Weaponry. (Teir 2) CELESTIAL - Celestials receive learning bonuses for Celestial.Magic, Rune Magic, Magic Weaponry, and Scout skills, and gain Identify and Channel skills. PALADIN - Paladins receive learning bonuses for Weapon, Armor.Shield, and Rune Magic skills, may use Heavy Weapons, Heavy Armors, Heavy Shields, and gain Channel skill. (Tier 3) STARGAZER - Stargazers receive learning bonuses for Celestial and.Rune Magic, Magic Weaponry, Channel, and Scout skills gain Iron Will ability, and acquire Special Heraldry. CRUSADER - Crusaders receive learning bonuses for Weapon, Armor, Shield, Celestial and Rune Magic skills, gain Crushing Blow ability, and acquire Special Heraldry.
(Teir 1) ROGUE - Rogues receive learning bonuses for all Thief skills, Throw Weapons, and have Sneak ability. (Teir 2) HUNTER - Hunters receive learning bonuses for Pole Weapons, Range Weapons, Athletics, Scout, Repair, and Thief skills, gain Heavy Pole, Sneak, Steal, and Backstab. TRICKSTER - Tricksters receive learning bonuses for Throw Weapons, Nether Magic, Athletics, Scout, Bargain, Thief skills, gain Sneak, Steal, Backstab, Magic Weaponry and Alchemy. (Tier 3) RANGER LORD - Ranger Lords receive learning bonuses for Pole Arms, Ranged Weapons, Athletics, Scout, and Thief skills, gain Hawkeye ability, and acquire Special Heraldry. CABALIST - Cabalists receive learning bonuses for Nether Magic, Magic Weaponry, Alchemy, and Thief skills, gain Drain Life ability, and acquire Special Heraldry.
(Teir 2) SAMURAI - Samurai receive learning bonuses for Weapon, Archery, and Armor skills, may use Light Dual Weapons, and gain Inflict Wounds ability. IMPERIAL - Imperials receive learning bonuses for Weapon, Pole Weapons, Armor, and Athletic skills, and may use Heavy Pole Arms, and wear Heavy Armor. (Tier 3) HATAMOTO - Hatamotos receive learning bonuses for Weapon, Light Dual Weapon, and Armor skills, may use Heavy Weapons, and gain Critical Strike ability and Special Heraldry. WARLORD - Warlords receive learning bonuses for Weapon, Pole Arm, and Armor skills, may use Heavy Weapons and Heavy Shields, and gain Inflict Wounds ability and Special Heraldry.
(Teir 2) SHUGENJA - Shugenja receive learning bonuses for Arcane.and Nether Magic skills, and gain Ninjutsu, Identify, Scribe and Alchemy skills. MONK - Monks receive learning bonuses for Light Pole Arms, Archery, Celestial and Rune Magic, Athletics, Scout skills, and gain Ninjutsu, Identify, and Channel. BUDOKA - Budoka receive learning bonuses for Throw Weapons, Athletics, and Thief skills, and gain Ninjutsu, Sneak, Steal, and Backstab ability. (Tier 3) KENJASAI - Kenjasai receive learning bonuses for Ninjutsu,.Arcane and Nether Magic, Scribe, and Alchemy skills, gain Iron Will ability, and acquire Special Heraldry. SHAOLEI MASTER - Shaolei Masters receive learning bonuses for Ninjutsu, Pole Arms, Archery, Celestial and Rune Magic, Channel, Athletics, and gain Critical Strike and Special Heraldry. NINJA LORD - Ninja Lords receive learning bonuses for Ninjutsu, Nether Magic, and Athletics skills, gain Critical Strike ability, and acquire Special Heraldry.
(Teir 2) VALKYRIE - Valkyries receive learning bonuses for Weapon, Pole Arms, Armor, Shield, and Rune Magic skills, and may use Heavy Weapons, Heavy Pole Arms, Heavy Armor and Heavy Shields ENCHANTRESS - Enchantresses receive learning bonuses for Arcane and Celestial Magic, Thief skills, may use Magic Weaponry, and gain Identify, Scribe and Channel. (Tier 3) WAR WITCH - War Witches receive learning bonuses for all Magic.and Armor skills, may wear Heavy Armor, gain Drain Life ability, and acquire Special Heraldry.
Ha nem ott véletlen akkor pl. Seer Paulusnál is nézd meg.
Ha jól emléxem Adriendalben vettem a Orlan Dreytõl , de nekem magas a celestialom és ugy nõ az idõ amig hat. Amugy ez egy shild fire ellen. Van még ice is meg egy harmadik is.
Mi volt ez elött a rész elött az egyik jelnél, nagyon komoly :))
Fire Ward?? Hoooonaaan???Honnan??
A szamurai kapja a dupla kardot az király mert a níil helyére kardot tehetsz és 2-vel írthatod a népet. De sajnos én már késön találtam rá mert már Knight voltam és onnan nem lehetek samurai.
De ott ahol ilyen viz van és kiemelkednek a földbõl a elemek ott a végén nincs aktiv portál, elöl meg amiután átugráltam a jeleken, ott meg nem tok csak jobra menni balra mindig ugyanabba a kis szobába dob. Amugy eddig két jel van meg.
Na lett heavy törpém, de ezek érdekelnének valaki már csinált ilyen karaktereket? Fighter (eastern) -> Samurai -> Hatamoto Fighter (eastern) -> Imperial -> Warlord
APám..valaki megcsináltam már a tojásos küldetést?A temple of tiger/dragon ott arindaleban..hogy asszondja eredj fiam,ezzela füstölt heringgel csapd le a Fire Drake-ok fejét..hja és hozz egy tojást.. baaa..a fészkek kis dombok tetjén vannak.Igen,biztos valahogy megkerülve fel lehet rájuk jutni..csak éppen a sárkány mamák(vagy papák) is ott lébecolna, és kb 5 irányba tartó tûzlabdával fujkálnak.. égtem mint a Reischtag..ennyire hamar,ennyire sûrûn még nem haltam be a játékban.
nem ott kell kezdeni. elõször tõle jobbra kezdd ide a 8-asba majd csak vele gyere vissza.
Hapi, a Shadow Ruinsban mikor elérek a lordhoz, és elmegyek balra a teleporton ott a 8 teleportos helyen mit kell csinálni? A kristályt elvettem a szobortól.
Jah elírtam :) A pick lock csak 4-es a kapukhoz kell pl, de rájöttem én is hogy az nem nagyon kell. A disarm 8 -as, meg ugye a legelsõ mert attól függ. (Láthatók lesznek a jelek, meg lassít)
Nekem pontosan a következõ van: fighter, adepth, knight, paladin. Ha jól értelmezem mage, battlemage nem lehetek már.. :( Akkor marad a lord, vagy a crusader. Ezek közül szerinted melyik a jobb?
Még valami! Felderités képességet hol lehet megszerezni?
A ládákat nem a pick lock hanem a disarm trap skill nyija könnyebben de ezt már írtam. 8-as disarm trappal gyõzzed kivárni amíg végig ér a vonal.(közben TV-t szoktam nézni.)
Nah friss térképekre leltem, tessék lesni örömmel :))
http://www.dungeonlordsgame.com/locations.php
Megszereztem a páncélt de nem tudom hogy valami más is kell e mellé? Tudja valaki a folytatást mert ugyan elveszi a páncélt az elf lord de nem veszi le a küldetést!
Szóval szerintem csak 2 vonalat vehetsz fel. Ha már fighter-knight lord-ot nyomod akkor max vonalat követhetsz. Mondjuk mage akkor arcan magic és akkor fargroveban kell beszélned a moonbridge mellett lakó faszival. Egyébként a karakter lapon jobb oldalt fenn mutatja hogy mi vagy és még mennyi lehetõséged van. Szal valami ilyesmi: Fighter -> Knight -> Lord Fighter -> Marauder -> Deathlord Fighter (eastern) -> Samurai -> Hatamoto Fighter (eastern) -> Imperial -> Warlord
Nekem kb. 8 as szintû a picklock a 8-as ládákat ki tom nyitni de ahoz kell egy kis zárnyitó cucc is. Az armorok, shieldek, weaponok mindig annyin amennyi kell a cucchoz hogy ne legyen penality. Nem vettem észre hogy jobb lennék magasabb szinten, és a alap skillek növelését is alig veszem észre. Ami legjobban észrevehetõ az a speed, az jó ha magas :)