Kipróbáltam mégegyszer, hátha meglátom a játék szépségét, de nem sikerült csak újabb bugokat fedeztem fel:D Tudatosan harcolni nem igazán lehet benne, általában csak a megyek felé-gyorsan vágok egyet-gyorsan visszahúzódok és védekezek kombináció mûködik.De látszik, hogy alapvetõen ez a harcrendszer sincsen befejezve.A mozgás egy katasztrófa.A karakterek szemmel láthatóan nem tudnak mit kezdeni a gravitációval ill. a tereptárgyakkkal.A mozgásuk koordinálaltlan, sokszor felemelkednek ha egy falnak mennek, vagy meghalás után eltûnnek a föld alatt.Az újraéledés nevetséges szerintem véleltlenül maradt benne, sõt egyre inkább az az érzésem, hogy ez az egész demó egy tévedés, és véleltlenül valami béta verziót publikáltak.Merthogy nem igazán akarom elhinni, hogy nem vették észre, ami egybõl szembetûnik, azaz pl. hogy nincs hang(az egy két véletlenszerû koppanást leszámítva).
A heal potionok egyébként fõleg a goblinoknál, rablóknál stb. vannak de ezeket teljesen véleltlenszerûen adja be a gép.
tudna valaki válaszolni a kérdésemre?...
csak nálam van ez a probléma?
Nyugi nálam sem lehet állítani semmit, ez a demó úgy szar ahogy van..
Hát én nem tudom mi a bajotok. A harcrendszerrel nincs semmi baj, max túl sok a minisz akármitek. Akkor tényleg csak csapdostok. Nekem minusz kettõ volt csak, és úgy daráltam, hozzám se tudtak érni. Ahoz hogy a beállítások éljenek, ki kell lépni, és vissza. Az animációkkal szerintem nincs baj, és nálam vannak hangok is. A grafika gyönyörû. Továbbá vegyétek figyelembe, hogy szept 1re ígérték, de valszeg késtek vele, és mostanra a kiadó rájuk szólhatott, hogy ideje lenne kaidni valamit, ezért gyorsan összedobták. Ezt a a játékot korántsem szabad leírni, sõt. Én várom
nah.. újra nekiveselkedtem....
kezdem megszokni.. tényleg nem olyan vészes.. nálam is vannak hangok teljesen oké a dolog... a harc azért tényeg gyenge , de ha az ember rak a megfelelõ perkre-re akkor már könnyeb egy fokkal..
DE a videofelbontást továbbra sem lehet állítani...
nah már huzom is általam kedvelt style közé tartozik remélem azér jo lecc... mostanában unom magam semmi game :(
Demó korlátozások:
OPTIONS menüben nem minden állítható, videofelbontás nyema. Kilépéshez elõször ESC aztán nyomni egy QUIT-et. Mentéshez ESC gombra jön elõ a menü. Multiplayerben az ESC kidob a csapatjátékból! SPACE gomb bezárja a legtöbb párbeszéd és menü képernyõt. Két tõrt véve kezeinkbe pici grafikai bug nem mindig mutatja a pengéket. Ennek nincsen hatása a játékban. Vehetitek úgy, hogy két pengével harcoltok! Lentebb lévõ SAVEGAME helyek nem mûködnek, ne használjátok a három legutolsót. Továbbjutáshoz kapuõrséghez lépni. Tõlük balra pisszeg a bokorból Scorch a Goblin összeesküvõ!
DEMO KÉZIKÖNYV: Mivel nem kaptok könyvecskét a demóhoz, álljon itt pár hasznos tudnivaló: HARC: ha durva képességeket akarsz az elején, vegyél Dexterityt. Növeli esélyeidet, hogy átüsd a szörnyek hárítását, védekezõ mancsait és átszúrd a páncélzatukat! MENÜK: szólóban "C"-karakterképernyõ, "E"-hátizsák menükbe lépve megjelenik a kiválasztás és megáll az óra. Tehát lehet pihenni, meg gondolkozni a tuti stratégián. Még a gyógyitalos részlegre kattintva is felhörpinthetsz pár kupicával. PAJZS: kulcsfontosságú közleharcban! Tartsd magad elé, hadd zörömböljenek rajta a szörnyek. Aztán a megfelelõ pillanatban fejbepakolhatod õket egy jól irányzott sallernyulassal. TÁMADÁS: három közelharc lehetõség van: Elõrelépõ kombó, "W"-gombra ekkor nyomulsz az ellenség felé és támadássorozatba kezdesz. Kitûnõ stratégia, ha le akarsz darálni magányos szörnyet. A kombó végén következõ durva támadás nagy hatótávolságú és kegyetlen sebzést visz be! Bal-jobb kombó: "A" vagy "D" gombokal oldalazva ha támadás sorozatba kezdel, több szörny ellen akciózhatsz sikerrel. Széles vágásokat tartalmaz és a végsõ szuperütés több ellenfelet takar be egyszerre. Kurta Csapás: Hátrálva rövid, fej fölötti karlendítéssel legjobban denevéreket lehet szétnyiszálni. ÍJ: Megszórásra kitûnõ távolsági fegyver. Denevéreket lehet leszedni vele és a bugyborék-nyálkák gázleheletétõl biztonságos távolságban hentelhetsz. DEMÓ VARÁZSLATOK: Bármelyik klassz által használhatók a demóban. Celestial Lightning Bolt és a Frost Nova büntet. Több szörny ellen "E" gombra nyomj és a Nether Menübõl adjál az arcukba egy kövér Méregfelhõt - Poison Cloud. Az majd helyrerakja a dögöket! Freezing Shards pedig tömegesen nyomuló szörnyeket állítja meg szépségesen! "F" gombra jön elõ a gyorsvarázslás menü mindig a legutolsó szpellel. Ide pokolhatsz löttyöket és varázslatokat hirtelen elõkapkodásra: számbillentyût nyomjál az aktiváláshoz. Gyógylöttyök azonnal aktiválódnak, meg a Blade of Baal és a Poison Cloud is. KITÉRÕ MANÕVEREK: EVASIVE MANEUVER közben nehezebb támadni, de a szörnyik se nagyon találnak el. Dupla elõregomb = elõregurulás Dupla oldalgomb = oldalra gurulás Bal/jobb + Space = oldalra ugrás Vissza + Ugrás = hátraszaltó
Varázslatot ellövése vagy nyilazás után rögtön vetõdhetsz oldalra, a szpell ettõl függetlenül elrepül a szörnyek felé. BLADE OF BAAL: nehéz helyzetekre készült Nether kardvarázslat. Ajánlott harcosoknak is! LÁDANYITÁS: INSPECT TRAPS segítségével jobban látod, mi védi a cuccot. Aztán jöhet a DISARM, mely lelassítja a szalagmétert! Így több idõd marad az ikonokra kattintani, plusz ezalatt az INVENTORY-ba is beléphetsz és felkaphatsz egy Lockpick - zárnyitó készletet. Ekkor nõnek az esélyeid a nyitásra! Inspect képességed, ha elég magas, akkor jobban megfigyelheted az ikonokat. Ha egymás mellettieket kapsz, akkor inkább nyomj egy LEAVE-t és újra aktiváld a ládát, könnyebb kombináció reményében! Csapda bonyolultságtól függõen ikonok jelennek meg a disarm panel alján. DISARM-ra kattintva vörös szalag indul meg jobb felé. Amikor ez a szalag elér egy ikont, az pillanatra aranyszínben izzik fel. Ekkor kell rákattintani! Idõzítés meg disarm skill kérdése az egész. MOZGÁS: támadás közben lehet mozogni, de máskor meg érdemes kivárni a megfelelõ pillanatot. Ügyelj a kombók végén lévõ szuperütésre, mert azok alatt elveszted az irányítást! FELTÁMASZTÁS: "R" gombra feléled a karaktered teljes életerõre.
hat szerintem a hangulat az, ami kimaradt ebbol a jatekbol, es ami hibadzik a legtobb rpgbol, ez a hangulat egy osszhatas, amit a bugok annyira nem is rombolnak le, de pl olyasmik, mint a fak kozt suvito szel, a farkasvonitasok, a kulonbozo bogarak madarak repkedese, ezek mind eletre keltenek egy vilagot... hat DW. Bradlytol elvartam volna, h eletre keltsen egy vilagot, nem jott ossze neki... a goblinok a semmibol tunnek elo, nemhogy lenne valmi kis taboruk, vagy hasonlo...a semmibol tunnek elo a banditak is... Valaki emlitette korabban, h rengeteg targyat lehet felvenni, meg hasznalni... Hat nemtom, egyetlen gomba, noveny, vagy akarmi, amibol gyogyitalt lehetne esetleg keverni nem lehet felszedni sehonnet, es meg csak nem is talalkoztam ilyenekkel a jatek designjaban, hiaba az 1001 fele pajzs, meg kard, ha ilyen kis aprosagok hianyzonak belole... Ultima IX, Gothic 2, Anachronox... Ezek kozelebe sem er, pedig 1 eve azt hittem, h ilyen jelentosege lesz ennek a gamnek... Nem eleg itt a bugokat optimalizalni... nem az a fo problema, hanem az, h nem foglalkoztak a tartalmaval eleget a fejlesztok... Szerintem :)
Nekem nagyon tetszett a demo. Én csak egy bugot találtam : 1024x768-ban egyszercsak bizonyos hátterek lila szinüek lettek. Elég sokat játszottam a Wizards&Warriors játékkal és eléggé emlékeztet rá egy rakás dolog: pl: varázslatok, monsterek hangja. Kár hogy nem party alapú, körökre-osztott a játék de ugy biztos nem lehetne eladni a piacon. A varázslás szuper, tök jó volt amikor egy fireballt a magasabban lõttem el és elrepült az égbe. Lehet idézni patkányokat és csontikat szerintem az animáció/grafika nagyon jól meg van csinálva. A közelharc nehéz de a Gothic óta én már nem mondok semmit. Meg kell tanulni vivni, de ez még mindig jobb szerintem mint hogy egyet kattintani az ellenfelen aztán nézni a harcot és közben szép csendben bealudni :)
ezt nem tom de hogy lehet jol harcolni? a faszért nem tudok kinyirni 2-3 goblint, meg senkit...
Használj varázslatokat vagy rá kell pakkolni a skillekre. Én például kipróbáltam a pusztakezes harcot , adtam 2 pontot rá meg a dexterityre aztán mint Bruce Lee lerúgtam a goblinok fejét :)
Most akkor Április 20.án jön ki vagy nem jön ki mert akkor nem várom :) Kicsit furcsaszájízzel vágok én is neki, varázslóval vittem és nagyon nem volt probléma a lényekkel, csak több féle mágiát kell elsajátítani mert ha kifogy valami akkor bajba lehetsz. Agyon soknak tartom a lnyt amit le kell nyomni és nem találok olyan skilleket mint a Gothicban, jó lenne horgászat favágás kovácsolás és hasonlók amitõl némi kölcsönhatást éreznék a köznyezettel. De hát a grafika szép és mondjatok más RPG-t? Nincs is. Maximus-z nyomom de ott még durvában hent megy, sose értettem hogy a igényes szerepjáték miért nem gazdaságos. Demon Stone is gyönyörû nem mondom, csak oyan nincs hogy valaki nem akar percenként 30 lényt legyakni ??? :O)
Látom nem sok mindenkit érdekel ez a game, és az hogy kb. egy hónapot késik : Katt IDE
Egyébként én is kipróbáltam a demót ebbõl, rettenetesen tré az egész. A karakter mozgása egy mozgáskorlátozott strucc-ra hasonlít, a harcrendszer idegesítõ, a kezelõfelület átláthatatlan és egyszersmind kezelhetetlen, úgyhogy ezen már az egy hónapos csúszás tuti nem fog segíteni, felejthetõ az egész a süllyesztõbe vele!!!!
Szerintem is iszonyu jol nez ki, de a demo alapjan rohadtul jatszhatatlan, a varazslatok kezelese idegesito es csak egyszer lohetsz el egyet barmelyikbol es orak mire visszatoltodik, addigra meg rohogve lenyom az ellen :((
Bár a forumaikon írták hogy sok változás lett a demohoz képest, azért csodálkoznék mit lehet 2 hét alatt változtatni. Mindegy, valószínû majd jön egy gyors patch hozzá. Délután belenézek, fölkészítve magam a csakódásra
De a gyorsabb torrentoldalakon már kint van. Meg az isonews forumain is olvashatod. Kicsit utánnaolvasva az emberek elsõ benyomásai alapján tényleg nagyon siettek kiadni, szinte a temple of elemental evil jut eszembe, az is csak 95%-ban volt kész. Nagyon rájár a rúd a crpg-re, pedig régen mennyi jó dolog volt. Talán a wizardry 8-al szórakoztam el legutóbb és az is már 2002-es.
Lehet hogy én nem értek hozzá meg tudatlan vagyok de a Dungeon Siege már majdnem stratégia mert felölrõl nézed egységeket jelölöd ki és attakolsz.Dungeon Lords meg tiszta Enclave normális RPG.
NForce-on már kintvan, mai nap folyamán befut szerintem...
szeritned mirõl beszél itt midnenki??? kis fáziskésés... :)
Én már 4 és fél órája töltöm, szerintem estére lent lesz..... :) KÍváncsi vagyok rá
HA valaki tolja, rakjon be screeneket pls, meg írjon véleményt :)
En tennek fel de csak egyszer indult el normalisan, mostmar vibral a kep ahogy a load game-re kattintok (mind1 milyen driver van fenn). Azt hiszem hanyagolom amig kijon par patch, remelem nem jarok ugy mint a bloodlinesal.
Megnéztem én is hát érdekes egy gém......karakteranimáció egy nagy nulla....mikor gyógyitalt iszok a keze úgy mozog mint aki iszik de nincs benne semmi. Mozgás után hiába állsz meg vagy 2mpig még mozognak a lábai :) Szórakoztam egy ideig de nem bírtam rájönni hogy is képzelték el a zárnyitás mûvészetét......karaktergenerálásnál ott egy nagy ordenáré bug hogy nem lehet beállítgatni rendesen a kari kinézetét. Hiába veszem fel a felbontást a menüben abszolút nem reagál rá. Gém közbe nincs zene, pedig a menü alatti zene nagyon hangulatos. Story nagyon sablonos. Nagyon sokmindenben erosen hajaz a Dungeon Siegere....... grafikailag jó is lenne a dolgo ha lehetne felbontást váltani. Én csak a kardcsattgoást meg az ordibálást hallottam semmi más hangot nem. Iránytíhatóság......hát olyan mintha jégen korcsojáznál. Falak egy részére akármikor felfut a kari....
#126 nemtudom játszott e gothic2vel vagy a wow-val de ez a tré gém még a fele szintjüket sem éri el......ha egy peccsel kijavítják a fõbb hibákat még lehet hogy jó is lesz a gém, de én asszem nem szivatom magamat vele és letörlöm, majd a DS2-t tolom :)
Mellesleg már az is mutatja hogy gyenge eresztés a gém hogy semmijen védelem sincs rajta......
A zárnyitás úgy mûködik(legalábbis a demóban)hogy zárnyitáskor elindul egy csík, különbözõs sebességgel, attól függõen, hogy milyen szinten vagy, ill. a láda milyen szintet igényel, van-e kulcsod stb.Amikor megy a csík, lent kis ábrák láthatóak, akkor kell rányomni az ábrákra, amikor a csík az azzal megegyezõ ábrában jár.Ha mindet eltalálod, kinyílik a zár.
En jatszottam a demoval, hat az agyatlan hack&slah volt. Szoval nem ertem hogy hasonlithatja ossze a Gothic 2-vel(ami verbeli rpg). Ennyire mas lenne a full tortenete, rpg beallitottsaga, vagy total idiota volt aki irta ezt?
nem tom mit szenvedtek ezzel az iq husszáral...., már ezerszer bebizonyitotta hogy a csoda benyögéseinek kb 0 értelmük van, ennél mgé a gamepro is jobb... :)
na, nagyonszép, nagyonteccik, csak nincs zene:) mér?
Hát ez egy hajmeresztõen nagy rakás sz*r. Bugok nélkül se vesztegetnék rá egy percet sem a továbbiakban.. adtam eki egy órát. Az az egy óra ezzel telt: megy elõre, ajtón be, ládát szét, szörnyet leöl, cuccot felvesz, megy elõre, ajtón be, ládát szét, szörnyet leöl, cuccot felvesz, megy elõre.... BRRR RETTENETESen szar!!! Egy óra alatt ennyire még egyetlen játékot se untam meg. Azért itt-ott egy nyamvadt párbeszéd, vagy valami annyira nagy kérés lett volna ?? Ráaádul az irányítás pocsék, a harc borzalmas, a tárgyak unalmasak, az animáció béna, a grafika max. átlagos, zene NINCS. Nem éri meg a letöltése sem az idõt, felejtõ az egész! Uninstall, del. megvolt.
DB
??? öregem neked aztán nagyon jó a humorérzéked gratulálok beálhatsz az elöbbi ész mögé...
Asszem ez a topic is rövidúton a súllyesztõbe fog kerülni :)
miért nincs játék alatt hang? pontosabban van csak annyira hald hogy ha nem veszi fel nagyon az ember a hangerõt azt hiszi nincs is. de úgy is csak nagyon halk. egyébként az irányítása egy rakás fos, a grafika jó, a harc is elmegy, a játékról még nem tudok semmit mondani mert csak az elsõ város kapujáig jutottam el
Full egyet ertek, egy nagy hatar szar, 1 fillert sem er meg...
nem lesz a kedvencem, de több köze van az RPG-hez, mint a divat-akció multi WoW-nak...
Amugy igazad van az osszes MMORPG, minden csak nem RPG azon kivul hogy a karakter skilljeit fejleszteni kell. Tapolasrol szol az egesz, nem a kalandozasrol. Jatszottam sofele MMORPGvel, de mindegyikben csak ugy hemzsegnek egykupacban az enemyk, es a legtobb kuldetes abbol all, hogy gyujts nekem 15db xy deneverszarnyat, vagy 20db yx farkasfogat. Amugy visszaterve az eredeti temahoz. Nem olyan rossz a Dungeon Lords, ha tovabb jatszik 5 percnel az ember, egyre jobban elvezi.
amig a Black Isle nem ad ki valami finomságot, addig nagyon nem is látok jobbat a közeljövõben... vki érti a ládanyitás mikéntjét? használom a tolvajkulcsot, majd a képembe robban és vagy kinyílt vagy nem...
Szerintem éppen fordítva: minél tovább nyomultam vele, annál dögunalmasabb lett... elinte még érdekes (mert új), aztán ahogy megyek elõre, egyre idegesítõbbek az eltalálhatatlanul ugráló, töküres szobában a semmibõl elõugró köcsög goblinok... a kifogyhatatlan dobótõr (LOL), és a soksok bug :(
Minnel nagyobb a skill annal nagyobb az esely a ladakinyitasra. Ha alkulcskeszletet is hasznalsz hozza emelkedik a kinyitasi szazalek. A kinyitas ugy zajlik, hogy az also kicsi ikonokat akkor kell megnyomni, amikor a felso reszen a csik, ugyanarra az abrara er.
- A menû 800x600-as felbontásban fut csak (maga a játék már megy feljebb, de a menü "felragad" a bal felsõ sarokba (szánalmas). - Nincs háttérzene! (nem tûnt fel?) :) (és még el se kezdtem játszani...) - ha elkezdesz játszani, akkor ilyen apróságok vannak, mint falakon átmenõ nyilak, tûzlabdák, textúrákon átesés, stb. Ne aggódj, jön majd nálad is! :(
A menühiba mindenkinél van... attól hogy te nem hallgatsz zenét egy játékban (????) még bug, hogy nincs benne. Bár a "jakuza-logika" ellen tudom, nincs értelme tényeket felsorolni :) (ld. Morrowind topic)