hat szerintem a hangulat az, ami kimaradt ebbol a jatekbol, es ami hibadzik a legtobb rpgbol, ez a hangulat egy osszhatas, amit a bugok annyira nem is rombolnak le, de pl olyasmik, mint a fak kozt suvito szel, a farkasvonitasok, a kulonbozo bogarak madarak repkedese, ezek mind eletre keltenek egy vilagot... hat DW. Bradlytol elvartam volna, h eletre keltsen egy vilagot, nem jott ossze neki... a goblinok a semmibol tunnek elo, nemhogy lenne valmi kis taboruk, vagy hasonlo...a semmibol tunnek elo a banditak is... Valaki emlitette korabban, h rengeteg targyat lehet felvenni, meg hasznalni... Hat nemtom, egyetlen gomba, noveny, vagy akarmi, amibol gyogyitalt lehetne esetleg keverni nem lehet felszedni sehonnet, es meg csak nem is talalkoztam ilyenekkel a jatek designjaban, hiaba az 1001 fele pajzs, meg kard, ha ilyen kis aprosagok hianyzonak belole... Ultima IX, Gothic 2, Anachronox... Ezek kozelebe sem er, pedig 1 eve azt hittem, h ilyen jelentosege lesz ennek a gamnek... Nem eleg itt a bugokat optimalizalni... nem az a fo problema, hanem az, h nem foglalkoztak a tartalmaval eleget a fejlesztok... Szerintem :)