Elég régen írtak ide, a Specnaz 2 végigjátszása után, muszáj ide írnom Szóval elõször azzal kezdeném, hogy a Specnaz PW-vel nem játszottam, ezért nem tudok véleményt mondani, hogy jobb-e a 2, de amit leírok, abból úgyis az jön ki, hogy az 1 sokkal jobb
Tudom ez nem a warez helye, de én ezt a verziót próbáltam ki: SpecNaz 2-SKIDROW
A képek alapján jónak igérkezett a játék, de sajna a valóság ettõl nagyon is eltér Az nfo alaján is jónak tünt: sajna a 19 küldetésbõl csak 7 van benne. -nem lehet jármûveket vezetni, -5 tipusú fegyver + 3 fajta gránát van benne a 40 igért helyett, -a 2 mód helyett egy van. Most lehet én szedtem le rossz verziót, vagy esetleg az nfoba a Project Wolfról van szó Jópár elemet átvettek a készítõk az Übersolider 2-bõl Én nem szólom le más munkáját, mert én még ilyen játékot sem tudnék csinálni, csak annyit mondok, játszottam már jobbal is
Nincs íróm. x2600+AMD, 1GB RAM, 7800GS AGP és alaplapi hangchip. Patch egyelõre nincs (engem ez mondjuk nem is zavar), és annyit állítottam a cfg fájlban, hogy átírtam a felbontást a nekem megfelelõre, mert azt a játék alatti menübõl nem tudtam (1440x900).
Persze, hogy elvagyok vele! Nem akadozik sem a kép, sem a hang. A hatalmas , szabadon bejárható terek tetszenek a legjobban.
láttom te egész jól elvagy vele ^^
Új vezethetõ jármûre bukkantam Üzbegisztánban... :)
úgy gondolom, hogy megfeleõ játékélmény pótólhatja 1 játék grafikai hiányosságait. Forditva erröl már nem beszélhetünk.
Szó esett errõl is. Azonban az a baj, hogy az ilyen dolgok nem rajtuk múlnak, hanem a kiadón. Ha jól vettem ki, akkor minden jog a kiadóé. (Mondjuk nem meglepõ. A kisebb, kevésbé ismert és tõkeerõs fejlesztõk esetében általában ez a helyzet) Bár ígéretet tettek, hogy ha a kiadó megengedi, akkor átadják a lokalizáláshoz szükséges kitet. Viszont felmerül még az a dolog, hogy mégha meg is lesz a kit és elkészül a magyarítás, a szövegállomány ki-be rakása ettõl még nem lesz megoldva...hisz ahogy néztem a szövegállományok több darab többszáz megás fájlokban vannak.
És esetleg nem cseverésztél velük arról, hogy lehetõvé tennék-e a játék magyarítását? Esetleg támogatnának-e minket egy ilyen célra is használható mod-tool-al?
Ja. Nekem Delta Force + IGI2 hangulatot idéz. Grafika és a csapatirányítás inkább Delta Force-os, Játékmenet pedig inkább IGI2 (hatalmas, nagy terek és az ellenfelek messzirõl, fedezékbõl egyenkénti levadászása...)
Csináltam jópár képet a játékból, és felnyomtam a putfile-ra: KATT IDE (sajna a putfile minden kép méretét a felére csökkentette, ráadásul elég gány módon, hogy az élsimított képeken recések lettek az élek...de azért a környezet jól kivehetõ maradt)
Egyébként cseverésztem a minap a fejlesztõkkel. Már javában készül a Specnaz 2, amiben igyekeznek az elõzõ rész gyengeségeit korrigálni.
Megnéztem én is. Azt hiszem erre mondják, hogy kontár munka. Talán a hat évvel ezelõtti Delta Force: Land Warriorhoz tudnám hasonlítani a színvonalát, bár az ennél simábban futott. Orosz barátaink nemigazán tudnak játékot fejleszteni, ez a most megjelent Age of Pirates és a Specnaz kapcsán beigazolódott. Játéktól függõen 4-6 év a lemaradásuk a jelenlegi nyugati színvonaltól.
Ugyanazokkal, amelyekkel pl. a jármûvekbe szállsz be vagy az iratokat veszed fel stb. Alapértelmezésben nem tudom melyik bill., mert én átkonfiguráltam, de a menüben QUICK MODE a neve - ezzel jelölöd ki, majd mialatt lenyomva tartod, a tûzgombbal aktiválod a cselekedetet. Ezért érdemes végigcsinálni a kiképzést, mert ott minden ki van írva a képernyõre, így éles bevetésen nem fog meglepetés érni.
Mondjuk én a GROZÁT részesítem elõnyben, lõszer pedig van bõven egy-egy küldetés végrehajtásához, nem érdemes felvenni új fegyvert (legalábbis az eddigi iráni küldetések alapján), kellenek a fenének a terroristák AK47-esei... :)
Amúgy végre sikerült felszállnom a helikopterrel... :)
megtudná nekem mondani vki a fegyvereket melyik billentyûvel lehet felvenni
Sikerült kivégeznem a második iráni küldetést is, most vagyok a harmadikon. Ez egy éjjeli küldetés, és már eljutottam egy MI24-ig, bele is ültem, csak még felszállni nem tudom hogyan kell vele... :O
Amúgy jó hosszú a játék a maga 39 küldetésével. (10 Iránban, 10 Jemenben, 6 Afganisztánban, 4 Üzbegisztánban és 9 Burmában - ez utóbbiban az amerikai deltásokkal kooperálva... :D)
Na végre sikerült túljutnom az elsõ küldetésen. Akit tudtam elütöttem az UAZ-zal, akit nem, azt lelõttem, majd felrobbantottam minden objektumot, amit kellett, aztán beszóltam a parancsnokságra, hogy végeztem, azok meg visszajeleztek, hogy irány a kimenekítési pont, ahol már várt a MI24-es...
Amúgy állítólag vannak vezethetõ légi jármûvek is a játékban. Kíváncsi leszek ezekre.
Na végre sikerült túljutnom az elsõ küldetésen. Akit tudtam elütöttem, akit nem, azt lelõttem, majd felrobbantottam minden objektumot, amit kellett, aztán beszóltam a parancsnokságra, hogy végeztem, azok meg visszajeleztek, hogy irány a kimenekítési pont, ahol egy helikopter várt...
Amúgy állítólag vannak vezethetõ légi jármûvek is a játékban. Kíváncsi leszek ezekre.
Ha multiplayerre gondolsz, akkor nem.
Egyébként érdekes, hogy a fõmenü tanúsága szerint ez a verzió valami 0.9.5 vagy valami ilyesmi...és a fejlesztés pedig 2001-tõl 2005-ig zajlott...kérdés vajon ez most a teljes verzió vagy mi? Illetve ha 2005-ben befejezõdött a fejlesztés, akkor miért csak most adták ki, és ha csak most adták ki, akkor miért nem hegesztették tovább még egy kicsit 2006-ig? ... Aztán lehet, hogy azóta már a Specnaz második részén fáradoznak.
Idézet a játék ReadMejébõl: "Specnaz: Project Wolf October 10, 2005"
A multi hiánya engem annyira nem izgat, az viszont igen, hogy tegnap végigcsináltam az elsõ iráni küldetést...lol módon úgy, hogy beültem egy UAZ-ba, és akit csak lehetett elütöttem, és ezek csak bambán nézték, nem lõttek ki!!! Pedig még a videóban is az van, hogy a végén kilõnek minket ahogy az UAZban ülünk!!! :O Szóval kinyírtam az összes megsemmisítendõ területen lévõ terroristát, leraktam az összes szatyrot a helyére: a 2 üzemanyagtartály, a fõhadiszállás, a 2 barakk és a lõszerraktár (zárójelben jegyzem meg, hogy tök üres helyiségek fogadtak mind az állítólagos fõhadiszálláson, mind a barakkokban és a lõszerraktárban is - töküres: még egy asztal vagy szék vagy doboz sem volt sehol :DDD), naszóval minden megvan, elkocsikáztam egy biztonságos helyre, elõveszem a távirányítót, hogy felrobbantsam az egész kócerájt...erre amikor megnyomtam a gombot a progi elszállt egy hibaüzenettel... :)))
Vajon most mi a fene van, a tört verzió miatt vannak a hibák vagy ez egy kiszivárgott béta vagy mi lehet?! Mert ha már a több évvel ezelõtti videóban is kilõtték a fószert az UAZból, akkor én, hogy a fenében tudtam végigtarolni a tábort, anélkül, hogy egy lövést is leadtak volna a jármûre?! :OOO
Azt hiszem belevetem magam a készítõk vagy a kiadó fórumába, hátha okosabb leszek.
Mire gondolsz? Nekem nincs semmi bajom a mûholdas térképpel. A társak meg csinálják, amit mondasz nekik, de úgy vettem észre, hogyha hülye parancsot adsz, akkor felülbírálják. Pl. ha tûzvonalba vezetnéd õket vagy valami. Amúgy ha TACTICAL helyett a GEROY-t választod, akkor nem kell a társakkal bajlódnod, hanem a magányos hõs szerepében tetszeleghetsz. :) Egyébként most mentem egy kicsit többet az UAZ-zal, és el is ütöttem 3 ellent vele... :)))
Mostmár nekem is, csak át kellett állítanom a játékmódot TACTICAL-ra. Jármûveket persze, hogy lehet használni. Ugyanazzal a módszerrel, ahogy a fegyvereket veszed fel, kiszállni pedig az eldobás billel lehet. Be is pattantam az UAZ-ba, igaz nem sokat mentem vele, mert akkor kiszúrhattak volna. :)
Na látod ez még egyelõre nekem is rejtély. :) A tutorialt megcsináltam, és ott elõ tudtam hozni a parancs opciót, és ki is tudtam adni a parancsokat, de az éles bevetésen, legalábbis az elsõ iráni küldetésen már nem tudom elõhozni. A jármûvek fizikája is egész életszerûnek tûnik.
A config.def fájlban be tudod állítani manuálisan többek között a képfelbontást és a képfrissítést is. Alapértelmezett elérési útvonala: C:\Program Files\Byte Software\Specnaz\config.def
A nekem szükséges értékeket is csak így tudtam beállítani, mert a menüben csak 4:3-os képfelbontások állíthatóak be, nekem meg 1440x900x75 kell.
Egyébként szerintem a lehetõségekhez képest azért nem olyan rossz a játék, csak meg kell szokni, legalábbis egyelõre nem tudok jobb játékról, amiben oroszul beszélõ orosz specnazosokat kell irányítani... :)
hát haljátok ez még a delta force 2 szintjét sem éri el... az legalább jo volt... nemhogy emlitsek egy 5 (!!!) évvel ezelötti operation flashpointot... durva 2006-ban elöállni egy ilyen "játékkal"... ez volt az egyetlen Specnaz néven futó game, emléxek egy tps-re is, vagy abbol lett ez a kaki?? vki mondjon már nekem okosat
terkepet egerrel meg kurzorral tod babralni..egyebkent en is 2 orat birtam kb,de trening sokat segit...kb az volt masfel ora :D szoval kar erte...de azert aranyos...
az irányítása is opflash? mert akkor tényleg para.
Ez nem más mint egy OpFlash, csak elszúrták. Az legalább jó volt, sõt, modokkal, patchekkel még a grafikája is kifényesedett mára. Ugyanezt láttam már x éve abban is, amit itt, csak ott jól volt megcsinálva, itt meg nem.
Szerintem nem olyan szar, csak kicsit szokni kell, meg nem kell túl sokat várni...és akkor egész jó. :) UAZok mindenfele, hatalmas terek, stb. :)
szal akkor szar, mert úgy nem töltöm le
Na jó én is besokaltam, a retek térképet nem tudom kicsinyíteni, ráadásul bugos és a kezdõontotn túlugrik és utánna nem is lehet oda visszahúzni, a trasak pozíciójára nem lehet automatikusan ráugrani így azt sem tudom hol vannak, így hogy adja nekik normális parancsot, áá szar az egész.
Á rájöttem, hogy nem vagyok egyedül a társakat lehet irányítani, egy gondom van csak, marhára nem tudom melyik hol van :)
Feltelepitem,2 perc , leszedem ennyit ért
Óriási ez a game, kúszok fent a hegygerincen, erre a völgybõl már lõnek rám, hát mondom mi van ezek átlátnak a sziklán, ettõl már csak az jobb, mikor 4-500 mrõl olyan pontosan kiszednek, hiába fekszek, hogy még. 3 mentési lehetõség van és kész. Én leginkább önkínzóknak ajánlanám a gamet, aki hasonlót akar az inkább DF2.
Mondom, hogy tuti kodek probléma lesz. A videók különben nem akadnának. Majdnem biztosra veszem, hogy akinek akad, az a hang miatt van. Amúgy, ahogy már lentebb írtam a játék ha már nem túl szép, legalább gyorsan fut. Akinél akad, az nem a játék gépigénye miatt van, az tuti.
IGI-hez pedig azért hasonlítottam, mert az sem egy hent játék volt. Delta Force-hoz lehet, hogy csapatorientáltsága miatt hasonlít, viszont emlékeim szerint azért a DF-ben a realizmus kisebb volt, mint az IGI-ben.
"kimész egy nyílt terepre és egy lövésbõl meghalsz..."
akkor úgy tûnik, h a realizmussal nincs gond.
viszont geci lol hogy jatek mappajaban levo intro meg tobbi video is alapbol szaggat meg akad! szoval nyilvan fejleszotk is leszartak egy ido utan aztan gyorsan kidobtak jatekot mert minnel tobbet varnak vele annal "egobb" lesz graf meg no fizika miatt,vicces a mocsoknagy port kavaro lovedek becsapodas megoldasa is..es 2,3 felekeppen ossze eso katonak is viccesek..de a kushados lopakodos filing feledteti egeszet..sztem
akadas megvan nallam is,de ettol fugetlenul sztem tactical modban izgalmas a jatek..jo nehez,tenyleg sunnyogva kell vegigtolni,nem igen lehet lerohangalni ellenseget,inkabb becserkeszos bujkalos..csapat munka is lehecseges vmijen szinten,szal erdekes..tutorial kotelezo nyilvan,mert jopar dolog nem egyertelmu elsore pl eldobott fegyver felvetele stb...sztem jo lesz ez..csak kene vmi akadas ellen...en felraktam drivert,akad ez mindenkeppen,graf sztem elmegy..nincs ezzel nagy baj.
bar igi hez en nem hasonlitanam,inkabb deltaforce,de eros operation flaspoint beutessel..sajnos ez grafban nyilvanul meg...tul realisztikusra eroltetik mindig,es a kulcsinyre ado kozonsegnek ez nyilvan nem eleg... csak hangulatra epitkezes jelekszerint nem kifizetodo..
gagyi játék , rossz optimalizáció , a grafika 6 évvel ezelõtti , túl nehéz ( kimész egy nyílt terepre és egy lövésbõl meghalsz....
valaki betenne 1-2 képet a játékból
Nálam egyáltalán nem akad, sõt még 8x-os élsimítás mellett, 1440x900-ban sem vettem észre lassulást. Szerintem akinél akad, az tuti valami hangprobléma lesz. Én egyébként nem engedtem, hogy az install végén felrakja azt a kodeket...
Egyébként így elsõ blikkre talán az IGI sorozatra emlékeztet leginkább.