akkor balhézott mikor kiírta hogy a W/A/S/D-vel lehet mozogni. Nekem a nyilakon van. Ezek szerint a karakter problémák miatt nem tudta megjeleníteni :)
Még tudom nagyon sok van ebbõl az évbõl de bátran ki merem jelenteni számomra ez a game az év meglepetése eddig! Szokásos unreal engine 3-as mesteri optimalizáció,szép,frankó ez a bumerángos téma. Hát ha lesz rá valami megoldás hogy más nyelvüvé lehetne tenni esetleg ha lehetne fordítani ás valaki el is vállalná szó nélkül végigtolom majd még1x.
Én azt sem tartom kizártnak, hogy nálunk magyarul jelenik meg, így a Cryostasis után.
Pedig A Gow is nagyon jó game.Az mellesleg h lehet hogy havernál alap tévével ami azszem kisebb vagy 72 cm átmérõjû azon a z xbox gamek nem néznek ki olyan jjól.A GOW2 grafja sem volt nagy durranás.De mikor megláttam egy hatalmas tv-n ami akkora volt magasságban mint én kb 174 cm és rohadt széles azthittem elszáll a tököm.
Tudod az van h ami konzolon szar az pc-n jó mert arra jobbak a játékok.Nem ehez vagyunk szokva így jó nekünk.De a konzolosok finnyásabbak.Szerintem.De én mindíg is maradook a pc-nél.
Ennyire jó a game már az 5. chapterben vagyok (és tévedtem nem lesz ez olyan rövid) most volt egy Bossfight a 4-es végén.
Jó lenne legalább angolra állítani mert a fegyverek fejlesztésénél csak azt látom fogy a pénzem de hogy mit fejlesztettem rá azt nem tudom. Annyit kivettem hogy már nem sima pisztolyom lett hanem gépfegyver szerûségé alakult
Talán konzolon nem volt olyan jó az irányítása. A nyáron lett volna lehetõségem kipróbálni 360-on, de én inkább DMC4-eztem. Én látok arra egy csekély esélyt, hogy a konzolosból ki lehetne szedni a nyelvi fájlokat, és itt felhasználni, ha nem megy csak az orosz. Amúgy ha oroszul már kijött, és nem oroszok fejlesztették, szerintem csak hetek kérdése egy angol kiadás.
Ez csak azért kizárt hogy hamarosan kijön mert pl IGN-en Gamespoton (csak hogy két nagyobb siteáot említsek) pc-s verzió nincs is hírbe se.Meg lentebb linkeld oldal is csak most kapta infoba hogy kiadják-e vajon pc-re? Pluszba még a honlapján sincs említés róla.
Hát nem tudom ki vette meg a portolás jogát, de tökéletes munkát végzett. Én még ennyire jó ue3-as konverziót még nem láttam. A Fix 60 fps-rõl soha nem zuhant még 1 framet sem. Ráadásul a jól ismert textúra swappeleõs jelenség sincs a játékban. Tökéletes munka.
Ti honnan szeditek ezeket a vadiúj gameket.Mert én ftp-zni szoktam és ott pl a cryostasis sincs fent ami szintén orosz cuccos. Vki írna egy oldalt?Grabber?Köszönöm.
UI:azt látom h sg-n maxtreme és grebber a hadi tudósító,mindennel õk játszanak elõször.8mb os netem van de nincs olyan jó töltõ helyem.Mellesleg jó h ti észrevesztek minden játékot.Ha nem megyek be a screenshotok játékokból topikba azt sem tudom h lessz.Meg kéne nekem egy olyan oldal ahol nem csak a nagy nevek hanem minden játék megjelenési dátuma fent van.
Adnék címet de mint elõbb leírtam regelni már nem lehet rá sajnos. Most intézem magyar site-ra a cuccot!
Egyébként simán lehet, hogy ruszki sufnituning a cucc, azok egy köteg mindent megcsinálnak, szóval semmi nem lehetetlen, de azért ez elég nagy név ahhoz, hogy így legyen.
Most ez fel lesz töltve valamelyik magyar FTP-re? vagy magyar torrent oldalra?
Most nézem, hogy elvileg hivatalosan 22-én fog megjelenni.
Az eredeti fejlesztõk fórumának moderátora (nem tudom stábtag-e), azt írta utánanéz az angol megjelenésnek.
Dark Sector was based on Sector Engine, later changed to the Evolution Engine, both Digital Extremes' proprietary next-gen game engines. Official statements about this being just a name change or a major shift in their technology were not released to the public yet. Speculations about this engine being an evolution of the Pariah engine, a heavily modified Unreal Engine 2.5 were posted at UnrealWiki but were not confirmed by Digital Extremes. Dark Sector's project lead, Steve Sinclair, stated that the engine was written from scratch. The producer of Dark Sector, Dave Kudirka said when they first built the engine, they didn't want it to look like the Unreal Engine 3, and they wanted their own perspective engine. When asked about the games' engine being made on Wii or PC, he replied "plausible".
lol?
Jól értem hogy ez nem is UE3 hanem valami szarrábuherált UE2.5 amit õk fejlesztettek tovább? Na az a kemény. Ha nem jól értem, akkor valaki javítson ki :)
Nézzen is :D Bár inkább a magyar megjelenést írhatná valaki
1. Vezérlõpult -> Hardver hozzáadása -> tobább -> Igen, már csatlakoztattam a hardvert -> tovább -> legalján: Új hardvereszköz hozzáadása -> tovább -> Telepítse a hardvereszközt, amit a listából választok ki -> tovább -> Minden eszköz megjelenítése -> tovább -> Saját lemez... tallózás, megkeresni a dev000.inf file-t (rarban van mellékelve) -> ok/tovább, meg kell jelennie egy új eszköznek: fstarforce -> ok/befejezés 2. Feltelepíteni a Daemon Tools 4.3.1-t, bemountolni az .mds file-t. 3. Elindítani a játékot
Vezérlõpult->Hardver hozzáadása->Tovább->Telepítse a hardvereszközt, amit a listából választok kit kijelölni->Tovább->Minden eszköz megjelenítése->Tovább->Saját lemez Saját lemez... tallózás, megkeresni a dev000.inf file-t (rarban van mellékelve)-> ok/tovább, meg kell jelennie egy új eszköznek: fstarforce -> ok/befejezés
Amúgy eléggé nagyon más irányba ment el a fejlesztés mint amiket a régi videókban mutogattak ott ûrös dolog volt.De ez sem rossz.Mondjuk amiket ott látni azokban a régi videókban az is elég ütös lett volna.
Már várom hogy megkapjam a láthatatlanságot mert a cikk ezt is írta hogy van benne!