Venni szeretnék egy robogót, suliba járás céljából. Csak az a gond, hogy az egyetem 40 km-re van, és minden nap 80-100km-t menni nem biztos, hogy jót tesz egy 70-es/100-as robogónak...
Az lenne a kérdésem, hogy ti mit gondoltok, ilyen célra milyen motort érdemes venni, illetve érdemes-e robogót venni?
Vennék nagyobbat is, de nincs rá keret (max 400k):S A mai vonatbérlet árak mellett meg jobban kifizetõdõ egy robogó...
Ritka darab,nekem egy volt csak,szerintem jó gép.A levegõs piaggio-blokk örök darab,szinte sosem kell szerelni.Lényeg hogy a digit mûszer hibátlan legyen,azt már javítani nem lehet.
A robogó sokkal praktikusabb mindennapi használatra,és rövidtávú utakon.Mindkét megadott gyári lóerõadat hülyeség,a tzr jobban megy.Ha szeretsz sportosan motorozni-tzr,ha utálod hogy veri a vizet-sr.Szívbõl motorzni-tzr, közlekedni-sr.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy most állok egy motorvásárlás elõtt és nem a pénz számít hanem a minõség,nekem tök 8 hogy váltós-e vagy nem mert mind2 elvisz ahova kell de melyik a jobb a Yamaha TZR50 vagy egy Aprilia SR 50 Street,nekem az lenne a fontos hogy jól menjen....azt halottam eddig hogy az Aprilia több lóerõs mint a TZR,viszont ez csak 90et megy..kb...míg a TZR megy 100at is...jól tudom vagy félreinformáltak...melyiket érdemesebb...(nem kell hosszútávra kb 2-3évre max)
Balaton nyugatipart.
Miért te hol laksz pszihopata????????
A motor+erõátvitel ugyanaz.Ilyet még nem nyitottam,de ha a felömlõk is szûkebbek /ami újabban gyakori/,akkor hengercsere,persze akkor már dukál a 70-es,min.30000 ft.Ha elég csak kinyitni,az nálam max:10000ft,hogy máshol mennyi,azt nem tudom.A kipufogót nem biztos hogy cserélni kell.
A street és az új kasznis között csak a kinézet a különbség? Amúgy ugyan az a blokk, váltó, elektronika...stb? És a folytás kivétel, új kipuf. meg talán a karburátor átállítása szerelõlél, anyagárral együtt kb mennyibe lehet? Elõre is köszi...
A street verzió semmiképp,mert csak 50000-rel olcsóbb,és még a régi kaszni.Az új karbós szvsz. jobb választás.Injektoros rizikós,tunningja pláne!Kicsit 'átgyúrva" elég jól megy,de fontos hogy csak olyan nyúljon hozzá,aki vágja a témát!Hiába jó szerelõ valaki,itt az elméleti tudás is legalább olyan fontos.
Sziasztok Van valakinek új Aprilia SR-je (karburátoros)? Megéri a pénzét? Folytás nélkül, nem túl sok tuninggal kilehet belõle csikarni normális tempót? Ez kb mennyibe fáj? Elõre is köszi...
Köszi
Rosszabbul fog menni,mert a csökkenõ vákum miatt kevesebb benzín áramlik fel a fúvókán.Hamarabb elkopik /rosszabul szûr+a szegény keverék miatt túlhevûl a henger/,és undorító hörgõ hangja lesz /amitõl sokan azt hiszik hogy jobban megy/.Csak teljes körû tunning mellett van értelme!
Ha veszek egy malossi légszûrõ filtert akkor jobban megy majd a motor?
sziasztok! tud na nekem valaki segíteni? én japán robogókkal foglalkozó bontót keresek budapesten!! eddig nem találtam semmit...ha tud valaki egy párat szoljon. Köszi
Sosem halottam yamaha barracuda-ról.Viszont Barracuda Moto cég létezik,nem az õ matricájukat nézted tipusnak?Ha feldobnál egy képet elõrébb lennénk,vagy írj róla v.mit!
Sziasztok. Van egy Yamaha Barracudám. 90km/h-t mentem vele, ghasználtan vettük, és nem tom h tuningolva van e. lehet csak ugy alapbol megy ennyit? Azoldalán van egy tuning matrica de hát ki tuggya...
Ja a fék adagolásán múlik minden,és az egyensúlyon.Ha üt a hátsókerék az megnehezíti a dolgot.
Persze elsõfék,azt nem írtam.
Gázadáskor elkönnyíted a hátulját,és elõredõlve csutka gáz.Vizes úton érdemes gyakorolni,mert ott könyebb és nem fogy úgy a gumi,ellent kell kormányozni,és egyensúlyozni,miközben lassan halad a motor.Aki sajnálja a mocit,az nem tanul meg!Nagytestû 50-esen meg se próbáld,jog dió,sephia de utóbbiakra nem árt a hetvenes henger.Kings Tired v. union gumi a legjobb,mert nem tapad.Nagymotorral sokkal könyebb.
Mi van?'Fel lehet pöckölni bármit,ha van rá zseton"-ezt írtam /1731 HSZ/,nem olvastad?Az az sr szerinted széria 50-es?Amúgy 50 köbcentis motorral a világrekord jóval 200 fölött van!Hol írtam hogy nem lehet egy vizes sr-t felhúzni akár 120-ig?Csak a tunning több 100000 hozzá,és kibír pár órát.Mentem olyan aeroxal,ami 1 millába volt a tulajnak,mégis megverte egy 125-ös gilera typhon.
Szerinted akkor ez hihetõbb pszihopata http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/scooter/?vi=18628&t=scooter
Széria 50-es next-zone joggal szoktunk bohóckodni,de gumit füstöltetni nem úgy kell hogy állok,hanem feltett lábbal szép nyolcasokat írva.Egy jó jog-gal sima betonon meg lehet csinálni,egyátalán nem nehéz.
Robogókat hozok be olaszból.Volt minimum 8 db 180-as runnerem,amik gyárilag 20 lóerõsek,a végük 130-135 volt óra szerint.Az szerintem nem több valós 125-nél.Fel lehet pöckölni bármit,ha van rá zseton.De mikor a kiscsávók egymást licitálják túl,az már engem nagyon fáraszt.Volt még ezer éve egy rd 350-em,65 kiló vagyok sose ment 160-nál többet.Ráült a 90 kilós haverom kipróbálni,és 185-öt ment vele.Lehet hogy rosszul húzom a gázt?
Tudod hogy milyen motor van benne?Fogalmad sincs!Mire példa ez?A schwalbe 2.4 /turbohûtés/ vagy 3.6 lóerõs /51-es blokk.A büdös életben nem megy 65-nél többet.Persze ha a tiéd,ki tudja?
Ezt nézd meg :D Ez is megy sztem legalabb 80 at ... kettesben egeti a gumit. Szar Simson swalbe... Amugy a 80-95 nem varazslat. Azt a 8-10 fojtast kicsereled a motorban,es kb ennyi... Enyem szar,88-at megy csak,(autoval bemerve) Sajat oraja tobbet mutat.Szar Swalbe.
Na akkor ezt nézd meg http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/scooter/?vi=18628&t=scooter :D:D nem én vok
Mért a sachs-é szerinted nem csal?Az mitõl hitelesebb?Mi rendõr haverral bemérettük egy yamaha r1-z /250-es/-t,50 nél a zsaru azt mondta 38.A trafi hitelesítve van!!!!!!!
Nem akarok ünneprontó lenni,de ha az sr órája 93-at mutat,az max 75.Egy széria robogó csak a kipufogotól nem fog jobban menni.Különben is hogy gondolhatja valaki,hogy egy 90 kilós robogó+pilóta 50 köbcentivel megy 93-at?A 100-as aerox,speedfight,neos sem megy 93-at!Ha izmosítani akarod 70-es hengerrel kell kezdeni,pl: a rózsaszínû políni hengerrel.Rohadt drága,és igen hamar elkopik oda már kell a rezonátoros dob,és nagyobb karbi /membránt adnak a hengerrel együtt/.Sokkal jobb megoldás venni egy 125 vagy 150-es sr-t,aztán gyía!Ja és az fogja bírni hosszútávon./persze rendszám nélkül/
én autó mellett bemérném azt a 90-et, mert ha régi SR-ed van azalapból 20km/h-ról indul az órája szerint. Nekem Rally van, az én 90-es súlyommal 85 a vége de ilyenkor az autók órája csak 74-rt mutat!
Van egy aprilia sr 50-em és csak 93-at megy nem tud valaki segíteni hogy többet menjen!!! Elõre is THX
értelmetlen mondataimért elnézést, nem írogatnom kellene már hanem aludni!
Na igen, elsõ ránézésre tényleg semmi más baja nem történt, nade nem is lehet, hiszen "csak" eldõlt. Üzemképes, ma is mentem vele (pl. a kárszakértõhöz) csak macerás mert nemtom letámasztani...
Ha fizeti a tettes,vegyél új sárvédõt,feketét biztos kapsz,az árát nehéz megtippelni k.b. 8-15 ezer.Ha te fizeted jobban jársz mûanyaghegesztõvel,persze ha nem hiányzik nagyobb darab belõle,utána fényezõ,de csak olyan aki robogókat is fényez,mert mûanyagalapozót kell használni.Sztendert satuban vissza,melegítve könyebb,aztán festés.Macerás dühítõ dolog,és még örülhetsz ha a váz v. teló nem görbült.Örök törvény,hogy mindíg sokkal több dolog görbül /törik/,mint amit elsõ ránézésbõl észrevesz az ember.
Eddig tarott az örömöm+ Neki tolattak a gépnek, eltört az elsõ sárvédõje és az általad gyengének tartott oldaltámasz is elhajlott. (a fényezés már csak mellékes) Tudom, hogy nem motorikus hibák, de tudsz infór arról, mennyibe kerülnek a sérült elemeim?
ha eladod a Peu-robidat, egész jó kis bringát vehetsz magadnak belõle!
szevasztok robogóra keresek fékcsövet..2,4m akinek van használt eladó vagy bontott is jó az léci jelezzen!! nagyon fontos!!!
Ja hogy te komolyan vetted azt a dumát, jó igaz a smiley lemaradt :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"reagál a problémákra"-én nem arra gondoltam hogy hogy került hozzád,az engem nem érdekel!Nem indul?-felgyújtom!Hiányzik belõled az akarat,hogy megértsd bármit,neked ez az egész nem fontos!Hidd el nekem még annyira sem!
Nem tudom te hogy reagálnál ha 80e FTos adósság fejében odalöknének neked egy robogót, hogy nesze öcsém örüljél neki. Na errõl ennyit. Azért kösz hogy segítettél.
50ccm igazából engem nem érdekel nem akarok járni vele, csak mondom ha már így jártam akkor tudjam hogy hogy mûködik, ha mégis van valami, és fel kell rá ülni, vagy ha rajtam rohad akkor majd max használom néha. Õszintén szóval többre tartok egy jó bringát, mint egy akármilyen robogót.
de szerintem vidd el egy szerelõhöz ha nem akarod eladni megcsinálja egy 10-esbe nagyon max aztán jónapot. csak magadat idegesíted, vele, annyit meg szerintem nem ér
Igazad van tényleg ott volt hogy hogy néz ki, csak már 1 hete volt azóta meg nem voglalkoztam a témával, mindegy felgyújtom a szarba az egészet, a szarfejû taplómajmot aki meg Angliába menekült megverettetem valami futballhuligánokkal.
1659-es hsz!Mi a faszért írogatok,ha még el sem olvasod!Neked írtam le!Egyébként az 'önellenõrzés" szó hogy jön ide,azzal hogy befogod a nyílást,többletbenzínt juttatsz a hengerbe,így könnyebben indul hidegen /leírtam hol kell befogni/.Ki kell takarítani a karbót,mert tele van kosszal!Csak szerelõ nyúljon hozzá,mert laikus nem tudja mit kell csinálni,csak elb. v.mit.Lehet hogy szivatópatront kell cserélni,vagy a szivatójáratokat tisztítani.
Nos ismét lenne egy kérdésem (nem röhögni) sikerült a suzukit beindítani, de hidegen dög nehezen indul, azt olvastam hogy némi önellenõrzést úgy végezhwetek, hogy indításnál befogom a légszûrõ nyílását, na de ez hogy néz ki merre találom stb?
nem tud valaki F10-esbe olyan 100-as motort vagy 125-öst ami belemegy?
elõre is köszi
Mi is babettával kezdtük,de az nem ok. sajna.Pedig occsó lenne.Most egy vivacity 100-asom szarakszik ugyanígy.Mocskos csigaevõk elõbb trianon aztán peugeot,ezek direkt csinálják!
Addig mar eljutottam,hogy elindul. Fel is porog ugy 2000-ig:P Babetta gyujtas.De 56 voltot kap 90 helyett az elektronika. Asszem ez a gond.De majd osszejon egyszer. Raer a dolog.
Ja elfelejtettem!Elektronika-immobilizer,peugeot-betegség,de inkább az 50-esen,a 100-ason ritkábban romlik el,rohadt grága,ezért olcsóbb az AF-27-es dio alaplapját és elektronikáját /GK 8/ belerakni,de vigyázni kell a kötözéssel.A peugeot-ok alkatrészellátása az egyik legroszabb magyarországon,csak azt nem értem miért?
Az injektoros Apriliákról én is hallottam, leginkább azt, hogy ha javítani kell az nem olcsó mulatság. A Leonardo és a rotációs kapa hasonlatát kifejthetnéd, egy idõben 125-ös 4T-n gondolkodtam, csak amire pénzem lett volna az eléggé leharcolt darab volt, így természetesen nem vettem meg. A japán robogókkal semmi bajom, csak nagyon kistesûek. Ebben a Rallyban tetszik, hogy dögös, nagy segge van... :o) Persze az ízlés szubjektív dolog, valakinek ez teszik, másoknak más.
Szia.Vmit mondanál a 100-as peugeot speedfightrõl.Vélemény alkatrész,hibák mire vigyázzak.Köszi
Õszintén szólva nem szeretem az apriliákat.2005-ig yamaha kétütemû,és rotax négyütemû blokkokat vettek,és köré építettek motort.Az sr di-tech nevû undormány injektoros blokkja meg suzuki kópia /tilos megvenni/.2005-tõl mindegyikben piaggio blokk van,akkor a piaggio megvette az apriliát.Az sr és a rally között alig van különbség,a gilera runner szerintem jobb,de kicsit drágább,és jóval ritkább.Az piaggio nrg mc3 még egy jó darab,de az injektorost itt sem ajánlom.125-ös négyütemûben egyértelmûen a legjobb a honda dylan/fes,a piaggio-k jóval elavultabbak,persze a gilera is,hisz piaggio.A leonardo motorja rotax /osztrák/,erõs,de inkább kapálógépbe való.Szerintem a lényeg az hogy injektorost ne vegyél,és hogy az állapot fontosabb a tipusnál,úgyis mindenki a forma alapján dönt.
Jó motornak tartod? Esetleg pont az imbusz és hasonlók miatt utálatos darab? Õszintén szólva ez az elsõ robogóm, nem akarom tunuingolni, kifejezetten napi használatra vettem. Nem hajtom, gyakran csak (mutató szerinti) 50-nel megyek. Persze beleszalad a 70-be is néha, nade elõzni azért csak kell! Eredetileg Aprilia SR-t akartam venni vagy Gilera Runnert, csak az elõzõbe nem találtam szimpatikusat (csak a régebbi hátul dobfékes megoldást) a másik pedig nagyon drága. Mondjuk Runnerbõl leginkább egy négyütemû 125-ös érdekelne, de azt meg arany árában mérik.