Tuti nincs bennt a termosztát,de jobb is így,felesleges hibaforrás.Ja azt nem írtam hogy egy az egyben jog-blokk,vízhûtéssel,meg hosszabb hajtómûvel.Ha 99 utáni,és mûanyagkosaras a fõtengelycsapágy,az sokszor szétesik,ha hirtelen zúgni kezd a motor,akkor valszeg ez van.Jó nagy meló kicserélni,de a cspágy olcsó.Mivel yamaha a lényeg,nem sok gond van vele,az idomokat utálatos szerelni,ahány imbusz létezik,az mind megtalálható rajta.
A lámpában teljesen egyet értünk, a többirõl kapott információt köszönöm, megjegyzem magamnak. Azt hiszem /mivel én ismerõs szakitól vettem/ nekem az általad leírt dolgok rendben vannak, nem fossa a teló az olajat, húz rendesen, a víz néhány km után kellõen meleg bár a mutató szerint mindig hideg. Egyszer amikor sokat vacakoltam a városi forgalomban felment úgy negyedig......innen gondolom, hogy tényleg mûködik!
Motorja megegyezik-aprilia/gulliver,sr/-malaguti/f12,f15/-yamaha/aerox/,italjet /dragster/.Kontrasztrugó /hajtásláncnál hátul a nagy rugó/ hamar kilágyul,ilyenkor alacsony fordulaton lomhán gyorsul a motor 2500 Ft.Gyenge a sztender,vízpumpa szokott beszarni,a hûtõnek üzem közben melegnek kell lennie.Lámpa szart sem ér rajta,kilóméteróra sokat hazudik,elsõ teló hamar folyat.Hengerfúrás 10000+munkadíj,km.spirál 2500,fékbetét 2500,ékszíj 4000,gumi 8000,akksi 3600.70-es henger simán mehet rá /kb.25000/,csak a síbertût kell egyel feljebb emelni.
van valakinek tapasztalata a lejjebb képen is bemutatott vízhûtéses Aprilia Rallyval kapcsolatban?
Bármilyen tájékoztatót szívesen vennék, a neten csak léghûtésesét találtam, azt is angolul.
Challoils Fragola TTS EcoBlu
100% Szintetikus, kétütemû motorolaj
piros flakon, eprekkel az elején. /robogóval versenyzõ ismerõsöm javasolta. Azon kívül, hogy nem büdöset fúj a dörrentõ hanem kellemesebb szagokat........más egyebet nem tudok elmondani róla, most használom elõször./
Szintetikus, kimondottan kétütemû motorhoz valót vegyél! Szerintem Castrol, Repsol és egyéb olasz márkák is megfelelnek, ezen sem érdemes spórolni. Kb 2500 forintból megúszod.
/én éppen most vettem egyet, nem emléxem a típusára, valami olasz szintetikus olaj. Kék színe és eper illata van, alig mertem beleünteni a motorba...../
Ja azt megtaláltam, hova kell önteni, rá van írva a kupakra, hogy OIL :) mennyi egy flakon ára?
Különolajzású,vezérelt adagolóval. Az olajtartályt teleöntöd,és ennyi. Ott van valahol a tank sapka mellett az olaj sapka is.Kb 1liter fér bele. Csak azokba raknak keverékbenzint,amikben elromlott az olajadagoló. Ezek már nem szoco gépek:)
Ez ilyen külön a benzin külön az olaj téma, mennyit kell egy tank benzin mellé önteni, vagy telenyomom aztán majd ha elfogy újra töltöm? Azátán meddig legyen benne olaj, mert itt ugye nincs pálca mint a kocsinál, hogy megnézzem éri e a szintet.
A sephiából több típus is van,ha a térded elõtt négyzetes dudor van,az elsõ széria,ott az akksi a dudor alatt,elõrõl le kell venni a pajzsot.Ha újabb akkor a jobb talpad alatt van,oldalt férsz hozzá.Úgy indul könnyen,ha a légszûrõ doboz /mûanyag,a keréktõl jobbra,tetején 2 csuszó rögzítõ/alján levõ nyílást ronggyal bedugod,és gáz nélkül rugdosod,elég kis erõvel de sokáig.Tehetsz a rongyra benzínt,úgy gyorsabb.Hagy az önindítót,ha sokat ált csak rugásra indul!
Elõször is elnézést kérnék tudatlanságomért, és hozzánemértésemért, de azért hátha kapok segítséget, nmi röhögés után. Na tehát egy semmirekellõ egyén tartozik nekem lóvéval, de jópofa módon külföldre menekült és így az adóssága fejében rámmaradt a robogója, ez egy Suzuki Sepia 95ös, külsõleg semmi baja nincs, nade próbáltam beindítani, de mikor a gombot benyomom akkor csak elkezd berregni, olyan hangon mint mikor egy lenkerekes autót felhúzok, ill hasonlóan, de a motor nem indul, be próbáltam berúgni, bár biztos nem volt megfelelõ a technikám, de hát ugye sose csináltam ilyet. Arra gondoltam, hogy nem lehet e az a gondja, hogy kicsit kevés a kakaó az aksiban? Na aztán jön a másik probléma, hogy ha az aksi a ludas akkor hogy tudom azt elõbányászni, hol kezdjek neki a burkolat leválasztásának, stb?
pontosabban:
nah, csináltam róla valami értelmes fotót.......pontosabban nekem tetszik
Motoroknak fizetõs parkolási zónában nem kell parkolójegyet váltani... Mert ugyan fizetni tudnál, de nem tudod kirakni az ezt bizonyító papírt a motorra úgy h el ne vigyék...
ha fizetõs parkoloba állok meg h fizetek? :D
...........................
pont ilyen
sziasztok....egy 2003 yamaha jog r elég kevés km-el max 500 mennyibe kerülhet? elég tág határokat találtam használt oldalakon....volt 175 ezer ér is meg 390000 is....nah ako mos mennyi? thx
Technigas RS eladó Eladó vagy cserélhetõ a fent említett kipú.Teljessen hibátlan tavaly nyár végén vettem kb 500 km van benne.Jelenleg 1 100cm es speddfighton van. kp 30.000 Csere független nokia N70,vagy SE 750i. használható GPS érdekel
a tenyleg megy 120-at akkor megerte. mi van benne? milyen okossag?
A rendszámnak törvényileg semmi köze az utasszállításhoz. Egyszerûen a közbeszédben lett összekapcsolva, mert jelenleg a "rendszámos" motor szinte biztosan nem segédmotorkerékpár, amin tilos utast szállítani. Ha a segédmotorkerékpár is rendszámot kap akkor is segédmotorkerékpár marad, vagyis amíg a 54. § rendelet 8/b pontját nem változtatják meg addig továbbra sem vihet utast, ha van rajta rendszám ha nincs. Egyébként jó régen kerülgetik a témát, már 2006 jan. 1-re is be volt ez riasztva. Ideje lenne eldönteniük mert lassan cserés a robogóm és ha ezt behozzák és úgyis plusz költség jön egy 50-esre is akkor már valami nagyobbat vennék.
én szívesen robognék egy 250-es vagy 500-as Malaguti Spidermaxszal, túrázni, szól rajta a zene, menni vagy 8-an 10-en. Szeritnem nagyon jó lehet csak pénz kérdése.. addig meg jó a kávédaráló :)