:D de sok ien mákom volt má... pl mikor Zetorg keresztbeállt a yard elõtt télen :Ð õt elengedték me van jogsija engem meg haza"vittek" :d tolhattam hazáig a motort õk meg jöttek mögöttem :)
persze ez így nagyon burkolt és sarkított, de ez egy fórum...
Ezt hallgatsd!
Ilyen mákom sose lesz még 1. Tegnap este kimentem a kútra, vagyis csak szerettem volna, mert a fõúton leintettek. Mindegy a lényeg a lényeg, h nincs jogsim, biztim, a 125öshöz forgalmim se rendszám és ezt így ömlesztve... 3an voltak és nagyon rendesek. Mondtam, h hétfõn megyek a jogsit csinálni(télleg), csak mohó vok és nem bírom ki, h ne mo9cizzak, és ezekhez a papír dolgokhoz naon nem értek. Természetesen jól ráfáztam, többet nem szemetelek, nem éri meg... :)))))))
Van ez a kis 27v- m, most fúrják fel a hengert, úgy gyûrûk, hajtókar és fõtengelycsapágyak, + végülis az összes csapágy cserés lesz, és arra gondoltam lehet e rá újabb JOG idomait felrakni? Gondolom nem megy csak úgy rá, de egyáltalán van értelme? Csak azért mert jó kis gép, meg nagyon könnyû, 70-es hengerrel ki is állna kerékre. Meg igazából el akarom adni, csak csörgõ motorral, meg lötyögõ kormánnyal, kerekekkel nem igazán lehet. Hogy a trabantkék, hiányos, törött idomokról ne is beszéljek. Meg végülis, ha jó lesz lehet megtartom. Szóval az idomokra vmi 5let?
Helló! lenne egy kérdésem hozzátok! Van egy 2003-as piros-ezüst Gilera Runner PJ 50-esem és le kellett fújni az elejét a piros részt és le kellett ugye szedni a matricát,azt mondták akárhol kapok de sehol nem találok..az a nagy méretû matrica kellene ammi a jobb oldalán van be is jelöltem...ha valaki tud olyan helyet ahol be tudnék szerezni ilyet de csak is ilyet!!!! az szóljon....és nem tudjátok hol lehet Gilerás kulcstartót és gyári fajta kulcsokat kapni???itt egy kép a matricáról--bejelöltem melyik
az szép tud lenni.Haverom akarja lefujatni a 2004-es Gsx-r jét. ilyenre velem.Montam te állat nincs szived mert nekem nem lenne 1 gyárit elb@aszni.És arannyal akar bele felíratot
Basszus az elõbb tettem tönkre a fényezést a robimon. Egy erdõt átszelõ biciklis úton jöttem haza, ugye éjszaka , és egy kanyar után akartam kigyorsítani, de nem tudhattam, hogy kb 3 cm vastag sár van utána. Hát kidobta a seggét, és a moci a korlátnak csapódott. Kb a kerekeinél tette azt, szal nem hiszem, h túl nagy baja lett azon kívül, h a kasztni karcos mint az állat, indexbúra törött, ja és rohadtul fáj a csuklóm... Mivel ez az elsõ, elég mélyen érint, de legalább lassan mentem, és rosszabbul is történhetett volna. Örülök, h itthon vok.
Jó, akkor sztem ma bele is kezdek. Csak az a bajom, h a dekni nagyon erõsen van felcsavarozva, meg a harang is iszonyat nyomatékkal van rászorítva. Majd megoldom. Mégegyszer kössz a segítséget!
Bocs, hogy ennyit írok, de a kuplungra visszatérve... szóval a piros nyilakkal jelölt résznél kell megcsiszolni? Gondolom minél durvább papírral, hogy jól tapadjon.
Hali!
Van vkinek egy fölösleges SR 50- es gyári légszûrõje?
Megvenném, esetleg az enyémmel elcserélném. 125- ös SR.
köszi srácok, meg fogom nézni, egyenlõe szerszámhiány miatt nem. lehet az is, h elviszem szerelõhöz, ehhez azért csak nem nyúlok hozzá...
ok köszi mind2õtöknek.egyedül nem kezdek neki, de mostohafater azért bátrabban szétkapja az ilyeneket, mert még össze is tudja rakni :), szal majd vele kipucoljuk.
nemtom milyen motor nekem a karbihoz jutni 1 perc.1 SR-en rutinosabbak is anyáznak.DE a lényeg a karbi tetején valszeg megy 1 kábel a gázbowden.Na azt kellene elkötnöd a karbitól.Álltalában két csavar.
Most amit írtál az számomra az ellenkezõjét mutatja.Ha megy alapon akkor van elég benya ha húzol neki akkor meg nincs.ergo el van tömõdve a karbi.
de igazság szerint látni kéne.Én bizti kipucolnám ahoz le kell úgyis szedni akkor meg találkotzol a tûvel is tehát 2 legyet 1 csapásra.És ha már ottvan minden érdemes átfujni a csöveket meg 1 új benyaszürõt beiktatni.Mert az is csinálhat ilyen galibát.
nah akkor azt mondjátok meg az enyémnek mi a baja:)
elõzmény (talán fontos) : sokszor volt olyan, hogy egy kisseb útgyûrõdésre rámentem akkor nem húzott a motor semennyire, szóval megállt, de félreállás után elindult újra. néha beragadt a gáz (mint a tempomat).
Aztán egyszer rámentem egy útgyûrõdésre és ugyan azt csinálta mint azelõtt (nem húzott). Félreálltam, de nem tudtam elindulni vele mint eddig, mert ha gázt húztam neki akkor egy picit emelte a fordulatot aztán meg ( talán amikor erõt akar már kifejteni ) akkor lefullad. Beindul és megy alapjáraton, de ha gázt húzok neki lefullad. Mi lehet?
ha rossz kuplunkgrugó megy bele akkor elõfordulhat.Ahoz még én sem mertem nyulni.Nekem van rugókészletem a kipuhoz vettem hogy lehessen hanolni de nemtom hogy kell el@aszni meg nem akarom
oldaldekli le és a hátsó (kuplung)harang le 1 légkulccsal.Vigyázz meleg lehet.ott van a három pofás ferodol olyan mint 1 fékpofa.Azokat vizsgáld meg.ha fényes huzd fel picitegyenletessen.
Bocs nem pontosan értelek, de ez vszínû az én hibám, eléggé hiányosak az ismereteim. ferrodol lapka? Azt nem tudom mi. Ha el tudnád magyarázni akkor megpróbálom megcsiszolni... Inkább, mint hogy költsek rá...
Esetleg a kuplung ferrodol lapkai kiuvegesedtek... Ez ilyenkor elofordulhat...Es ettol kevesbe ugrik a moci indulasnal. Ha ez a gond akkor csere,vagy megcsiszolod oket kicsit.
Szóval ezt a mocit vettem: link link Vmelyik nap volt vele egy kis para: éppen mostam a robit, odajött egy csávó kérdezõsködni róla... beindítotttam, erre õ pofátlanul ráhúzott a gázra. Hatalmas csattanás, mivel nem tudtam mi volt az, elkezdtem én is túráztati, aztán nyél gáz egy két másodpercig és kuss. Vagyis leállt a moci. Megnéztem a hátulját mi van vele, hát rajta volt a keréken a vastag lánc... Persze nem indult újra sehogy. Mint kiderült csak a gyertya volt szar, ezt megtudtam miután szétkaptam a karbit, mivel vízre gyanakodtam. Azóta nem úgy indul ahogy kellene, nem kezt úgy húzni induláskor, mintha megcsúszna belül valami fullgázos indulásnál. Már elõtte is hallottam valami kopogást a variátor felõl. lehet hogy az tönkre ment? Valaminek le kellett gyilkolódnia hogy nem indult el a kerék nem?
Ááá! Azt fogom tenni, h lerakom az A korlátlant, ez meg megmarad 50-es robinak. Nem ér annyit, h 360E-ért legyen egy 125ös mocim. Akkor inkább veszek valami 400ast drágábban...
Tényleg és ha nem tudja igazolni, hogy befizette, akkor feljelenthetem éerte? Vagyis szóban kötelezhetem rá, mert ha nem... ??? Mert ott a neve a papíron meg minden...
kösz az infot. ...és semmit nem jelent az, hogy olasz forgalmim van hozzá, meg olyan papír h ki lett vonva a forgalomból, meg olasz adás-vételi? Szal ezzel nem olcsóbb vagy vmi? Csak azért, mert nem egy jött-ment motor, hanem teljesen legal múltja van.
Én is olvasom a fórumot, és sztem az a büntetés miatt annyi. Biztos nem kerül 140E-be. A bejelentés párezer, a rendszám meg a vizsgáztatás lehet húzós, de az sem annyi, h 140be kerüljön. Vagy tévedek?
valaki nem tud esetleg MC3-as NRG-hez gyújtáskapcsoló bekötési rajzot?
Már megint korán panaszkodok... Az egyik barátnõmmel megirattam. Egy csaj jobban beadja(ha gáz lenne), hogy õ sem tudta mekkora stb... Ha komolyan írtad, akkor meg kösz szépen :) De még most sem tudom mit akarok, letegyem az A-t, helyeztessem forgalomba a mocit, v B-s jogsi 50-es papírral. Drága a rendszám + vizsga?
Teccik, csak nem tom mér nem megy kb. 110-nél többet. Most találtam egy 400 m hosszú egyenest amin végre kihajthattam. Ha 160-ig van órázva legalább a 130-at vinnie kéne nem? Meg nagyon parázok, mert nincs jogsim semmire, se biztosítás, ráadásul még 50-es adás-vételim sincs, csak a 125-ös. Tuti magas bírság + jogsieltiltás.
Megvetteeeem! Az SR 125-öt. Metálszürke, 2000-es, 18700 KM (kicsit sok), léghûtés. Sokkal nagyobb az F12-nél így a liftezés felejtõ, 235E-ért sikerült elhoznom, sajnos az Aeroxot már eladták így ez maradt. Az a bajom, hogy letilt pont száznál. 90rõl 100ra már alig gyorsul. Lehet hogy csak gyenge már a blokk, azt mondták Piaggio blokkos, van ilyen egyáltalán 125ösben? Remélem nem Suzuki, mert akkor beszoptam (és 250E-ért ELaDó!). Megmagyarázta hogy szuziblokk csak újabb Di Tech mocikba van bla...bla... Ez igaz? Ebbe nem lehet? Valami chiptuning segít azon a végsebességen? Végülis ma majdnem kiállt kerékre, csak úgy segítség nélkül, szal sztem csak jó a blokk nem?