A legszebb és a legjobb amit ma lehet venni szerintem. Az új SR elbujhat mellette !
Nem, ez idei model, egesz pontosan egy honapos :) Piaggio NRG Power a pontos neve (vizes, elol-hatul tarcsa, gyari sportdob) Nem tudom meg mi a vege, egyszer mentem vele 80-at, bejaratos meg a kicsi, nem lehet nyelezni. Tesztek szerint az en hetven kilommal valos nyolcvan lesz a vege. Majd meglatjuk Meg csak 310 km van benne, a hetvegen mar negyszaz lesz :) #2" TARGET=_fnew>Itt vannak meg kepek, ha erdekel
Oks majd valamikor dumálunk! :) Én nem voltam tegnap kint tul hideg volt nekem:D De majd ma este :D
Az Ipari Park stimmel, csak ez itthon, Kapuváron van. Ezek a képek tegnap készültek. Elég hideg és szeles idõ volt, de azért a nap sütött egy kicsit. Jó volt egy kcsit döntögetni.
100 a vége még csak!nincs benne semmi extra csak egy 70 es henger szett egy 17 es delorto karbi meg egy gianelli kupuf (képen még a régi kipuf van az Leo Vince RR volt) és 4 es görgõk . Meg megvan emelve a segge :)
Huto folyadek: 50% fagyallo + 50% desztilalt viz Elvileg valahol kell lennie egy csiknak, ne toltsd telejsen tele, mert kijon. Motoron, ha raadod a gyujtast, nem csekkolja?
Jaa és még valami. A hûtõfolyadék fagyállós legyen e,és,hogy fullra kell e tartályt tölteni mert nem látok rajta szintjelzõt.!
Sziasztok!
Én most vettem egy 125-ös aprilia leonardot,és azt szeretném kérdezni,hogy mit érdemes ilyenkor megnézetni lecserélni stb.!? Egyébként ez négyütemû,szerintetek érdemesebb magasabb oktánszámú bengát tankolni bele??
görgõ csak akkor befolyásolhatja a sebességet, ha olyan könnyût raksz bele, hogy nem zár össze rendesen a varió.ilyenkor is max kevesebbet megy, de többet biztos nem.
Sajna nem eladók . SR:Levegõs , 70ccm vas Malossi hengerszett , nagyon hosszú végáttétel , Malossi variováltó , erõsebb nyomó és kuplung rugó , 17mm Mikuni karbi , kevláros rezgõszelep , nagyobb szívótorok , Leo Vince rezó kipuf. Gyári fõtengely , gyári légszûrõ ( rendszeresen tisztítva , légszûrõolajjal kezelve ). Van még hozzá egy sokkal keményebb aluhenger szettem is de azt nem rakom rá mert ez is elég nekem. Honda :Malossi vashengerszett , Malossi variováltó , Malossi hosszabb végáttétel , erõsebb nyomó és kuplung rugó , kevlár rezgõszelep , MHR fõtengely és Arrow rezó kipuf .
Nagyon sok robit javítgattam és tuningoltam már . Az én SR-em bemérve 120km/h fogyija 4l , van 1 Honda Dióm is 110km/h bemérve ! A börgõk súlya nem befojásolja a végsebességet ( a nagyon kis súlyút csak akkor szabad használni ha megnöveljük a motor fordulatát )mivel mindig összenyit a vario váltó ! Nézz utánna Te !
De de... A görgõk igenis befolyásolják a sebességet. A könnyebb görgõkkel jobban gyorsul a motor, de kevesebet megy végre. A nehéz görgõkkel lomhább, de nagyobb végsebességet lehet velük elérni. Nézz csak utána vhol...
Az ár nagyon jó, de a sebbesség túlzás ! A görgök + nem befolyásolják a sebességet tehát van a hírdetésde kamu is ! A Di-tech - es gépek gyárilag le vannak szabályozva és max 60-at mennek Elektronika hozzá húzós !
lehetséges hogy tényleg enyit menyen?70 henger nélkül? Piaggio (Vespa) nrg mc3 extreme
Ár: 150.000 Ft Évjárat: 2000 Futott km: 15000 km Állapot: Normál Üzemanyag: Benzin Hengerûrtartalom: 50 cm³ Kivitel: robogó Szín: fekete
Felszereltség: Automata váltó, fordulatszámmérõ, információs kijelzõ, kipufogó tuning, sport kipufogó, tárcsafék, 12 V rendszer, bõrülés, lábtartó, zárható doboz, garázsban tartott, második tulajdonostól, rendszeresen karbantartott.
Leírás: 120km/h megy de most csak 110km/h mert kisebb görgõk vannak benne.Nagyon erõs 50- nek.Jól gyorsul.2 hónapos gumi elöl hátul.Elõre új fékbetétet kapott és új erõsebb toló rugót is.Ha érdekel írj emailt vagy hívj fel és akkor küldök képeket és megbeszéljük ami még érdekel.
Robogó vásárlás/eladás elõtt álok.És egy kis segitségre szorulok Van egy eladó Honda Dio AF34-em 1000km van benne nagyon új állapotú aszem én vagyok az elsõ tulaja(mert vater vette és kb 120 km volt benne alapból haverjától)ezt szerintetek menyiért érdemes meghirdeti és hol(képem is van róla+adok hozzá egy enyhén törött elsõ idomot) És szeretnék venni egy használt megbizható és gyors motort Milyet érdemes?Lehetõleg ne legyen tuningolva de nagyon menjen és lehetõleg keveset fogyaszon. Gondolkoztam az Aprillia SR50 Di-Tech-en és a Yamaha Aerox-on(talán még Malaguti F15).LENNE az egészre egy eladott hondám meg kb 50-60-70 ezer forintom.Ebbõl lehet jó mocit venni?
Nana! A régiek 6 voltosak, és mint írta az övé elég régi. Ne szivasd meg ha nem muszáj.:)
Egyébként ha az index csak néha villog (inkább folyamatosan ég, vagy nagyon gyorsan vibrál), önindítóra semmit sem csinál, és nem megy a kürt sem az ugyanúgy lehet kiégett biztosíték is mint rossz aksi, fõleg ha egyik pillanatról a másikra kezdte csinálni. Nem ártana tudni hogy pontosan milyen típus, ha jól emlékszem az alvázszám eleje a típussal indul.
Van 1 Yamaha Jog-om, elég régi darab, ami mostanában küszködik. Önindítóra nem indul, ha sikerül manuálisan életre kelteni a motort, akkor az indexem csak néha villog. Több mint valószínû megadta magát az aksija /legalábbis naívan Én erre gondolok). Akartam venni 1 újat, de mivel lövésem sincs a témához, kiszedtem megnézni milyen is való bele. Okosabb nem lettem tõle, mert csak 1 "made in Italy" felirat díszelgett rajta. Szóval lényeg a lényeg, milyen aksi való ebbe a kis robiba 6os vagy 12es? Esetleg merre tudnék rendelni, ha a környéken nem kapok?
Válaszokat elõre is köszi!
Hello van egy jó oldal ahol mindenféle motor tuning van, érdemes megnézni! a cím GTuning.atw.hu
sziasztok.....Van egy malaguti f12 phantomom és az alaplapon levõ jeladótekercset szétverte egy csavar.....Ez egy ducati blockos gép,de általában yamaha blockosak szoktak lenni.....sikerûlt szereznem hozzá egy alaplapot,viszont a kábelezés nem teljesen ugyan olyan...."azaz...A trafóba irányuló kábelek nincsenek az alaplapon és ráadásul van rajta 1 tekercs,amin csak 2 forrasztási pont van az eddigi 3 helyett....."tud valaki valamit ,mondani errõl az egészrõl?...pl.érdemes e átforraszgatni,vagy egyátalán mûködni fog e vele?
Halli ! Általánosságba minden robitulajdonosnak figyelni kellene : 1. Légszûrõ állapotára ( nincs kiszakadva , tiszta ? ) 2. Olaj legalább félszintetikus ! Ha a légszûrõn kívül máshonnan is tud falsot szívni a motor akkor nem ér semmit a légszûrõ !
#817: 2 hétig néztem folyamat a hirdetéseket nemvolt egysem igazán. lehet amit vettem azsemjo.. nemértek hozzá hozzáteszem 200km nemfogok elautozni egy 10e olcsobb mociért. amugy mértvan az hogy az összes motoros szaki nemir semit!? mindenki a tuningrol beszél de arrol nem mire kell odafigyelni. melyiknek mi a hibái mire figyeljünk. de ha tud valaki egy magyar oldalt ami összefoglalja ezeket ! az rakjon be egy linket. csak erröl tudok megis osztom a töbiekkel. http://robogo.novar.hu/teszt/index.htm remélem nemköveznek meg.
Sziasztok!Vettem egy Piaggio Freet.Érdekelne hogy van-e vagy volt-e esetleg vkinek ilyen gépe.Mi az amire figyelni kell stb.Köszi elõre is a válaszokat!
Szervusztok. Nagyrobogó vásárlásán gondolkodom éppen, pl. egy Piaggio Hexagonon. Van valakinek errõl a típusról tapasztalata?
:D tök jó.. én 95-é neked adtam volna :) mind...késõ..
vettem énis egy mocit piaggioa nrg 1998 as 130k ért. sokért vettem??? vannak rajta sérülések de nemvészes pöcre indul. MIkor lesz már JÓ idõ?????
d
fölment a motul 600 ára 4490-re :(
Persze hogy +. Egyedüli hátránya hogy a szar magyar utak szétkúrják a kereket. Az én hondámnak is deformálódott az alufelnije a sok kátyútól (10-es kerék mindenbe belemegy). Most krosszmotorra gyúrok, ide a Balkánra csak az való.
Csá ! Mennyit megy a robi ? mennyit tudsz húzni a gázkaron ? Szedd le a karbiról a légszûrõ csonkját és nézd meg teljes gáznál teljes-e a furat ! Írd + mi van !
hi all
Nem tudja vki hogy a piaggio nrg mc2 motorban a karburátor fojtást hogyan lehet kiszedni??
Sziasztok ! Robi ügyben ha máshogy nem akkor tanácsba tudok segíteni . F12 - ben van olyan varzió is aminek agyújtása megeggyezik a 27 v -vel . Tudni kell , hogy belül vagy kívül van a jeladótekercs. Az f12 abban kûlönbözik leginkább a 27v-tõl , hogy a végáttétel jóval hoszabb . Az f12 -nél fekvõ henger van , a 27v-nél álló henger de ennek nincs jelentõssége . A fekvõhengeres motornak kisebb a fõtengely súlya ezért könyebben ugrik , amúgy mid a 2 motorra van 25Le tuningszett ! [email protected] nekem 2 robim van : Honda Dio kb.110-et megy alattam ( 80 Kg ) és egy Apr. Sr levegõs ( blokkja megegyezik F12 vel ) kb. 10-at megy és ehhez van még keményebb szettem is.A fogyasztásuk 80-90Km/h-nál 3.5-4 l !!! Mind a kettõn rezonátordob van , az SR-en 17.5 mm Mikuni karbi és mind a kettõbe sport varió van valamint mid2-ben hosszabb végáttétel . Jó idõt !
Sziasztok!Remélem valaki tud nekem segíteni....Az-az igazság,hogy nekem 1 malaguti f12-m van "léghûtéses" és sajnálatos módon a gyújtáselósztón található jeladótekercs szakadt...Az lenne a kérdésem,hogy hol kaphatnék ilyet,mert minden boltból negatív visszajelzést kaptam eddig...A választ elõre is köszönöm....
Csak pontosításképp egy normális régi Jog is simán tud 80-at (az én széthajtott 3KJ-m most is megy annyit, de hoztam el úgy nagygenerálból hogy ment 90 fölött is). Az igaz hogy kiskerekû, node az NRG-é (vagy más újabb robogóé) sem nagy csak nagyobb, azért legyünk már õszinték. Magyar utakra még ugyanúgy halál.