Kis szerencsével ugyanaz a teendõ mint egy biciklinél, csak ott egyedül is meg lehet csinálni: valakivel megfogatod egyenesben a kereket, aztán rámarkolsz a kormányra és erõvel azt is egyenesbe húzod. Ha megvan akkor ellenõrizd le hogy nem lazult-e ki az anya, de ennyitõl nem lenne szabad. A bonyolultabb (és szakszerûbb) megoldás az hogy lebontod az elejét hogy hozzáférj a kormánynyakhoz, lelazítod az anyát, így könnyedén fog mozogni a kormány függetlenül a többitõl. Egyenesbe állítod és meghúzod az anyát.
jövõ héten ráugrik a Malagutira a 70-es malossi meg egy kis kuplung tuning :)
nagyon összetört? nem lett bajod?
Vettem egy Piaggio NRG 1998 as robogót aza bajom elestem vele és elmozdult a kormány ha egyenes tartom balra néz a kerék mi a teendõ ?
Szeva mindenkinek. Most vettem egy Aprilia Rally 50-est és tudnátok nekem tapasztalatokat vagy vmilyen észrevételeket mondani? Jo motor. A vásárlás az ugy történt hoigy volt nekem egy régen nem használt BMW 520-om(1983-as).120-ért kináltuk a kocsit de a muki többet kért a motorért.Fizettünk rá még 43e Ft-ot. Igy kb 160 ra jön ki a motor ára.A motor 2000-es évjáratu. Sztetek megérte?????????
Ha 20000 van benne ne is csodálkozz rajta. Ma akartam feltenni a 70-es hengert, és kiderült, hogy fõtengely csapágyas az enyém is. 17500 km van benne. Ezen nem kell csodálkozni, nagy fordulaton üzemelnek.
Igen, lehetséges. Ha MOL olajat használtál akkor meg csak gratulálni tudok. Ha annak az olajnak egy kicsit jobb lenne a minõsége, akkor akár szar is lehetne. Mennyi km van benne? Mennyi idõs?
Sziasztok! Nekem egy Aprilia SR-m van pollini tuningal és 70-s hengerrel. Egy hónappal a tuningolás után csörgést hallottam a motor körül. Gondoltam elviszem a szerelõhöz, a biztonság kedvéért. A szerelõ pedig azt mondta, hogy a rossz minõségû olaj(MOL-os) szétcseszte a fõtengelycsapágyat és az zörög. Szerintetek tényleg megtörténhet az, hogy rossz minõségû olaj ennyire roncsolja a motort?
a robogó nagyon jó dolog kényelmes nem kell váltani ,jól gyorsul,de nem a Magyar utakra és a Magyar mentalitás mellé találták ki.Én pont ebbõl kifolyólag vettem 1 endurót mert ha belekényszerít a drága autós 1 kátyuba a 21"-os kerék vigan átmegy rajta.A robogón a nyelvem lenyeltem 1 ilyen után
elfelejtettem a képeket :\
Ti szerintetek melyik motort jobb venni 50cm3-ben? Simson-t vagy Robogót?
megvettem egy malaguti f-12-t! nagyon fasza!!!úgy örülök
Valaki tudna ajánlani kismotor felujításra mûhelyt vagy normális szakembert.Van 1 dt yamahám 81 es évjárat csörög a mocija.Köszi
yamaha jog Z next zone 98- as robogo . Brembo tárcsafékes . 70cm3- es DR henger 11 le , Topperformances variátor+ékszij. GIANELLI G. S. P tuning kipufogo, doppler karbon membrán, daytona CDI tuning gyújtás. új sport lengéscsillspitó ,új féktárcsa, fékfofák . kitûnõ állapotban. kevés kilóméterrel kis idom horzsolással. eladó. képet kérésre küldök.
ezért 155ezret kérnek.
ja, szerintem is, a 10-11 LE meglehet.nem olyan kevés érte a 130, mindjárt mutatok egy másikat.
A Yamaha egy kicsit túlzás, de ha tényleg benne van a polini és a dellorto cucc, akkor minimum 11 LE. És ez nem vicc. Utána lehet nézni. Viszont akkor a 130e Ft -ot kevessellem ezért a motorért.
gondolom a 15 lóerõ enyhén kamu... :) persze az árból is alkudnék jól
Én Ipone-t használok. Ebbõl 2500 Ft 1 liter, én sokat motorozok, kb havonta veszem. Pont ma dobtam ki egy üres flakont. :) Nekem csak akkor füstöl, ha még hideg a motor, ami teljesen normális. Még a Fuchs-ot tudom ajánlani, nagyon jó az is.
Személy szerint Shell Advance VSX-et használok, azzal nincsennek ilyen gondok. Direkt nagy fordulatszámú motorokhoz ajánlott, füstölés és kipufogó eltömõdés nélkül. Igaz 2600 egy liter, de mivel évente 3-4 liter kell csak nem egy nagy kiadás a plusz amivel többe kerül az átlagnál.
SYM Shark. Magyarországon RS néven forgalmazzák. Úgyis mondhatnám, hogy kóreai motor, japán technikával. A Honda X8R blokkja van benne, nem saját fejlesztés. (Hál' Istennek.) Én megvagyok vele elégedve. Igaz mehetne jobban is. Azért veszek 70-es hengert. Masszív gép, 112 kg, nagy, van is hely rajta bõven. Ha felpakolom hátra barátnõmet, vígan elférünk rajta ketten. Esténként néha kirándulunk egy kicsit, persze 100% illegalitásban. De jó. :)
Én DR-t fogok venni, csak még nekem sem jött rá össze a pénz... De kipuff már van! :) 30 Ft volt. A #456-os hsz-ben van a motorom.
Öntöttva hengert ajánlanám, ha utcai motorként akarod használni, nem pedig versenycélokra. Ha valami gáz van, lehet fúratni, javítódugot tenni bele. nagyobb az élettartama, mint egy alu hengernek. Viszont az alu henger könyebb, nagyobb teljesítménnyel rendelkezik. Da ha vége, akkor tényleg vége, mehet a kukába.
A varió az varió, a kuplung az kuplung. Két külön dolog. A variátor maga a sebességváltó, ami természetesen fokozatmentes. Röpsúlyos kuplung van a robogókban. Adok egy címet, itt majdnem mindent megtalálsz: Egümotors webshop
varió az kuplung, ugye? mennyibe fáj egy olyan?mondjuk polini kuplung+henger?
Ezekben az 50cm3-is robogókban, milyen védelmi rendszer van?
Sztem Yamaha Jog + 70 cm3-es henger + hozzá még egy varió. Tuti befutó, mindenkit otthagy. Óvatosan is kell vele bánni, mert hamar egykerékre áll! Tapasztalatból mondom.
140ezerig mit ajánlotok? persze használtan.Piaggio NRG, ami nagyon bejön most és majdnem kapok is ennyiért :) vagy arra is gondoltam, hogy egy next zone 80-90-ért és a maradék pénzbõl meg tuning...
Azt mondtam, hogy szerintem. Én azt venném. De kérdezz meg másokat is.
Igen mert 50eFT a különbség közöttük, köszi a válaszodat! Szóval akkor Yamaha inkább?
Szerintem a Yamaha Aerox R, vagy a Max Biaggi Replika széria. Minarelli blokk van benne, nagyon jó tuning alapanyag. SR-bõl csak karburátorost ajánlok, mivel a DI-Tech Suzuki motoros, drága a javítása.