Elkondolkodtam hogy az ember mennyire megszokja a jót. Kb. 3 hete masszívan jó idõ van, így azóta csak motorral járok be. Hihetetlen idõket lehet nyerni fõleg Bp. határától befelé. Elképesztõ az a jármûmennyiség ami mellett elhalad így az ember. Aztán amikor autóval kell mennem valamiért, már-már szétvet az ideg amikor torlódás van :D keresem a lukakat, hova lehet beférni stb aztán leesik hogy hé nem kétkeréken vagyok :D Motoron is mintha egyre nehezebben viselné az ember ha nem tud rendesen haladni, egyre gyorsabban és simábban akar eljutni a célig.
Vissza kell venni, le kell nyugodni, jön a tél :D
aha :) minden reggel (8-9felé) arra jövök, haza meg 5 után.
Persze hogy el lehet vele menni, de nem mindegy, hogy milyen komfortérzettel... Futómûvük meg naná, hogy szar, ilyen szar utaktól; Örülök hogy még nem szakadt ki az elsõ kerekem. Esõben meg nemnagyon kell motorozni...
akkor tényleg 4t.Sportcity 1 kor elindultunk Pestrõl 2 személy.Szentendre,Visegrád,Sturovo odaát fel Komáromig vissza az 1 esen Tatabánya érd, Budaörsnél tankoltam 209km re 6,57lityót.
max speed 120 volt átlag 90 két személy városon kívül.
enduró hogyne,esõben úgy nézel ki mint a disznó,szélvédelem-pakolóhely 0
egy 10-es kerekû robogóval is el lehet menni bárhol,feltéve hogy a futómûve rendben van jog-dió stb. 90%-ának már rég beállt a telója meg kankutya mind a sok eséstõl
A másik meg a kerékméret. Így képrõl kb akkora kereke lehet mint egy Dio-nak. Ezeket nem a magyar utakra tervezték... Szegény Benellimet én is már sajnálom, úgy dobálják a szar utak, hogy majd leesek róla, ha meg nem húzom neki, akkor a köcsög autósok leszorítnak az útról... Szerintem nagymotor a nyerõ. Városban valami 250-es enduro az ideális.
Ja értem, igen az újabbak alatt már leader van. Runnerbõl nyilván a 200 vagy 180 4T, de ahhoz még gyûjteni kéne, nekem is az tetszik a legjobban a 200-300ccm közöttiekbõl, mert kicsi viszonylag. De hát az 300ezer+ rendszámmal. 100-as roxot meg hagyjuk már :D
gyárilag voltak honda blokkal szerelve,mert akkoriban a piaggio-nak még nem volt 250-es 4T blokkja
Bár ebbe yamaha blokk van(?) azt írja épített, ez érdekes.. Gondolkodom nagyobbra váltáson. Ha egy ilyen megvan akkor meg úgyis kényszerítve vagyok hogy menjek nagymotor jogsira :) Egy 125-ös már nem elég úgy érzem, csak széthajtom a vespát is munkába menet...
Nekem kb másfél éve szürke volt, akkor leengedtem és tettem bele frisset, azóta kb 4000 km-t mentem vele, és semmi baja.
peugeot speedake-et tervezek venni. valakinek van vele tapasztalata?
Aerox-omnál új hiba lépett fel.: Nem mutatja mennyi benzin van még benne...Mit kell cserélni? Az órán minden más mûködik.
Nekem meg egy ideje furán indul az ET4 hidegindításkor (kb egy nap állás után) Kicsi gázhúzások után indul pöccröff de le is áll. 2-3szor ezt eljátszva már életben marad, de kell neki a gázfröccs egy ideig így is különben leáll. Mintha nem lenne emelt az alapjárat vagy nemtudom. Utána már jó az alapjárat, de egy ideig alig használható még melegítés után is mert gázadásra összevissza fulladozik-ezen mondjuk hamar túlesik, csak pár perc. Régen nem volt (ennyire) ilyen. Meg ha pl. sokat megyek vele egyhuzamban, leállítom, majd újraindítom késõbb (még forrón) akkor ugyanígy leáll ha nem játszok a gázkarral.
Nah valószínû, hogy megvan a hiba. A hátsó teleszkóp nyikorgás közepette néha "beül", és akkor rezonál.
Köszi a tippeket. JA még egy fontos dolog. Általában mikor hidegen indítom akkor nem csinálja, a jelenség kb 15-20 perc múlva jön elõ, mikor már bejárattam a motort, meg mentem vele egy darabot. De hidegindítás után 15 percig nem tapasztalható a jelenség, minden rendben van.
leggyakrabban a kuplung alatti fix és mobiltárcsa ahogy csúszik egymáson és megkopik az rázza be a motort,és egy idõ után akadni is szokott fõleg ha kiesik a gumigyûrû,akkor a kirepülõ zsír után pillanatok alatt kiszárad a felület és nagyon hamar elkopik
le kell róla szedni a kuplungot,majd lefeszíteni a védõhüvelyt és a 2 v. 3 stift kivétele után széthúzható
ha nagyon kopott akkor már a beszírozás sem segít,csak a csere
bws-en nincsen külsõ csapágy a kuplungon
a rezonanciát a szíj is okozhatja,de a végáttételben is van jópár csapágy,viszont ha a kerék pörgetésekor csendesek akkor azok is jók
Nem. Nekem van a tengelyen egy másik csapágy. A kuplunk elõtt. Ez egy 1500.- Ft csapágy. Az elv az, hogy megtámassza a kihajtás tengelyét. Mert ugye a tengely akkor stabil ha mind a 2 végén támasztva van. A másik végén sima 6200 csapágy van. De az eleje leng ha nincs rendesen megtámasztva. Ez a "kuplunra" is hatással van. De azért a kerék anyáját is nézd meg. Lehet kell egy alátét az anya alá. Ezt sem egyszerû kitalálni.
Nekem van egy eredeti kinai. Az is ezt csinálta míg a dekliben lévõ csapágyat ki nem cseréltem. Ez egy Yamaha utánzat. Dekli csapágy=a kihajtás azon része amihez a dekli levétele után hozzáférsz.
Sziasztok. Van egy 50ccm Yamaha BWs original robogóm. kb 10-20km/h között nagyon rezonál hátul az egész robogó, de csak a leírt sebességek közzött. 20 nál gyorsabban megyek elmúlik. Mitõl lehet?
Ha 50esként használod akkor semmi..behozod és jársz vele..ja elõtte azért kell egy biztosítás
hali robogót tervezek venni, de sosem foglalkoztam még ilyennel. 80-tól 110 000-ig érdekelne, amit elõször megláttam és tetszett az a peugeot speedake, bár nem mai darab, érdemes még ilyet venni használtan? (uj már gondolom nincs) esetleg más amit ajánlotok?
Psziho
Miért van az,hogy a hátsó fékem 2 100km/h fékezés után elfogy.A betét ami új (FERODO) csak elszínezi a tárcsát.Szépen elkékül és kiüvegesedik. A gyári pofa detto ugyan az volt ,ezért cseréltem le.
már nincs sok 5letem.
Nem sok hasznát tudnám venni, de akkor is vágyok egy ilyen Choi-Nori-ra :) Ha lenne felesleges 60k-m meg is venném.
2000km-et,full patika állapot,még bekékülve sincs,meg még a gyári lakk van rajta:D
Simson alkatrész terén annyit szeretnék hozzáfûzni, hogy nekem most ajánlották személyes tapasztalat alapján a Zweirad Schubert német webshopot, ahonnan hozzánk is szállítanak, többféle minõségben. Akad még náluk eredeti NDK-s alkatrész is! Ráadásul csomó cucc olcsóbb is mint itthon.
De megjegyzem, hogy én még nem rendeltem onnan, csak ajánlották, de télen valószínûleg fogok a Staromhoz.
nem titok, a nyugdíjpénztáras visszajáró pénzembõl tervezek valami robogót venni, mert ad1 annyi itt a csendõr, meg a traffi, mint égen a csillag, ad2 olyanok az utak, hogy a Volvom futómûvére most lövök rá újabb 40ezret, ad3 halõr vagyok mellékesen és gyakran kell kijárnom a folyóhoz, ami néha nehézkes kocsival.
eddig 3 jelölt van: Malaguti F12 ez nem indul, állítólagosan a karburátora dzsuvás, node lehet ez még sok minden, és emellett pár egyéb apró hiba MBK ezt eléggé "hozzáértõ" gyerek csinálgatja magának, csak menet közben kapott egy 250/?/es Majesty-t és ezt le akarja passzolni /a motorja tképpen bejáratós lesz/
de ha semmi nem jön össze, vagy nem tetszik, berágok és veszek egy Simson-t, esetleg egy Schwalbe-t, mert azt meg magam tudom becsukott szemmel szétszedni összerakni. Igazság szerint utóbbi lenne nekem a kézenfekvõ, csak annyira trágya minõségûnek látom az utángyártott alkatrészellátást a Simsonokhoz, hogy talán járok egy kört a robogók terén.
hogy ez az RTL klubos dolgot meg honnan ötlötted ki, megint nem tudom, bár felvet pár érdekes kérdést, de tudod mit, nem érdekel amit ide röfögsz... szia...
Megsúgom neked, hogy én is megértettem, csak baromi hülyén hangzik. Tanítónénid biztos duplán aláhúzná ha ilyet írnál a dolgozatodba... No mindegy. Vedd úgy hogy nem szóltam. Hülyéknek áll ez a világ. Csak nézd az RTL klubbot és okosodj tovább!! ;)
Értelmes robogó... Atomfizikáról, netán fluxuskondenzátorokról akarsz vele társalogni, vagy mér kell értelmesnek lennie? Mondjuk annál biztos értelmesebb minden robogó, mint aki ilyet ír.
Köszi a gyors választ! Hát a légszûrõt meglesem, de nemhinném hogy túl koszos lenne. A többire most így hirtelen nem tudok választ adni. Csapágyak, görgõk lehetséges, hogy már oda vannak, mert pl alapjáraton ilyen fémesen kattogó hangja van. Nekem azt mondták, hogy kopott görgõk miatt lehet ez. De mondjuk ez nemtom h összefüggésben van-e a fogyasztással. Úgyis esedékes lesz itt is a generál. De idén a Cagivámat akarom rendbe szedni, Benelli talán még kibírja ezt a szezont, aztán télen majd elviszem szereldébe. De egyébként azon agyalok, hogy lecserélem egy 50-es Aerox-ra. Városba elég az is, és kevesebbet eszik, ha meg messzebb megyek akkor ott a Mito. Szerinted egyébként elcserélhetõ egy szép állapotú Benelli K2 100 egy 50-es Aerox-ra?
Sziasztok! Meg tudnátok mondani hogy a suzuki katana ay 50 es, 2006 os, karburátoros vagy injektoros? Milyen ez a motor? Megbízható?
ha jó a kompressziód és a beállításaid,tiszta a légszûrõd és nincsen agyonspannolva a szíj /pl. erõs kontrasztrugó-nehéz görgök/ akkor el kell mennie 4 literrel is
a tolattyú tûje is talán mehet kicsit lejebb
ha gyenge a kompresszió akkor már több anyag kell neki