51. RallyRACC Catalunya online és Androidon! Ogier vezet, Neuville követi 2.1, Mikkelsen pedig 2.9 másodperccel. Turán Friciék is beértek az elsőn, 22.7 másodperces hátrányban a 32. helyen.
51. RallyRACC Catalunya online and on Android! Ogier leads, Neuville follows him with 2.1 and Mikkelsen with 2.9 sec. Frigyes Turán also finished on SS1 with 22.7 sec on the 32nd pos.
Annak és a lenti videónak sincs köze a valósághoz, a szemed a valós életben jobban az útra fokuszál, sok rázkódást kompenzál az agy és a szem. Ráadásul ez ugyebár a fej rázkódását mutathatja esetleg, de az ember szeme nem rángatózik ennyire jobb-ra balra. Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2015.10.09. 23:21:34
Ha már vannak nagyon kicsi nagyon drága kamerák, csinálhatnának olyat, hogy a bukósisak belső oldalára raknák fel, mindkét oldalt, és akkor vr szemüveggel rendes 3d élmény lenne. Akinek meg nincs, annak lenne egy ehhez hasonló videó, csak tényleg szinte a pilóta szemszögéből.
Most lesz itt a Mecsek Rally jöhetne 3-4 ilyen szakasz :D
Nem megy rosszul, a gép pedig nagyon fasza, de annyira szánalmas, hogy "nagy" versenyzők egyszerűen nem tudják a heel-toe technikát használni. A helyében szégyelném magam és nem vágnám be a pedálkamerát.
Nem, a Rovert. A cosworth lényegében "csak" megépítette a gépet, hátulról a Rover tömte a projektbe a pénzt. Amúgy szerintem nem baj, hogy nem volt ezen turbó, mint ahogy az a cikkben is olvasható a turbólyuk akkoriban nagy problémát okozott. A metro nem volt olyan erős de mivel nem volt turbó sokkal kezesebb volt a gép. Egyébként is, szívómotor rulz! :D
Pedig a bemutatkozás egyébként jó volt. Ha 2-3 évig még lett volna GrB vagy GrS(talán ott is használhatták volna), idővel lehet kapott volna turbót is ki tudja mi lett volna.