Ha ennyire sejtetted, miért nem írtad be elõre? Most már azt írsz amit akarsz. Majd mindjárt megmondom ki a "fizikai tudálékoskodó" Mit spórol a gyártó? Ha nagyobb gumi tenne rá, drágább lenne a kocsi, talán akkor a bevétele is nagyobb lenne, esetleg a vevõ ki is fizetné. A forma 1-es autók ezért nem virsli gumikall mennek:
Sejtettem hogy ez lesz a magyarázat, hogy a gyártó biztos tudja :D, loál. A gyártó azt tudja hogyan kell profitot maximalizálni. A gyártó ennél kisebb tételeken is szokott spórolni, nagy szériában ez nem kevés bevételt jelent. Ha azt vesszük, hogy az Ignist nyugisan közlekedõ háziasszonyok vásárolják, akkor közelítõleg jó ez a méret fogyasztás/tapadás/ár szempontjából, de én az úttartásról beszélek, ahol nem áll meg a tudomány a 175-ös guminál.
Hogy megfordítsam a szánalmas fizikai tudálékoskodásod: miért nem virsligumival mennek a F1-es autók, hiszen akkor az egységnyi felületre nagyobb súly nehezedik?
Gondolom értenek hozzá a gyártók, nemvalószínû hogy azért tesznek rá szerinted vékonyabbat, hogy megspóroljanak párezer forintot. Szerinted mennyivel drágább pl egy 175-ös, mint egy 165-ös gumi???
"Pont rá való gumikkal adják, hiába teszel rá vastagabbat, csak szarabb lesz (gondolom tanultál fizikát)."
Pedig pont erre kérdeztem rá. Szóval miért gondolod hogy a gyári méret az ideális? És a másik fele is érdekel, ha már a fizikával jössz, miért szarabb a vastagabb gumi?
Én egy szóval sem mondtam hogy virsli, az pont jó rá. Egyszerûen: A nagyobb guminak nagyobb az úttal való érintkzése => kevesebb súly jut rá => kisebb erõ nyomja le az autót az útra.
> Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra! > Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva! > Az immobilájzer már benne van a 'slusszba' > Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba. > > Beletettek ezer extrát, többet is mint akart > Leverheti félgázon az egész Párizs-Dakart! > A sok extrából kettõt is kiemel a sajtó: > Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó. > > Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus > Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+. > Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerõ > Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerõ. > > Sík terepen is odab*sz: gyûrõdik az aszfalt > Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt. > Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva > Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva. > > Ülés nincsen benne, ez már futurizmus > Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus? > Hely van benne bõven, pótolja a házat > Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat. > > Két sajátossága még: az "izomerõ-szervó", > Meg a klímarendszer: "ablakfüggõ thermo". > A kesztyûtartójában van egy titkos button > Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton. > > Akkor a mûszerfal kiírja hogy:"csocsi" > Mert ebbõl az életben nem lesz már kocsi. > Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja > De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya. > > A hibamentesítõt aktiválnád vele > Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele? > A WagonR+ -ban az a tuti üzlet > Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyûzet. > > Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra > Hirtelen új message jön a mûszerfalra: > "Szeretnék neked egy jó tanácsot adni > Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni". > > Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal, > A kockázatokkal és a mellékhatásokkal. > Amióta gyártják rajta ül az átok > Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok. > > Gazdaságos motor meg metálfény kaszni > SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni!
Még arra lennék kiváncsi hogy a magyar gyártási minõség szerintetek jó? Szerintem jó.Pl.azt tudom hogy Gyõrben gyártják a legjobb minõségû Audi-motorokat. Szóval ezt az oldalát sem kéne fikázni!!!
Nekem az Ignisrõl az a információm,hogy 1.virsligumi 2.aránylag erõs motor van benne(ez nem tudom a gyakorlatban mit jelent?!)és a motornak nagyon tetszik a hangja is. 3.látszik rajta a minõség,igénytelenségrõl szó sem lehet...
Fékerõelosztó elméletileg már az Oltcitban is volt...:)))
Tutjátok mi az igazi verda? A TRABANT 601s!!! Tessék megnézni!
jaja, ignis. szerintem is tökéletes. mondjuk én nem vezetek, de elmentem 1-2 szalonba, más autókat nézni, de az ignis mellett döntöttem. és elmondhatom, hogy olyan kocsit ajándékoztam, ami 2003-ban az év legszebb autója különdíjat kapott:)
amit én néztem suzukit, abba 4 légzsák van, abs, valami fékerõelosztó vagy mi, könnyûfémfelni, cd + 6 hangszóró és szép pirosan világít a mûszerfal a sötétben:D
Na bassz. Tegnap nem értem rá leméregetni az autót, de megteszem a hétvégén, és ha hétfõn még érdekel a téma akkor beírom ide :) (vagy keresek most a neten valami beméretezett utastér képet)
Suzuki marketing: nem sok másik autógyártónál láttam azt, hogy egész reklámkampányt építenek arra, hogy most alapból szériatartozék az ABS és a légzsák. Nagyon csendben megjegyezném erre, hogy máj 1. után (mikor már EU tagok leszünk), tilos lesz majd új autót eladni az említett 2 biztonsági felszerelés nélkül...
leszarom nem méregetek semmit mondtam már hogy egy Trabant 601s-em van az meg inimini! Leszarom a szuzukit szerintem egy nagy rakás szar akkor sem kéne ha ingyen adnák. Eladnám! Nem szép pici, kicsi a belsõ hely stb... Mindenkinek jó a SAJÁT autója legyen az akármilyen!
na meg arról nem is beszélva,hogy mire jó az a nagy hely,ha szépen rádhajtogatja az elsõ erõsebb szél az egészet?
még mindig 3 dimenziós a tér,hossz szél magasság,hosszban 1centivelkisebb(10 az üléslapokat is beleszámítva egyébként),na de szélesség meg magasságban?meg eleve ezt te se gondolod komolyan,hogy 1,5x akkora autókban kisebb hely van,ha igen keresse fel gyógyszerészét,vagy kezelõorvosát...
mit veszekedtek?????? álljatok egymás mellé a két verdával és uljetek be egyikbe majd a másikba és akkor majd meglátod mekkora a hely a szuzukiban meg a b2500-ban! egyébként meg írtam szerintem a Corsa-ban sokkal nagyobb a beltér! a szuzuki csak szuzuki lesz soha sem lesz nagy!!!! Egyébként tényleg nem mondják hogy 300.000Ft-ért beszámítanak egy roncsot mert pl.: a Skoda 400.000Ft-ért számít be akármilyen szart. Ennyi. Aki meg azé vesz ÚJ szuzukit mert nem tellik jobbra az ne vegyen Új autót hanem vegyen használtat mert aki alap verdát vesz (!!!SZERINTEM!!!) hülye mivel annyiért 1-2 éves használt jóminõségû sokkal jobban felszerelt autót is vehetne!
Ha nálad elöl van 58, álam 55, hátul 28 és 30, akkor ha jól számolom diplom nélkül, akkor ez +1 cm neked. Akkor ezt sajnos 1 cm híján nemtudja.
na,én erre jutottam,1,80an vagyok,ebbõl 99centi derékig 81 deréktól fölfele,az üléslap 55centi a lábtér ugye 58,és a pedálok mögött van 20 centi,az 133centi,a 81centis felsõtestem meg elfér simán a 95 centiben ami a plafon meg az ülés lapja között van,sõt még vagy 20centit elõre is kell húznom az ülést,mert szeretem kinyomni a pedálokat(én már csak ilyen vagyok),akkor mögöttem van 48centi+55centi az üléslap az 103centi,tehát akkor hátulis ülhetek kinyújtott lábban az 1,80ammal,és 1,90ig senkinek nem kell behajlítani a lábát(a számok szerint,ha teljesen egyenesre állítom az üléslapot,ami kényelmetlen,akárcsak végig derékszögben ülni),na ha ezt tudja a swift,akkor meggyõztél...
Nem kell a terelõszöveg, csúnyán beégtél. Errõl ennyit.
fékpedál és az ülés között 58 centi van,a két ülés között meg 28 centi van,DE az elsõ üléslap és a plafon között 95 centi van,a hátsóüléslap és a plafon között 90 centi van...ez nem az a tipikus fekvõ autó...
én nem nézem le,de ne mondd már,hogy a swiftben több hely van,mint az a3asban,opelastrában,vagy más azonos katergóriás kocsiban...nekem volt astrám(g astra),és abban 5x annyi hely volt,mint a haver swiftjében(amit s40esre cserélt majd megint arra,és még abban se volt annyi hely mint az astrában)
ami az elsõ mondatodat illeti arra nem reagálnék...
Esküszöm ha hazamegyek, lemérem az autómat :) A háttámla hogyan álljon, és felsõ vagy alsó állásban legyen az ülésmagasság? (ha alulra tekerem akkor megy még hátrafelé az egész ülés egy kicsit, ha emelem, akkor meg elõrefelé is mozdul)