Ennyire távol áll tõled mindenféle objektivitás? Ha nem tetszik egy téma, akkor bezáratjuk? Ha valaki kritizálja azt ami a miénk, akkor az utált személy? Ettõl a múlt idõkbõl ittragadt szemlélettõl hánynom kell. Honnan tudod hogy mit vezettünk? Meg se kérdezted, csak kijelented hogy nem ültem suzukiban...
De a legjobba nakkor röhögtem, amikor egy 20 éves tragacs ladára az volt írva: suzuki- a ti autótok. Majdnem lefordulta maz ülsébõl, amikor megpróbált elindulni a pirosnál...
Valóban, eléggé a szívemhez nõtt a Wagon R+-om. Aranyos kis autó, szép, halk, eléggé jól megy, keveset fogyaszt, és vigyázok rá. Valóban nem szeretnék vele ütközni, de egy Toyaota Avensis-szel sem szívesen mennék bele akármibe...
na a bezárás az megint nyomós érv lenne a suzuki védelmében...egyébként miért gáz elismerni a szarról,hogy szar?miért jobb bizonygatni,hogy de én szeretem?attól jobb lesz vagy mi?
Szerinted mit kéne válaszolnunk? Ezt hogy: szar az összes suzuki, nincs mit tenni a tulajoknak, csak imádkozni hogy ne kerüljön balesetbe, és nem kimenni az utcára. Szólok egy moderátornak hogy zárja le a topikot, mer ennek semmi érteleme, olyan okos emberek fikáznak itt, akik még távolról sem ültek suzukiban.
Az szerintem nem pártatlan teszt volt, még régebben volt is flame errõl az autómánia topigban ::)
Konkrét "vádak" érték a suzukit (swift!): vékony lemezbõl készült, elavult technika. Ez ellen nem nagyon érdemes vitatkozni. De mi jött válaszként? Érzelmi alapú flémelés, semmi cáfolás, csak köcsögözés, meg hogy vigyázva kell vele közlekedni (csakhogy passzívan is részt lehet venni egy balesetben) meg hogy van akinek nem tellik jobbra, de ezek nem érvek. Szóval?
figyelj,kimész az útra egy gépjármûvel,mi a legfontosabb?hogy te meg a családod,meg úgy általában mindenki egyben hazaérjen,na most balesetek vannak,és az,hogy suzukival kened nem javítja nagyban akár te vagy a családod túlélési lehetõségeit,még akkor sem,ha szép metálkék...itt arról van szó,hogy a suzuki nem biztonságos se neked se senkinek akit beleültetsz,és ez teszi szar autóvá,nem a kocka design,nem az igénytelen belseje,és nem is az hogy a 20000sbõl visszadnak,még ha 2t veszel akkor is...
"Jó vagy rossz autó?" - mi suzkisok elmondtuk a tapasztalatainkat, véleményeinket, szerintunk persze hogy jó. De szerintetek alapból rossz, tehát tök felesleges ez a topik.
A kérdés provokatív volt, és nem jött be :D De nem védem, majd megteszi saját maga.
Most eléggé elgondolkodtam, hogy normális vagy-e. Magnum: ha vki alaptalanul fikázza az autót, de nemtud semmi konkrétumot felhozni akkor az eléggé felbasz...
ja,egy szót nem szóltam a tulajokról,erre én mindeféle ,paraszt vagyok,na meg mindenki aki ilyen csúnyákat mond,de ezen kívûl annyit tudtak felhozni ellenérvnek,hogy a suzukit nem arra találták ki,hogy túléljél benne bármit is(amit én is mondtam)
Nem vagy te túl érzékeny a kritikára (komplexus, hmmm)? A topic címe az, hogy jó autó-e vagy sem, nem pedig az hogy kinek milyen autóra tellik. Senki nem szidta itt a Suzuki tulajokat, egyszerûen fel lettek sorolva az autó gyengéi.
Nekem egyáltalán nincs kisebbségi-komplexusom. Én csak szeretném megvédeni az autót az alaptalan vádaktól. ( ja és az is hozzátartozik, hogy a világon a legjobban a buta és tudatlan emberek hülyeségeit utálom)
1.számít ez? 2.közöd? 3.egyébként én vettem a 2 kezi munkámból+az asszony 2 kezi munkájából,de persze ez hihetetlen,mert itt akinek suzukinál többre fussa az maffiózósikkasztótolvaj lehet csak
A Suzuki nem luxusautókat gyárt, hanem kis-és középkategóriás autókat. Vannak olcsóbbak, mint pl. swift, wagon R+, amik a hozzájuk hasonló kiskategóriás autókkal együtt nem nagyon szeretik, ha ütik-vágják. De arra a célra, amire kitalálták, arra tökéletesen megfelel, és senki ne akarjon pl. egy swifttel 200-al száguldozni az autópályán... Sok ember csak azért fikázza a suzukikat, mert "népautó, a mi autónk" stb. és fasza gyereknek érzik magukat ha a többi suzukist tudják szopatni. Na ez a nagy helyzet, és erre kitûnõ példa Botond is.
lehetni lehet,csak ilyen nincs,egy 6centis ajtóba max az ablak fér el lehúzva,egy 25 centisben meg van vmi merevítés ez így van,ilyen 66centis ajtó ami 2 lemez és közötte levegõ meg nincs(mármint képletesen értve a 66centit+a lemezeket sincs persze)...
Nem olyan hosszú ez a topik, hogy ha vitatkozni akarsz, akkor ne olvass vissza. Kétszer leírta, ha harmadszorra is leírja, akkor meg az lett volna a baj, hogy dicsekszik a drága autójával a burzsuj köcsög. Kezd elõtörni a tipikus suzukis kisebbségi-komplexus, ami miatt képtelen az egyszerû autótulaj onjektíven látni a járgánya gyengéit.
Mi az hogy van benne valami igaz? Az egész az. Te teljesen ...... vagy. Lehet egy ajtó 66 cm vastag, de hiába olyan ha a két szélen van egy-egy vékony lemez és közte csak levegõ van. Vagy csináld 6 cm tömör acélból. Csak azt nem tudom, ha ilyen okos vagy, miért nem szerzõdtél még el valami nagy autógyárhoz tervezõmérnöknek.
1. Én nem anyázok 2. Olvasni tudok, de ne mfogok a kedvedért visszaolvasni több tucat hozzászólást 3. Nem csak a Wagon R+-nak van fél méteres orra, az összes ilyen fajta autó megszívja, ha nagy sebességgel beleszáll vmibe... 4. Ne durvulj, mert én megpróbálom türtõztetni magamat, csak fáj ha vki ilyen butaságokat beszél...
133as kommentben van például vmi ami igaz,na most egy 50centis orr-részben mekkora ütközõ zóna fér el?2m-es?és az 5-6centi vastag ajtóban?szal talán hagyjuk ezt
Szerintem legalább egy Toyota Avensise van, ahogy elhallgatom... Azt persze senki sem mondja hogy milyen jó egy városi kisautónak a másfél millás swift... nem versenyre terveztek, arra ott van apl. a suzuki super ignis
Mondjuk ez a törésteszt kicsit hiányos. Régen úgy tervezték a kocsikat hogy minnél masszívabb legyen a kaszni, ne sérüljön, talán ezért nem sérült a trabi. A mai autók tényleg egy 50-es ütközésnál totálkárok lesznek, mert úgy vannak kialakítva, hogy a roncsolódás nyelje el az ütközési erõket.
Szükségmegoldás? Báz életemben nem rühügtem ennyit egy hozzászóláson... lol
wagon r+nak akkor is 50centi az orra,az semmit nem fog meg...lehet neked tetszik meg szereted,lelked rajta,de azért nem kéne itt a népeknek beadagolni a hülyeséget,hogy az jobb mint bármi más,mert nem az,suzuki az egyfajta szükségmegoldás
A trabant -röhögni fogsz- de biztonságosnak mondható...90-ben, vagy 91-ben csináltak egy töréstesztet és az AKKORI átlagnál jobb volt a trabant...pl. a Fiat Cinquecentonál sokkal jobb...
viszont az oltcitnál fennáll a veszély, hogy a motorháztetõ levágja a fejed, hasbaszúr a pótkeréktartó és még hasonló finomságok...
Na akkor mesélek: nekünk egy suzuki wagon r+ 1.3-unk van. Egyszer megcsúsztam a sáros-vizes úton, kipördültem, beleszálltam egy kerítésbe vagy 30-al. És mi történt? Picit behorpadt meg megkarcolódott a hátsó lökhárító... még meg se rántottam a nyakam a fejtámla miatt...
Látszik, hogy még nem ültél igazán szar autóban...;)
Én vezettem már sokmindent, ami 100x jobb a suzukinál, de állíthatom, hogy se nem féltem benne, se semilyen probléma nem volt...szerintem egy jó autó és kész...
Baz normális ember vagy? Vagy felbéreltek hogy fikázd a suzukit? Egyszerûen röhejes amit itt összehordasz...Mi az, hogyha letérsz az útról 20-al, akkor annyi? Baz egy trabant ha letér vagy 50-el, az is kibírja, nemhogy a suzuki...
hát ha nekem választani kellene a 6os villamos meg egy swift között nem teketóriáznék és bérletes lennék...ez mindenkinek magának kell eldöntenie,de azt állítani,hogy a suzuki egy jó autó,az az emberek megvezetése,mert azt tisztán kell látni,hogy biztosági szempontokból(és ugye ez az elsõdleges szempont az autózásnál?) hát eléggé a lista vége felé van
nézd meg a g astra(lecserélt modell),és az ignis oldalvastagságát,aztán egy swiftét is,aztán gondolkozzá miben van esélyed élni azután is,hogy béluka a lopott a8assal megkínált oldalról a keresztezõdésben,mert "annak van elsõbbsége,akinek megadják"...vitara meg kb annyira igényes dolog,mint a swift,még az oldalvastagsága is annyi kb
Vitarát még nem néztem közelrõl, de nem is érdekel. A 2 cm meg talán enyhén túlzás, jóhogynem 1 mm. Persze akinek kevés a pénze az ne üljön semmilyen autóba, világos. Látszik hogy te ...
mit kell itt ebbõl büszkeségi kérdést csinálni?nézz meg egy suzukit,2centi az ajtaja,meg az egész oldala,az hogy megy 160at 3asban az egy dolog,de oldalsó védelem 0,szembõl sem az igazi errõl van itt pic,a vitara 6 miller,azt hasonlítsd össze az azonos áru kocsikkal,az sincs fasorban sem,a wagon r+nak meg egyenesen nincs eleje,az is sokat felfoghat gondolom...egyszerûen öngyilkossággal felér suzukit venni/vezetni...lehet hogy vkinek csak arra tellik,de autózni nem kötelezõ,nekem pl nem futja egy rendes fokkerra,mégse járok egy lélekvesztõ cessnával,hogy menõzzek,hoyg repcsivel járok,pedig arra még futná is...az új ignis példul nekem is tetszik,lehet végre autó lesz a suzukiból,de a többi egy selejtes hulladék