Néhány eszelõs kóder kitalálta, hogy megcsinálják a világ legrövidebb FPS-ét, és igazi fanatikus demomékerhez méltóan csupán 96K-ból, árnyékokkal, felületcsillogással ellátott MÛKÖDÕ FPS-t hoztak össze! Mindenki tesztelje, szinte hihetetlen:
Éljen a konkurencia! :P Nálam is szaggat a játék 1ébként, pedig a Far Cry nem szaggatott :P. Egyébként ténleg hihetetlen ez az egész. Talán pár év, és floppy-n fogjuk hordozgatni a Far Cry kaliberû játékokat.
Most mit rinyáltok? Mint vmi dedó, hogy ki nyitotta elõbb, meg hogy elmentek imádkozni, hogy ne legyen belõle balhé... Most akkor a játékért nyílt a topik vagy másról? Amúgy nekem enyhén grafhibás volt, minden piros és homályos. Gef3 ti200 128mb. Amúgy meg ha 96kbyte... akkor mi a rákot tölt az elején fél óráig? :-D
Pont azért merrt 96 kbj.Nincs benne semmi textúra anyámkínja, mindent a a gép számol ki, a progi alapján.Ezt hívják úgy, h tudnak programozni.
"nem kell neki topik"... de azért feltölti a kritikájával frank gyerek... :-)
Amúgy meg játékosok fóruma, és egy játékról van szó. Ha nem áll le a készítése, nem fog elveszni a téma. Különben is, nem minden nap kerül elõ egy ilyen FPS. Fõleg, mikor már lassan minden DVD-re költözik. Bár nem hiszem, hogy tényleg észbekapna pár cég, hiszen a szoftver elég sûrûn szerzõdésben áll tudtommal a hardverrel. Ha kihoznak egy új videókártyát, rögtön olyan játékok jönnek, amik azon futnak optimálisan, és hasonlók.
Amúgy az elõzõ topikban volt vmi zoom3, az mi volt, vagy mivan? :D
Inkább legyen 6 DVD-n a játék minthogy egy egész estét a loading felírattal töltsek. Ez a tök kicsi játék is jóval többet tölt mint a Far Cry max felbontásban részletességgel.
Gyönyörû játék, ha még sikerül egy normális játékmentet (ne adj isten egy jó netkódot) beleaplikálni, akkor itt az a játék, amely hülyére veri a Doom3-at és a HL2-õt :)))
És ha a végére kicsit meghízik, mondjuk 256kB-osra, akkor összeszorítjuk a szánkat, és lenyeljük a békát :))
Mindenestre most komolyan fel lett adva a lecke, anno Carmack beszélt folyton arról, hogy hagyományos textúrák helyet matematikai egyenletek lesznek csak, amelyek sokkal kisebb helyet foglalnak. Itt az élõ példa mit lehet kihozni ebbõl...
ajtó mögött van egy fegyver, azt se lehet felvenni. mintha egy láthatatlan fal lenne ott.
Gyenge gépen valóban. De ez szerepel a readme-jében is. Mivel ugye elõször minden egyes elemet ki kell számolnia és el kell raktároznia bizony ez igencsak proci és memóriaigényes feladat (emiatt kell neki 512MB ram...).
"anno Carmack beszélt folyton arról, hogy hagyományos textúrák helyet matematikai egyenletek lesznek csak, amelyek sokkal kisebb helyet foglalnak. Itt az élõ példa mit lehet kihozni ebbõl... "
Ennek ellenére #22" TARGET=_fnew>egyesek szerint "faszláma" JC.
1 giga ramom van mégis lassabban tölti be a pályát mint a Far Cry.
És milyen procid? Nálam 3200+-ra húzott Barton magos Athlonnal nem több, mint 45 másodperc volt a betöltés a játék indítása után, úgy, hogy közben a háttérben azért most fut pár program (Shareazza, STEAM, stb.). Mivel a FarCry-nak csak a file-okat kell bemásolnia a wincsirõl a memóriába, itt meg konkrétan létre kell hozni (ki kell számolni) a file-okat, érthetõen nagyon függ a procitol....
Ha ez az egész program lenne mondjuk tömörítve 150MB, és fele ennyi idõ alatt betöltene, akkor meg fogadok amiatt akadékoskodnál, hogy miért ilyen lámák az ellenfelek, meg miért ilyen minimalista a játékmenet és efélék...
Egyébként most nem nagyképûségbõl meg izébõl, de én erre már tök régen gondoltam, hogy mi lenne, ha egy játék csak matematikai képletekbõl állna, illetve paraméterekbõl. De mivel nem értek hozzá, nem nagyon eröltettem a dolgot.
Azt szapultad, hogy lassabban jön be neked, mint a FarCry. Mit lehet ezen nem érteni?
A readme-ben le is van írva, hogy a minimum videókártya Gf4Ti v. Radeon 8500, mivel PixelShader 1.3-at használ a lelkem - a Gf3 meg ugye csak 1.1-et tud...
Szóval a probléma az, hogy a megoldás videókártyacsere...