Az MX460 minek felel meg, felér egy GF4Ti vel?Meg tudja a Picel Shaters 1.3 at.?
Nekem 1700 xp proci geforce mx 460 256 ddr ram
Hi, Guba.Nem tudom milyen géped van, de atomreaktor kell neki. - 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster. - 512MB of RAM (or more) - A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM. - Some kind of sound hardware - DirectX 9.0b
Szóval, nekem 2.4 es P4,128 ATI9800,512 Rambus RAM,Dx9b okésan megy.
Elinditom kezd tolteni villan kettot azt kilep:(((((((
Amúgy jellemzõ, hogy ott nem akadtam el ahol mindenki más, az ajtóban, de utána mégis sikerült :))
Naanaa azért netúlozzunk hogy grafikailag lenyeli a farcry doom3 hl2 triót..:) Szépnek szép frankó meg minden de ahoz hogy azokat leverje még vanmit fejleszteni... És hiába lesz a progi monnyuk 30 mega csak...Ilyen gépigény mellett nagyívben lefogják xarni... De elismerésem azért...96 kbhoz képest ezzzzz igen:)
ja, lehet nem videókártya igényes a dolog, de proci igényes, 45 sec-ot, ritkán kell várni egy programnál. etõl függetlenül le a kalappal a fejlesztõk elõtt.
meg be is kaphatja mindenki, mert valóban eltûnt a topic ( ezen nem változtat, hogy az SG ír róla egy cikket- amúgy elég xar, hogy egy fontos dologról 1 ét múlva ) , a 106 commenttel...
avn 1 sanda gyanúm, hogy sokaknak nem elég a ram a gépben, ezért nem tudja magát a progi betölteni, következésképp nem fog elindulni :))
De :
Ne felejtsük el, hogy bár 99k a gém, de a köv. miatt:
1. A rendszerem a Memóriából 128Mb-t foglal, de amikor elindítom, rögtön felkúszik 350-400 Mb-ra, ergo a progi legenerálja a textúrákat, pályákat,zenéket, hangokat, mindent amihez gyk. csak az algoritmus kell megkódolniuk vmilyen profibb programozési nyelvben (glpi kód vagy Asembly).
Félreértés elkerülése végett nem rossz a dolog, de azért elég rendszerigényes a gém a fentiek miatt :))
Szegény Frank99... ha látná, hogy már cikk is íródott az sg-n... de azért nem nagy szám, mi? :-DD Na mind1, kíváncsi leszek a folytatásra, hátha visszafejlõdünk a kislemezekre, vagy az 5,25" lemezekre, az úgyis kevésbé romlott. Azok a régi szép idõk... ;-)
Ez döbbenet! Még ha 30Mb lenne akkor is keresztben lenyelné a Far Cry-t a Doom3-at és a HL2-t együtt. 96k ez kész.... hosszú töltési idõ... magadnál vagy? Ez fantasztikus, gyönyörûek fényeffektek.
Far Cry: 3,268,878,336 byte vs KKrieger: 97,280 byte több, mint 33,000x a méretkülönbség.
nekem fx 5200-öm van, és szaggat egy kicsit, habár megértem, mivel ez nem gf4 ti :) amugy kira az egész! és modemem van jeeee!!!! elsö letöltött játékom! juhhéééé.... :)))
96Kbyte?gondolom,csak egy internetes parancsikon lezs,v. vmi multikalauz egy hp-re
aha csak engem betöltésnél kibasz a windowsba mint minden játék amit mostanában letöltöttem
ezek nem techdemok hanem demo versenyre irt demok..Techdemo fogalma kicsit más pl pár napja volt valami unreal speedtree nevezetü dolog na az techdemo és volt vagy 30mega :) nem 65k
A readme-ben le is van írva, hogy a minimum videókártya Gf4Ti v. Radeon 8500, mivel PixelShader 1.3-at használ a lelkem - a Gf3 meg ugye csak 1.1-et tud...
Szóval a probléma az, hogy a megoldás videókártyacsere...
Egyébként most nem nagyképûségbõl meg izébõl, de én erre már tök régen gondoltam, hogy mi lenne, ha egy játék csak matematikai képletekbõl állna, illetve paraméterekbõl. De mivel nem értek hozzá, nem nagyon eröltettem a dolgot.
Ha ez az egész program lenne mondjuk tömörítve 150MB, és fele ennyi idõ alatt betöltene, akkor meg fogadok amiatt akadékoskodnál, hogy miért ilyen lámák az ellenfelek, meg miért ilyen minimalista a játékmenet és efélék...
És milyen procid? Nálam 3200+-ra húzott Barton magos Athlonnal nem több, mint 45 másodperc volt a betöltés a játék indítása után, úgy, hogy közben a háttérben azért most fut pár program (Shareazza, STEAM, stb.). Mivel a FarCry-nak csak a file-okat kell bemásolnia a wincsirõl a memóriába, itt meg konkrétan létre kell hozni (ki kell számolni) a file-okat, érthetõen nagyon függ a procitol....