Barny-é a terep ismét: A Homelan szogos lánykái elkapták egy interjú erejéig Scott Evans-t, az EA producerét, hogy csicseregjen nekik a Battlefield 2-rõl:
HomeL: Elõször is, miért döntöttetek úgy, hogy a BF2 napjainkban játszódjon? SE: A II. világháború után a modern kor egy logikus lépés számunkra. Ugyancsak remek lehetõséget teremt, hogy a modern fegyvereket és eszközöket ötvözzük a BF játékmenetével.
HomeL: Számíthatunk egy sztori-alapú single player hadjáratra a BF2-ben, ellentétben a BF 1942, és BF Vietnam csak multiplayerre koncentráló játékmenetével? SE: Helyet fog kapni egy kidolgozott single player játékmód, viszont errõl nem árulhatok el többet. A régebbi, és a jövendõ BF játékoknál mindig is a multiplayer játék élvezi a prioritást.
HomeL: Mit tudsz elmondani a játékban elõforduló játszható frakciókról? SE: A BF2-ben három katonai csoporttal lehet játszani. Az USA haditengerészete, a Kínai hadsered és a kitalált Közelkeleti koalíció.
HomeL: Milyen helyszineken találhatóak, és milyen tulajdonságokkal bírnak a BF2 pályái? SE: A játékban két fõ helyszin található. A Közelkelet és a Távolkelet. Elõbbinél nem csak a sivatagban a homokdûnék között játszódik a játék, hanem lehetõség lesz hegyes területeken harcolni, illetve tengerparton, és még sok más helyen. A Távolkeleten teljesen más típusú helyeken zajlik a hadviselés, pl. erdõben.
HomeL: Napjainkban fellelhetõ fegyvereket és jármûveket már láthattunk régebbi BF-ekben, lesznek BF2 exkluzív fegyverek, jármûvek? SE: Amennyiben kitalált fegyverekre gondolsz, akkor a válasz: nem. Viszont ha még fejlesztés alatt álló felszerelésekre célzol, akkor azt mondhatom, hogy lesznek ilyenek a játékban.
HomeL: Milyen egyéb különleges elemekre számíthatunk a játékmenetben? SE: Rengeteg ilyen van. Néhány a jelentõsebbek közül: "kitartás-rendszer", parancsnok mód, maximum 100 játékos térképenként, stb.
HomeL: Mit tudsz elmondani a BF2 új grafikus motorjáról? SE: Az endzsimet a BF1942-t készítõ csapat fejleszti. Új grafikai, fizikai, hang endzsim lesz, modern fícsörökkel megtámogatva.
HomeL: Tervezitek a mod gyártáshoz szükséges eszközök publikussá tételét? SE: Ezeket az eszközöket a BF1942-höz a megjelenés után tettük közkinccsé, a BF Vietnam esetében a CD-n voltak megtalálhatóak. A BF2-nél egy lépéssel tovább szeretnénk menni, és a lehetséges mod fejlesztõket hamarabb szeretnénk bevonni a fejlesztésbe.
HomeL: Vannak tervei a DICE-nak egy esetleges publikus bétatesztre, vagy demora nézve? SE: Még nem döntöttük el. Egy demo mindenképpen szerepel a terveinkben.
HomeL: Végezetül... a BF2 rilízének tervezett idõpontja 2005 tavasza, kb. egy évvel a BF: Vietnam megjelenése után. Nem gondoljátok, hogy a franchise elaprozódását jelentheti egyszerre 3 BF játék jelenléte a boltokban? SE: Úgy véljük, hogy a fanok értékelni fogják az egymás után érkezõ játékokat, és kiválasztják a számukra leginkább megfelelõt. Ugyanakkor a BF2 olyan új fícsöröket tartalmaz, amilyenekkel nem rendelkezik az elõzõ két rész. A BF Vietnam fanjai számára fontos lehet, hogy a számukra biztosított támogatás változatlan marad az új BF játék megjelenésével.
" Battlefield 2.-ben három katonai szuperhatalom, amerika, kína és a nemrég alakult közel keleti koalíció hadseregeiben harcolhatunk. Modern fegyverekkel állig megtömötten 30 jármûvet vezethetünk és akár száz játékos irthatja egymást egyszerre. Rangban elõléphetünk, ekkor kitüntetést kapunk és új fegyverek, jármûvek válnak elérhetõvé. A grafika elég magas színvonalú. Az új engine számba veszi a tárgyak tûzfegyverekkel átlõhetõségét, így a keményebb géppuskák elõl, melyek 'mindenen keresztülvisznek', nehezebb lesz fedezéket találni. Fejlesztõ: Digital Illusions Kiadó: Electronic Arts "
"csak fel lesz tuningolva" Hát azért sima BF-ben az assault nem igazán tudott vadászgépnek célpontot adni... Lesz parancsnoki rendszer, játékoszámtól változó térkép stb.
Hát nem is tudom... a II.VH-ban a tankok miért mentek be a városokba? Szerintem nem árt elolvasnod egy történelem könyvet, mert néhány részletet kihagyhattál a háború menetérõl... vagy egyáltalán hogy hol is zajlottak és mivel az összecsapások.
Különben is: szûk utcák + széles tankok = kivasalt ellenség
Hát ez egy kicsit se fedi a valóságot és nem árt ha elolvasod az eddig megjelent részletes infókat róla. Teljesen máshogy épül fel a térkép (playerszámtól függõ dinamikus nagyság és ezzel járó jármûszám), taktikai parancsnoki pozíció (mint egy mûholdonképen keresztül átlátja a terepet és irányíthatjha a csapatát a következõ cépont felé), az "értékelési" rendszere is eltér nemcsak a frag-ek számítanak (engineer és medic szerepe is végre felértékelõdik), stb... de inkább olvasd el magad. Források: http://www.battlefield.hu/ és más egyéb online játékmagazinok (HARDWIRED, GAMESTAR ONLINE, stb...).
Látom tényleg nem érted... szerinted miért mentek be a II.VH-ban harcolni tankokkal a városokba?!? És manapság vajon akkor miért mennek/tek be? Ez egy hasonlat volt, amit venned kellett volna de látom nem sikerült. Képzeld még nekem is lejött vhogy hogy ezeken a képeken nem 50 évvel ezelõtti technika van.
Nem is játszok semmivel. De azért lehetne újítani nyugodtan. De az ilyen beszûkült gondolkodású embereknek, mint te, telejesen mindegy, hogy mivel játszanak...
Írj a fejlesztõknek egy levelet, hogy a valósághoz képest ezek az utcák túl szûkek ahhoz hogy bemenjenek vele az ilyen ilyen utcákra. Bizonyára értékelni fogják a segítségedet, hiszen õk nem is játékot hanem valóságszimulátort készítenek.
A szûk gondolkodás rád illik, mivel nem vagy képes felfogni/feldolgozni hogy mennyivel másabb felépítésû a BF2 játékmenete a BF-hez képest (na nem grafika mert majd 3 év fejlesztése választja el a 2 játékot egymástól).
Azt eszed amit kapsz... aztán vagy lenyeled vagy kiköpöd. Majd az idõ eldönti, hogy az a sok 2 milliónyi szûkgondolkodású lamma aki megvette a sima BF-et olyan sikeressé (vagy éppen sikeresebbé)teszi-e a BF2-t is vagy sem.
Az assikat már vártam, de mint látod akkor tank, nem is látna rá az ajtóban álló delikvensre... Najó, akkor a muki elõbb két gránátot kiszór az utcára, utánna leszalad, ki se kell menni, ajtóból egy tapadóaknát rádob :p
Attól még nem lesz ebbõl a játékból szimulátor. Ez egy arcade játék, ami nem éppen reális.
Andew, ha játszóttam bf-el tudnánd, hogy a tankal összevissza kell játékban forogni, hogy ne egy lövésbõl szedjék szét...
Ezt gondolom egy valódi helyzetben azért te sem próbálnád meg :) Persze a játékban tutira lesz olyan is hogy a tetõröl ugrik majd valaki aknával a tankra (pl. ÉÉÉN :DDD)
Vagy, hogy a BF-es dzsippes hagyományt folytatva, telepakolsz egy dzsippet expakokkal felviszed a tetõre, és egy alkalmas pillanatban a tankra dobod :)
Azért az jó, hogy mostmár te is látod hogy ez egy játék és itt minden lehetséges. Ez már azért fejlõdés! Csak így tovább!
NA és? De mit gondolsz, szted a játékfejlesztõk direkt úgcs csinálják meg, hogy belelógjon a tank a falba mikor megfordul? Hidd el a fejlesztõk se hülyék! Nem fognak ilyen béna hibákat elkövetni. AMúgy pedig nem bazdmeg hanem baszdmeg.
A rekordom El Al-on: Stukával zuhanóbombázás, egy tank megvan. Flakkal szétszednek, kiugrom és randomra aknát dobok, másik tank ráhajt plusz pár assi is vele robban. Ha sikerül az ernyõt idõben kinyitnom simán befoglalhattam volna :DDD A BF2 lesz a legnagyobb durranás, csak jönne már ki !!!
Bandew a tank csöve nem forgatható!!! A torony forgatható, de ha azt 180 fokkal elforgatták, a lövegcsövet nem lehet vizszintesnél lejjebb állítani, és ez egy ilyen nagyságú tankál elég magasan van. Másrészt a VALÓSÁGBAN nem mennek nehéz tankokkal ilyen szûk utcába mert nagy veszélynek vannak kitéve felülrõl, és minden oldalról, nembeszélve az aknákról. De nem értem mi a faszért vitatkoztok ilyenen. A BF-ben is megszokhattuk, hogy kurvára semmi köze a realitáshoz.
Tyû bizony ! És azt el is felejtettem írni, hogy ez azon ritka alkalmak egyikén történt a mikor a Stukával végre sikerült is eltalálnom valamit :DDD Na igen, a légi cuccokat meghagyom azoknak akik értenek is hozzájuk